Enkel voor mijn trouwe Tinder fansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Enkel voor mijn trouwe Tinder fansWaarom haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees ondertitelquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
zolang mijn voorarmen breder zijn als BB's bovenbenen maak ik me geen zorgen
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], grote praatjes maar weinig actie
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
Welke volgende keer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggen
Ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende keer laten we je lekker in de goot liggen
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.
Wat is dit voor gay shit dan?!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens in het echt willen ontmoeten.
Dan krijg je dit effect:quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
Ik neem het hem niet kwalijkquote:
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.quote:
Nee in het echt ben ik nepquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.
mk is wel een beest hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vooral om te zien of hij in het echt ook zo'n baasje is als hij zich hier op het veilige internet voordoet. De gay shit lijkt me niet van toepassing.
Talk shit get hitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |