Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet constant komt. Lastigquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet meer constant te laat komt, poeh, wat een opgave
quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet constant komt. Lastig
Half uur eerder afspreken.quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe ervoor te zorgen dat iemand niet meer constant te laat komt, poeh, wat een opgave
Tof.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ga m wat eerder halen. 2 februari naar Six Nations Ierland - Schotland in Dublin
Jassen niet nee, vest wel. Maar wat zou jou dat interesserenquote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef Erasmo het volgende:
Even terzijde: LIF / Ik zoek een winterjas
Alsof jij SI kan betalen
Excuses over het woordje geen gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jassen niet nee, vest wel. Maar wat zou jou dat interesseren
Dan ben je zeker ook over het zinnetje "geen bontkraag" heen gelezenquote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Excuses over het woordje geen gelezen![]()
Voor de rest kan ik je gewoon de standaard mocrobontkraag aanraden
Loop winkel in, pak jas uit rek, reken af, done.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook over het zinnetje "geen bontkraag" heen gelezen
Zo werkt dat niet, winkel = klein assortimentquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Loop winkel in, pak jas uit rek, reken af, done.
Wat voor fucking eisen heb je dan wel niet? Je bent toch gvd geen Ken...quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, winkel = klein assortiment
Hulde voor mama!quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_staat_in_brand.html
Actie vanaf 00:35![]()
Ja, zie je een 16 jarige dat al dragenquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Echte bazen dragen wollen klassieke heren overcoats of trenchcoats:
[ afbeelding ]
Scoor dan een lange DT jas op marktplaats...quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Echte bazen dragen wollen klassieke heren overcoats of trenchcoats:
[ afbeelding ]
Je moet er wel goed bijlopen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor fucking eisen heb je dan wel niet? Je bent toch gvd geen Ken...
Ja, kan ook. Mooie jas is dat. Die lange regenjas bedoel je toch, niet de parka?quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Scoor dan een lange DT jas op marktplaats...
En dat kan niet met een jas uit de winkel? Ik ga verder geen aap en gouden ring opmerkingen maken.quote:
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat kan niet met een jas uit de winkel? Ik ga verder geen aap en gouden ring opmerkingen maken.
Een winterjas is een winterjas, ik hoef geen eskimo jas want het wordt toch niet kouder dan -20 in Nederlandquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.
Oh ja, dat was het...quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet peppie genoeg hè, er goed bijlopen is belangrijker dan er warm bijlopen.
Ik bespeur hier wat frustratie..quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het...![]()
Net zoals te belazerd zijn om een baret op je knar te zetten maar in je vrije tijd continu een baseball pet schuin op je klus zetten...
Nou dan...quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een winterjas is een winterjas, ik hoef geen eskimo jas want het wordt toch niet kouder dan -20 in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |