quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon je mobiel in haar handen drukken met het venster ''contact toevoegen'' open.![]()
Okee, dat is jammer. Maar je krijgt nog veel vaker de kans om iemands nummer te vragen! Het was maar gewoon één van de vele meisjes op deze wereld. Maar je hebt wel even met haar gepraat in plaats van niets gezegd. Dat is de eerste stap. Was het leuk? Doe dit soort dingen vaker zodat het makkelijker wordt en dan durf je uiteindelijk wel iemands nummer te vragen. Op naar de volgende!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
hmm.
attractiepark->
leuk meisje stapt naast me in, gaat naast me zitten omdat het vol zit. vraagt vind je toch niet erg he? ik: nee hoor.
na het ritje zeg ik wat tegen haar, we praten even. ik stap uit, zij stapt uit. onze wegen scheiden.
op zon moment denk ik er wel aan om haar nr. te vragen. maar ik durf het dan niet. weet niet nu nog steeds niet wat ik zou moeten doen.
zal ik doen als het weer voorkomtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon sexy in dr gezicht schreeuwen tijdens het achtbaanritje
Hoi aapjequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi knuffelberen,
hoe gaat het met jullie?
Haha ik vind achtbanen eng dus een attractiepark gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
zal ik doen als het weer voorkomt
daten Elvi? in een attractiepark natuurlijk![]()
thnxquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Okee, dat is jammer. Maar je krijgt nog veel vaker de kans om iemands nummer te vragen! Het was maar gewoon één van de vele meisjes op deze wereld. Maar je hebt wel even met haar gepraat in plaats van niets gezegd. Dat is de eerste stap. Was het leuk? Doe dit soort dingen vaker zodat het makkelijker wordt en dan durf je uiteindelijk wel iemands nummer te vragen. Op naar de volgende!
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orksquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef kuolema het volgende:
Elvi heb je een voorbeeld van een sexy schreeuwende man?
Ja dat heb je dus wel mooi gepresteerd! Super toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
thnxblij dat ik nog war durfde te zeggen op het eind. had het zelf niet zo bekeken.
Legolasquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orks)
Ja, het werkt nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hoi aapje![]()
Hoe gaat het met jou? Heb nog nieuws over de Sova?
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathonquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
De woeste krijgers in Lord of the Rings (nee niet de Orks)
Jaaaa ik doe mee!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathon
Depressie-meet bij jou!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse Lord of the Rings marathon
Welke stap vooruit had je verwacht? Het kan best zijn dat dit voor jou niet werkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet
De grap is dat ik alles perfect doe, maar dat ik in principe geen stap vooruit kom
Ik ga hierna misschien wel beginnen met de meest intensieve behandeling die ze aan mij kunnen bieden. Dat is dus in dit geval deeltijdsbehandeling (a.k.a. dagziekenhuis) en dan moet ik me 4 dagen in de week melden voor behandelingen.
Naja, dat ik in ieder geval wat meer van mijn paranoïde af zou komen en dat ik leerde om te gaan met mijn schizoïde en schizotypie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef kuolema het volgende:
[..]
Welke stap vooruit had je verwacht? Het kan best zijn dat dit voor jou niet werkt.
Maar je steekt er vast wel iets van op lijkt me, handige trucjes in bepaalde situaties?
Jij studeert toch dacht ik? Gaat dat wel samen met deeltijd?
Vervelend is dat hè? Ik sympathiseer volledig met je.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Miniem het volgende:
trouwens ook echt veel stelletjes gezien vandaag, handje vasthouden ed. Dan besef ik pas hoeveel ik intimiteit mis.
ik vind het niet vervelend, ik gun het die mensen, ik zou het immers ook doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Naja, dat ik in ieder geval wat meer van mijn paranoïde af zou komen en dat ik leerde om te gaan met mijn schizoïde en schizotypie.
Ik heb er inderdaad wel iets van opgestoken, maar dat zijn hele kleine dingen. Ik stap nu misschien wat sneller op mensen af, maar dat is dan ook het enige.
Ik studeer inderdaad, maar ik zit nu in een fase waar dat misschien wel te combineren valt met de deeltijdsbehandeling.
[..]
Vervelend is dat hè? Ik sympathiseer volledig met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |