abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:37:04 #251
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134238445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Mistico het volgende:

[..]

Filosofische reactie: Misschien ben je de persoon die je wilt zijn, maar beoordeel je jezelf veel te negatief.

Ik zou alleen niet weten wat voor vragen je krijgt, ik durf mezelf niet eens aan te melden bij een datingsite.
Nee. Dat klopt niet. Wat jij volgens mij bedoelt is dat ze, als ze minder negatief over zichzelf zou zijn, tevreden zou kunnen zijn met zichzelf, zoals ze nu is, dus is wie ze wil zijn. Maar op dit moment wil ze iemand anders zijn dus is ze niet de persoon die ze zou willen zijn. Dus...ja? *)
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:36:50 #252
47102 Elvi
miemkwien
pi_134242240
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Cue_ het volgende:
Je moet de persoon zijn die je bent en streven naar de persoon die je wilt zijn ;)
Op datingsites en dergelijke moet je gewoon eerlijk zijn, eventueel iets positiever mag natuurlijk wel. Maar als je gaat liegen en je hebt daadwerkelijk je date, dan komt diegene er toch achter dat het anders in elkaar zit en sta je gelijk met 10 punten in de min. Dus niet zo verstandig.

Wat 'jezelf zijn' precies is, is lastig te zeggen. Je hebt vaak verschillende kanten afhankelijk van de omgeving of afhankelijk van je bui. Zolang je maar niet voelt dat je een toneelstukje speelt of iets in die geest.
En eens een keer je anders voor doen dan je echt bent is ook niet verkeerd, want wie weet helpt dat je om te ervaren hoe het is om de persoon te zijn die je zou willen zijn en helpt je misschien wel op weg om daadwerkelijk zo te worden.
Ik weet dus niet zo goed meer wie ik ben. Ben ik de persoon die ik nu ben of ben ik de persoon vrij van depressie en onzekerheden en persoonlijkheidsproblematiek?

En ik denk dan aan de uitspraken "weer jezelf" en "fake it 'till you make it" en dan weet ik het helemaal niet meer :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef kuolema het volgende:
Is de persoon die je wilt zijn niet de persoon die je eigenlijk bent, diep van binnen?
Stel dat je enorm onaardig doet tegen mensen, maar een aardig persoon wilt zijn omdat je het eigenlijk helemaal niet fijn vindt om mensen te kwetsen, dan betekent dat toch dat je eigenlijk best aardig bent?

Maar dan gaat het alleen over karaktereigenschappen. Dus bijvoorbeeld heel flirterig en extravert doen terwijl je dat normaal niet durft omdat dat niet je ding is maar je het eigenlijk wel zou willen kunnen, is geen probleem.
Maar als je echt gaat liegen over jezelf over je anders voordoet met een andere reden dan 'meer durven' is het wat anders.
Ik lieg niet op de datingsites. Ik zeg eerlijk wat mn postuur is, mn leeftijd... dus wat dat betreft doe ik me niet mooier voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je depressief bent, dan ben je sowieso niet jezelf :P
Zo zag ik het tenminste.
Tuurlijk, dat depressief zijn wordt na een tijdje deel van jezelf maar je moet het een juiste plek gaan geven.

Voor mij gaat het ongeveer zo:

Ik -weet- dat ik depressief ben geweest en dat dat deel van mijn leven is geweest, maar dat ligt in het verleden, niet in het nu.

Als ik me kut voel, dan is daar vaak een reden voor (heeft al dat gepieker toch nog zin gehad, want heb er wel 1 en ander van geleerd).
Ik zit er nog middenin. En ook zo lang... dat ik er nu een beetje van in de war raak. Ik verheug me wel op het moment dat het weer beter gaat worden! Wat een rust moet dat geven ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Mistico het volgende:

[..]

Filosofische reactie: Misschien ben je de persoon die je wilt zijn, maar beoordeel je jezelf veel te negatief.

Ik zou alleen niet weten wat voor vragen je krijgt, ik durf mezelf niet eens aan te melden bij een datingsite.
Nee ik weet wel heel zeker dat ik niet de persoon ben die ik wil zijn :P

Ik zit nu op Paiq, je krijgt daar oa vragen als "ben je gelukkig", "ben je een gangmaker", "heb je veel tijd voor jezelf nodig"...
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:59:40 #253
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134243703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik weet dus niet zo goed meer wie ik ben. Ben ik de persoon die ik nu ben of ben ik de persoon vrij van depressie en onzekerheden en persoonlijkheidsproblematiek?

En ik denk dan aan de uitspraken "weer jezelf" en "fake it 'till you make it" en dan weet ik het helemaal niet meer :')
Ik raak zelf ook altijd in de war als ik denk aan wie ik nou eigenlijk ben. Ik denk dat het beste dat je kunt doen is er zo min mogelijk aan denken...
quote:
[..]

Ik lieg niet op de datingsites. Ik zeg eerlijk wat mn postuur is, mn leeftijd... dus wat dat betreft doe ik me niet mooier voor.
In dat geval, doe waar je je goed bij voelt. Je kunt niet ineens iemand anders worden. Al lijkt het een andere jij te zijn, je bent het wel en als jij die andere kant van je okee vindt dan is dat toch prima?
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:18:11 #254
47102 Elvi
miemkwien
pi_134248091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:59 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik raak zelf ook altijd in de war als ik denk aan wie ik nou eigenlijk ben. Ik denk dat het beste dat je kunt doen is er zo min mogelijk aan denken...

[..]

In dat geval, doe waar je je goed bij voelt. Je kunt niet ineens iemand anders worden. Al lijkt het een andere jij te zijn, je bent het wel en als jij die andere kant van je okee vindt dan is dat toch prima?
Ik vind het wel lastig... Want soms herken ik mezelf niet. En pas achteraf bedenk dat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben en ook niet wil zijn. Ik weet nog wel wat ik deed enzo dus geen andere persoonlijkheid die het overneemt ;) maar naja... ik weet gewoon even niet wat het nu is. Waarschijnlijk tijd voor de dagbehandeling :')
pi_134248299
jeez, enorm leuke dag gehad. loop ik weer te twijfelen over iets stoms wat er zich ook voordeed vandaag.

ben ook een idioot.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134248762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Miniem het volgende:
jeez, enorm leuke dag gehad. loop ik weer te twijfelen over iets stoms wat er zich ook voordeed vandaag.

ben ook een idioot.
Mooi, ik hou van idioten, als ze maar niet vervelend idioot zijn :)
Rustig aan.
pi_134248941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mooi, ik hou van idioten, als ze maar niet vervelend idioot zijn :)
?
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:42:13 #258
414674 Mistico
Good Moaning
pi_134249134
quote:
Nee ik weet wel heel zeker dat ik niet de persoon ben die ik wil zijn :P

Ik zit nu op Paiq, je krijgt daar oa vragen als "ben je gelukkig", "ben je een gangmaker", "heb je veel tijd voor jezelf nodig"...
Ik dacht aan andere soort vragen. :) Krijgt die persoon overigens al jouw antwoorden te zien? In dat geval kan je misschien beter de waarheid invullen, bij een eventuele date zou die persoon er toch wel achterkomen als je over veel of voor hem/haar belangrijke punten gelogen hebt.
pi_134249137
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

?
Niks mis met iets idioots doen.
Rustig aan.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:46:23 #260
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134249322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind het wel lastig... Want soms herken ik mezelf niet. En pas achteraf bedenk dat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben en ook niet wil zijn. Ik weet nog wel wat ik deed enzo dus geen andere persoonlijkheid die het overneemt ;) maar naja... ik weet gewoon even niet wat het nu is. Waarschijnlijk tijd voor de dagbehandeling :')
Dus je wilt niet zo zijn? Tja dan is het wat anders.
Misschien moet je gewoon in het echt gaan daten i.p.v. online ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Miniem het volgende:

ben ook een idioot.
Hoppa! *O*
Vertel, wat is er voor stoms gebeurd?
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:46:56 #261
47102 Elvi
miemkwien
pi_134249345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef Mistico het volgende:

[..]

Ik dacht aan andere soort vragen. :) Krijgt die persoon overigens al jouw antwoorden te zien? In dat geval kan je misschien beter de waarheid invullen, bij een eventuele date zou die persoon er toch wel achterkomen als je over veel of voor hem/haar belangrijke punten gelogen hebt.
Nee de ander krijgt dat niet te zien. Alleen de interesses en die vul ik eerlijk in. Maar door die vragenlijsten wordt je automatisch gekoppeld aan mensen met wie de antwoorden overeen komen met die van jou.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:47:02 #262
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134249349
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar wat nou als miniem vervelend idioot is? Dat weet je niet.
pi_134249354
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ik heb niks idioots gedaan.
er deed zich een bepaalde situatie voor. en ik weet niet of ik iniatief had moeten nemen. daar twijfel ik nu over. ipv dat ik geniet van deze fijne dag denk ik daar nu steeds aan.

daarom voel ik me een idioot.
pi_134249372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef kuolema het volgende:

[..]

Maar wat nou als miniem vervelend idioot is? Dat weet je niet.
True true, jij slim meisje.
Rustig aan.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:48:46 #265
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134249411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

True true, jij slim meisje.
Hij is dus alleen voor zichzelf vervelend idioot, niet voor anderen. Wat vind je daar nou van?
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:49:46 #266
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134249445
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

ik heb niks idioots gedaan.
er deed zich een bepaalde situatie voor. en ik weet niet of ik iniatief had moeten nemen. daar twijfel ik nu over. ipv dat ik geniet van deze fijne dag denk ik daar nu steeds aan.

daarom voel ik me een idioot.
Misschien kunnen wij je geruststellen als je uitlegt wat die situatie was?
pi_134249462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hij is dus alleen voor zichzelf vervelend idioot, niet voor anderen. Wat vind je daar nou van?
Ik vind dat je dan meer van jezelf moet houden op dat vlak.
:o
Rustig aan.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:51:04 #268
399061 kuolema
vermaledijd
pi_134249501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan meer van jezelf moet houden op dat vlak.
:o
Eens! En daar kunnen wij hem bij helpen als ie nu even vertelt waar ie zo over in zit.
Ja Miniem?
pi_134249791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij je geruststellen als je uitlegt wat die situatie was?
hmm.

attractiepark->
leuk meisje stapt naast me in, gaat naast me zitten omdat het vol zit. vraagt vind je toch niet erg he? ik: nee hoor.
na het ritje zeg ik wat tegen haar, we praten even. ik stap uit, zij stapt uit. onze wegen scheiden.

op zon moment denk ik er wel aan om haar nr. te vragen. maar ik durf het dan niet. weet niet nu nog steeds niet wat ik zou moeten doen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 23:58:50 #270
414674 Mistico
Good Moaning
pi_134249801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee de ander krijgt dat niet te zien. Alleen de interesses en die vul ik eerlijk in. Maar door die vragenlijsten wordt je automatisch gekoppeld aan mensen met wie de antwoorden overeen komen met die van jou.
In dat geval zou ik me daar niet te veel druk over maken. Wie zegt overigens dat een persoon die een gangmaker is iemand zoekt die dat ook is? Ik vind dat online daten sowieso te geforceerd overkomen.
pi_134249882
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

hmm.

attractiepark->
leuk meisje stapt naast me in, gaat naast me zitten omdat het vol zit. vraagt vind je toch niet erg he? ik: nee hoor.
na het ritje zeg ik wat tegen haar, we praten even. ik stap uit, zij stapt uit. onze wegen scheiden.

op zon moment denk ik er wel aan om haar nr. te vragen. maar ik durf het dan niet. weet niet nu nog steeds niet wat ik zou moeten doen.
Proberen wat meer te communiceren... Interesse te tonen aangezien je die blijkbaar toch wel hebt... Alleen je bent zelf te gesloten om je te uiten?
Rustig aan.
pi_134250024
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Proberen wat meer te communiceren... Interesse te tonen aangezien je die blijkbaar toch wel hebt... Alleen je bent zelf te gesloten om je te uiten?
Gaat een beetje moeilijk in een achtbaanritje :P en verder zat er familie voor haar.
pi_134250080
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gaat een beetje moeilijk in een achtbaanritje :P en verder zat er familie voor haar.
Hee het gaat niet om wat je zegt maar om hoe je het zegt :P
pi_134250090
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gewoon je mobiel in haar handen drukken met het venster ''contact toevoegen'' open. :( :(
Rustig aan.
pi_134250122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hee het gaat niet om wat je zegt maar om hoe je het zegt :P
Ik begrijp je ff niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: