Wat mine je nu dan als ik vragen mag? En hoeveel op een dag?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, ik heb wel een idee wat ik wil minen van een bepaalde coin, en de rest doe ik dan naar LTC/BTC.
Maar de komende tijd zal ik toch minimaal de helft naar BTC en dan ¤ moeten doen omdat ik wat serieuzer wil gaan minen en hardware kost me gewoon keiharde Euro's.
En ik zal toch ook mn rekeningen moeten betalen enzo.
Momenteel BQC, zou er eigenlijk 80 per dag moeten halen maar dat haal ik niet helemaal. Ben aan het kijken voor een andere pool. Vanaf morgen zou ik er 140 per dag moeten halen, maar ben op zoek naar een andere coin want wil stoppen bij 200 BBQquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat mine je nu dan als ik vragen mag? En hoeveel op een dag?
Ik dank u vriendelijk. Dit is heel verhelderend en ik ga er denk ik een paar kopen en bewaren. Ik zie er wel wat in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)
Worldcoin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Momenteel BQC, zou er eigenlijk 80 per dag moeten halen maar dat haal ik niet helemaal. Ben aan het kijken voor een andere pool. Vanaf morgen zou ik er 140 per dag moeten halen, maar ben op zoek naar een andere coin want wil stoppen bij 200 BBQ
Ik post in 2 SC'squote:Op zaterdag 7 december 2013 01:27 schreef roislecxe het volgende:
Toto 4eDie is ook van hier.
Slaap die dan helemaal nooit?
Moggu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1100 naar 880.
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1200 naar 880.
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1200 naar 880.
DASOO post ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat scheelt misschien
Ik post alleen in WKN,hier en soms ONZ of KLB.
Hij wordt zelf niet wakker, anders stond er wel 'word net wakker' zonder T.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?
Spelfouten betreur ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wordt zelf niet wakker, anders stond er wel 'word net wakker' zonder T.
Dus, wie wordt er net wakker, dat is de vraag.
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.
Gelukkig, anders snap ik er helemaal niks van...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Spelfouten betreur ik ten zeerste.
Dan zit ik dubbel verkeerd met wintertijd volgens mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |