hij is toch parakikkercommando?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mk is wel een beest hoor
Wees niet bang
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Talk shit get hitOp het internet, kom op man. Dan moet je ook wel echt een baasje willen zijn, als je weet dat je er een bent hoef je zoiets sneu's niet als ondertitel te gebruiken. Maar het valt ook niet mee om als ict'er populair gevonden te worden dus ik gun je je angstaanjagende FOK-reputatie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Talk shit get hitOp het internet, kom op man. Dan moet je ook wel echt een baasje willen zijn, als je weet dat je er een bent hoef je zoiets sneu's niet als ondertitel te gebruiken. Maar het valt ook niet mee om als ict'er populair gevonden te worden dus ik gun je je angstaanjagende FOK-reputatie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mk is wel een beest hoor
Wees niet bang
Wat?quote:
Nouja je blijkt een beest te zijn, dus werd een beetje bang.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat?
Tevens, vertel eens over jou leven als Wasmashinu, vandaag veel vieze kleren gezien?
Verwachte meer zoiets als 'zolang de omtrek van mijn piel groter is dan de rekbaarheid van zijn kringspier'quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef m.k het volgende:
zolang mijn voorarmen breder zijn als BB's bovenbenen maak ik me geen zorgen
Dit is een feitquote:
U is lang weggeweestquote:
quote:
quote:
Da's echt triest jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Tfoee, vroeg opstaan om naar de Apple Store te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |