http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
quote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Ja, Albert, konden anderen met wie jullie je eindeloos blijven bemoeien dat ook maar zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:59 schreef Laysa het volgende:
"Nu was ik onderdeel en onderwerp van dat werk en dat is het dan. We gaan gewoon vrolijk verder."
We laten het niet met rust, koekje van eigen deeg voor die pis nichtquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Albert, konden anderen met wie jullie je eindeloos blijven bemoeien dat ook maar zeggen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
We laten het niet met rust, koekje van eigen deeg voor die pis nicht
Maar de naam van de gate is dan des te beter gekozen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:50 schreef Copycat het volgende:
De term gate is aan inflatie onderhevig.
Ik denk dat Albert zijn zaakjes beter afgedekt heeft. Hij lijkt me valser en valsere mensen weten hun zaakjes beter te verbergen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:55 schreef Ole het volgende:
Ik verwacht nog wel wat dirt. Neukertjes vanAlbert die zich melden bijvoorbeeld.
Noem je Raf nou vals?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert zijn zaakjes beter afgedekt heeft. Hij lijkt me valser en valsere mensen weten hun zaakjes beter te verbergen.
Zit wat in... Maar je weet nooitquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert zijn zaakjes beter afgedekt heeft. Hij lijkt me valser en valsere mensen weten hun zaakjes beter te verbergen.
Raf is gewoon een onschuldig lief jongetjequote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar de naam van de gate is dan des te beter gekozen.
Zo van: Hé, we hebben compromiterende foto's maar we kunnen het regelen onder vier ogen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Albert lijkt me ook iemand te zijn die iemand uitkiest die ook in de problemen komt als het uitlekt. Iemand van een ander stel, of iemand die niet uit de kast wil.
Albert doet dat lekker waar geen foto's gemaakt worden. Net als Onno tot voor kortquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zo van: Hé, we hebben compromiterende foto's maar we kunnen het regelen onder vier ogen.
Kan, maar zelfs met een burgemeester zit je niet safe, dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Albert lijkt me ook iemand te zijn die iemand uitkiest die ook in de problemen komt als het uitlekt. Iemand van een ander stel, of iemand die niet uit de kast wil.
Oh ja dat is waar ook!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn affaire met die tandartsvrouw zit 'm nog steeds dwars.
ze zijn nog veels te lief voor Albertquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef maily het volgende:
Nu bij De Kwis: zit heel het publiek met Onno en Albert maskers
Wat moet er met Albert gebeuren dan ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn nog veels te lief voor Albert
bestrooien met pek en veren en dan op een kar door het dorp heenrijdenquote:Op zondag 8 december 2013 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet er met Albert gebeuren dan ?
Zou hij hebben gemasturbeerd op zijn stukje ? Wat een debiel is het toch..quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:04 schreef hunter2011 het volgende:
Hilarische column Youp van 't Hek in NRC
http://www.nrc.nl/youp/2013/12/07/prettig-weekend/
Maar ik heb daar toch echt geen tijd voor. Daarvoor was het lobbyen van de roombotergeile heer Hoes in een Maastrichts hotel veel te grappig. Een straalbezopen burgervader die gaat huigjetikken met een toyboy van 24 is toch prachtig? En zijn echtgenoot, de ultieme roddeltante van de Nederlandse televisie, die denkt weg te komen met een zogenaamde officiële verklaring alsof zij werkelijk belangrijk zijn? Daar kan geen dooie Mandela tegenop.
Aan je werk, Albert! Vertel ons eens even wie die ranzige misdienaar was die zijn jongenstongetje in die roestige fietsenstalling van jouw Onno stak? Is het waar dat deze jongen een buitenechtelijk product is van Jos van Rey en mevrouw Offermans, de echtgenote van de onlangs opgestapte burgemeester van Meerssen, en dat het mannetje ooit verwekt is na een carnavalsavond van de Limburgse afdeling van de VVD? Dat gerucht gaat in Den Haag.
Er wordt ook gefluisterd dat het een onecht kind van Fred Teeven en mevrouw Hooijmaijers zou kunnen zijn. Mevrouw Hooijmaijers ontkent dat overigens. Ton Hooijmaijers zelf staat sinds afgelopen maandag gewapend met zijn boodschappentas op een zeepkistje op het Vrijthof te tieren dat dit soort vrijpartijtjes volstrekt normaal zijn binnen de politiek. De Roermondse vastgoedmaffioos Pietje van der Pol financiert al jaren de jeugd van de schandknaap. Ook wordt gesuggereerd dat er honderden Limburgse priesters wild staan te trappelen om Onno de biecht af te mogen nemen. Ze smachten de details te mogen horen.
Maar Albert, vertel! Was deze tongzoen een begin van een verder heftige avond of juist een afsluiting van een zinderende scène in de bruidsuite? Volgens mij hebben wij als trouwe Boulevard-kijkers recht op dit soort details. Over Wes & Yo mochten we toen ook alles vernemen, net als over Georgina Verbaan met haar buitenechtelijke schnabbeltje en nu komen we niet verder dan dat jij en Onno thuis gaan praten!
Dat pikken wij niet. Hoe heet het mannetje? Ligt-ie af en toe al als speelgoed tussen jullie in de echtelijke sponde of is hij exclusief voor Onno? Heb je zelf ook een hinde in je Brabantse boerderette? Een of ander mannelijk musicalsterretje dat snakt naar een hoofdrol? Praat ons eens bij. Wat zegt de bisschop? En meneer pastoor? Kom op Albert! Hoe reageerde Isa? Waar vieren jullie Kerst? Was het seksueel al een tijdje op? Hoe lang haatte Onno je mutsige Lous-Haasdijkbril en die vette lach? Je bent roddelkoningin of niet.
Dus aan de slag. Nooit heb je zo mooi kunnen toeslaan als nu. En neem wraak op Onno. Vertel iets ranzigs. Iets heel gemeens. Dat ie uit zijn bek stinkt. Bram wil wel adviseren hoe ver je kunt gaan. Of houden we privé en werk gescheiden? In elk geval een prettig weekend!
Het had veel harder gekund wat mij betreft. Maar het maakt niet echt veel uit. Mensen blijven kijken naar dat soort programma's zoals Boulevard omdat hun eigen leven leeg is. En dan heb je inderdaad de hulp nodig van zieke geesten zoals een Albert Verlinde die heel graag over lijken gaan om wat bij te verdienen.quote:Op zondag 8 december 2013 08:49 schreef Bep het volgende:
[..]
Zou hij hebben gemasturbeerd op zijn stukje ? Wat een debiel is het toch..
Ik vind het wel lolligquote:Op zondag 8 december 2013 08:49 schreef Bep het volgende:
Maar Albert, vertel! Was deze tongzoen een begin van een verder heftige avond of juist een afsluiting van een zinderende scène in de bruidsuite? Volgens mij hebben wij als trouwe Boulevard-kijkers recht op dit soort details. Over Wes & Yo mochten we toen ook alles vernemen, net als over Georgina Verbaan met haar buitenechtelijke schnabbeltje en nu komen we niet verder dan dat jij en Onno thuis gaan praten!
Erica was er niet blij meequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef maily het volgende:
Nu bij De Kwis: zit heel het publiek met Onno en Albert maskers
Youp die durft wel te schrijven over Onno en Albert, zelfs ooit zijn vrouw Debby bedrogen met een vrouw uit Breda.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn affaire met die tandartsvrouw zit 'm nog steeds dwars.
Youp is wel vaker vreemd gegaan ....quote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Youp die durft wel te schrijven over Onno en Albert, zelfs ooit zijn vrouw Debby bedrogen met een vrouw uit Breda.
Maar hij is toen ook aangepakt door Albert.quote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Youp die durft wel te schrijven over Onno en Albert, zelfs ooit zijn vrouw Debby bedrogen met een vrouw uit Breda.
Dat weer wel!quote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Ole het volgende:
Maar hij is toen ook aangepakt door Albert.
Ron is 'van' Joop vd Ende, niet bij Albertquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Thelonious het volgende:
Albert Verlinde lijkt me wel het type die jongens als Ron Link privé auditie laat doen.
ik kan hem niet vergroten.quote:Op maandag 9 december 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
Zo ziet het er uit:
[ afbeelding ]
Er slingerde hier een krantje en het weet me altijd te verbazen dat ze echt een complete pagina weten te vullen met zoiets.Waarbij dat van die 'Hoeslakens' nog wel een fraaie is.
Ik ook niet zo maar de tekst staat er toch al los.quote:
Ja dat wel !quote:Op maandag 9 december 2013 10:12 schreef OProg het volgende:
Ik ook niet zo maar de tekst staat er toch al los.
Wat dat betreft is het een gemiste kans dat ze dekbedhoes niet gebruikt hebben... Daar lig ik onder, op het hoeslaken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik lig altijd op hoeslakens, nooit ertussen.
Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.quote:
Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.quote:
Nou, ik denk dat Albert niet meer zo hoog op de troon zit, hij heeft niet meer dat kraakheldere/brandschone en brave imago.quote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.
Dat Albert z'n connecties in het wereldje heeft zal ook niet helpen...
Ik denk dat niet iedereen zich aan de toorn van Albert durft te wagen.
Och, zelf Pins Bernard ging vreemd. Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoe serieus moet je die Onno Verhoes nog nemen als burgemeester van Maastricht met al deze perikelen?
Ik verwacht er eigenlijk ook niet zoveel van. Er komen ook geen andere nieuwtjes boven dan het enige magere zoen-incidentje.quote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.
Hij doet zeker zijn bestquote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Santegoeds doet wel heel erg zijn best... terwijl hij zelf geen haar beter is
Wie weer wat er nog komt al heeft die toyboy ook al zwijgplichtquote:"Zijn er soms meer foto's in omloop, waarop de burgemeester in compromitterende omstandigheden staat afgebeeld? En wordt hij daarmee wellicht afgeperst?" Santegoeds laat in zijn stuk ook een eventuele breuk niet onbesproken. Maandagavond staat er voor de twee een première op de agenda, namelijk die van de musical De kleine blonde dood in Den Haag. Daar zullen de twee er volgens de krant 'alles aan doen om te bewijzen dat er thuis geen vuiltje aan de lucht is'.
Ja Evert is al 20 bij zijn Robert 2 jaar korter dan Albert en Onnoquote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of nog iemand gaat onderzoeken of Evert en zijn wannabee-ster-smartlappenzanger zich regelmatig te buiten gaan in de Reguliersdwarsstraat
hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Dapper van Albert wat hij gaat vertellen nav Telegraaf verhaal.
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazinquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggen
Jij ook niet, dus je kunt niet op voorhand zeggen dat het dapper is dat hij op het Televaagverhaal reageert.quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazin
ga je weer lekker?quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazin
Waarom? Het gaat toch echt helemaal nergens over? Storm, glas gemeentepils.quote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef maily het volgende:
Zou Albert het al een beetje dun door de broek lopen?
Dat geschooi en geleur van John Williams vertrouwde ik bij voorbaat al niet.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef maily het volgende:
Sloop de crisis.nl... Daar is ook weer e.e.a. over te doen... iets met belangenverstrengeling
bron
Hij gaf toe dat het best een moeilijke periode is en dat ze er allebei positief instaan en proberen eruit te komen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Leandra het volgende:
Ja, vertel vertel vertel.... hier staat een of andere hond met een roedel rendieren op
Edit: oh, en een kerstman.
Dat ze er samen uit willen komen en dat dit niet in 'een poep en een scheet' gebeurt.quote:
Wat had je allemaal verwacht dan?quote:
Ik had er sowieso niet veel van verwacht, maar de spanning liep hier zo op zonder te melden wat er gezegd werd dat ik wel heel nieuwsgierig werdquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat had je allemaal verwacht dan?
Het ging ook even over die aangifte, maar toen lette ik even niet op
Net zolang tot hij van de buis weg is hopelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
Hoelang gaan we hier nog mee door .... ?
Getrouwd ook nog , nou weet ik wel dat dat tegenwoordig weinig meer zegt maar toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.
Dan moet je opstappen.
Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je...
Wegwezen.
"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden....
Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Veldkamp het volgende:
Chantabel dus.
Dan moet je opstappen.
Ook als homofiele medemens en medialieveling met Albert en VVD-lobby achter je...
Wegwezen.
"Jonge jongens" volgens Telegraaf Media Group is al helemaal kwalijk. Als 52-jarige burgemeester moet je, ook als homofiel, van jonge jongens afblijven. Als is het maar om de schijn te vermijden....
bronquote:Overleg over Onnogate
Burgemeester Onno Hoes van Maastricht overlegt dinsdag met de fractievoorzitters van de politieke partijen over de ontstane commotie over zijn openbare zoenpartij met een jongere man.
Binnen de Maastrichtse politiek bestaat verontwaardiging over het feit dat de burgemeester zich in zijn hoedanigheid als bestuurder nog niet over de kwestie heeft overgelaten, schrijft Dichtbij Maastricht.
Ook het feit dat de intrekking van een aangifte die de burgemeester vorige week deed tegen een Maastrichtenaar door Hoes' man Albert Verlinde werd bekendgemaakt in RTL Boulevard wekt wrevel. ,,Opnieuw een minachting van de raad én van de Maastrichtse bevolking”, zei fractievoorzitter John Steijns van Stadsbelangen Maastricht. Hij vraagt zich af waarom de intrekking van zoiets zwaars als een politieaangifte niet officieel bekendgemaakt is. ,,Als je het mij vraagt, kunnen we de afdeling persvoorlichting bij de gemeente Maastricht wel opheffen”, aldus Steijns.
Een week geleden lekten foto's uit waarop te zien is hoe Hoes zoent met een jonge man in de lobby van een hotel in Maastricht. Sindsdien is er veel aandacht aan besteed in de landelijke media.
Zwieg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Donder jij maar eens op met je walgelijke intolerante Gristen crap.
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.quote:
Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.
Leers was zóveel beter, maar door een vuile zet buiten spel gezet. En Leers is een echte Limburger.
Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sbs en telegraaf speuren vast verder
Met zijn echtgenote in huis, achter de kluis, heel privé, o jee....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat Gerd Leers beter bekte dan Onno Hoes.
Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraafquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef Copycat het volgende:
Je maakt er graag een eigen verhaaltje van.
Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!quote:De burgemeester van Maastricht zou volgens getuigen wel vaker afspreken met jonge jongens in horecagelegenheden. "Het lijkt maar moeilijk te geloven dat hij meteen bij zijn eerste en enige faux pas door verbijsterde toeschouwers werd gefotografeerd", schrijft showbizzjournalist Evert Santegoeds.
http://www.powned.tv/nieu(...)nno_en_kwalbert.html
Waarom? Ben jij het zelf, Kwalbert?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:55 schreef Copycat het volgende:
Anders vertrek jij en neem je je walgelijke insinuaties mee.
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die spreken over andere 'jonge jongens' waarmee Onno gechanteerd zou kunnen worden. Of het waar is wat De Telegraaf-roddeljournalisten beweren, is natuurlijk een tweede....
Lijkt me echt dat je als bestuurder moet weten wanneer je je tong en geslachtsdeel binnen boord houdt. Zeker in het publiek. En als er jongeren, mogelijk minderjarigen, in het spel zijn ook. Zelfs met deze 24-jarige lebberaar zou er sprake van een aangifte zijn geweest, hoewel dat tussen 52 en 24 jaar oude personen natuurlijk niet strafbaar is.
Als hoogwaardigheidsbekleder trek je echter andere mensen aan. Pas daar dan ook mee op.
Pass auf Dich auf!
Eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?
Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
dat denk ik bij 99% van de onzin die bij boulevard voorbij komt. Dat mensen er niks over te zeggen hebben maakt Albert wss niks uit dus moet hij dit ook over zich heen laten gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat heeft de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
Waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Niet mijn verhaaltje, maar dat van getuigen en bronnen van De Telegraaf
[..]
Ik wil niet liegen of iemand onterecht betichten. Ik wil wel vragen dat zo een burgemeester van de VVD als de wiedeweerga vertrekt uit Mestreech!
Dat dóe je niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die toyboy van Onno is toch 24 jaar, dat is toch niet minderjarig?
Als Kwalbert en Onno een afspraak hebben dat dit binnen hun relatie gewoon kán, wat heeft
de rest van de wereld daar dan over te zeggenniks toch?
Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.quote:
Ik vind dat je je aansteltquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Als burgemeester ben je een persoon met een voorbeeldfunctie. En geen homofiel sekssymbool of oude man die met jonge jongens moet omgaan op seksueel of homofiel gebied.
Nit leuk.quote:
Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dat dóe je niet.
Niet als burgemeester (een persiflage nu).
En zeker niet als hoogwaardigheidsbekleder, publiek persoon en burgemeester in een publieke gelegenheid.....
Nederland lijkt soms wel op een open inrichting vol gestoorden. En ik moet dat normaal en acceptabel vinden?
Welke voorbeeldfunctie? Hoeksteen van de maatschappij? De man is Homo meidquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nit leuk.
Doe kins mich gans de bäumen in.
En over voorbeeldfunctie:
Ich heb dich sticks gezag, mar toch wooste gej et nit.
Maar goed, dat vond ik ook van Leers...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, als burgemeester zijnde is het misschien niet het slimste dat hij kon doenmaar
als hij een goede burgemeester is zie ik geen enkele reden voor hem om te moeten aftreden
eigenlijk.
Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van welquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De man is Homo meidheb je
daar ook problemen mee?
Ja, nou, wat zijn ze het zat!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Maastricht is het zat. Zoveel is duidelijk.
Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onnoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nou, wat zijn ze het zat!
Raad Maastricht blijft achter Hoes staan
MAASTRICHT -
De gemeenteraad van Maastricht blijft burgemeester Onno Hoes (VVD) steunen. Dat blijkt uit een dinsdagavond uitgegeven gezamenlijke verklaring van de fractievoorzitters na overleg met Hoes, de partner van Albert Verlinde.
Enz.
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_Hoes_staan__.html
Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo...quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal homo's daar natuurlijk..... met z'n allen achter Onno
Onno, de gevulde heerquote:Op woensdag 11 december 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Om gaten te vullen ... Sta je het best achter de homo...
Aha! Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gezien al zijn reacties in topics over homo's zou je denken van wel
Een heel openhartig interview!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Donderdag in show laat heeft patty een interview met ruud schepers
Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef mootie het volgende:
Wat zijn dat toch voor rare mensen. Interviews geven over een zoen? Dan is er toch iets zwaar mis in je bolletje.
het was toch in een hotellobby? Denk niet dat het bij een kusje gebleven isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat het wel meer was dan alleen een zoen
quote:Ruud: 'Zoen met Onno niet eenmalig'
van onze redactie
AMSTERDAM -
De 24-jarige Ruud Schepers doet eindelijk zijn verhaal na de kus met Onno Hoes.
In het interview met Show Laat vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes, ook dat het zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun verklaring naar buiten werd gebracht. Hij kwam daarin niet ter sprake.
"Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen..."
Waarom in godsnaam. Waarom zou je dat op tv willen vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.
Hier nog eens wat dieper in spitten zal de carrière van Onno wellicht ook geen goed doen...quote:Het gaat om Ruud Schepers, met zijn 24 jaar meer dan de helft jonger dan Onno Hoes. Hij werkt voor Alert Mens & Werk en het familiebedrijf ServiceRoyal, een horecauitzendbureau dat volgens insiders – we meenden het al te zien – buitengewoon goede contacten met de gemeente heeft.
Ruudje lijkt inmiddels van de schrik bekomen.quote:Ruud zelf lijkt danig geschrokken van alle commotie na het gezoen, en zwijgt in alle talen; gisteren verwijderde hij zelfs zijn Facebook-account en foto van zijn LinkedIn.
Bron A.Dquote:'Zoen met Onno Hoes was beslist geen eenmalige'
Ruud Schepers (24) de man die bekend werd door een foto waarop hij zoenend met Onno Hoes te zien is, heeft verklaard dat de bewuste zoenpartij zeker niet het enige intieme contact was met de burgemeester van Maastricht.
Na een verklaring van Hoes en echtgenoot Albert Verlinde, leek de zaak afgedaan, maar in een interview met Patty Brard van SBS Shownieuws, dat donderdag wordt uitgezonden, doet Schepers een boekje open over zijn vermeende relatie met Hoes.
Schepers: 'Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen.'
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op een op zijn pik getrapte toyboy binnen een open relatie.
Denk het ook!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
En dan miepen dat je geen partij meer was, wat had hij dan gedacht dat ze in de verklaring zouden zeggen? Albert en Onno gaan uit elkaar want Onno heeft verkering met Ruud?
Patty gaat rellenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Ja, waar bleef je nou?quote:
Prachtige voor de volgende OPquote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, haha
Alhoewel, hij lijkt me geen valse nicht, wel diep-teleurgesteld. Die Onno Hoes heeft hem natuurlijk allerlei beloftes gedaan.
Ben benieuwd hoe Onno Hoes en vooral Albert Verlinde zich hier proberen uit te lullen.
Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heel Zorgvliet
ik had terug moeten lezen zie ik
Ja als er opeens zoveel shit komt bovendrijven als smeergelden en foute declaraties dan heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
nieuwe burgemeesterquote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef yvonne het volgende:
'Onno Hoes had affaire met 24-jarige jongen'![]()
![]()
![]()
Nou Kwalbert, proost
Onno Hoes kán bijna geen burgermeester meer blijven lijkt me zo![]()
Vooralsnog Team #JongVentje
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongenquote:
Het gaat er wel om of je als burgemeester nog in de toekomst geloofwaardig kunt overkomen als blijkt dat je gewoon hebt zitten liegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
zou dat natuurlijk onzin zijn.
Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
Die Ruud is gewoon het neukertje van die Onno, al tijden, en ach die kus heeft hun verhouding verraden, Albert weet van die verhouding al maanden.....maar misschien heeft Onno die Ruud gouden bergen beloofd van ik ga bij Albert weg zodra mijn Burgemeesterschap voorbij is, want ja een Burgemeester die gaat scheiden voor een toyboy daar komen raadsvergaderingen van.
Ach die Albert toch, daar zit je dan achter je RTL desk om weer een *verklaring* voor te lezen![]()
Ik zeg Patty kom er maar in!!!!!!!
Ik ga er voor zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruud
Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
hij heeft ook gelogenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soort in de hoofdrolquote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Toverheks het volgende:
Misschien was deze Ruud niet de 1e keer, en komen de toyboys in grote getallen naar de studio
hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........quote:
Patty Brard als Mies Bouwman. Als Mies Bouwman dit zou horen krijgt ze gewoon een hartstilstand, die bezwijkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........
Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Toverheks het volgende:
is wel zielig hoor voor Kwalbertdat heet koekje van eigen deeg, heel sjowbizz heeft ie afgekakt ( vergeten we niet ff Wes en Yo in de parkeergarage) want die beelden wilde hij niet onthouden voor Nederland en werd weken uitgemolken door Kwalbert,want wat een schande was dat toch, Georgina Verbaan( daarom ging Daphne Bunsk weg bij RTL) ach mooie foto want ook dat was nieuws, zo maar even 2 dingentjes
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.
Als ze slim zijn nodigen ze ook Connie Breukhoven uit in de studio om haar verhaal te doen.quote:
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
update huidige OP kan ook natuurlijkquote:
Het is natuurlijk ook zo dat wij blij zijn dat we een ''normaal'' leven leiden zonder al dat drama...Ik kijk dan ook met de nodige verbazing naar die programma's....en met een glimlachquote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.
En zoveel kom ik niet tekort in mijn leven
Hoes zou eerder moeten ophoepelen vanwege zijn falende drugsbeleid.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Kost zeker zijn baan als burgervader
Twee uur, dat is minstens één keer Piet Paulusma er tussendoor, en om het kwartier reclame ... dus een krap uurtje zendtijdquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Dat is wel waar natuurlijk...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.
Het is ook sneuquote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
effe denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Ole het volgende:
OP under construction. Iemand een leuke header?
Nu nog iemand die er iets leuks van knutseltquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dit wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
staat er alquote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goedgekeurd?![]()
Mooi!Mijn paint liep vast
Geweldigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kwalbert staat even buitenspel
Ik kreeg meteen inspiratiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi die foto dat hij met z'n ring prutst ook
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
over die grens heen gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_afspreken___.html
Onno wilde afspreken......
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_afspreken___.html
en nog een stukje..........
De telegraaf
Groot verschil.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of omhouden, of dragen who care's
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Toverheks het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_afspreken___.html
Onno wilde afspreken......
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_afspreken___.html
en nog een stukje..........
De telegraaf
Dat is beter te declareren dan een kroegquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef OeJ het volgende:
"Naar een hotel...hoezo?...Wat is de bedoeling?"
Vanavond dacht ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Wanneer wordt het uitgezonden eigenlijk, dat interview?
Zeik nou nietquote:
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een vreemd verhaal bij show vandaag. Hij zal er wel veel geld voor krijgen.
Hij zal wel smartegeld eisen ...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.
Die Ruud is een naieve jonge homo die dacht dat hij een toekomst had met Onno en nu hij toch voor Albert lijkt te kiezen rancuneus wordt.
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat jequote:
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat je
''vriend'' bij zijn echtgenoot blijft, als dat al het geval is, want dat weet eigenlijk ook niemand nog...
Niet zo slim van hem dat interview
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, dat leek me meer passenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....
Affijn, we gaan het zien ...
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, maar "scharrel" leek me meer passen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
Dat vertelde Patty in de preview.quote:
Ahaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Toch klopt er iets niet bij die Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Ja, daar zat ik ook over te denken, maar Ruudje meldde ook dat ze in de periode voorafgaand aan die week een tijdje geen contact hadden, dus misschien verbaasde het voorstel over het hotel hem daarom.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij die Ruudal een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel
Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty guntquote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Meh, jammerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty gunt
Nee natuurlijk begint Albert er zelf niet over.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Schokkende ontwikkelingen. Zal dit het einde van Albert Verlinde bij RTL Boulevard betekenen? Zal hij het licht zien en zich nooit meer met roddel en achterklap bezighouden nu hij de andere kant van de medaille ervaren heeft?
Het is niet gemakkelijk medelijden te hebben met iemand in een ivoren toren.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet benquote:Op donderdag 12 december 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet ben
Oh ja, zo lees ik hem ook. Maar het is toch net te vaag geweest om een gate te ontwijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.
Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben een open relatie/huwelijk, en Albert wist van Ruud en Onno af, zover kon ik het begrijpen uit de verklaring van Albert in RTL Boelevaard. ( en in homokringen komt dat vaker voor dan in heterokringen )
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Dit bleu menneke is niet dom, maar Onno Hoes heeft hem volgens mij teveel beloofd en wellicht ook dat hij zou gaan scheiden van Albert Verlinde.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook veel meer van gemaakt dan het is, door Patty en consorten. En zo'n bleu menneke is dan een makkelijk slachtoffer/middel.
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
Albert hoeft helemaal niks, want hij heeft niks verkeerd gedaan in dit verhaal
Eg niequote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Je moet van A tot Z alles uit de doeken doen!
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.quote:
Het speelde dus al een jaar als ik hier terug lees, en misschien heeft O teveel aan die toyboy beloofd en kan dat niet nakomen, een Burgermeester die een jong jongentje neemt en bij zijn man weg gaat, en dat die man A Verlinden heet kan al helemaal niet, want landelijk nieuws etc.etc. Maar O had ook beter moeten nadenken dat wat hij in het openbaar doet altijd wel iemand met een mobieltje rond loopt, (Georgina Verbaan toendertijd zoenend in een koffiebar) Ben wel benieuwd naar het verhaal straks met patty op SBS.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe deze gate ontstaan is....lijkt erop dat ruud meer wilde zijn dan de minnaar van......
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel! Daar hebben we recht op! En ik wil ook inzage in zijn bankzaken.
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:
Is goed hoor....het volgende interview zal in het huis van de burgemeester zijn op de bank...Jij je zin!
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
Niks dus, want Onno pieste buiten de deurquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
Niet zoveel blijkt nuquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niks dus, want Onno pieste buiten de deur
quote:
Wij hebben altijd gelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]dat is ook weer waar
adres hebben?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga ik ondertussen in hun slaapkamer neuzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |