Ach als je mij vanmiddag zou vertellen dat btc de 670 zou raken in de nacht en ltc 24 had ik je ook voor gek verklaard. Zeg nooit nooit in de wereld van cryptocurrencies :pquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:12 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Neuh, reken daar maar niet op, BTC staat maandag echt niet weer op of boven de 1000$
Dat is waar, maar China is hiervoor gewoon een te grote speler, dit gaat meer tijd nodig hebben..quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ach als je mij vanmiddag zou vertellen dat btc de 670 zou raken in de nacht en ltc 24 had ik je ook voor gek verklaard. Zeg nooit nooit in de wereld van cryptocurrencies :p
Btc was net zelfs 670 ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd? Net thuis. Ltc order van 24 is geraakt. Nieuws?
Kan niet wachten tot China omver wordt geblazen door India... de berichtenmolen in india draait iig al zeer hardquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:15 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Dat is waar, maar China is hiervoor gewoon een te grote speler, dit gaat meer tijd nodig hebben..
btc op mtgox was lager dan op btcequote:Op zaterdag 7 december 2013 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd? Net thuis. Ltc order van 24 is geraakt. Nieuws?
En nu $779. Achterlijke stijging.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Btc was net zelfs 670 ofzo
Zitten we nu dan in de maniafase?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:18 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga deze er toch nog een keer bij halen
[ afbeelding ]
Ook al zou de boel nu ploffen, dat betekend nog steeds volgens die mooie stippellijn onderaan dat we op een weg naar boven zitten. Dus eigenlijk is het helemaal niet erg om te bubbel te laten knappen. Tenzij je op $1200 bent ingestapt misschien.
Zegt menquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zitten we nu dan in de maniafase?
Komt omdat de spikes nog steeds te groot zijn, heeft gewoon meer tijd nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:22 schreef dreamerbulk het volgende:
tja, mensen...
als btc gestaag stijgt is het van OMFGAWDDD btc stabilisatie kan wel op 10k liggen nomnomnonmonmom..
als btc dipt is het ... brb bubble klapt.
Jawel: Borderliners Trading Coinquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van die grafiek.Bitcoin past in geen enkele grafiek.
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:22 schreef dreamerbulk het volgende:
tja, mensen...
als btc gestaag stijgt is het van OMFGAWDDD btc stabilisatie kan wel op 10k liggen nomnomnonmonmom..
als btc dipt is het ... brb bubble klapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |