Haha nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef Erasmo het volgende:
http://www.magikeenafritsbroekaan.nl/
Haha
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef Erasmo het volgende:
http://www.magikeenafritsbroekaan.nl/
Haha
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnen
hehe, dat heb ik vaker gehoord van mensen die gingen DIY'en in huisquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnen
afbijtmiddel, 6 uur wachten.....quote:
En 3 x naar de EHBO.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
afbijtmiddel, 6 uur wachten.....
dan afsteken die troep, dan de staalborstel erover, dan naschuren, en afspoelen met amoniak. in 24 pas 4 deurposten verder
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
Vingers aan elkaar gelijmd, jezelf gestoken met de krabber en onwel geworden van de dampen
Oh ja, die waren er ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopen
Die is nog ondergedoken na die backfire op dat KLB topic van hem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
en niet te vergeten, alles onder de troep
BB, kom maar helpen, krijg je een zak pepernoten
hehe, inderdaad, die heb ik sindsdien niet meer gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is nog ondergedoken na die backfire op dat KLB topic van hem.
2 x schoppen en je hebt warme sloffen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopen
Tja....quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe, inderdaad, die heb ik sindsdien niet meer gezien
Inb4 een excuus van hem om die afwezigheid te verklaren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt meer over hem dan hij waarschijnlijk zelf door heeft.
Hehe, ja want hij leest gewoon mee, het pootjequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inb4 een excuus van hem om die afwezigheid te verklaren.
Ja, heb ook geen school ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, ja want hij leest gewoon mee, het pootje![]()
Dag BB
Onzin reden. Juist tijdens school internetten!quote:
iPhone is niet kapot ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin reden. Juist tijdens school internetten!
Begrijpen wat er gepost wordt, jij doet het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Welk excuus? Alsof jij mij verplicht om hier te kijken, pootje![]()
Fatsoenlijk Nederlands, jij kan het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begrijpen wat er gepost wordt, jij doet het niet
Gestolenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens BB Hoe kom jij nou weer aan een korte broek van de ALO?!
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fatsoenlijk Nederlands, jij kan het niet
Werd je piemeltje er stijf van?quote:
Is net hoe je het gaat bekijken.quote:
veel ijs!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is net hoe je het gaat bekijken.
In rust verbruik ik een kleine 1700Kcal
Ik ga een dieet volgen met een inname (gezond met mats) van 3800Kcal
Dreambulkquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is net hoe je het gaat bekijken.
In rust verbruik ik een kleine 1700Kcal
Ik ga een dieet volgen met een inname (gezond met mats) van 3800Kcal
Snikkel verslaafdequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat en snickers, dat is de mats
Enkel voor mijn trouwe Tinder fansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Enkel voor mijn trouwe Tinder fansWaarom haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees ondertitelquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
zolang mijn voorarmen breder zijn als BB's bovenbenen maak ik me geen zorgen
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], grote praatjes maar weinig actie
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
Welke volgende keer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggen
Ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggen
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.
Wat is dit voor gay shit dan?!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.
Dan krijg je dit effect:quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijkquote:
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.quote:
Nee in het echt ben ik nepquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.
mk is wel een beest hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.
Talk shit get hitquote:
hij is toch parakikkercommando?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mk is wel een beest hoor
Wees niet bang
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Talk shit get hitOp het internet, kom op man. Dan moet je ook wel echt een baasje willen zijn, als je weet dat je er een bent hoef je zoiets sneu's niet als ondertitel te gebruiken. Maar het valt ook niet mee om als ict'er populair gevonden te worden dus ik gun je je angstaanjagende FOK-reputatie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Talk shit get hitOp het internet, kom op man. Dan moet je ook wel echt een baasje willen zijn, als je weet dat je er een bent hoef je zoiets sneu's niet als ondertitel te gebruiken. Maar het valt ook niet mee om als ict'er populair gevonden te worden dus ik gun je je angstaanjagende FOK-reputatie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mk is wel een beest hoor
Wees niet bang
Wat?quote:
Nouja je blijkt een beest te zijn, dus werd een beetje bang.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat?
Tevens, vertel eens over jou leven als Wasmashinu, vandaag veel vieze kleren gezien?
Verwachte meer zoiets als 'zolang de omtrek van mijn piel groter is dan de rekbaarheid van zijn kringspier'quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
Dit is een feitquote:
U is lang weggeweestquote:
quote:
quote:
Da's echt triest jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Tfoee, vroeg opstaan om naar de Apple Store te moeten
Of twee weken rust omdat je niet mobiel kunt postenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ze hem dan ook nog gaan innemen voor 2 weken wordt het helemaal een feest
Ja, alleen ik heb WhatsApp nodig omdat daar alle belangrijke info omtrent school en werk in wordt gezetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of twee weken rust omdat je niet mobiel kunt posten
Moet school/werk ook maar zorgen dat je een werkende telefoon hebtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb WhatsApp nodig omdat daar alle belangrijke info omtrent school en werk in wordt gezet
Achja, hoop dat ze me meteen een nieuwe meegeven of hem daar op de plaats zelf ff snel reparerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet school/werk ook maar zorgen dat je een werkende telefoon hebt
Ik acht de kans klein.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Achja, hoop dat ze me meteen een nieuwe meegeven of hem daar op de plaats zelf ff snel repareren
Ik lees het morgen wel, twitter bericht alleen maar negatiefquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb veel verhalen gelezen van mensen die ze gewoon een nieuwe mee gaven
wat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel, twitter bericht alleen maar negatief
Alles wat ik van kennissen via twitter over defecte telefoons las was negatief, inclusief de mijnequote:
Zit in de 51 bij spaklerweg.quote:
Als ik überhaupt op Twitter kanquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles wat ik van kennissen via twitter over defecte telefoons las was negatief, inclusief de mijne
Oh, Bijlmerbajes, hoop dat je daar niet hoeft te overnachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit in de 51 bij spaklerweg.
Helemaal kut
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, Bijlmerbajes, hoop dat je daar niet hoeft te overnachten
Karmaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
NopeKan jij eens kijken waarom mijn metro stilstaat?
kaak.quote:
Uh, ja, dat kan ik, en ik neem aan dat je richting huis gaat, dan sta je nu stil vanwege "lijn 51 staat gestremd bij station zuid richting westwijk. reizigers dienen rekening te houden met onbekende vertraging."quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
NopeKan jij eens kijken waarom mijn metro stilstaat?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
kaak.
Geen nood MM het rijdt alweer.
Bad Karma... "Currently there are no vehicles on this line transmitting their position" En dat is lijn 51quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Thaboel het volgende:
Dank! Sta toch weer stil op Overamstel... Mogen verdomme niet eens roken in de metro. En net begon dat kreng ook ineens zonder waarschuwing te rijden dus durf er niet uit.
Okéquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik een fucking baas ben.
Nu bij VU dus bijna thuis! Godver wel 20 minuten verneukert...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bad Karma... "Currently there are no vehicles on this line transmitting their position" En dat is lijn 51
Ik kan dus niet zien welke metro waar vast staat en wie rijdt
No prob. Ik snap alleen niet waarom de metro's géén gps-info meer doorzenden als er één stil staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu bij VU dus bijna thuis! Godver wel 20 minuten v erneukert...
Maar bedankt voor je hulp
Zeer zeker! En hoe is jou avond?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No prob. Ik snap alleen niet waarom de metro's géén gps-info meer doorzenden als er één stil staat.
Je kan dus zo lekker een pilsje pakken
quote:
Bazen hebben geen 70 e-peniscompensatie kilo's nodig... Lempul...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik een fucking baas ben.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pils, kaas, Voute Radio en laatste bij de quiz geworden
Is hetquote:
quote:
Het is oke sam het is normaal dat je je zo voeltquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
..en is best wel lekker. Als ik gay was zou ik je raken jongeman.
Via een omweggetje kun je ook WA op je pc zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb WhatsApp nodig omdat daar alle belangrijke info omtrent school en werk in wordt gezet
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef m.k het volgende:
De nieuwe Monter cable http://www.lightharmonic.com/lightspeed.html
Ik wacht het wel even af zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Via een omweggetje kun je ook WA op je pc zetten.
Alle oude verflagen zijn verdwenen?quote:
In de hal? Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle oude verflagen zijn verdwenen?
De deuren nog niet, even bedenken hoe ik dat aan ga pakken, of dat afbijt spul, of gewoon met amoniak vetvrij maken en met een lakverf erover gaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Maar heb je die deur nou tot het hout gestript?
Zonder nieuwe verwondingen?quote:
Die heb ik nooit gehad. Behalve wat gevloek en wat moeite is het geweldloos geluktquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Behalve wat gevloek en wat moeite is het geweldloos gelukt
Niet te vroeg juichenquote:
Ai.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
Moet nog 6 deurposten verfvrij maken, plus de dubbele woonkamerdeur met dat glas erin
Compleet strippen is eigenlijk alleen nodig als je met lijnolieverf aan de slag gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De deuren nog niet, even bedenken hoe ik dat aan ga pakken, of dat afbijt spul, of gewoon met amoniak vetvrij maken en met een lakverf erover gaan
De deurposten moesten echt wel. Daar zaten denk ik zo rond de 4 lagen lakverf opquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Compleet strippen is eigenlijk alleen nodig als je met lijnolieverf aan de slag gaat.
Alweer jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
En wat staat er dit jaar weer op nummer 1 in de top 2000?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De deurposten moesten echt wel. Daar zaten denk ik zo rond de 4 lagen lakverf op
De deuren denk ik dat ik ze vetvrij ga maken en wat opschuren. Daar zit maar 1 laag op zo te zien.
quote:
Ja, het is zo voorspelbaar dat ik al jaren niet meer luister naar al die top weet-ik-het-wat lijsten.quote:
Idem. Al kwam ik laatst wel weer een gouwe ouwe tegen in zo'n lijst:quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is zo voorspelbaar dat ik al jaren niet meer luister naar al die top weet-ik-het-wat lijsten.
Dat programma is er weer.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar niet met Ad Visser![]()
[ afbeelding ]
Ad. De held!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar niet met Ad Visser![]()
[ afbeelding ]
Sorry. Verkeerd knopje.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. aan de nabestaanden
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:42 schreef samthegreat5 het volgende:
I'm getting it on tonight, giggity
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Gloednieuwe iPhone van de apple store
Als je zoiets zegt mag je vanavond op zijn minst coke van een hoer haar reet snuiven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:10 schreef BredeBroeder het volgende:
wild for the night, fuck being polite
+1quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt mag je vanavond op zijn minst coke van een hoer haar reet snuiven.
Na twee flesjes Shandy...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:05 schreef m.k het volgende:
BB kennende zit hij half 9 weer in de trein naar huis
Het is altijd verbazingwekkend hoe dom mensen kunnen zijn...quote:
Jupquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is altijd verbazingwekkend hoe dom mensen kunnen zijn...
hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:05 schreef m.k het volgende:
BB kennende zit hij half 9 weer in de trein naar huis
Daar gaan je bloembeddenquote:
die waren toch al endex sinds de laatste hagelbuiquote:
andersomquote:
Maar hebben ze de boef(jes) te pakken gekregen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef m.k het volgende:
[..]
die waren toch al endex sinds de laatste hagelbui
[..]
andersom
Kerstklokjes wélquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Het is sowieso december, zoveel bloeit er niet meer
Ik ga een leuke avond in Arnhem tegemoet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef hoogvlieger het volgende:
PSVIn eigen huis je zo laten afmatten....
Jij ook slaap lekker BB, en vergeet niet 17:15 present te zijnquote:
aangetreden en al, welterustenquote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker BB, en vergeet niet 17:15 present te zijn
quote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
aangetreden en al, welterusten![]()
Voor het aantal minuten dat je te laat bentquote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer voorligsteun worden
Nu wachten op de live stream.quote:
quote:
Dan zal het wel om dames hockey gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ja eentje gepaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hebben ze de boef(jes) te pakken gekregen?
Mooi, zijn je door de hagel al verwoeste bloembedden niet voor niets door de blauwe vertrapt.quote:
kan niet, onmogelijk, geenszins plausibelquote:
Morgen om 0100 spelen ze toch?quote:Op zondag 8 december 2013 03:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederland en Australië waren de terechte winnaars.
te vroeg voor mijquote:
1300 Zuid-Korea - Duitsland voor plek 7 en 8quote:
Als dat al vast staat waarom de andere wedstrijden nog spelen, vanwege de korte rokjes ?quote:Op zondag 8 december 2013 03:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
1300 Zuid-Korea - Duitsland voor plek 7 en 8
1530 Nieuw-Zeeland - China voor plek 5 en 6
2230 Argentinië - Engeland voor plek 3 en 4
Finale: 0100 Nederland - Australië
Lekker bezig ER.quote:
Ja, hij is op dreef.quote:
SMEV.quote:Op zondag 8 december 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie door deze plotselinge sportiviteit geen mutatie oploopt.
Prima, net terug van sportschoolquote:Op zondag 8 december 2013 12:39 schreef Thaboel het volgende:
Flink koppijn! Zal wel weer gezellig zijn geweest...
Hoe is het met onze coke van een hoer dr reet snuivende BB?
Ik ga m wat eerder halen. 2 februari naar Six Nations Ierland - Schotland in Dublinquote:
Gelukkig hoef ik geen van allen te doenquote:Op zondag 8 december 2013 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
Zo schedels, de schoenen zijn gepoetst, tenue gestreken, baret opgesteven, knopen en emblemen gepoetst; de week kan weer aanvangen.
Nee, je zal eens wel wat nuttigs doenquote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik geen van allen te doen
Dat zou wat zijn hequote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je zal eens wel wat nuttigs doen
Het is iig een stuk humaner dan dat koppensnellen met een mes.quote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held. Executie met een Kord op 3m afstand
Niveau gaat wel echt omlaag daar.
Hoewel ik op beide niet zit te wachten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is iig een stuk humaner dan dat koppensnellen met een mes.
Correct.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel ik op beide niet zit te wachten.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinterklaas en zijn gepeupel zijn alweer opgerot.
Om daar toch maar even serieus op in te haken:quote:
quote:Marine 'devastated' at life sentence
A former Royal Marine who murdered an insurgent in Afghanistan has said he is "devastated" and "very sorry" after being given a life sentence.
Sergeant Alexander Blackman, 39, will serve at least 10 years' imprisonment for murdering the Afghan national in Helmand province in 2011.
He has also been dismissed with disgrace from the Royal Marines.
It comes after his commanding officer pledged his "full support", saying Blackman had been "tainted" by war.
The Ministry of Defence said it respected the court's decision.
In a statement on Blackman's behalf, his solicitor Issy Hogg thanked the public for support.
"Sgt Blackman and his wife are devastated by the life sentence imposed upon him together with the order that he serve a minimum of 10 years before he is eligible for parole," she said.
"Furthermore, he has been dismissed with disgrace from the Royal Marines, with whom he has served proudly for 15 years.
"He is very sorry for any damage caused to the Royal Marines."
On Thursday, three judges at the High Court lifted an anonymity order allowing Blackman to be named.
Lt Col Simon Chapman, in a letter read to the judge and board at the court martial in Bulford, Wiltshire, described how Blackman's promising career had been shattered in a "momentary" lapse of judgement.
The Ministry of Defence, in a statement, said: "Throughout this case the Ministry of Defence has followed the independent legal process and a sentence has now been delivered.
"We respect the authority and decision of the court and it would be inappropriate of us to comment on the sentence."
The trial - during which Blackman was referred to as Marine A - was the first time a member of the British armed forces had faced a murder charge in relation to the conflict in Afghanistan, which began in 2001.
Two other marines were cleared.
'Lives at risk'
The murder took place after a patrol base in Helmand came under attack from small-arms fire from two insurgents.
One of them was seriously injured by gunfire from an Apache helicopter sent to provide air support, and the marines found him in a field.
The incident was inadvertently filmed by one of the cleared marines - known as Marine B - on his helmet-mounted camera. That footage, taken on 15 September 2011, was shown to the court during the two-week trial.
It showed Blackman shooting the Afghan prisoner with a 9mm pistol.
Sentencing Blackman, Judge Advocate General Jeff Blackett told him he had disgraced the name of the British armed services and had put troops' lives at risk by his actions.
"This was not an action taken in the heat of battle or immediately after you had been engaged in a firefight," he said.
"Nor were you under any immediate threat - the video footage shows that you were in complete control of yourself, standing around for several minutes and not apparently worried that you might be at risk of attack by other insurgents."
Blackman was told that when he is released from prison by the Parole Board he could be recalled if he breached the terms of that licence.
In fixing the minimum term of imprisonment, the judge said the court took into account the effect of the arduous six-month tour upon Blackman.
"This was your sixth operational tour and your second to Afghanistan in under 14 years of service," the judge said.
"We accept that you were affected by the constant pressure, ever present danger and fear of death or serious injury.
"This was enhanced by the reduction of available men in your command post so that you had to undertake more patrols yourself and place yourself and your men in danger more often.
"We also accept the psychiatric evidence presented today that when you killed the insurgent it was likely that you were suffering to some degree from combat stress disorder.
"While we acknowledge your personal circumstances and the immense pressure you were under, we note that thousands of other service personnel have experienced the same or similar stresses.
"They exercised self-discipline and acted properly and humanely; you did not."
BBC Newsquote:Analysis
In the words of his commanding officer, Sgt Al Blackman, the man until recently known just as Marine A, had a proud career and promising future.
That was until a momentary and fatal lapse of judgement that not only prematurely ended the life of the injured Afghan fighter he shot, but also altered his own forever.
His commanding officer said that Blackman was not a bad man, but a "normal citizen" tainted by the impact of war.
But while the Judge Advocate General said there were mitigating circumstances to this unusual case, Blackman had treated the injured Afghan with contempt and murdered him in cold blood.
He said his reaction to the murder caught on tape was chilling.
The sentence passed was always going to be controversial - this was a murder carried out by a man who was serving his country in a war with a ruthless enemy.
But those who criticise must also reflect that the sentence was approved by a group of Blackman's peers - those in uniform who've also experienced combat.
In the words of Judge Blackett, it's their reputation too that's been tarnished. While there will be sympathy, there's also anger.
Nou, zeg dat welquote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om daar toch maar even serieus op in te haken:
[..]
[..]
BBC News
Ook in the UK zijn ze de weg volledig kwijt...
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet constant komt. Lastigquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet meer constant te laat komt, poeh, wat een opgave
quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet constant komt. Lastig
Half uur eerder afspreken.quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet meer constant te laat komt, poeh, wat een opgave
Tof.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ga m wat eerder halen. 2 februari naar Six Nations Ierland - Schotland in Dublin
Jassen niet nee, vest wel. Maar wat zou jou dat interesserenquote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef Erasmo het volgende:
Even terzijde: LIF / Ik zoek een winterjas
Alsof jij SI kan betalen
Excuses over het woordje geen gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jassen niet nee, vest wel. Maar wat zou jou dat interesseren
Dan ben je zeker ook over het zinnetje "geen bontkraag" heen gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Excuses over het woordje geen gelezen![]()
Voor de rest kan ik je gewoon de standaard mocrobontkraag aanraden
Loop winkel in, pak jas uit rek, reken af, done.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook over het zinnetje "geen bontkraag" heen gelezen
Zo werkt dat niet, winkel = klein assortimentquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Loop winkel in, pak jas uit rek, reken af, done.
Wat voor fucking eisen heb je dan wel niet? Je bent toch gvd geen Ken...quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, winkel = klein assortiment
Hulde voor mama!quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_staat_in_brand.html
Actie vanaf 00:35![]()
Ja, zie je een 16 jarige dat al dragenquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Echte bazen dragen wollen klassieke heren overcoats of trenchcoats:
[ afbeelding ]
Scoor dan een lange DT jas op marktplaats...quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Echte bazen dragen wollen klassieke heren overcoats of trenchcoats:
[ afbeelding ]
Je moet er wel goed bijlopen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor fucking eisen heb je dan wel niet? Je bent toch gvd geen Ken...
Ja, kan ook. Mooie jas is dat. Die lange regenjas bedoel je toch, niet de parka?quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Scoor dan een lange DT jas op marktplaats...
En dat kan niet met een jas uit de winkel? Ik ga verder geen aap en gouden ring opmerkingen maken.quote:
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat kan niet met een jas uit de winkel? Ik ga verder geen aap en gouden ring opmerkingen maken.
Een winterjas is een winterjas, ik hoef geen eskimo jas want het wordt toch niet kouder dan -20 in Nederlandquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.
Oh ja, dat was het...quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.
Ik bespeur hier wat frustratie..quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het...![]()
Net zoals te belazerd zijn om een baret op je knar te zetten maar in je vrije tijd continu een baseball pet schuin op je klus zetten...
Nou dan...quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een winterjas is een winterjas, ik hoef geen eskimo jas want het wordt toch niet kouder dan -20 in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |