Denk t noet. qua uiterlijk heb ik niet superveel wensen. en qua innerlijk moet t interessant zijn en blijven. Lijkt me ook meer dan normaal om zoiets te willen.quote:
En wat zijn je eisen ?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk t noet. qua uiterlijk heb ik niet superveel wensen. en qua innerlijk moet t interessant zijn en blijven. Lijkt me ook meer dan normaal om zoiets te willen.
True!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
beetje veel offtopic om daar helemaal op in te gaan lijkt me
ook dat verveeld he..quote:Op woensdag 11 december 2013 18:01 schreef K44S het volgende:
[..]
True!
Maar komt van zelf goed, en vrijgezel zijn is ook niet altijd verkeerd, je kan altijd iemand mee nemen naar je (toekomstige ) huisje zonder gezanik.
Ik krijg wel een nieuwe begeleider bij de dagbehandeling maar die heb ik dan wel de gehele behandeling. Ik ga nu naar een psychologenpraktijk in Utrecht, straks naar een kliniek in Leidenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:
[..]
Blijf je dan bij dagbehandeling niet een eigen begeleider houden of wordt dat dan ook weer een nieuwe? Het zal vast makkelijker gaan als je je andere psychologe bent ontwend zeg maar. Lijkt me wel erg vervelend om te beseffen dat die nieuwe maar voor zo kort is.
Hoe gaat het inmiddels met je stemming?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een leuk nieuwsquote:Op woensdag 11 december 2013 08:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cold turkey gestopt met medicatie, wil zien hoever ik kom, man en ik verwachten ons 1e kindje, en hoewel fluoxetine toegestaan is met zwangerschap, wil ik het toch zonder proberen
Hee maar dat klinkt wel alsof je er nu klaar voor bent, voor die opname! Is dat echt fulltime, en voor hoe lang ongeveer?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik krijg wel een nieuwe begeleider bij de dagbehandeling maar die heb ik dan wel de gehele behandeling. Ik ga nu naar een psychologenpraktijk in Utrecht, straks naar een kliniek in Leiden
Mja en mn stemming is nog steeds 'meh'. Ik probeer er wel wat van te maken maar het drukt op me. Tijd dat ik naar de kliniek ga denk ik...
[..]
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een leuk nieuws![]()
Nee het is een dagbehandeling: 3 dagen in de week. En de behandelperiode is tussen de 3 en 6 maanden. En dan kan ik eventueel nog doorstromen naar een andere groep voor schematherapie en dat kan 1 of 3 dagen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hee maar dat klinkt wel alsof je er nu klaar voor bent, voor die opname! Is dat echt fulltime, en voor hoe lang ongeveer?
Ik dacht opname omdat je het over een kliniek had. Drie maanden zou wel relatief kort zijn vind ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een dagbehandeling: 3 dagen in de week. En de behandelperiode is tussen de 3 en 6 maanden. En dan kan ik eventueel nog doorstromen naar een andere groep voor schematherapie en dat kan 1 of 3 dagen zijn.
Maar het is dan niet specifiek voor mn depressie maar voor persoonlijkheidsproblematiek die het herstel van de depressie moeilijk danwel onmogelijk maken. Ik heb dan een opleving en dan zak ik weer weg. Beetje het jojo-effect
Schematherapie!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een dagbehandeling: 3 dagen in de week. En de behandelperiode is tussen de 3 en 6 maanden. En dan kan ik eventueel nog doorstromen naar een andere groep voor schematherapie en dat kan 1 of 3 dagen zijn.
Maar het is dan niet specifiek voor mn depressie maar voor persoonlijkheidsproblematiek die het herstel van de depressie moeilijk danwel onmogelijk maken. Ik heb dan een opleving en dan zak ik weer weg. Beetje het jojo-effect
Ik snap de verwarringquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik dacht opname omdat je het over een kliniek had. Drie maanden zou wel relatief kort zijn vind ik.
Ik ben benieuwd wat je ervaren gaan zijn daar. Wat je zegt in je tweede alinea speelt ook bij mij. Nog even en ik moet er ook aan geloven...
Ik ben ook fanquote:Op donderdag 12 december 2013 08:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schematherapie!![]()
![]()
Ik ben nog steeds fanBen er een ander mens door geworden
Het verschil met gewone cognitieve gedragstherapie is dat je wel eerst wat gaat uitzoeken over waar jouw gedrag vandaan komt, wat jou triggert en waarom. Daarna ga je zelf je eigen experimenten bepalen om te leren er anders mee om te gaan. Daar word je wel bij begeleid natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:18 schreef kuolema het volgende:
En er is weer enthousiasme in de laatste posts hierKijk, Cue!
Murmeli, ik weet wel ongeveer wat schematherapie inhoudt maar wat is nu precies het verschil met cognitieve gedragstherapie? Het komt grotendeels overeen dus ik vind het moeilijk te geloven dat het zou kunnen gaan helpen.
Okee. Ik ga het weer proberen met de verslagen voor mijn studie. Ik heb een mail terug gekregen van de docent en dat geeft weer wat moed. Ben toch wel enigszins opgelucht dat ik had gemaild.
Kreeg van een hulpverlener een tijdje geleden de tip om eraan te werken terwijl een vriendin erbij zit. Ik vond het toen een slecht idee want ik kan er niet tegen als er mensen bij zijn terwijl ik probeer te werken, maar het lijkt me nu toch het proberen waard. Dat dwingt me namelijk om door te gaan i.p.v. meteen in paniek te raken en ik kan bovendien meteen om hulp vragen/voor mezelf duidelijk maken wat precies het probleem is waardoor ik vastloop. Nu nog iemand vinden die tijd heeft...Maar vandaag probeer ik het gewoon weer opnieuw. Ik word er bang van...
Hm, hier over heen gelezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe is het verder dan?Wel goed / niet goed?
En dan met name op sociaal vlak en 'zin in het leven' vlak.
Heb ik zelf geen ervaring mee, christelijke ouders en ben geen jongen die op de meiden afstaptquote:
Googlen op vrijgevestigde psycholoog. En even checken of ze geconrtacteerd zijn bij je zorgverzekering anders krijg je het niet vergoed. Ik weet niet of je vlakbij Utrecht woont want anders weet ik wel een goeie eerstelijns psycholoog en een goeie tweedelijnspsycholoogquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Mistico het volgende:
Ik heb een doorverwijzing van mijn huisarts gekregen. Ik heb naar PsyQ gebeld, alleen daar zijn de wachttijden veel te lang en kreeg ik de 'klantenservice' aan de lijn.
Kunnen jullie andere organisaties aanraden die persoonlijker zijn?
Ik ben best bereid om te reizen, maar Utrecht is net een stapje te ver. Zojuist iemand gevonden die in de buurt zit, ze gaan mij terugbellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Googlen op vrijgevestigde psycholoog. En even checken of ze geconrtacteerd zijn bij je zorgverzekering anders krijg je het niet vergoed. Ik weet niet of je vlakbij Utrecht woont want anders weet ik wel een goeie eerstelijns psycholoog en een goeie tweedelijnspsycholoog
Lol, over dat soort dingen denk ik ook wel eens na. Of dat het knopje op zo'n irritante plek zit en je er eigenlijk niet goed bij kanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef K44S het volgende:
Zelf ben ik weer beetje begonnen met piekeren ( eigenlijk behoorlijk veel ).
Het gaat dan om de meest kleine dingetjes zoals net; ik had kop koffie bij AH gehaald, zit dan in de bus en m'n koffie is leeg.
Er heerst dan soort van bepaalde angst om dan zo'n simpel kop koffie in de prullenbak te werpen.
Zo'n idee dat mensen dan naar je gaan kijken ofzo, terwijl men het eerder zal waarderen dat je het daar in doet, dan op de grond pleurt.
En dan ook als ik naar mensen kijk, en dan denk wat zij dan zouden denken.
Dan denk ik weer : Je denkt teveel maat..... mensen kunnen niet weten wat jij denkt, en andersom.
Toch wel vervelend en het maakt me erg nerveus.
Ik heb dan ook weer geen idee waar die onzekerheid vandaan komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, over dat soort dingen denk ik ook wel eens na. Of dat het knopje op zo'n irritante plek zit en je er eigenlijk niet goed bij kan
En dan ook icm wat mensen dan over je denken / naar je zullen gaan kijken enzo.
Tja dat is gewoon onzekerheid en je teveel aantrekken van wat anderen eventueel mogelijk over je zouden kunnen gaan denken
Dat je er goed uitziet en je karakter goed is, zegt niets over hoe je jezelf zegt tov anderen. Of hoe erg je het vind als anderen naar je kijken / over je oordelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer geen idee waar die onzekerheid vandaan komt.
Ik mag namelijk niet echt zeuren om m'n persoonlijkheid ( karakter ) en me mijn uiterlijk
2 meter, lief,spontaan,praatgraag, verkoper
Nou wat mist er nog xD.
Maar zijn vaak de kleine dingetjes die het'm doen.
Erg onzeker, best vreemd
Klopt, je maakt nooit vrienden zonder een paar vijanden te maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je er goed uitziet en je karakter goed is, zegt niets over hoe je jezelf zegt tov anderen. Of hoe erg je het vind als anderen naar je kijken / over je oordelen.
Bij mij bleek dat een gedeelte door vroeger komt. Waren met drie vriendinnen en er vielaltijd eentje buiten de boot. Dus moest je leurk zijn dan en t kon zo weer omslaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, je maakt nooit vrienden zonder een paar vijanden te maken.
Ben benieuwd waar die onzekerheid vandaan komt.
Wat dat betreft ben ik weer gepest.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij bleek dat een gedeelte door vroeger komt. Waren met drie vriendinnen en er vielaltijd eentje buiten de boot. Dus moest je leurk zijn dan en t kon zo weer omslaan.
Niet dat ik toen echt mn best deed (voor mn gevoel) maar kan zeker begrijpen dat t wat gevormd heeft bij me.
Zie, je weetbest wel waar het door zou kunnen komenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik weer gepest.
Ik kan net als mijn vader, moeilijk uitleggen wat ik wil, of zelf moeilijk verwoorden.
Dus dan maak je op school 1 of meerder keren de fout dat je dus wat zegt, wat je anders bedoeld.
Dat kwam later weer boven door dat het uitging met mijn ex.
En dat blijft er nu beetje in hangen en dat confronteert mezelf steeds.
Als ik lang door blijf graven wel, maar ik wil er vanaf ipv dat ik weet waardoor het komtquote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie, je weetbest wel waar het door zou kunnen komen
Tja dat is vaak een kwestie van gewoon doen ipv erover denken en dan keer op keer constateren dat t allemaal niet eng of raar is / wordt gevonden. En dan raak je vanzelf aan dat nieuwe gedrag gewend en word t standaard en denk je er steeds minder over naquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik lang door blijf graven wel, maar ik wil er vanaf ipv dat ik weet waardoor het komt
Dus uit je "comfort"zone komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat is vaak een kwestie van gewoon doen ipv erover denken en dan keer op keer constateren dat t allemaal niet eng of raar is / wordt gevonden. En dan raak je vanzelf aan dat nieuwe gedrag gewend en word t standaard en denk je er steeds minder over na
Cue, toch. Cue cue cue .. Je mag er toch niet zo al in staan voor een jaar of 2?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo sta ik er al een jaar of 2 in hoorZeker aangezien ik de afgelopen twee jaar best wat mensen heb ontmoet en het blijkt gewoon nooit wat te zijn. Bij eentje een beetje twijfel gehad en thats all.
Yup, maarja die heb ik niet. En mijn langdurige vorige relatie kan ik ook weinig uithalen, want toen was ik heel anders dan ik nu ben.
Bij cgt werd ook wel gekeken naar waar bepaald gedrag vandaan komt. Maar dat zal dan meer zijn bij schematherapie zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het verschil met gewone cognitieve gedragstherapie is dat je wel eerst wat gaat uitzoeken over waar jouw gedrag vandaan komt, wat jou triggert en waarom. Daarna ga je zelf je eigen experimenten bepalen om te leren er anders mee om te gaan. Daar word je wel bij begeleid natuurlijk.
Ik vond het vooral fijn dat er eindelijk erkenning kwam voor mijn gevoelens en dat het intussen wel heel praktisch en opbouwend bleef
Ja, je gaat er volgens mij dieper op in.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bij cgt werd ook wel gekeken naar waar bepaald gedrag vandaan komt. Maar dat zal dan meer zijn bij schematherapie zeker?
Dat lijkt me dus echt helemaal niks in groepstherapie...sowieso niet eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, je gaat er volgens mij dieper op in.
In de kroeg waar ik kom, kom ik genoeg mensen tegen, maar dat zijn zelden potentiele partnersquote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Cue, toch. Cue cue cue .. Je mag er toch niet zo al in staan voor een jaar of 2?
Ben jij te afwachtend of is het andersom? Je lijkt me het type wat niet bang is om op zijn bek te gaan tijdens een kroegen uurtje tot 5 in de ochtend.
Maw, andere plek, andere kroeg, grotere poel, leuke vent, over een jaar of wat kids.. komt wel goed dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kroeg waar ik kom, kom ik genoeg mensen tegen, maar dat zijn zelden potentiele partners
Dus op m'n bek gaan of niet, dat maakt niet uit, want zit niets voor serieus tussen.
Andere kroeg misschien als ik verhuist ben.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maw, andere plek, andere kroeg, grotere poel, leuke vent, over een jaar of wat kids.. komt wel goed dus.
Nee hoor. Groepstherapie gaat prima met schematherapie. Herkenning bij elkaar en elkaar daarin een spiegel voorhouden werkt erg goedquote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Groeps therapie lijkt me met name geschikt voor mensen met sociale issues. Zoals een reactie hier dat men niet durft iets in de prullenbak te doen omdat anderen eventueel een seconde of 2 naar je zouden kunnen kijken..
Mijn schematherapie wordt ook in groepsverband gegeven.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor. Groepstherapie gaat prima met schematherapie. Herkenning bij elkaar en elkaar daarin een spiegel voorhouden werkt erg goed
Volgens mij is dat inderdaad meestal zo. Dat is een deel van het nut ervan, vind ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn schematherapie wordt ook in groepsverband gegeven.
Als je depressief bent, dan ben je sowieso niet jezelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Elvi het volgende:
Pff misschien dat het beter in het topic over persoonlijkheidsstoornissen kan, maar ik zit zooo ontzettend te kutten nu. Steeds over mn grens heen gaan en dat pas achteraf door hebbenIk zit nu anderhalve week op een datingsite en ik geloof dat ik nu al 4 keer mezelf niet herkende in de chat en de keuzes die ik maakte (geen ernstige fouten trouwens, dus geen smeuige verhalen
). Ik denk dat ik de verkeerde mensen aantrek omdat ik zelf niet lekker in mn vel zit...
Dus ik heb eigenlijk een filosofische vraag. Moet je de persoon zijn die je bent of moet je de persoon zijn die je wilt zijn? Op de datingsites moet je vragenlijsten invullen. Ik heb dat eerlijk gedaan maar de antwoorden zijn vrij deprimerendEn op basis daarvan wordt je gekoppeld. Ik wil niet zo zijn zoals in de vragenlijsten maar zo ben ik nu wel en dus trek ik verkeerde types aan. Men zegt altijd dat je jezelf moet zijn maar ben ik nu wel echt mezelf?
Kortom; ik weet het ff niet meer
Filosofische reactie: Misschien ben je de persoon die je wilt zijn, maar beoordeel je jezelf veel te negatief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef Elvi het volgende:
Dus ik heb eigenlijk een filosofische vraag. Moet je de persoon zijn die je bent of moet je de persoon zijn die je wilt zijn? Op de datingsites moet je vragenlijsten invullen. Ik heb dat eerlijk gedaan maar de antwoorden zijn vrij deprimerendEn op basis daarvan wordt je gekoppeld. Ik wil niet zo zijn zoals in de vragenlijsten maar zo ben ik nu wel en dus trek ik verkeerde types aan. Men zegt altijd dat je jezelf moet zijn maar ben ik nu wel echt mezelf?
Kortom; ik weet het ff niet meer
Nee. Dat klopt niet. Wat jij volgens mij bedoelt is dat ze, als ze minder negatief over zichzelf zou zijn, tevreden zou kunnen zijn met zichzelf, zoals ze nu is, dus is wie ze wil zijn. Maar op dit moment wil ze iemand anders zijn dus is ze niet de persoon die ze zou willen zijn. Dus...ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Mistico het volgende:
[..]
Filosofische reactie: Misschien ben je de persoon die je wilt zijn, maar beoordeel je jezelf veel te negatief.
Ik zou alleen niet weten wat voor vragen je krijgt, ik durf mezelf niet eens aan te melden bij een datingsite.
Ik weet dus niet zo goed meer wie ik ben. Ben ik de persoon die ik nu ben of ben ik de persoon vrij van depressie en onzekerheden en persoonlijkheidsproblematiek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Cue_ het volgende:
Je moet de persoon zijn die je bent en streven naar de persoon die je wilt zijn
Op datingsites en dergelijke moet je gewoon eerlijk zijn, eventueel iets positiever mag natuurlijk wel. Maar als je gaat liegen en je hebt daadwerkelijk je date, dan komt diegene er toch achter dat het anders in elkaar zit en sta je gelijk met 10 punten in de min. Dus niet zo verstandig.
Wat 'jezelf zijn' precies is, is lastig te zeggen. Je hebt vaak verschillende kanten afhankelijk van de omgeving of afhankelijk van je bui. Zolang je maar niet voelt dat je een toneelstukje speelt of iets in die geest.
En eens een keer je anders voor doen dan je echt bent is ook niet verkeerd, want wie weet helpt dat je om te ervaren hoe het is om de persoon te zijn die je zou willen zijn en helpt je misschien wel op weg om daadwerkelijk zo te worden.
Ik lieg niet op de datingsites. Ik zeg eerlijk wat mn postuur is, mn leeftijd... dus wat dat betreft doe ik me niet mooier voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef kuolema het volgende:
Is de persoon die je wilt zijn niet de persoon die je eigenlijk bent, diep van binnen?
Stel dat je enorm onaardig doet tegen mensen, maar een aardig persoon wilt zijn omdat je het eigenlijk helemaal niet fijn vindt om mensen te kwetsen, dan betekent dat toch dat je eigenlijk best aardig bent?
Maar dan gaat het alleen over karaktereigenschappen. Dus bijvoorbeeld heel flirterig en extravert doen terwijl je dat normaal niet durft omdat dat niet je ding is maar je het eigenlijk wel zou willen kunnen, is geen probleem.
Maar als je echt gaat liegen over jezelf over je anders voordoet met een andere reden dan 'meer durven' is het wat anders.
Ik zit er nog middenin. En ook zo lang... dat ik er nu een beetje van in de war raak. Ik verheug me wel op het moment dat het weer beter gaat worden! Wat een rust moet dat gevenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je depressief bent, dan ben je sowieso niet jezelf
Zo zag ik het tenminste.
Tuurlijk, dat depressief zijn wordt na een tijdje deel van jezelf maar je moet het een juiste plek gaan geven.
Voor mij gaat het ongeveer zo:
Ik -weet- dat ik depressief ben geweest en dat dat deel van mijn leven is geweest, maar dat ligt in het verleden, niet in het nu.
Als ik me kut voel, dan is daar vaak een reden voor (heeft al dat gepieker toch nog zin gehad, want heb er wel 1 en ander van geleerd).
Nee ik weet wel heel zeker dat ik niet de persoon ben die ik wil zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Mistico het volgende:
[..]
Filosofische reactie: Misschien ben je de persoon die je wilt zijn, maar beoordeel je jezelf veel te negatief.
Ik zou alleen niet weten wat voor vragen je krijgt, ik durf mezelf niet eens aan te melden bij een datingsite.
Ik raak zelf ook altijd in de war als ik denk aan wie ik nou eigenlijk ben. Ik denk dat het beste dat je kunt doen is er zo min mogelijk aan denken...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet dus niet zo goed meer wie ik ben. Ben ik de persoon die ik nu ben of ben ik de persoon vrij van depressie en onzekerheden en persoonlijkheidsproblematiek?
En ik denk dan aan de uitspraken "weer jezelf" en "fake it 'till you make it" en dan weet ik het helemaal niet meer
In dat geval, doe waar je je goed bij voelt. Je kunt niet ineens iemand anders worden. Al lijkt het een andere jij te zijn, je bent het wel en als jij die andere kant van je okee vindt dan is dat toch prima?quote:[..]
Ik lieg niet op de datingsites. Ik zeg eerlijk wat mn postuur is, mn leeftijd... dus wat dat betreft doe ik me niet mooier voor.
Ik vind het wel lastig... Want soms herken ik mezelf niet. En pas achteraf bedenk dat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben en ook niet wil zijn. Ik weet nog wel wat ik deed enzo dus geen andere persoonlijkheid die het overneemtquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik raak zelf ook altijd in de war als ik denk aan wie ik nou eigenlijk ben. Ik denk dat het beste dat je kunt doen is er zo min mogelijk aan denken...
[..]
In dat geval, doe waar je je goed bij voelt. Je kunt niet ineens iemand anders worden. Al lijkt het een andere jij te zijn, je bent het wel en als jij die andere kant van je okee vindt dan is dat toch prima?
Mooi, ik hou van idioten, als ze maar niet vervelend idioot zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Miniem het volgende:
jeez, enorm leuke dag gehad. loop ik weer te twijfelen over iets stoms wat er zich ook voordeed vandaag.
ben ook een idioot.
?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooi, ik hou van idioten, als ze maar niet vervelend idioot zijn
Ik dacht aan andere soort vragen.quote:Nee ik weet wel heel zeker dat ik niet de persoon ben die ik wil zijn
Ik zit nu op Paiq, je krijgt daar oa vragen als "ben je gelukkig", "ben je een gangmaker", "heb je veel tijd voor jezelf nodig"...
Dus je wilt niet zo zijn? Tja dan is het wat anders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig... Want soms herken ik mezelf niet. En pas achteraf bedenk dat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben en ook niet wil zijn. Ik weet nog wel wat ik deed enzo dus geen andere persoonlijkheid die het overneemtmaar naja... ik weet gewoon even niet wat het nu is. Waarschijnlijk tijd voor de dagbehandeling
Hoppa!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Miniem het volgende:
jeez, enorm leuke dag gehad. loop ik weer te twijfelen over iets stoms wat er zich ook voordeed vandaag.
ben ook een idioot.
Nee de ander krijgt dat niet te zien. Alleen de interesses en die vul ik eerlijk in. Maar door die vragenlijsten wordt je automatisch gekoppeld aan mensen met wie de antwoorden overeen komen met die van jou.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef Mistico het volgende:
[..]
Ik dacht aan andere soort vragen.Krijgt die persoon overigens al jouw antwoorden te zien? In dat geval kan je misschien beter de waarheid invullen, bij een eventuele date zou die persoon er toch wel achterkomen als je over veel of voor hem/haar belangrijke punten gelogen hebt.
Maar wat nou als miniem vervelend idioot is? Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met iets idioots doen.
ik heb niks idioots gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met iets idioots doen.
True true, jij slim meisje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef kuolema het volgende:
[..]
Maar wat nou als miniem vervelend idioot is? Dat weet je niet.
Hij is dus alleen voor zichzelf vervelend idioot, niet voor anderen. Wat vind je daar nou van?quote:
Misschien kunnen wij je geruststellen als je uitlegt wat die situatie was?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
ik heb niks idioots gedaan.
er deed zich een bepaalde situatie voor. en ik weet niet of ik iniatief had moeten nemen. daar twijfel ik nu over. ipv dat ik geniet van deze fijne dag denk ik daar nu steeds aan.
daarom voel ik me een idioot.
Ik vind dat je dan meer van jezelf moet houden op dat vlak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hij is dus alleen voor zichzelf vervelend idioot, niet voor anderen. Wat vind je daar nou van?
Eens! En daar kunnen wij hem bij helpen als ie nu even vertelt waar ie zo over in zit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan meer van jezelf moet houden op dat vlak.
hmm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef kuolema het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij je geruststellen als je uitlegt wat die situatie was?
In dat geval zou ik me daar niet te veel druk over maken. Wie zegt overigens dat een persoon die een gangmaker is iemand zoekt die dat ook is? Ik vind dat online daten sowieso te geforceerd overkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee de ander krijgt dat niet te zien. Alleen de interesses en die vul ik eerlijk in. Maar door die vragenlijsten wordt je automatisch gekoppeld aan mensen met wie de antwoorden overeen komen met die van jou.
Proberen wat meer te communiceren... Interesse te tonen aangezien je die blijkbaar toch wel hebt... Alleen je bent zelf te gesloten om je te uiten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
hmm.
attractiepark->
leuk meisje stapt naast me in, gaat naast me zitten omdat het vol zit. vraagt vind je toch niet erg he? ik: nee hoor.
na het ritje zeg ik wat tegen haar, we praten even. ik stap uit, zij stapt uit. onze wegen scheiden.
op zon moment denk ik er wel aan om haar nr. te vragen. maar ik durf het dan niet. weet niet nu nog steeds niet wat ik zou moeten doen.
Gaat een beetje moeilijk in een achtbaanritjequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Proberen wat meer te communiceren... Interesse te tonen aangezien je die blijkbaar toch wel hebt... Alleen je bent zelf te gesloten om je te uiten?
Hee het gaat niet om wat je zegt maar om hoe je het zegtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk in een achtbaanritjeen verder zat er familie voor haar.
Gewoon je mobiel in haar handen drukken met het venster ''contact toevoegen'' open.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk in een achtbaanritjeen verder zat er familie voor haar.
Ik begrijp je ff nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hee het gaat niet om wat je zegt maar om hoe je het zegt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon je mobiel in haar handen drukken met het venster ''contact toevoegen'' open.![]()
Okee, dat is jammer. Maar je krijgt nog veel vaker de kans om iemands nummer te vragen! Het was maar gewoon één van de vele meisjes op deze wereld. Maar je hebt wel even met haar gepraat in plaats van niets gezegd. Dat is de eerste stap. Was het leuk? Doe dit soort dingen vaker zodat het makkelijker wordt en dan durf je uiteindelijk wel iemands nummer te vragen. Op naar de volgende!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
hmm.
attractiepark->
leuk meisje stapt naast me in, gaat naast me zitten omdat het vol zit. vraagt vind je toch niet erg he? ik: nee hoor.
na het ritje zeg ik wat tegen haar, we praten even. ik stap uit, zij stapt uit. onze wegen scheiden.
op zon moment denk ik er wel aan om haar nr. te vragen. maar ik durf het dan niet. weet niet nu nog steeds niet wat ik zou moeten doen.
zal ik doen als het weer voorkomtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon sexy in dr gezicht schreeuwen tijdens het achtbaanritje
Hoi aapjequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi knuffelberen,
hoe gaat het met jullie?
Haha ik vind achtbanen eng dus een attractiepark gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
zal ik doen als het weer voorkomt
daten Elvi? in een attractiepark natuurlijk![]()
thnxquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Okee, dat is jammer. Maar je krijgt nog veel vaker de kans om iemands nummer te vragen! Het was maar gewoon één van de vele meisjes op deze wereld. Maar je hebt wel even met haar gepraat in plaats van niets gezegd. Dat is de eerste stap. Was het leuk? Doe dit soort dingen vaker zodat het makkelijker wordt en dan durf je uiteindelijk wel iemands nummer te vragen. Op naar de volgende!
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orksquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef kuolema het volgende:
Elvi heb je een voorbeeld van een sexy schreeuwende man?
Ja dat heb je dus wel mooi gepresteerd! Super toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
thnxblij dat ik nog war durfde te zeggen op het eind. had het zelf niet zo bekeken.
Legolasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orks)
Ja, het werkt nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hoi aapje![]()
Hoe gaat het met jou? Heb nog nieuws over de Sova?
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathonquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orks)
Jaaaa ik doe mee!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathon
Depressie-meet bij jou!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathon
Welke stap vooruit had je verwacht? Het kan best zijn dat dit voor jou niet werkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet
De grap is dat ik alles perfect doe, maar dat ik in principe geen stap vooruit kom
Ik ga hierna misschien wel beginnen met de meest intensieve behandeling die ze aan mij kunnen bieden. Dat is dus in dit geval deeltijdsbehandeling (a.k.a. dagziekenhuis) en dan moet ik me 4 dagen in de week melden voor behandelingen.
Naja, dat ik in ieder geval wat meer van mijn paranoïde af zou komen en dat ik leerde om te gaan met mijn schizoïde en schizotypie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Welke stap vooruit had je verwacht? Het kan best zijn dat dit voor jou niet werkt.
Maar je steekt er vast wel iets van op lijkt me, handige trucjes in bepaalde situaties?
Jij studeert toch dacht ik? Gaat dat wel samen met deeltijd?
Vervelend is dat hè? Ik sympathiseer volledig met je.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Miniem het volgende:
trouwens ook echt veel stelletjes gezien vandaag, handje vasthouden ed. Dan besef ik pas hoeveel ik intimiteit mis.
ik vind het niet vervelend, ik gun het die mensen, ik zou het immers ook doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Naja, dat ik in ieder geval wat meer van mijn paranoïde af zou komen en dat ik leerde om te gaan met mijn schizoïde en schizotypie.
Ik heb er inderdaad wel iets van opgestoken, maar dat zijn hele kleine dingen. Ik stap nu misschien wat sneller op mensen af, maar dat is dan ook het enige.
Ik studeer inderdaad, maar ik zit nu in een fase waar dat misschien wel te combineren valt met de deeltijdsbehandeling.
[..]
Vervelend is dat hè? Ik sympathiseer volledig met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |