quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gestart met 50 euro. Nu 144 dollar. Nog altijd in de winst ondanks de ellende.
Ben nog steeds geen rijk man, maar ik vind het spelen net zo leuk, of dat nu 144 dollar is of 14400.
Klaag op het moment niet, ik leer van mijn fouten, en ik probeer volgende week voor het eerst echt serieus goed in te gaan spelen op alles.
Wees realistisch, 200% winst, take it. En sluit de deur.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn worldcoin en megacoin moet doen.
Kan ze nu met 200% winst verkopen, maar misschien worden ze over een paar maanden nog wel veel meer waard en sla ik mezelf voor me kop
Dankjewel Joey.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de instelling.
Omdat ik er geld mee verdien. En ik steun ze niet zo heel erg met mijn paar tientjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..
Waarom wil je die gasten dan alsnog steunen door de prijs mee hoog te houden?
Ik zeg trouwens niet dat megacoin een scamcoin is of niet, ik heb die alleen eens een uurtje of 2 gemined om een bepaalde pool te proberen ivm testen. Verder geen ervaring mee.
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wees realistisch, 200% winst, take it. En sluit de deur.
quote:roaldd: ikwiltrolletje is our cryptobabe
quote:roaldd: ikwiltrolletje MARRY ME
Op dit moment ben jij degene online met de meeste ervaring, denk ik?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..
Waarom wil je die gasten dan alsnog steunen door de prijs mee hoog te houden?
Ik zeg trouwens niet dat megacoin een scamcoin is of niet, ik heb die alleen eens een uurtje of 2 gemined om een bepaalde pool te proberen ivm testen. Verder geen ervaring mee.
quote:
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok is dat dit? Heb je misschien een goed linkje?
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat ik er geld mee verdien. En ik steun ze niet zo heel erg met mijn paar tientjes
Maar bedankt voor de stimulans trouwens, zit nu opeens allemaal artikelen te lezen over altcoins
Edit:
Koop jij dan alleen maar altcoins die je echt vertrouwd en die je graag wilt steunen?
Weet ik niet zeker, ligt ook aan waar je het over hebt. Als het over traden gaat heb ik wss de minste ervaring.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij degene online met de meeste ervaring, denk ik?
Even lezen, thanksquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)
Mine je dan voor de lange termijn of ruil je ze meteen voor btc/USD als je ze binnen hebt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.
Dit is echt een post die ik zou tikken. Het is makkelijk binnenharken van iets wat mogelijk iets wordt, en ondertussen kun je er nog vanaf voor een paar LTC/BTC (wel met komma ergens)quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.
Hangt er van af, ik heb wel een idee wat ik wil minen van een bepaalde coin, en de rest doe ik dan naar LTC/BTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mine je dan voor de lange termijn of ruil je ze meteen voor btc/USD als je ze binnen hebt?
GC / Dagcijfers #229quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:24 schreef roislecxe het volgende:
Wie postte daarstraks het overzicht met meeste posts op een dag
Wil even 1e worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |