abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134003554

Hihi, Albert V. "koekje van eigen deeg"

http://www.telegraaf.nl/p(...)met__toyboy____.html

quote:
Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.html

STINKENDE ZAAKJES

quote:
Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.

Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.

Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.

Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.

Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?

Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.

Wat een bende hè?
Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

UPDATE 12 DECEMBER !!!!!

Vanavond bij Showlaat:

Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
quote:
´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.

Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.

In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.

Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…

Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.

In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.

Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.

Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”

In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.

Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ole op 12-12-2013 13:46:15 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 december 2013 @ 23:28:51 #2
862 Arcee
Look closer
pi_134003707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:59 schreef Laysa het volgende:
"Nu was ik onderdeel en onderwerp van dat werk en dat is het dan. We gaan gewoon vrolijk verder."
Ja, Albert, konden anderen met wie jullie je eindeloos blijven bemoeien dat ook maar zeggen. :{w
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 7 december 2013 @ 07:29:48 #3
225540 Pugg
Friends forever
pi_134010202
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, Albert, konden anderen met wie jullie je eindeloos blijven bemoeien dat ook maar zeggen. :{w
We laten het niet met rust, koekje van eigen deeg voor die pis nicht
  zaterdag 7 december 2013 @ 08:35:50 #4
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_134010420
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 07:29 schreef Pugg het volgende:

[..]

We laten het niet met rust, koekje van eigen deeg voor die pis nicht
^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 7 december 2013 @ 08:50:48 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134010495
De term gate is aan inflatie onderhevig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2013 @ 09:48:23 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134010932
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Copycat het volgende:
De term gate is aan inflatie onderhevig.
Maar de naam van de gate is dan des te beter gekozen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 7 december 2013 @ 09:51:23 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134010973
Daar heb je gelijk in!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 december 2013 @ 11:55:17 #8
22592 crew  Ole
pi_134012453
Ik verwacht nog wel wat dirt. Neukertjes vanAlbert die zich melden bijvoorbeeld.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 december 2013 @ 12:42:58 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134013426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik verwacht nog wel wat dirt. Neukertjes vanAlbert die zich melden bijvoorbeeld.
Ik denk dat Albert zijn zaakjes beter afgedekt heeft. Hij lijkt me valser en valsere mensen weten hun zaakjes beter te verbergen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_134013472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik denk dat Albert zijn zaakjes beter afgedekt heeft. Hij lijkt me valser en valsere mensen weten hun zaakjes beter te verbergen.
Noem je Raf nou vals? :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 december 2013 @ 12:45:20 #11
22592 crew  Ole
pi_134013479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zit wat in... Maar je weet nooit 8-)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 december 2013 @ 12:45:37 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134013488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Raf is gewoon een onschuldig lief jongetje
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 december 2013 @ 12:45:51 #13
22592 crew  Ole
pi_134013496
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 december 2013 09:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar de naam van de gate is dan des te beter gekozen.
:@
pi_134013501
Albert Verlinde lijkt me wel het type die jongens als Ron Link privé auditie laat doen.
Keeping an eye on the world going by my window.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 december 2013 @ 12:46:23 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134013516
Albert lijkt me ook iemand te zijn die iemand uitkiest die ook in de problemen komt als het uitlekt. Iemand van een ander stel, of iemand die niet uit de kast wil.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_134013572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Albert lijkt me ook iemand te zijn die iemand uitkiest die ook in de problemen komt als het uitlekt. Iemand van een ander stel, of iemand die niet uit de kast wil.
Zo van: Hé, we hebben compromiterende foto's maar we kunnen het regelen onder vier ogen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 december 2013 @ 12:49:09 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134013587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:48 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Zo van: Hé, we hebben compromiterende foto's maar we kunnen het regelen onder vier ogen.
Albert doet dat lekker waar geen foto's gemaakt worden. Net als Onno tot voor kort :P Onno is alleen de eerste die een fout maakt.
DeLuna vindt me dik ;(
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2013 @ 12:52:35 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134013663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Kan, maar zelfs met een burgemeester zit je niet safe, dus. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_134013720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

zit hier nu ook al een Raf? *O*
...
pi_134014910
Geloof me, Patty en Evert zijn net 2 pitbulls, die laten nu echt niet meer los.
Patty Brard heeft vorige week ook al verklaard dat ze Evert ervan verdenkt dat die momenteel in een kliko ergens in Maastricht verscholen zit. en ik denk dat Patty iedereen die Onno-Albert gerelateerd is afbelt.
Zij denken: Kip ik heb je.

Er zouden best wel wat hoerenjongens bij kunnen zitten die zodirect loslippig gaan doen.
Of voor de poen of voor media-geilheid.
pi_134015367
Hilarische column Youp van 't Hek in NRC

http://www.nrc.nl/youp/2013/12/07/prettig-weekend/

Maar ik heb daar toch echt geen tijd voor. Daarvoor was het lobbyen van de roombotergeile heer Hoes in een Maastrichts hotel veel te grappig. Een straalbezopen burgervader die gaat huigjetikken met een toyboy van 24 is toch prachtig? En zijn echtgenoot, de ultieme roddeltante van de Nederlandse televisie, die denkt weg te komen met een zogenaamde officiële verklaring alsof zij werkelijk belangrijk zijn? Daar kan geen dooie Mandela tegenop.

Aan je werk, Albert! Vertel ons eens even wie die ranzige misdienaar was die zijn jongenstongetje in die roestige fietsenstalling van jouw Onno stak? Is het waar dat deze jongen een buitenechtelijk product is van Jos van Rey en mevrouw Offermans, de echtgenote van de onlangs opgestapte burgemeester van Meerssen, en dat het mannetje ooit verwekt is na een carnavalsavond van de Limburgse afdeling van de VVD? Dat gerucht gaat in Den Haag.

Er wordt ook gefluisterd dat het een onecht kind van Fred Teeven en mevrouw Hooijmaijers zou kunnen zijn. Mevrouw Hooijmaijers ontkent dat overigens. Ton Hooijmaijers zelf staat sinds afgelopen maandag gewapend met zijn boodschappentas op een zeepkistje op het Vrijthof te tieren dat dit soort vrijpartijtjes volstrekt normaal zijn binnen de politiek. De Roermondse vastgoedmaffioos Pietje van der Pol financiert al jaren de jeugd van de schandknaap. Ook wordt gesuggereerd dat er honderden Limburgse priesters wild staan te trappelen om Onno de biecht af te mogen nemen. Ze smachten de details te mogen horen.

Maar Albert, vertel! Was deze tongzoen een begin van een verder heftige avond of juist een afsluiting van een zinderende scène in de bruidsuite? Volgens mij hebben wij als trouwe Boulevard-kijkers recht op dit soort details. Over Wes & Yo mochten we toen ook alles vernemen, net als over Georgina Verbaan met haar buitenechtelijke schnabbeltje en nu komen we niet verder dan dat jij en Onno thuis gaan praten!

Dat pikken wij niet. Hoe heet het mannetje? Ligt-ie af en toe al als speelgoed tussen jullie in de echtelijke sponde of is hij exclusief voor Onno? Heb je zelf ook een hinde in je Brabantse boerderette? Een of ander mannelijk musicalsterretje dat snakt naar een hoofdrol? Praat ons eens bij. Wat zegt de bisschop? En meneer pastoor? Kom op Albert! Hoe reageerde Isa? Waar vieren jullie Kerst? Was het seksueel al een tijdje op? Hoe lang haatte Onno je mutsige Lous-Haasdijkbril en die vette lach? Je bent roddelkoningin of niet.

Dus aan de slag. Nooit heb je zo mooi kunnen toeslaan als nu. En neem wraak op Onno. Vertel iets ranzigs. Iets heel gemeens. Dat ie uit zijn bek stinkt. Bram wil wel adviseren hoe ver je kunt gaan. Of houden we privé en werk gescheiden? In elk geval een prettig weekend!
pi_134015985
Zijn affaire met die tandartsvrouw zit 'm nog steeds dwars.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 7 december 2013 @ 15:54:44 #23
22592 crew  Ole
pi_134018273
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Thelonious het volgende:
Oh ja dat is waar ook! :o
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 21:23:10 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134028707
Nu bij De Kwis: zit heel het publiek met Onno en Albert maskers :D
pi_134030148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef maily het volgende:
ze zijn nog veels te lief voor Albert 8-)
...
  zondag 8 december 2013 @ 01:22:17 #26
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134038135
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:56 schreef sacha het volgende:

[..]

ze zijn nog veels te lief voor Albert 8-)
Wat moet er met Albert gebeuren dan ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 8 december 2013 @ 02:38:42 #27
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_134039801
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 01:22 schreef chufi het volgende:

[..]

Wat moet er met Albert gebeuren dan ?
bestrooien met pek en veren en dan op een kar door het dorp heenrijden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 december 2013 @ 08:49:43 #28
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_134041046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef hunter2011 het volgende:
Hilarische column Youp van 't Hek in NRC

http://www.nrc.nl/youp/2013/12/07/prettig-weekend/

Maar ik heb daar toch echt geen tijd voor. Daarvoor was het lobbyen van de roombotergeile heer Hoes in een Maastrichts hotel veel te grappig. Een straalbezopen burgervader die gaat huigjetikken met een toyboy van 24 is toch prachtig? En zijn echtgenoot, de ultieme roddeltante van de Nederlandse televisie, die denkt weg te komen met een zogenaamde officiële verklaring alsof zij werkelijk belangrijk zijn? Daar kan geen dooie Mandela tegenop.

Aan je werk, Albert! Vertel ons eens even wie die ranzige misdienaar was die zijn jongenstongetje in die roestige fietsenstalling van jouw Onno stak? Is het waar dat deze jongen een buitenechtelijk product is van Jos van Rey en mevrouw Offermans, de echtgenote van de onlangs opgestapte burgemeester van Meerssen, en dat het mannetje ooit verwekt is na een carnavalsavond van de Limburgse afdeling van de VVD? Dat gerucht gaat in Den Haag.

Er wordt ook gefluisterd dat het een onecht kind van Fred Teeven en mevrouw Hooijmaijers zou kunnen zijn. Mevrouw Hooijmaijers ontkent dat overigens. Ton Hooijmaijers zelf staat sinds afgelopen maandag gewapend met zijn boodschappentas op een zeepkistje op het Vrijthof te tieren dat dit soort vrijpartijtjes volstrekt normaal zijn binnen de politiek. De Roermondse vastgoedmaffioos Pietje van der Pol financiert al jaren de jeugd van de schandknaap. Ook wordt gesuggereerd dat er honderden Limburgse priesters wild staan te trappelen om Onno de biecht af te mogen nemen. Ze smachten de details te mogen horen.

Maar Albert, vertel! Was deze tongzoen een begin van een verder heftige avond of juist een afsluiting van een zinderende scène in de bruidsuite? Volgens mij hebben wij als trouwe Boulevard-kijkers recht op dit soort details. Over Wes & Yo mochten we toen ook alles vernemen, net als over Georgina Verbaan met haar buitenechtelijke schnabbeltje en nu komen we niet verder dan dat jij en Onno thuis gaan praten!

Dat pikken wij niet. Hoe heet het mannetje? Ligt-ie af en toe al als speelgoed tussen jullie in de echtelijke sponde of is hij exclusief voor Onno? Heb je zelf ook een hinde in je Brabantse boerderette? Een of ander mannelijk musicalsterretje dat snakt naar een hoofdrol? Praat ons eens bij. Wat zegt de bisschop? En meneer pastoor? Kom op Albert! Hoe reageerde Isa? Waar vieren jullie Kerst? Was het seksueel al een tijdje op? Hoe lang haatte Onno je mutsige Lous-Haasdijkbril en die vette lach? Je bent roddelkoningin of niet.

Dus aan de slag. Nooit heb je zo mooi kunnen toeslaan als nu. En neem wraak op Onno. Vertel iets ranzigs. Iets heel gemeens. Dat ie uit zijn bek stinkt. Bram wil wel adviseren hoe ver je kunt gaan. Of houden we privé en werk gescheiden? In elk geval een prettig weekend!
Zou hij hebben gemasturbeerd op zijn stukje ? Wat een debiel is het toch..
pi_134042858
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 08:49 schreef Bep het volgende:

[..]

Zou hij hebben gemasturbeerd op zijn stukje ? Wat een debiel is het toch..
Het had veel harder gekund wat mij betreft. Maar het maakt niet echt veel uit. Mensen blijven kijken naar dat soort programma's zoals Boulevard omdat hun eigen leven leeg is. En dan heb je inderdaad de hulp nodig van zieke geesten zoals een Albert Verlinde die heel graag over lijken gaan om wat bij te verdienen.
pi_134043547
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 08:49 schreef Bep het volgende:
Ik vind het wel lollig :+ het is toch ook zo? :D

Zelf graaft hij altijd héél diep, genant gewoon, dus nu is hij een keer zelf aan de beurt, risico
van het vak ,,,
  zondag 8 december 2013 @ 16:18:13 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134050666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef maily het volgende:
Erica was er niet blij mee *)

http://dekwis.vara.nl/media/305732

Hier kan je dat lied terug luisteren en zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Haaibaaike op 08-12-2013 16:25:09 ]
  zondag 8 december 2013 @ 16:20:28 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134050733
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Thelonious het volgende:
Youp die durft wel te schrijven over Onno en Albert, zelfs ooit zijn vrouw Debby bedrogen met een vrouw uit Breda.
  zondag 8 december 2013 @ 16:29:08 #33
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134050952
quote:
11s.gif Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Youp die durft wel te schrijven over Onno en Albert, zelfs ooit zijn vrouw Debby bedrogen met een vrouw uit Breda.
Youp is wel vaker vreemd gegaan ....
Musica Español
Come On
  Moderator / Miss SHO zondag 8 december 2013 @ 17:35:46 #34
22592 crew  Ole
pi_134052904
quote:
11s.gif Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Maar hij is toen ook aangepakt door Albert.
  zondag 8 december 2013 @ 17:48:09 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134053235
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Ole het volgende:

Maar hij is toen ook aangepakt door Albert.
Dat weer wel!
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 00:55:56 #36
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_134070332
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Thelonious het volgende:
Albert Verlinde lijkt me wel het type die jongens als Ron Link privé auditie laat doen.
Ron is 'van' Joop vd Ende, niet bij Albert O-) .

Sorry, ik was 13 toen Ron in Idols zat, en heimelijk verliefd :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 9 december 2013 @ 06:47:38 #37
185670 Poezewoes
pi_134071887
ONNOGATE nog niet voorbij!

ALBERT VERLINDE (52) en ONNO HOES (52) hebben er vorige week alles aan gedaan om de tongzoenaffaire van laatstgenoemde zo snel mogelijk de wereld uit te helpen. Wat gebeurde er allemaal nog meer tussen de HOESlakens, vraagt de Limburgse hoofdstad zich af. En waarom deed de burgemeester aangifte van… afpersing? Afgelopen weekend spraken de gezichten van het echtpaar boekdelen. Met vanavond een eigen première in Den Haag in de agenda, is de storm in hun huwelijk nog niet gaan liggen…
Dat wordt nog spannend, vanavond in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag. Wie er een kaartje heeft gekocht voor het toneelstuk De kleine blonde dood , met onder andere William Spaaij, krijgt er gratis een tweede voorstelling bij! Producent Albert Verlinde zal er met echtgenoot Onno Hoes opnieuw alles aan doen om te bewijzen dat er thuis geen vuiltje aan de lucht is, en zijn eigen huwelijk géén ‘kleine blonde dood’ is gestorven na Onno’s tongzoenscène met een jongeman in de lobby van het Crowne Plaza hotel in ’zijn’ Maastricht…
Voor wie het gemist heeft: scabreuze foto’s van de burgemeester doken op in het SBS-programma Show Laat , bij Beau van Erven Dorens en Patty Brard. En luid verstaanbaar voor iedereen had Hoes het daar met de twintiger in kwestie gehad over een ophanden zijnde SCHEIDING! Gevraagd om commentaar probeerde hij het voorval uiteraard te bagatelliseren. Hij gaf toe, die dag na het overlijden van zijn 89-jarige vader, emotioneel te zijn geweest en ook wat te veel te hebben gedronken.

Zwijgen

Na een hele dag zwijgen, verbrak Albert de stilte in zijn eigen RTL Boulevard door gewoon op de kwestie in te gaan en een heus statement voor te dragen. Mochten mijnheer de burgemeester en hij vorige week al even hebben gedacht dat de hele affaire met een sisser zou aflopen na hun gezamenlijk opgestelde verklaring, dit weekend werd in het Limburgse duidelijk dat ‘Onnogate’ daar nog even door ettert. Ook al stapte de plaatselijke politiek er redelijk luchtig overheen. Zoals een plaatselijke politicus zei: „De heer Hoes moet zich natuurlijk wel realiseren dat hij 24 uur per dag burgemeester van onze stad is…” Maar het is allemaal nog lang niet voorbij.
Zelfs de échte flikken Maastricht komen er nu namelijk aan te pas. Onno Hoes lijkt zich met zijn gedrag in een chantabele positie te hebben gemanoeuvreerd. Om de schade aan zijn reputatie, imago en mogelijk zelfs zijn functioneren te beperken deed hij op het hoofdbureau van politie aangifte tegen een inwoner van de stad die, aldus Hoes, ‘misbruik maakte van de situatie.’ Om daar stoer aan toe te voegen: „Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!” Wat er nu precies bedoeld wordt met deze tweede verklaring van hem, op gemeentelijk briefpapier, willen Hoes noch zijn woordvoerder toelichten. De laatste zegt: „Er staat wat er staat. Daarmee zult u het moeten doen…”
Wat gebeurde er nog meer onder de HOESlakens, wat de brave burgers van Maastricht niet over hun burgemeester mogen weten? Het lijkt namelijk maar moeilijk te geloven dat hij meteen bij zijn eerste en énige faux pas door verbijsterde toeschouwers werd gefotografeerd. Gezien de aangifte wisten sommige tegenstanders van de eerste burger al veel langer ter hoogte van wélk lichaamsdeel zijn zwakke plek te vinden was, en ging aan de ongepaste ontmoeting met Ruud het een en ander vooraf…
Op televisie deed Albert Verlinde sportief maar nadrukkelijk aan crisismanagement door, naar eigen zeggen, ‘de zaak als elke andere te behandelen.’ Dat deed hij echter in het geheel niet! Bij elke andere affaire zou zijn publiek immers uitgebreid zijn geïnformeerd met wíe de burgemeester zat te lobbyen…
Welnu. Het gaat om Ruud Schepers, met zijn 24 jaar meer dan de helft jonger dan Onno Hoes. Hij werkt voor Alert Mens & Werk en het familiebedrijf ServiceRoyal, een horecauitzendbureau dat volgens insiders – we meenden het al te zien – buitengewoon goede contacten met de gemeente heeft. Ruud zelf lijkt danig geschrokken van alle commotie na het gezoen, en zwijgt in alle talen; gisteren verwijderde hij zelfs zijn Facebook-account en foto van zijn LinkedIn.
Show Laat van SBS belde hem op, maar Ruud kapte dat telefoongesprek snel af. Met duidelijk Limburgse tongval stelde hij dat hij ‘niets kón en niets mócht’ zeggen. Het gesprekje had er alle schijn van dat hij onder druk wordt gezet om de media af te wimpelen. Door wie, daar kan alleen naar worden gegist.

Bezoekjes

En dan circuleren er ook nog andere verhalen, over bezoekjes aan horecagelegenheden in Nederland en, op maar een paar kilometer van Maastricht, in België. Waar een burgemeester zich misschien beter niet kan ophouden. Tenminste niet wanneer die een lange politieke carrière zonder schandalen ambieert...
‘De enige burgemeester met een sixpack,’ valt te lezen in een gezondheidsboek van hormoonspecialist Ralph Moorman, waar Onno als dankbare cliënt graag aan meewerkte. Er had – als we alle verhalen moeten geloven – ook kunnen staan: ‘de enige burgemeester die zijn sixpack net zo graag showt als zijn ambtsketen!’
Ook bij PRIVÉ komen verschillende tips binnen over locaties waar Hoes zich zoal zou hebben opgehouden. Ook vallen er namen van jongemannen met wie hij zich daar zou hebben ingelaten. Én het ligt voor de hand dat zijn mysterieuze politieaangifte dáár mee van doen heeft. Zijn er soms meer foto’s in omloop, waarop de burgemeester in compromitterende omstandigheden staat afgebeeld? En wordt hij daarmee wellicht afgeperst?

Penthouse

De bedrogen Albert Verlinde verbleef dit weekend gewoon in het Maastrichtse penthouse van het stel, hartje stad, boven een supermarktfiliaal van zijn Zaanse voornaamgenoot. Zaterdag in alle vroegte deed hij daar al wat inkopen, om de flat daarna nog maar sporadisch voor andere boodschapjes te verlaten.
Albert kondigde op televisie al aan dat er thuis veel te bespreken viel. Eerder op de dag leek Boulevard -collega Winston Gerschtanowitz er nog heel zeker van dat er niets aan de hand was: „Ik ken die twee en ik weet hoe gelukkig ze zijn.” Daarvan leek Albert zelf een stuk minder zeker, toen hij begon aan de bijna 200 kilometer naar Maastricht om daar ‘een goed gesprek’ met zijn echtgenoot te hebben...
Het eerste voorzichtige resultaat? Voorbijgangers zagen, Onno voorop en Albert er achteraan, gisteren door het Maastrichtse lopen; de lucht leek toen nog niet heel erg geklaard… Ze liepen even over de kerstmarkt, maar ontbraken in het restaurant waar zij elke zondag vaste prik lunchen, en waar een foto van hen samen bij de ingang als aanbeveling moet dienen. Wel gingen ze even wat inkopen doen en kochten ze om onduidelijke redenen – beiden bedienen zich immers meestal van een auto met chauffeur - een TomTom.
Het paar is in de tussentijd overladen met steunbetuigingen van vrienden, musicalsterren en –sterretjes die hen sterkte en liefde toewensen. Maar met name Albert zal zich realiseren dat er in zijn entertainmentwereld evenveel ‘schadenfreude’ is over de hele kwestie, waarvan de afloop in deze donkere dagen voor Kerstmis nog even ongewis blijft. In het ergste geval komt het inderdaad tot een breuk en keert Albert terug naar de boerderij in Cromvoirt bij Vught, om de burgemeester van Maastricht als vrijgezel achter te laten.
Vanavond heeft Albert zich op de première van De kleine blonde dood in Den Haag vast weer in de hand en is hij als gastheer, al dan niet samen met Onno, even de koning van de Koninklijke Schouwburg. Al ontbreekt er vast en zeker de sérvice… royal!

Telegraaf
pi_134072061
Wat een artikel :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 9 december 2013 @ 07:40:23 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134072220
Dacht het al...laat ze maar komen de hoerenjongens, sexsauna's en misschien nog interessanter vriendjes-politiek/omkoopschandaaltjes in Maastricht.
Ik denk dat dit gigantisch gaat escaleren, ondanks de sus/"doe alsof er niets aan de hand is"-pogingen van Albert.
  Moderator / Miss SHO maandag 9 december 2013 @ 08:14:50 #41
22592 crew  Ole
pi_134072309
Die WOORDspelingen :')
  maandag 9 december 2013 @ 09:01:15 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134072765
Wat een gebakken lucht.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2013 @ 09:32:25 #43
43556 miss_dynastie
pi_134073215
Scabreus? In navolging van de vergeten groenten is de Telegraaf nu vergeten woorden een tweede leven aan het geven? :')
  maandag 9 december 2013 @ 09:46:01 #44
14505 OProg
A Life in Music
pi_134073415
Zo ziet het er uit:

Er slingerde hier een krantje en het weet me altijd te verbazen dat ze echt een complete pagina weten te vullen met zoiets. :') Waarbij dat van die 'Hoeslakens' nog wel een fraaie is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 9 december 2013 @ 09:51:28 #45
225540 Pugg
Friends forever
pi_134073536
Heerlijk dit, eindelijk een dikke koek van eigen (roddel) deeg *O*
pi_134073696
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:14 schreef Ole het volgende:
Die WOORDspelingen :')
Behoorlijk ONNOzel en ONNOdig.
  maandag 9 december 2013 @ 10:08:21 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134073914
quote:
11s.gif Op maandag 9 december 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
Zo ziet het er uit:

[ afbeelding ]

Er slingerde hier een krantje en het weet me altijd te verbazen dat ze echt een complete pagina weten te vullen met zoiets. :') Waarbij dat van die 'Hoeslakens' nog wel een fraaie is.
ik kan hem niet vergroten.
  maandag 9 december 2013 @ 10:12:46 #48
14505 OProg
A Life in Music
pi_134074004
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ik kan hem niet vergroten.
Ik ook niet zo maar de tekst staat er toch al los. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 9 december 2013 @ 10:18:40 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134074139
quote:
6s.gif Op maandag 9 december 2013 10:12 schreef OProg het volgende:

Ik ook niet zo maar de tekst staat er toch al los. :P
Ja dat wel !
  maandag 9 december 2013 @ 10:30:55 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134074402
Ik lig altijd op hoeslakens, nooit ertussen.
  maandag 9 december 2013 @ 10:31:34 #51
185670 Poezewoes
pi_134074416
ctrl ingedrukt houden met scrolmuis, naar voren is groter naar achter is kleinere pagina!
  maandag 9 december 2013 @ 10:44:29 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134074759
quote:
11s.gif Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik lig altijd op hoeslakens, nooit ertussen.
Wat dat betreft is het een gemiste kans dat ze dekbedhoes niet gebruikt hebben... Daar lig ik onder, op het hoeslaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 10:49:07 #53
197773 crew  maily
pi_134075002
De HOESlaken gate :')

Stront aan de knuppelknikker voor Albert, tja... kon ie een keer op wachten (8>
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 11:09:07 #55
184769 crew  Deisyy
pi_134075372
Wil deze gate al een beetje lukken? :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 9 december 2013 @ 11:13:03 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134075471
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.
Dat Albert z'n connecties in het wereldje heeft zal ook niet helpen...

Ik denk dat niet iedereen zich aan de toorn van Albert durft te wagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 december 2013 @ 11:13:26 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134075479
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 11:24:22 #58
184769 crew  Deisyy
pi_134075762
Ze doen wel hun best, dus laten we ze nog even doormodderen, misschien wordt het nog wat ;)
pi_134076284
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.
Dat Albert z'n connecties in het wereldje heeft zal ook niet helpen...

Ik denk dat niet iedereen zich aan de toorn van Albert durft te wagen.
Nou, ik denk dat Albert niet meer zo hoog op de troon zit, hij heeft niet meer dat kraakheldere/brandschone en brave imago.
En daarnaast heeft hij een stel pitbulls die hem achter najagen en niet loslaten.
Evert, Patty en Beau hebben hier al heel lang op moeten wachten en zijn niet van plan om te stoppen.
Je krijgt straks wel het komische effect dat RTL Boulevard er in alle talen over zwijgt en Shownieuws uitgebreid verslag doet.
Hoe serieus moet je die Onno Verhoes nog nemen als burgemeester van Maastricht met al deze perikelen?
pi_134076443
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Hoe serieus moet je die Onno Verhoes nog nemen als burgemeester van Maastricht met al deze perikelen?
Och, zelf Pins Bernard ging vreemd. Wie niet eigenlijk? :')

Onno wordt gewoon de nieuwe George Michael *O*

mocht ie willen trouwens :+

[ Bericht 8% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 09-12-2013 11:55:21 ]
  † In Memoriam † maandag 9 december 2013 @ 13:07:55 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134078246
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.
Ik verwacht er eigenlijk ook niet zoveel van. Er komen ook geen andere nieuwtjes boven dan het enige magere zoen-incidentje.
pi_134078417
Santegoeds doet wel heel erg zijn best... terwijl hij zelf geen haar beter is :')
pi_134078960
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Santegoeds doet wel heel erg zijn best... terwijl hij zelf geen haar beter is :')
Hij doet zeker zijn best :D

http://www.destentor.nl/a(...)de-bekoeld-1.4131465

quote:
"Zijn er soms meer foto's in omloop, waarop de burgemeester in compromitterende omstandigheden staat afgebeeld? En wordt hij daarmee wellicht afgeperst?" Santegoeds laat in zijn stuk ook een eventuele breuk niet onbesproken. Maandagavond staat er voor de twee een première op de agenda, namelijk die van de musical De kleine blonde dood in Den Haag. Daar zullen de twee er volgens de krant 'alles aan doen om te bewijzen dat er thuis geen vuiltje aan de lucht is'.
Wie weer wat er nog komt al heeft die toyboy ook al zwijgplicht :')
pi_134079444
Ben benieuwd of nog iemand gaat onderzoeken of Evert en zijn wannabee-ster-smartlappenzanger zich regelmatig te buiten gaan in de Reguliersdwarsstraat :')
  maandag 9 december 2013 @ 14:12:15 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134079885
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of nog iemand gaat onderzoeken of Evert en zijn wannabee-ster-smartlappenzanger zich regelmatig te buiten gaan in de Reguliersdwarsstraat :')
Ja Evert is al 20 bij zijn Robert 2 jaar korter dan Albert en Onno *) Robert had een kerstboom gezet zei Evert.
pi_134087792
Straks weer in boulevard
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 9 december 2013 @ 18:37:09 #67
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134088391
Dapper van Albert wat hij gaat vertellen nav Telegraaf verhaal.
pi_134088420
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:16 schreef superniger het volgende:
Straks weer in boulevard
Hij smult weer van zichzelf.
  maandag 9 december 2013 @ 18:40:25 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134088491
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

Hij smult weer van zichzelf.
Klets niet ben blij dat hij gaat zeggen.
pi_134088565
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Dapper van Albert wat hij gaat vertellen nav Telegraaf verhaal.
hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggen
  maandag 9 december 2013 @ 18:44:07 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134088632
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef JaneDoe het volgende:

hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggen
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazin :6
  maandag 9 december 2013 @ 18:45:44 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134088697
quote:
13s.gif Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jij ook niet, dus je kunt niet op voorhand zeggen dat het dapper is dat hij op het Televaagverhaal reageert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134088764
quote:
13s.gif Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ga je weer lekker?
pi_134088966
OW kwalbert gaat straks weer wat zeggen bij boelevaaarrr ..
Wat zou t weze?
Wat zou t zijn?
  maandag 9 december 2013 @ 18:53:29 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_134088971
écht hè. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_134089024
Gaat ie t vuilnis buitenzetten ?
pi_134089067
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef quirina het volgende:
oeh, dapper!
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 18:57:33 #78
197773 crew  maily
pi_134089084
quote:
De vuile was hoeslakens....
  maandag 9 december 2013 @ 18:57:33 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134089085
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oeh, dapper!
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 18:57:52 #80
197773 crew  maily
pi_134089098
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 18:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oeh, dapper!
Ga JIJ lekker???
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 18:59:50 #81
184769 crew  Deisyy
pi_134089165
quote:
Of Albert gaat zelf in de kliko :D
pi_134089274
Kom op met die vuige ONNOzele HOESlakens...
pi_134089283
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of Albert gaat zelf in de kliko :D
Albert is een kliko }:|
...
pi_134089342
Daphne weet alles van HOESlakens ~O>
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 19:07:16 #85
197773 crew  maily
pi_134089429
Sjeez weer eerst iets anders ....
pi_134089445
Het blijft spannend ^O^
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 19:08:24 #87
197773 crew  maily
pi_134089478
En zometeen eerst nog weer reclame...

Straks komen ze tijd tekort .....

Zou Albert het al een beetje dun door de broek lopen? :D
  maandag 9 december 2013 @ 19:14:24 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134089721
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef maily het volgende:

Zou Albert het al een beetje dun door de broek lopen? :D
Waarom? Het gaat toch echt helemaal nergens over? Storm, glas gemeentepils.
pi_134089755
Eerst ff t reclameblok...
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 19:18:37 #90
197773 crew  maily
pi_134089912
Sloop de crisis.nl... Daar is ook weer e.e.a. over te doen... iets met belangenverstrengeling

bron
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 19:19:58 #91
197773 crew  maily
pi_134089973
En een scheetkussen van Franske.
  † In Memoriam † maandag 9 december 2013 @ 19:22:51 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134090094
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef maily het volgende:
Sloop de crisis.nl... Daar is ook weer e.e.a. over te doen... iets met belangenverstrengeling

bron
Dat geschooi en geleur van John Williams vertrouwde ik bij voorbaat al niet. :{w
pi_134090122
"We hebben ook bedrijven gebeld waar hij heeft gewerkt."

:')
  † In Memoriam † maandag 9 december 2013 @ 19:23:47 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134090123
Maar hoe zit Albert daar in? :?
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 19:24:29 #95
197773 crew  maily
pi_134090161
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Maar hoe zit Albert daar in? :?
Niet, maar dit kwam in het reclameblok voorbij :P
  maandag 9 december 2013 @ 19:24:53 #96
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_134090177
Was dit het? :')
pi_134090213
Manmanman. En maar lachen.
pi_134090261
Best sportief hoor.
Valt me mee.
  maandag 9 december 2013 @ 19:28:08 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134090313
Ja, vertel vertel vertel.... hier staat een of andere hond met een roedel rendieren op :{
Edit: oh, en een kerstman.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 december 2013 @ 19:43:03 #100
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134091046
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
Best sportief hoor.
Valt me mee.
jij bent de enigste die het zelfde denk als ik. Erg dapper van Albert. Sportief vind ik.
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 19:47:42 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_134091295
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, vertel vertel vertel.... hier staat een of andere hond met een roedel rendieren op :{
Edit: oh, en een kerstman.
Hij gaf toe dat het best een moeilijke periode is en dat ze er allebei positief instaan en proberen eruit te komen.
Dat de foto in De Telegraaf van vandaag genomen was op het moment waarop ze nét even niet naast elkaar liepen en dat hij tegen Onno gezegd had dat die foto vast uitgekozen zou worden.

Ook liet hij een fragment zien van De kwis waar hij over de hekel gehaald werd en het publiek met Albert Verlinde-maskers zat te zwaaien.
  maandag 9 december 2013 @ 20:04:02 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134092175
Ah, niets gezegd dus eigenlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 december 2013 @ 20:06:08 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134092287
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Leandra het volgende:
Dat ze er samen uit willen komen en dat dit niet in 'een poep en een scheet' gebeurt.
Wat meer kun je zeggen?
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 20:32:24 #104
184769 crew  Deisyy
pi_134093667
Tot zover deze gate :')
  maandag 9 december 2013 @ 20:38:46 #105
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_134093990
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Tot zover deze gate :')
sbs en telegraaf speuren vast verder
pi_134095239
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Leandra het volgende:
Wat had je allemaal verwacht dan?
Het ging ook even over die aangifte, maar toen lette ik even niet op
  Spellchecker maandag 9 december 2013 @ 22:13:49 #107
197773 crew  maily
  maandag 9 december 2013 @ 22:15:48 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134099098
Geweldig, al die serieuze reacties onder dat Speld-stukje.
  maandag 9 december 2013 @ 22:21:29 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134099416
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat had je allemaal verwacht dan?
Het ging ook even over die aangifte, maar toen lette ik even niet op
Ik had er sowieso niet veel van verwacht, maar de spanning liep hier zo op zonder te melden wat er gezegd werd dat ik wel heel nieuwsgierig werd ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 december 2013 @ 03:12:03 #110
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134107014
Hoelang gaan we hier nog mee door .... ?
Musica Español
Come On
  dinsdag 10 december 2013 @ 06:59:34 #111
225540 Pugg
Friends forever
pi_134107402
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
Hoelang gaan we hier nog mee door .... ?
Net zolang tot hij van de buis weg is hopelijk *O*
  dinsdag 10 december 2013 @ 08:27:07 #112
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_134107892
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Manmanman. En maar lachen.
als een boer met kiespijn.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:58:53 #113
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134116756
Chantabel dus.

Dan moet je opstappen.

Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je... :Y

Wegwezen.

"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden.... :Y
pi_134118019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.

Dan moet je opstappen.

Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je... :Y

Wegwezen.

"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden.... :Y
Getrouwd ook nog , nou weet ik wel dat dat tegenwoordig weinig meer zegt maar toch.
Hij is tegen koffieshops toch? Maar hoeren en snoeren vindt ie oke?
pi_134118076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.

Dan moet je opstappen.

Wegwezen.

Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.
  Spellchecker dinsdag 10 december 2013 @ 16:12:00 #116
197773 crew  maily
pi_134119098
En er is meer ....

quote:
Overleg over Onnogate

Burgemeester Onno Hoes van Maastricht overlegt dinsdag met de fractievoorzitters van de politieke partijen over de ontstane commotie over zijn openbare zoenpartij met een jongere man.

Binnen de Maastrichtse politiek bestaat verontwaardiging over het feit dat de burgemeester zich in zijn hoedanigheid als bestuurder nog niet over de kwestie heeft overgelaten, schrijft Dichtbij Maastricht.
Ook het feit dat de intrekking van een aangifte die de burgemeester vorige week deed tegen een Maastrichtenaar door Hoes' man Albert Verlinde werd bekendgemaakt in RTL Boulevard wekt wrevel. ,,Opnieuw een minachting van de raad én van de Maastrichtse bevolking”, zei fractievoorzitter John Steijns van Stadsbelangen Maastricht. Hij vraagt zich af waarom de intrekking van zoiets zwaars als een politieaangifte niet officieel bekendgemaakt is. ,,Als je het mij vraagt, kunnen we de afdeling persvoorlichting bij de gemeente Maastricht wel opheffen”, aldus Steijns.
Een week geleden lekten foto's uit waarop te zien is hoe Hoes zoent met een jonge man in de lobby van een hotel in Maastricht. Sindsdien is er veel aandacht aan besteed in de landelijke media.
bron
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:43:35 #117
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122099
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Luigi het volgende:

[..]

Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.
Zwieg.

Du hangs mich gans de babbelaar oet, Lewie.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:44:23 #118
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:12 schreef maily het volgende:
En er is meer ....

[..]

bron
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.

Leers was zóveel beter, maar door een vuile zet buiten spel gezet. En Leers is een echte Limburger.
  Spellchecker dinsdag 10 december 2013 @ 17:45:14 #119
197773 crew  maily
pi_134122147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Leers was zóveel beter, maar door een vuile zet buiten spel gezet. En Leers is een echte Limburger.
Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes. :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:47:03 #120
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122206
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

sbs en telegraaf speuren vast verder
Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....

Lijkt me echt dat je als bestuurder moet weten wanneer je je tong en geslachtsdeel binnen boord houdt. Zeker in het publiek. En als er jongeren, mogelijk minderjarigen, in het spel zijn ook. Zelfs met deze 24-jarige lebberaar zou er sprake van een aangifte zijn geweest, hoewel dat tussen 52 en 24 jaar oude personen natuurlijk niet strafbaar is.

Als hoogwaardigheidsbekleder trek je echter andere mensen aan. Pas daar dan ook mee op.

Pass auf Dich auf!
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:49:35 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134122284
Je maakt er graag een eigen verhaaltje van.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:50:01 #122
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef maily het volgende:

[..]

Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes. :D
Met zijn echtgenote in huis, achter de kluis, heel privé, o jee....

Ik weet zeker dat Leers, een beetje stijf, niet stijf met zijn muil op een jonge meid of jongen gekleefd zat for all world to see... :Y
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:53:45 #123
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122403
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef Copycat het volgende:
Je maakt er graag een eigen verhaaltje van.
Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraaf

quote:
De burgemeester van Maastricht zou volgens getuigen wel vaker afspreken met jonge jongens in horecagelegenheden. "Het lijkt maar moeilijk te geloven dat hij meteen bij zijn eerste en enige faux pas door verbijsterde toeschouwers werd gefotografeerd", schrijft showbizzjournalist Evert Santegoeds.
http://www.powned.tv/nieu(...)nno_en_kwalbert.html
Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:55:32 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134122455
Anders vertrek jij en neem je je walgelijke insinuaties mee.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:57:27 #125
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134122513
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:55 schreef Copycat het volgende:
Anders vertrek jij en neem je je walgelijke insinuaties mee.
Waarom? Ben jij het zelf, Kwalbert? :? Welkom.
pi_134122735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....

Lijkt me echt dat je als bestuurder moet weten wanneer je je tong en geslachtsdeel binnen boord houdt. Zeker in het publiek. En als er jongeren, mogelijk minderjarigen, in het spel zijn ook. Zelfs met deze 24-jarige lebberaar zou er sprake van een aangifte zijn geweest, hoewel dat tussen 52 en 24 jaar oude personen natuurlijk niet strafbaar is.

Als hoogwaardigheidsbekleder trek je echter andere mensen aan. Pas daar dan ook mee op.

Pass auf Dich auf!
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?
Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
de rest van de wereld daar dan over te zeggen :? niks toch?
pi_134122816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
Eens
pi_134123067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat heeft de rest van de wereld daar dan over te zeggen :? niks toch?
dat denk ik bij 99% van de onzin die bij boulevard voorbij komt. Dat mensen er niks over te zeggen hebben maakt Albert wss niks uit dus moet hij dit ook over zich heen laten gaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 december 2013 @ 18:22:33 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134123239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraaf

[..]

Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!
Waarom?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:27:55 #130
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134123397
quote:

[..]

Dat dóe je niet.

Niet als burgemeester (een persiflage nu).

En zeker niet als hoogwaardigheidsbekleder, publiek persoon en burgemeester in een publieke gelegenheid.....

Nederland lijkt soms wel op een open inrichting vol gestoorden. En ik moet dat normaal en acceptabel vinden? :N
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:29:14 #131
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134123429
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom?
Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 december 2013 @ 18:31:48 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134123500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.
Ik vind dat je je aanstelt :)
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:35:39 #133
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134123607
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind dat je je aanstelt :)
Nit leuk. :(
Doe kins mich gans de bäumen in.

En over voorbeeldfunctie:

Ich heb dich sticks gezag, mar toch wooste gej et nit.
pi_134123632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat dóe je niet.

Niet als burgemeester (een persiflage nu).

En zeker niet als hoogwaardigheidsbekleder, publiek persoon en burgemeester in een publieke gelegenheid.....

Nederland lijkt soms wel op een open inrichting vol gestoorden. En ik moet dat normaal en acceptabel vinden? :N
Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doen :P maar
als hij een goede burgemeester is zie ik geen enkele reden voor hem om te moeten aftreden
eigenlijk.
pi_134123684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Nit leuk. :(
Doe kins mich gans de bäumen in.

En over voorbeeldfunctie:

Ich heb dich sticks gezag, mar toch wooste gej et nit.
Welke voorbeeldfunctie? Hoeksteen van de maatschappij? De man is Homo meid :D heb je
daar ook problemen mee?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 december 2013 @ 18:38:50 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134123693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doen :P maar
als hij een goede burgemeester is zie ik geen enkele reden voor hem om te moeten aftreden
eigenlijk.
Maar goed, dat vond ik ook van Leers...
pi_134128637
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]
De man is Homo meid :D heb je
daar ook problemen mee?
Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van wel ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 22:17:03 #138
163650 Greys
pi_134133294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ja, nou, wat zijn ze het zat!

Raad Maastricht blijft achter Hoes staan

MAASTRICHT -
De gemeenteraad van Maastricht blijft burgemeester Onno Hoes (VVD) steunen. Dat blijkt uit een dinsdagavond uitgegeven gezamenlijke verklaring van de fractievoorzitters na overleg met Hoes, de partner van Albert Verlinde.

Enz.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_Hoes_staan__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 december 2013 @ 00:07:24 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134137977
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, nou, wat zijn ze het zat!

Raad Maastricht blijft achter Hoes staan

MAASTRICHT -
De gemeenteraad van Maastricht blijft burgemeester Onno Hoes (VVD) steunen. Dat blijkt uit een dinsdagavond uitgegeven gezamenlijke verklaring van de fractievoorzitters na overleg met Hoes, de partner van Albert Verlinde.

Enz.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_Hoes_staan__.html
Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onno :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 11 december 2013 @ 00:14:36 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134138172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onno :+
Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo... :+
Musica Español
Come On
  Spellchecker woensdag 11 december 2013 @ 00:17:19 #141
197773 crew  maily
pi_134138244
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:14 schreef chufi het volgende:

[..]

Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo... :+
Onno, de gevulde heer :P
  woensdag 11 december 2013 @ 00:19:36 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134138324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef maily het volgende:

[..]

Onno, de gevulde heer :P
ergens in het midden vermoed ik :7
Musica Español
Come On
pi_134139228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Syntos het volgende:

[..]

Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van wel ;)
Aha! Zoiets vermoedde ik al :P
pi_134139267
Op zich mag hij van mij wel aftreden vanwege zijn belachelijke wietbeleid.
  woensdag 11 december 2013 @ 23:22:38 #145
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_134174844
Donderdag in show laat heeft patty een interview met ruud schepers
pi_134175388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Donderdag in show laat heeft patty een interview met ruud schepers
Een heel openhartig interview!
Denk echt dat dit het begin van het einde is van Albert met Onno Hoes.
  woensdag 11 december 2013 @ 23:48:41 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134176267
Nou, van je huisvrienden moet je het maar hebben.... beetje bij de concurrent de vuile was buitenhangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134176363
Wat zijn dat toch voor rare mensen. Interviews geven over een zoen? Dan is er toch iets zwaar mis in je bolletje.
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 december 2013 @ 23:54:32 #149
22592 crew  Ole
pi_134176543
Ik denk dat het wel meer was dan alleen een zoen
pi_134176565
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dat toch voor rare mensen. Interviews geven over een zoen? Dan is er toch iets zwaar mis in je bolletje.
Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.
pi_134176912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat het wel meer was dan alleen een zoen
het was toch in een hotellobby? Denk niet dat het bij een kusje gebleven is ;)
  donderdag 12 december 2013 @ 01:42:51 #152
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_134178798
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_eenmalig___.html

quote:
Ruud: 'Zoen met Onno niet eenmalig'
van onze redactie
AMSTERDAM -

De 24-jarige Ruud Schepers doet eindelijk zijn verhaal na de kus met Onno Hoes.

In het interview met Show Laat vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes, ook dat het zeker geen eenmalige kus was.

Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun verklaring naar buiten werd gebracht. Hij kwam daarin niet ter sprake.

"Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen..."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 01:51:40 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134178907
*O* Het potje crisismanagement van Albert blijkt toch niet zo goed te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 december 2013 @ 02:07:02 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134179032
Volgens mij speelt er veel meer en daar doen 3 aan mee ... 8-)
Musica Español
Come On
pi_134179475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.
Waarom in godsnaam. Waarom zou je dat op tv willen vertellen.

Mensen zijn raar.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 05:33:04 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134179579
Ach, misschien voelt Ruudje zich wel misbruikt en gedumpt en had-ie er allemaal meer van verwacht.

quote:
Het gaat om Ruud Schepers, met zijn 24 jaar meer dan de helft jonger dan Onno Hoes. Hij werkt voor Alert Mens & Werk en het familiebedrijf ServiceRoyal, een horecauitzendbureau dat volgens insiders – we meenden het al te zien – buitengewoon goede contacten met de gemeente heeft.
Hier nog eens wat dieper in spitten zal de carrière van Onno wellicht ook geen goed doen...

quote:
Ruud zelf lijkt danig geschrokken van alle commotie na het gezoen, en zwijgt in alle talen; gisteren verwijderde hij zelfs zijn Facebook-account en foto van zijn LinkedIn.
Ruudje lijkt inmiddels van de schrik bekomen. :')
  donderdag 12 december 2013 @ 06:57:47 #157
225540 Pugg
Friends forever
pi_134179717
quote:
'Zoen met Onno Hoes was beslist geen eenmalige'

Ruud Schepers (24) de man die bekend werd door een foto waarop hij zoenend met Onno Hoes te zien is, heeft verklaard dat de bewuste zoenpartij zeker niet het enige intieme contact was met de burgemeester van Maastricht.

Na een verklaring van Hoes en echtgenoot Albert Verlinde, leek de zaak afgedaan, maar in een interview met Patty Brard van SBS Shownieuws, dat donderdag wordt uitgezonden, doet Schepers een boekje open over zijn vermeende relatie met Hoes.

Schepers: 'Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen.'
Bron A.D
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 07:35:44 #158
22592 crew  Ole
pi_134179870
Tja, dat gebeurt als je de minnares bent van een getrouwde en ookng publieke persoon.
  donderdag 12 december 2013 @ 09:08:58 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134180740
En dan miepen dat je geen partij meer was, wat had hij dan gedacht dat ze in de verklaring zouden zeggen? Albert en Onno gaan uit elkaar want Onno heeft verkering met Ruud?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134180751
Tot zover de damagecontrol
  donderdag 12 december 2013 @ 09:10:12 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134180761
En het zal niet bij een zoen zijn gebleven als hij roept dat hij nu een vluggertje in een hotel lijkt, zoenen is geen vluggertje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 december 2013 @ 09:10:53 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134180770
Ik gok op een op zijn pik getrapte toyboy binnen een open relatie.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 december 2013 @ 09:22:12 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134180980
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.

:9
pi_134181441
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op een op zijn pik getrapte toyboy binnen een open relatie.
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, haha
Alhoewel, hij lijkt me geen valse nicht, wel diep-teleurgesteld. Die Onno Hoes heeft hem natuurlijk allerlei beloftes gedaan.
Ben benieuwd hoe Onno Hoes en vooral Albert Verlinde zich hier proberen uit te lullen.

Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'

[ Bericht 8% gewijzigd door hunter2011 op 12-12-2013 10:02:22 ]
  donderdag 12 december 2013 @ 09:54:32 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134181566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
En dan miepen dat je geen partij meer was, wat had hij dan gedacht dat ze in de verklaring zouden zeggen? Albert en Onno gaan uit elkaar want Onno heeft verkering met Ruud?
Denk het ook!
pi_134181959
Het gaat een eenzame kerst voor Albert worden.
pi_134182786
Straks dé scheiding van 2014. Dit jaar wordt nog even uitgelopen en dan zo kort na nieuwjaarsdag de echte klap. :9
pi_134183288
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.

Patty gaat rellen _O-
pi_134183471
Wil Patty wraak ofzo? Wat een sneu wereldje is dat toch :D
pi_134183545
is wel zielig hoor voor Kwalbert _O- dat heet koekje van eigen deeg, heel sjowbizz heeft ie afgekakt ( vergeten we niet ff Wes en Yo in de parkeergarage) want die beelden wilde hij niet onthouden voor Nederland en werd weken uitgemolken door Kwalbert,want wat een schande was dat toch, Georgina Verbaan( daarom ging Daphne Bunsk weg bij RTL) ach mooie foto want ook dat was nieuws, zo maar even 2 dingentjes :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 11:29:39 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134183586
Was ik hier al? Nee hè?Nu wel *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134183638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef yvonne het volgende:
En voor welk team ben je?
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 11:33:32 #173
22592 crew  Ole
pi_134183665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef yvonne het volgende:
Ja, waar bleef je nou?
pi_134183683
Die Ruud is gewoon het neukertje van die Onno, al tijden, en ach die kus heeft hun verhouding verraden, Albert weet van die verhouding al maanden.....maar misschien heeft Onno die Ruud gouden bergen beloofd van ik ga bij Albert weg zodra mijn Burgemeesterschap voorbij is, want ja een Burgemeester die gaat scheiden voor een toyboy daar komen raadsvergaderingen van.
Ach die Albert toch, daar zit je dan achter je RTL desk om weer een *verklaring* voor te lezen _O-
Ik zeg Patty kom er maar in!!!!!!!
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 11:36:01 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134183739
'Onno Hoes had affaire met 24-jarige jongen' :9~ :9~ :9~ :9~ Nou Kwalbert, proost *O*

Onno Hoes kán bijna geen burgermeester meer blijven lijkt me zo w/

Vooralsnog Team #JongVentje
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 12 december 2013 @ 11:37:03 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134183770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, haha
Alhoewel, hij lijkt me geen valse nicht, wel diep-teleurgesteld. Die Onno Hoes heeft hem natuurlijk allerlei beloftes gedaan.
Ben benieuwd hoe Onno Hoes en vooral Albert Verlinde zich hier proberen uit te lullen.

Prachtige voor de volgende OP _O-

pi_134183805
:D heel Zorgvliet :') ik had terug moeten lezen zie ik :+
pi_134184029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
:D heel Zorgvliet :') ik had terug moeten lezen zie ik :+
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
pi_134184122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Ja als er opeens zoveel shit komt bovendrijven als smeergelden en foute declaraties dan heeft
Onno wel een probleem vrees ik :')
pi_134184172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

:D
pi_134184287
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef yvonne het volgende:
'Onno Hoes had affaire met 24-jarige jongen' :9~ :9~ :9~ :9~ Nou Kwalbert, proost *O*

Onno Hoes kán bijna geen burgermeester meer blijven lijkt me zo w/

Vooralsnog Team #JongVentje
nieuwe burgemeester *O*
pi_134184346
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nieuwe burgemeester *O*
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
zou dat natuurlijk onzin zijn.
pi_134184496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
Het gaat er wel om of je als burgemeester nog in de toekomst geloofwaardig kunt overkomen als blijkt dat je gewoon hebt zitten liegen.
Liegen of onwaarheden vertellen in de functie van burgemeester kan echt niet.
Hij had gewoon direct vanaf het begin open kaart moeten spelen, eerlijkheid duurt het langst.
  donderdag 12 december 2013 @ 12:02:48 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134184536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
Die Ruud is gewoon het neukertje van die Onno, al tijden, en ach die kus heeft hun verhouding verraden, Albert weet van die verhouding al maanden.....maar misschien heeft Onno die Ruud gouden bergen beloofd van ik ga bij Albert weg zodra mijn Burgemeesterschap voorbij is, want ja een Burgemeester die gaat scheiden voor een toyboy daar komen raadsvergaderingen van.
Ach die Albert toch, daar zit je dan achter je RTL desk om weer een *verklaring* voor te lezen _O-
Ik zeg Patty kom er maar in!!!!!!!
Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruud *)
pi_134184564
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruud *)
Ik ga er voor zitten :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 12:03:59 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134184577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_134184585
quote:

[..]

hij heeft ook gelogen :) er is een vergadering geweest dinsdag, onno heeft gezegd dat er geen andere eventueel belastende dingen waren. Daarnaast kan de stad sowieso wel een nieuwe burgemeester gebruiken, met het faalbeleid van de wietpas, is de stad enorm achteruit gegaan. Dus als dit de boel versnelt naar n nieuwe burgemeester zou wmb welkom zijn
pi_134184620
Misschien was deze Ruud niet de 1e keer, en komen de toyboys in grote getallen naar de studio :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 12:05:34 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134184630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Toverheks het volgende:
Misschien was deze Ruud niet de 1e keer, en komen de toyboys in grote getallen naar de studio :P
soort in de hoofdrol
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 december 2013 @ 12:06:09 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134184787
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

soort in de hoofdrol
hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........
pi_134185031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........
Patty Brard als Mies Bouwman. Als Mies Bouwman dit zou horen krijgt ze gewoon een hartstilstand, die bezwijkt.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 12:24:07 #193
184769 crew  Deisyy
pi_134185103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Toverheks het volgende:
is wel zielig hoor voor Kwalbert _O- dat heet koekje van eigen deeg, heel sjowbizz heeft ie afgekakt ( vergeten we niet ff Wes en Yo in de parkeergarage) want die beelden wilde hij niet onthouden voor Nederland en werd weken uitgemolken door Kwalbert,want wat een schande was dat toch, Georgina Verbaan( daarom ging Daphne Bunsk weg bij RTL) ach mooie foto want ook dat was nieuws, zo maar even 2 dingentjes :P
Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.
pi_134185239
Deze gate kon niet op een beter moment komen voor het kwakkelende sbs shownieuws.

Bij evers staat op, zaten de presentatoren zich te verbazen waarom Albert de lead neemt, met het voorlezen van een verklaring etc. Alsof hij iets gedaan had ipv Onno.
Onno had blijkbaar alleen een vage verklaring gegeven bij de premiere van een musical van Albert
pi_134185424
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 12:37:15 #196
22592 crew  Ole
pi_134185446
Dat worden hoge kijkcijfers vanavond :Y
pi_134185477
Ik denk dat dat wel zal meevallen hoor :P
pi_134185611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:37 schreef Ole het volgende:
Dat worden hoge kijkcijfers vanavond :Y
Als ze slim zijn nodigen ze ook Connie Breukhoven uit in de studio om haar verhaal te doen.
Die doet dat wellicht voor Patty.
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 12:43:25 #199
184769 crew  Deisyy
pi_134185613
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.

En zoveel kom ik niet tekort in mijn leven ;)
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 12:50:54 #200
22592 crew  Ole
pi_134185827
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Prachtige voor de volgende OP _O-
update huidige OP kan ook natuurlijk :P
pi_134185910
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.

En zoveel kom ik niet tekort in mijn leven ;)
Het is natuurlijk ook zo dat wij blij zijn dat we een ''normaal'' leven leiden zonder al dat drama...Ik kijk dan ook met de nodige verbazing naar die programma's....en met een glimlach :P
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 12:57:53 #202
22592 crew  Ole
pi_134186001
OP under construction. Iemand een leuke header?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2013 @ 13:06:53 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134186234
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Kost zeker zijn baan als burgervader :@
Hoes zou eerder moeten ophoepelen vanwege zijn falende drugsbeleid.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 13:12:25 #204
197773 crew  maily
pi_134186386
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:

Twee uur, dat is minstens één keer Piet Paulusma er tussendoor, en om het kwartier reclame ... dus een krap uurtje zendtijd :D
pi_134186462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.
Dat is wel waar natuurlijk...

quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het is ook sneu :') maar jij leest hier toch ook even zo bij de koffie? Dat doen de meeste mensen hier
ik denk dat er verder niemand van wakker ligt hoor, ik niet in elk geval, ik ga straks weer naar mijn ''eigen'' leven en dan ben ik het weer vergeten. :+
pi_134186487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Ole het volgende:
OP under construction. Iemand een leuke header?
effe denken :P
pi_134186817
Deze zijn wellicht leuk voor de header:

Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 13:34:10 #208
22592 crew  Ole
pi_134187049
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog iemand die er iets leuks van knutselt
pi_134187062
HOESZo algemeen bekend dat ik geen leven heb :'( Daarom zit ik op FOK >:)
pi_134187429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dit wat? :P

Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 13:45:41 #211
22592 crew  Ole
pi_134187455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_134187456
Hoest betekent Hoe is het nou???? :+
pi_134187471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef Ole het volgende:

[..]

_O_
Goedgekeurd? :D

Mooi! *O* Mijn paint liep vast _O-
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 13:47:16 #214
22592 crew  Ole
pi_134187503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Goedgekeurd? :D

Mooi! *O* Mijn paint liep vast _O-
staat er al *O*
pi_134187525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Ole het volgende:

[..]

staat er al *O*
Ha! :D Dan heb ik nu koffie verdiend :+
pi_134187660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 13:54:26 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134187728
:D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 december 2013 @ 13:59:05 #218
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 14:02:01 #219
184769 crew  Deisyy
pi_134187993
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D ^O^
pi_134188153
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Geen Kwalbert erin?
pi_134188208
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Geen Kwalbert erin?
Kwalbert staat even buitenspel :+
  donderdag 12 december 2013 @ 14:09:03 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134188227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Kwalbert staat even buitenspel :+

Mooi die foto dat hij met z'n ring prutst ook :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134188259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi die foto dat hij met z'n ring prutst ook :Y
Ik kreeg meteen inspiratie :D
  donderdag 12 december 2013 @ 14:10:13 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134188273
quote:

[ afbeelding ]
_O- mooi gedaan Fanneke :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Haaibaaike op 12-12-2013 14:15:15 ]
pi_134189025
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

_O- mooi gedaan Fanneke :*
:P Dank dank dank allemaal :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2013 @ 15:42:04 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_134191318
_O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 december 2013 @ 15:45:05 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134191418
De ring aanhouden?
pi_134192075
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Pino112 het volgende:
De ring aanhouden?
Of omhouden, of dragen who care's :+
pi_134192625
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_afspreken___.html

Onno wilde afspreken......

http://www.telegraaf.nl/p(...)de_afspreken___.html

en nog een stukje..........

De telegraaf
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 16:34:37 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134192997
quote:
over die grens heen gaat :o
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 december 2013 @ 16:34:59 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134193015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of omhouden, of dragen who care's :+
Groot verschil.
pi_134193171
quote:
pi_134193192
"Naar een hotel...hoezo?...Wat is de bedoeling?"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 december 2013 @ 16:46:58 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_134193498
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef OeJ het volgende:
"Naar een hotel...hoezo?...Wat is de bedoeling?"
Dat is beter te declareren dan een kroeg
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 december 2013 @ 16:50:14 #235
22592 crew  Ole
pi_134193613
Die kop van Patty :')
  donderdag 12 december 2013 @ 17:07:59 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_134194209
Wanneer wordt het uitgezonden eigenlijk, dat interview?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 december 2013 @ 17:11:33 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134194327
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden eigenlijk, dat interview?
Vanavond dacht ik.
pi_134194479
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Groot verschil.
Zeik nou niet :') het wordt nu pas spannend :+

ring aandoen, afdoen, aanhebben, doen om, dragen, om hebben, schuiven aan/van

en het kán gewoon :P https://onzetaal.nl/taala(...)ekken-omdoen-aandoen

ik ga het niet veranderen hoor :D leer er maar mee leven (8>
pi_134194880
Wat een vreemd verhaal bij show vandaag. Hij zal er wel veel geld voor krijgen.
pi_134194889
Ik zat weer verkeerd in het Goor topic :@
pi_134194903
Hele interview komt vanavond :P
pi_134194922
Nu weer naar goor :')
pi_134195072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef Rianne84 het volgende:
Nu weer naar goor :')
:D we hebben het er maar druk mee, ik moet straks wel effe afwassen :')
pi_134195219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een vreemd verhaal bij show vandaag. Hij zal er wel veel geld voor krijgen.
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.

Die Ruud is een naieve jonge homo die dacht dat hij een toekomst had met Onno en nu hij toch voor Albert lijkt te kiezen rancuneus wordt.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 17:52:50 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_134195445
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 18:01:19 #247
197773 crew  maily
pi_134195737
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.

Die Ruud is een naieve jonge homo die dacht dat hij een toekomst had met Onno en nu hij toch voor Albert lijkt te kiezen rancuneus wordt.
Hij zal wel smartegeld eisen ... ;)
pi_134195906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef maily het volgende:

[..]

Hij zal wel smartegeld eisen ... ;)
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat je
minnaar bij zijn echtgenoot blijft, als dat al het geval is, want dat weet eigenlijk ook niemand nog...

Niet zo slim van hem dat interview :N
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 18:09:56 #249
197773 crew  maily
pi_134195994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat je
''vriend'' bij zijn echtgenoot blijft, als dat al het geval is, want dat weet eigenlijk ook niemand nog...

Niet zo slim van hem dat interview :N
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....
Affijn, we gaan het zien ...
pi_134196014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef maily het volgende:

[..]

Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....
Affijn, we gaan het zien ...
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, dat leek me meer passen :')
  Spellchecker donderdag 12 december 2013 @ 18:18:38 #251
197773 crew  maily
pi_134196229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, maar "scharrel" leek me meer passen :')
pi_134196452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef maily het volgende:

[..]

kan ook nog :')
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 18:28:17 #253
184769 crew  Deisyy
pi_134196565
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
Hoe weet je dat? :D
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 18:30:08 #254
184769 crew  Deisyy
pi_134196618
quote:
Entertainmentdeskundige Patty Brard
_O-
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 18:30:34 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_134196633
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef Deisyy het volgende:

Hoe weet je dat? :D
Dat vertelde Patty in de preview.

Ik verhuis nu even naar Boelevaar. ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 18:32:48 #256
184769 crew  Deisyy
pi_134196711
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha ;)

Ik zit er ook op te wachten, maar wat een engnekje vind ik Ruud :{
  donderdag 12 december 2013 @ 18:37:07 #257
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134196851
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Toch klopt er iets niet bij die Ruud :N al een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel :? Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen :?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 18:39:06 #258
184769 crew  Deisyy
pi_134196912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef snetje het volgende:

[..]

Toch klopt er iets niet bij die Ruud :N al een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel :? Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen :?
Ja, daar zat ik ook over te denken, maar Ruudje meldde ook dat ze in de periode voorafgaand aan die week een tijdje geen contact hadden, dus misschien verbaasde het voorstel over het hotel hem daarom.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:49:52 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_134197227
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist? :@
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 18:50:52 #260
184769 crew  Deisyy
pi_134197256
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty gunt ;)
  donderdag 12 december 2013 @ 18:51:28 #261
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_134197275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty gunt ;)
Meh, jammer :6
  donderdag 12 december 2013 @ 19:00:16 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134197560
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Nee natuurlijk begint Albert er zelf niet over. :)
pi_134197574
Schokkende ontwikkelingen. Zal dit het einde van Albert Verlinde bij RTL Boulevard betekenen? Zal hij het licht zien en zich nooit meer met roddel en achterklap bezighouden nu hij de andere kant van de medaille ervaren heeft?
pi_134197927
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Schokkende ontwikkelingen. Zal dit het einde van Albert Verlinde bij RTL Boulevard betekenen? Zal hij het licht zien en zich nooit meer met roddel en achterklap bezighouden nu hij de andere kant van de medaille ervaren heeft?
Natuurlijk niet.
pi_134198239
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje

Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
pi_134198640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje

Het is niet gemakkelijk medelijden te hebben met iemand in een ivoren toren.
  donderdag 12 december 2013 @ 19:36:59 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134198994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:

Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.
pi_134200641
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet ben
pi_134200753
Ik moet echt mijn game upsteppen. Heel de gate gemist. Vooralsnog team Onnozel, omdat Albert.
pi_134200790
Ruud is een kind van welgestelde ouders, denk niet dat hij er geld voor heeft gehad van SBS , misschien heeft O hem teveel beloofd etc. en hem dat dwars zit en daarom met patty aan de koffie zat.
  donderdag 12 december 2013 @ 20:16:13 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_134200819
Team Ruud

Arme jongen, zo rijk en toch zo naief :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 12 december 2013 @ 20:24:21 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 12 december 2013 @ 20:26:33 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134201511
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef utrecht1970 het volgende:

Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet ben
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.

Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.

pi_134201530
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo mooi is Ruud niet :N
Hij is wel dapper.
pi_134202022
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.

Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.

Oh ja, zo lees ik hem ook. Maar het is toch net te vaag geweest om een gate te ontwijken.
pi_134202693
Ik ben benieuwd hoe hun leven eruit zag voordat onno burgemeester werd. Is het vrije huwelijk uit nood geboren omdat ze elkaar alleen in het weekend zien en 5 dagen zonder sex te lang is of was het toen ook al vrijheid blijheid?
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 20:49:05 #277
184769 crew  Deisyy
pi_134203072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Hij is wel dapper.
En een aandachtshoertje.
pi_134203092
Ze hebben een open relatie/huwelijk, en Albert wist van Ruud en Onno af, zover kon ik het begrijpen uit de verklaring van Albert in RTL Boelevaard. ( en in homokringen komt dat vaker voor dan in heterokringen )
pi_134203861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben een open relatie/huwelijk, en Albert wist van Ruud en Onno af, zover kon ik het begrijpen uit de verklaring van Albert in RTL Boelevaard. ( en in homokringen komt dat vaker voor dan in heterokringen )
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
  donderdag 12 december 2013 @ 21:01:10 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134203945
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:

Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.
pi_134204243
Die snapt nog niet dat ie ook nu keihard gebruikt wordt
pi_134204812
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.
Dit bleu menneke is niet dom, maar Onno Hoes heeft hem volgens mij teveel beloofd en wellicht ook dat hij zou gaan scheiden van Albert Verlinde.
Het schijnt ook geen hoerenjongen te zijn, zijn familie heeft bedrijven in Nederland en Dubai.
Er was zelf tel. contact tussen Onno en die jongen toen Brard daar was voor het interview.
Albert Verlinde had gewoon vanaf dag 1 eerlijk moeten zijn i.p.v. zo'n mooi lulverhaal vertellen.
pi_134204862
Albert hoeft helemaal niks, want hij heeft niks verkeerd gedaan in dit verhaal
  donderdag 12 december 2013 @ 21:17:29 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134204901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
Albert hoeft helemaal niks, want hij heeft niks verkeerd gedaan in dit verhaal
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!
pi_134204927
quote:
18s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!
Eg nie :{w
  donderdag 12 december 2013 @ 21:19:00 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134204973
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Laysa het volgende:

Eg nie :{w
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.
pi_134204995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Het speelde dus al een jaar als ik hier terug lees, en misschien heeft O teveel aan die toyboy beloofd en kan dat niet nakomen, een Burgermeester die een jong jongentje neemt en bij zijn man weg gaat, en dat die man A Verlinden heet kan al helemaal niet, want landelijk nieuws etc.etc. Maar O had ook beter moeten nadenken dat wat hij in het openbaar doet altijd wel iemand met een mobieltje rond loopt, (Georgina Verbaan toendertijd zoenend in een koffiebar) Ben wel benieuwd naar het verhaal straks met patty op SBS.
pi_134205013
quote:
18s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!
  donderdag 12 december 2013 @ 21:24:17 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134205224
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:

Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
pi_134205354
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
pi_134205409
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niks dus, want Onno pieste buiten de deur :P
pi_134205417
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niet zoveel blijkt nu :D
pi_134205425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:P
pi_134205473
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Niet zoveel blijkt nu :D
:D dat is ook weer waar :+
pi_134205607
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

:D dat is ook weer waar :+
Wij hebben altijd gelijk :P en zo niet dan nemen wij ons gelijk wel!!!!
pi_134205940
Ik heb boulevard gemist maakte albert nog woorden vuil over de situatie?
  donderdag 12 december 2013 @ 21:37:32 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134205955
Dat gezeik met die nichten altijd...
Musica Español
Come On
pi_134206338
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

adres hebben? :+
pi_134206378
Halen ze 2014 nog?
  Moderator donderdag 12 december 2013 @ 21:46:07 #300
184769 crew  Deisyy
pi_134206392
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

adres hebben? :+
Gordon, ben jij het? :D
pi_134206402
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef quirina het volgende:
Halen ze 2014 nog?
er moet maar een Poll gemaakt worden.FANN kom er maar in :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')