No prob. Ik snap alleen niet waarom de metro's géén gps-info meer doorzenden als er één stil staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu bij VU dus bijna thuis! Godver wel 20 minuten v erneukert...
Maar bedankt voor je hulp
Zeer zeker! En hoe is jou avond?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No prob. Ik snap alleen niet waarom de metro's géén gps-info meer doorzenden als er één stil staat.
Je kan dus zo lekker een pilsje pakken
quote:
Bazen hebben geen 70 e-peniscompensatie kilo's nodig... Lempul...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik een fucking baas ben.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pils, kaas, Voute Radio en laatste bij de quiz geworden
Is hetquote:
quote:
Het is oke sam het is normaal dat je je zo voeltquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
..en is best wel lekker. Als ik gay was zou ik je raken jongeman.
Via een omweggetje kun je ook WA op je pc zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb WhatsApp nodig omdat daar alle belangrijke info omtrent school en werk in wordt gezet
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef m.k het volgende:
De nieuwe Monter cable http://www.lightharmonic.com/lightspeed.html
Ik wacht het wel even af zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Via een omweggetje kun je ook WA op je pc zetten.
Alle oude verflagen zijn verdwenen?quote:
In de hal? Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle oude verflagen zijn verdwenen?
De deuren nog niet, even bedenken hoe ik dat aan ga pakken, of dat afbijt spul, of gewoon met amoniak vetvrij maken en met een lakverf erover gaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:53 schreef Erasmo het volgende:
Maar heb je die deur nou tot het hout gestript?
Zonder nieuwe verwondingen?quote:
Die heb ik nooit gehad. Behalve wat gevloek en wat moeite is het geweldloos geluktquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Behalve wat gevloek en wat moeite is het geweldloos gelukt
Niet te vroeg juichenquote:
Ai.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
Moet nog 6 deurposten verfvrij maken, plus de dubbele woonkamerdeur met dat glas erin
Compleet strippen is eigenlijk alleen nodig als je met lijnolieverf aan de slag gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De deuren nog niet, even bedenken hoe ik dat aan ga pakken, of dat afbijt spul, of gewoon met amoniak vetvrij maken en met een lakverf erover gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |