quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sinds ik mijn psv selectie heb ingeruild voor een volledig duitse selectie (Ultimate team) gaat het lekkerSpeel je ook ultimate team of alleen de gewone online seizoenen?
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectiequote:Op vrijdag 6 december 2013 10:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectie
Nope, zegt me niksquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekend
Moet ook nog een film kijken, oh ja, The Doors. Al gezien Dyon?
Geweldige film!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nog nooit van een film gehoord hebben, voor je naar de bios gaat, OK. Maar als je met íemand naar de bios gaat, vraag je toch wat voor film het is? Leuke vriendin, die je gewoon meelokt.
Oh, Mandela een hoofdpiet noemen is niet netjes. Ik zei het gisteren al, hij was de zwarte sinterklaas.
Dan heb ik de verkeerde voor me...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.
Echt omdat het 5 december was wordt er een vergelijking gemaakt? Sinterklaas is onsterfelijk, Mandela helaas niet maar zeker wel een byzonder persoon geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef ArtistA het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak het woord Mandela is gepost op internet sinds zijn overlijden...
De naam, de naam Mandela![]()
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.
quote:Twitter was ooit iets nieuws. Spannend. Nu is het de zoveelste chatbox vol anonieme schreeuwers. Ik ga het eens anders doen. Meer schrijven op deze site [z'n blog].
Ja, dat schijnt helemaal hot te worden, net als tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef drakin het volgende:
Een blog, is dat niet een langdradige slowtwitter?
Ik heb nog wel een nintendo64, commodore nooit gehad.quote:
Superman, verder staat er niks bij, geloof ik.quote:
Mijn God.. waarom denk ik het, maar plaats ik het niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De film die ik bedoelde was No.
Ik kreeg steeds de afdankertjes van mijn vader. Zo heb ik achtereenvolgens een vic20, een c64, een amiga 500 en een pc 486 dx100 gehad, voordat ik van mijn eerste paar salarissen zelf een pc kocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef sasquatsch het volgende:
Commodore 64 heb ik vroeger ook gehad, daarvoor nog een VIC20. Een Amiga heb ik nooit gehad. Die had een studie/huisgenoot van mij. Wel veel Kickoff op gespeeld.
Na de C64 ging ik over op de PC. En daar zit ik nu nog op (wel een nieuwere versie uiteraard).
Nope...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
As usual
Ik heb zin om Home Alone te kijken, jij ook?
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...
(al vond ik deel 3 helemaal niet zo slecht...)
Ik heb ze alle 3 gelezen... en vond ze alle 3 leuk. Matrix heb ik niet gelezen...Maar ook daar vond ik deel 3 niet slecht van. Of tenminste niet beter of slechter dan deel 2. Maar die waren alle 2 slechter dan deel 1 dus..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?
Of bedoel je deel drie van The Matrix?
En al dat voetbal hier is ook niet boeiend.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb geen zin meer om te gaan werken...
Omdat ik zin heb om onder de deken op mijn bankje te gaan liggen en er niet meer af te komen vanavondquote:
Onder de deken in de auto dan maar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik zin heb om onder de deken op mijn bankje te gaan liggen en er niet meer af te komen vanavond
Met deze scene was hij wel beter geweestquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
In de vriendengroep is de running joke: sla The Matrix Revolutions over en kijk na deel één en twee Starship Troopers om te kijken hoe het afloopt.
Oh, en ook: Terminator 3 is beter. Beter dan alles.
(laatste is pure ironie, uiteraard)
Nee, nachtdienst bij de pompquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de deken in de auto dan maar?
Ik heb een na een tijdje lager gezet... Het was volgens mij 24graden in dat hok... het maakte me alleen maar slaperiger dan ik al was... Dus op 18/19 graden gezet de airco en ik kon wakker blijven...quote:Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming wat hoger zetten.
16 uur werk=bergen geld verdienen?quote:Op zondag 8 december 2013 14:07 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, na 24uur wakker zijn waarvan 16 gewerkt voelde ik me fitter dan nou dat ik 5uurtjes geslapen heb...
Niet erg toch?quote:
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet erg toch?Maar achteraf was het niet zo verstandig
Hmm....jammiequote:Op zondag 8 december 2013 14:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.
Nou snap ik de hint pas... te weinig geslapen... Dus las ik hij speelt... in plaats van hij lijkt... ach jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:57 schreef picodealion het volgende:
Acteur van Shrek lijkt op een badguy uit een bekende slasher-serie.
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?quote:
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?
Rustig...quote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?
Klopt niet helemaal... Ik heb van die 16uur 6uur nachtdienst gedraaid en dat is 125%quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
16 uur werken tegen minimumloon is 144 euro. Meer kun je tegenwoordig haast wel op je buik schrijven, lijkt het, of je nou gestudeerd hebt of niet.
Yep... denk dat ik er nou maar een eind aan ga maken... als het me niet lukt om een meid te kunnen versieren...quote:
Niet, gewoon tegen minimumloon jezelf doodwerkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
O noudan moet ik vooral nachtdiensten gaan draaien.. Ik zit nou toch in de friend-zone dus wat heeft het nog voor nut verder...
Nu al jaquote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
Wat leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...quote:
Doe es gekquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ik zeg paintballen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ze wil beginnen met Laserquest. Aangezien dat minder pijnlijk isquote:
Ik ben nu pas thuis, maar toen ik de boeken las vond ik dat ook. En nu willen ze van dat deel ook nog 2 films makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Naja, de bios zou wel kunnen.quote:
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, de bios zou wel kunnen.
Ga dan naar de LUX, kun je daarna gezellig wat drinken daar, is altijd wel gezellig. Of zijn jullie niet zo van de 'arthouse'?
Vraag het gewoon.quote:Op zondag 8 december 2013 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...quote:
Door het gebrek aan IMAX zalen gaat daar over drie dagen The Hobbit deel twee draaien. Maar helemaal uit de bios gaat The Hunger Games deel twee nog lang niet hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...
Frietje bij de mac...quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo. Van tevoren nog samen eten of wat drinken?
Nerveus? neuh nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef wyccie het volgende:
Beter dan niets. Dyon, zie je het als date en ben je nerveus?
Natuurlijk draait ie wel.quote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.
Mwahaha!quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nerveus? neuh nog niet
Ik ben wel erg blij dat ze niet op Fok! zit... tenminste dat hoop ik..
Door allemaal mooie dames?quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat Hobbit deeltje twee een beetje leuk wordt. Ik word naar zo'n nachtelijke première gesleept.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag is het zo ver voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat Hobbit deeltje twee een beetje leuk wordt. Ik word naar zo'n nachtelijke première gesleept.
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nerveus? neuh nog niet
Ik ben wel erg blij dat ze niet op Fok! zit... tenminste dat hoop ik..
Ik zou dat zo'n afknapper vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.
Alleen de mac zou ik nog even bedenken of dat wel goed is, zijn niet lekkere frietjes en zitten enge dingen in.
Friet zou een heel slecht begin van de avond zijn... of het nou mac of niet is... dus dat was zo wie zo maar een grapje van mijn kant...quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.
Alleen de mac zou ik nog even bedenken of dat wel goed is, zijn niet lekkere frietjes en zitten enge dingen in.
Ik voel me niet vies na friet of mastuberen...quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo'n afknapper vinden.
Meestal als ik friet heb gegeten, voel ik me daarna heel vies en heb ik er spijt van... net als bij het masturberen. Dat moment zou ik niet willen delen met de eerste paar contacturen met mijn toekomstige vriendin, aan de andere kant is het wel een goede test. Als je dat doorstaat, dat belooft veel goeds.
Hoe zit dat bij jou Dyon?
Waarheid.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Meestal als ik friet heb gegeten, voel ik me daarna heel vies en heb ik er spijt van... net als bij het masturberen.
Dyon houd me voor de gek met zijn frietquote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Friet zou een heel slecht begin van de avond zijn... of het nou mac of niet is... dus dat was zo wie zo maar een grapje van mijn kant...
[..]
Ik voel me niet vies na friet of mastuberen...
quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dyon houd me voor de gek met zijn friet
En snapt niet dat ik in een grapje stonkquote:
Weet ik het... dat moeten we nog afspreken...quote:Op zondag 8 december 2013 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
En snapt niet dat ik in een grapje stonk
Ik dacht dus dat je haar serieus mee naar de mac nam.
Maar eten jullie nu wel vantevoren iets of niet?
Je moet niet alles met haar overleggen, ga gewoon ergens naartoe wat je leuk lijkt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet ik het... dat moeten we nog afspreken...
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet niet alles met haar overleggen, ga gewoon ergens naartoe wat je leuk lijkt.
Goed idee, maar dan heeft Robby afspraakjes met haar ipv jijquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...
Kom op niet zo slap, beetje actie mag wel hèquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...
Ik wil me er niet te druk om gaan maken want dan ga ik wel nerveus worden en stressen en... dus nee dat doet ik niet...quote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kom op niet zo slap, beetje actie mag wel hè
Series had ik wel op kunnen noemen. En de pain & Gain vraag is al eens geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Er staat een nieuwe vraag heDe David Boreanaz vraag was wat te moeilijk
Dan is die dus makkelijk om te beantwoorden... ik moet rond 22uur weer weg dus moet een niet al te moeilijke vraag zijn...quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Series had ik wel op kunnen noemen. En de pain & Gain vraag is al eens geweest.
Zal ik de volgende keer als ik me aan jou erger het ook zeggenquote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ga thuis Sipersize Me kijken.
En praat verder in R&P... wat een wijvengeneuzel zeg!
Deal!quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer als ik me aan jou erger het ook zeggen
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Ik erger me niet hoor mis alleen de connectie met film soms.
De film die je gaat kijken heeft dus niks met Dyons frietje bij de Mac te maken?quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Het frietje, de Mac. Welke film.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
De film die je gaat kijken heeft dus niks met Dyons frietje bij de Mac te maken?
Die filmquote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ga thuis Supersize Me kijken.
En praat verder in R&P... wat een wijvengeneuzel zeg!
Ach zo. Dacht dat ie over Wyccie ging. Beetje matige plotwending.quote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.
Maar Wyccie, Dyon en Sands blijken opeens dezelfde persoon te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach zo. Dacht dat ie over Wyccie ging. Beetje matige plotwending.
Volgende week vrijdag is de eerste versie afquote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.
Het leek op de manier zoals je het zei dat jij die film ging kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Dyon dat zou moeten kijken met z'n vriendinnetje.
Mogen we die dan zien?quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag is de eerste versie af
Dat vind ik wel lastig, maar als je hem wil zien kan ik wel een linkje sturen als het zover is.quote:
Waarom vind je dat lastig?quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lastig, maar als je hem wil zien kan ik wel een linkje sturen als het zover is.
Ben je bang voor kritiek?quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat je je dan nogal kwetsbaar opstelt denk ik.
Ja, omdat mij dat persoonlijk raakt... vooral bij het maken van een film waar je alle liefde in stopt. Maar nu moet ik wel met de billen bloot, op school bijv.quote:
Het zal vast geweldig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, omdat mij dat persoonlijk raakt... vooral bij het maken van een film waar je alle liefde in stopt. Maar nu moet ik wel met de billen bloot, op school bijv.
We zullen zien
Indd, dat laten we aan Dragon over.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ach, wij zullen je heus niet tot op de grond afkraken.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Dankjewel schatjes, jullie krijgen alvast de DVD.
Wat voor enge dingen zouden er in friet kunnen zitten?quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
Is net als de hamburger eens onderzocht, is wel te vinden op internet. het had te maken met de extreem lange houdbaarheid en dat er 70 stoffen gevonden zijn die normaal niet in patat zouden voorkomen. En ook stoffen die niet onder voedingsmiddelen horen te vallen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat voor enge dingen zouden er in friet kunnen zitten?
Bedoel je zoiets:
[ afbeelding ]
Maar de slowchat is toch niet alleen om over films te pratenquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Ach joh, wat is nog wel goed/gezond...quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Is net als de hamburger eens onderzocht, is wel te vinden op internet. het had te maken met de extreem lange houdbaarheid en dat er 70 stoffen gevonden zijn die normaal niet in patat zouden voorkomen. En ook stoffen die niet onder voedingsmiddelen horen te vallen.
Volgens mij was er idd 1 stof wat ook bij dat aardappelmannetje voorkomt, een kunststof. Maar wel in kleine hoeveelheid.
De appeltjes van mijn boom.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar de slowchat is toch niet alleen om over films te praten
[..]
Ach joh, wat is nog wel goed/gezond...
Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?quote:
Ja, onbespoten zijn ze iig, de grond ben ik niet zeker van maar dat kan ik nu zelf testen na een cursus.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?
Zure regen is niet echt relevant voor kwaliteit van appels.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?
Dat weten ze nog nietquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef drakin het volgende:
Wat komt dan wel in die bibliotheek/bioscoop als er geen bibliotheek/bioscoop in komt?
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 14:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb de boom trouwens 2 maanden terug omgezaagd
Gemeentes zijn goed in geld wegsmijten naar onzinnige doelen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet
Waarom ze het dan gaan bouwen, is me een raadsel. De grond is de duurste van de stad (daarom willen ze er nu toch geen bieb), maar i.p.v. er iets functioneels neerzetten, gaan ze een leegstaand gebouw bouwen. Geld moet zeker op.
Onderstam was niet goed, en na 2 jaar stutten en steeds weer opnieuw omhoog zetten was ik het zat, komen nu moestuinbakken voor in de plaats en op 2 andere plekken in de tuin komen andere bomen, wel weer appels maar niet dit soort al was die wel verdraait lekker.quote:
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
Voor Spotify-mensjes: https://www.spotify.com/nl/2013/#
[ afbeelding ]
Dat is bij jou toch ook?quote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimenquote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?
Ik was gewoon dom met het kiezen van een username... dacht dat ik die later nog kon wijzigenquote:
Jij hebt tenminste je facebook niet zo openbaar.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimen
Zie ik daar de muziek uit Amélie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar iets mis mee? Ik heb niks te verbergen en gebruik FB niet voor serieuze zaken... dus mag iedereen lezen wat er op staatquote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je facebook niet zo openbaar.
Hoezo?quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben allergisch geworden voor deze uitspraak.
Jazeker man! Heb dat liedje vaker onderweg naar mn werk op repeat gezet, kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 9 december 2013 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zie ik daar de muziek uit Amélie?
Nu weet ik wel wie ArtistA is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimen
Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.quote:
Heb jij een zus, genaamd Sanne?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, nee. Zie je, maakt geen drol uit of je je naam post of niet, niemand onthoudt het. Op sommigen na tenminste.quote:
En hoe hij eruit ziet.quote:
Verschrikkelijk als mensen het argument 'ik heb niks te verbergen' gebruiken in discussies over bescherming van privacy.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.
Maar de enige juiste houding daarvoor is: "dit wil ik graag delen met de wereld"
Niet: "het maakt me niet uit wie het ziet"...
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?quote:
Te weinig slaap... word je ook vrolijk vanquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?
Dus eerst sliep je altijd te veel?quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Te weinig slaap... word je ook vrolijk van
Vond je me chagerijnig dan?quote:
Alles kan...quote:
Volgens mij is dat niet de bedoelingquote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien om er in te komen, of is juist niet goed?
Wanneer heb je nu je 2e date?quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling
Si, zaterdagavond gaan we naar Catching firequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Lemans24 het volgende:
En je gaat gewoon naar Catching Fire toch? Draait namelijk nog steeds een stuk of twintig keer per dag, alleen al in Amsterdam.
Er gebeurt idd ook helemaal niks andersquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom blijven jullie er toch de hele tijd over doorgaan...Net of er niks anders gebeurd...
http://www.seriousrecord.nl/quote:
Ja dat wel, maar ook wel vermoeiend. En er zijn geweldig leuke bandjes die komen optreden en ook nog heel gevarieerd.quote:
Net even gauw gescrolled.. en vooral namen als Nelly en Ad of zo iets vond ik erg grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ook wel vermoeiend. En er zijn geweldig leuke bandjes die komen optreden en ook nog heel gevarieerd.
Als ik geen baan had zou ik daar zo aan meedoen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
http://www.seriousrecord.nl/
We krijgen hier het glazen huis van Serious Request en als actie wordt er 363 uur achter elkaar opgetreden door bands om het langste concert ooit te geven. Dus 2 weken lang 24 uur per dag en er zijn wat verplichte factoren aan verbonden om het record te kunnen halen en heel veel mensen bij nodig.
De opbrengst gaat naar Serious Request.
Nice.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
A reboot of the Police Story series.
Er zullen buiten toeschouwers en muzikanten toch ook nog wel andere mensen nodig zijn bij zo'n event?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef wyccie het volgende:
Maak jij dan muziek, drakin? Of bedoel je dat je shift inhoudt dat je daar hebt staan kijken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zullen buiten toeschouwers en muzikanten toch ook nog wel andere mensen nodig zijn bij zo'n event?
timekeepers, artiestenbegeleiders, muntverkoop, kaartverkoop, getuigen, stewarts, bar, kaartcontroleurs en nog veel meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef wyccie het volgende:
Maak jij dan muziek, drakin? Of bedoel je dat je shift inhoudt dat je daar hebt staan kijken?
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom blijven jullie er toch de hele tijd over doorgaan...Net of er niks anders gebeurd...
Ja, maar wat doe jíj dan precies?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:54 schreef drakin het volgende:
timekeepers, artiestenbegeleiders, muntverkoop, kaartverkoop, getuigen, stewarts, bar, kaartcontroleurs en nog veel meer
Misschien kan ze multitasken. Het schijnt dat vrouwen daar goed in zijn.quote:
Nahhhquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kan ze multitasken. Het schijnt dat vrouwen daar goed in zijn.
Ah, nou dat geloof ik graag. De meeste mannen die ik ken kunnen veel beter multitasken dan ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nahhh
http://www.nationalgeogra(...)nen-niet-multitasken
Zo is die leuker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef Lemans24 het volgende:
Bier drinken en autorijden, pissen en radio luisteren, TV kijken en schijten, dat soort dingen ja!
Heb best wel aardig gescoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die change blindness test is best lastig.
Bij het 1e plaatje zag ik het pas na 33 secondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die change blindness test is best lastig.
quote:
Onderin dat artikel staat een link naar de testen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nahhh
http://www.nationalgeogra(...)nen-niet-multitasken
Ik denk, met zo'n vraag in een FILMforum, moet er vast heel wat aan de hand zijn! Ajax op 3-0 tegen Milan? Grote chaos in het publiek? Een streaker?quote:
Het is al de hele dag dood in FMT m'n beste. Net hagelde 't keihard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik denk, met zo'n vraag in een FILMforum, moet er vast heel wat aan de hand zijn! Ajax op 3-0 tegen Milan? Grote chaos in het publiek? Een streaker?
Nee, geen van dat alles, Ajax speelt niet eens...
Maar het eerste wat ik hoor, nu ik de TV aandoe is: de wedstrijd wordt stilgelegd, de reden is wit.
Waarom is het dood?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is al de hele dag dood in FMT m'n beste. Net hagelde 't keihard.
Mensen hebben het druk of zo, zou het niet weten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom is het dood?
Het sneeuwt al zolang ik de TV aan heb. Horrorwinter in oost-Europa, lekker zacht in west-Europa, heerlijk!
Ik was de hele dag weg, dus kon niet meeposten. Maar er zijn een paar pagina's volgeluld, niet slecht toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mensen hebben het druk of zo, zou het niet weten.
SC ja, FMT is magertjes. Zo slecht dat ik niet op de titel kom van deze film...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus kon niet meeposten. Maar er zijn een paar pagina's volgeluld, niet slecht toch?
Meh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
SC ja, FMT is magertjes. Zo slecht dat ik niet op de titel kom van deze film...
Ze gaan dus verder met een andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik denk, met zo'n vraag in een FILMforum, moet er vast heel wat aan de hand zijn! Ajax op 3-0 tegen Milan? Grote chaos in het publiek? Een streaker?
Nee, geen van dat alles, Ajax speelt niet eens...
Maar het eerste wat ik hoor, nu ik de TV aandoe is: de wedstrijd wordt stilgelegd, de reden is wit.
Ik heel goed, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Leuke site, die experimentjes. Ik ben heel slecht met gokken van aantallen/lengtes etc.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 11 december 2013 08:41 schreef ArtistA het volgende:
Gaan we in januari nou films kijken bij pico?
Of picoquote:Op woensdag 11 december 2013 08:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Moet ik nu maar weer de voortrekker worden en dus een doodle/datumprikker aanmaken?
Ja, maar vorige week of de week ervoor toen hij het idee opperde heeft hij dat ook niet opgepaktquote:
Weet ikquote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef picodealion het volgende:
Sorry, ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen. Zie ook de FMT icons van vorig jaar.
Voor mij ook pas eind januari/ begin februariquote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef picodealion het volgende:
Sorry, ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen. Zie ook de FMT icons van vorig jaar.
Ik blijk overigens begin januari sowieso druk te zijn, dus het wordt eind jan, begin feb. Ik vertrek zo richting werk, maar ik beloof dat ik vandaag nog een topic + datumprikker maak.
Het is tenminste ietsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Lemans24 het volgende:
Nou Sands, The Wind Rises komt in de bioscoop in Nederland!
Op 1 mei pas...
Dit is een trol?...toch?quote:Frickin Hollywood always ruining classics with sequels. I think we can all agree they will never outdo the original Mathew Broderick movie.
Ik heb de 1998 versie niet gezien, maar echt alles aan die post is fout.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Sands het volgende:
Bij de trailer van de nieuwe Godzilla zag ik deze comment
[..]
Dit is een trol?...toch?
Dat was ook geen Godzilla maar een grote hagedis met dezelfde naamquote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb de 1998 versie niet gezien, maar echt alles aan die post is fout.
Ik heb letterlijk de hele dag gewerkt, geen seconde meer op FOK! gezetenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:33 schreef picodealion het volgende:
Ik blijk overigens begin januari sowieso druk te zijn, dus het wordt eind jan, begin feb. Ik vertrek zo richting werk, maar ik beloof dat ik vandaag nog een topic + datumprikker maak.
Omdat er meer mensen zijn die de film niet snappen en dus lage ratings geven, dan dat er mensen zijn die em wel leuk vinden en hogr cijfers geven? Volgems werkt IMDb zo ongeveer...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef ArtistA het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom hitchhikers guide zo'n slechte rating heeft op imdb?
Vermoedelijk omdat het boek eindeloos veel beter is. Het was een lollige film, maar haalt het echt bij verre niet bij het boek.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef ArtistA het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom hitchhikers guide zo'n slechte rating heeft op imdb?
Dat denk ik ook, als je het boek kent blijft de film een slap aftreksel.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat het boek eindeloos veel beter is. Het was een lollige film, maar haalt het echt bij verre niet bij het boek.
Dat is wel vaker, of praktisch altijd eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat het boek eindeloos veel beter is. Het was een lollige film, maar haalt het echt bij verre niet bij het boek.
Film beter dan het boek:quote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is wel vaker, of praktisch altijd eigenlijk.
Nou moet je niet gaan doen alsof je die boeken niet gelezen hebt... De film word toch k*t, het hele seks en dus shock element van de boeken kan niet in de film verwerkt worden...quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En hoogstwaarschijnlijk ook Fifty Shades of Grey, aangezien dat boek, afgezien van de shockvalue, ultieme crap schijnt te zijn.
Ik heb ze honderden keren in m'n handen gehad, alle delen, maar inderdaad nog nooit gelezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan doen alsof je die boeken niet gelezen hebt... De film word toch k*t, het hele seks en dus shock element van de boeken kan niet in de film verwerkt worden...
WWZquote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Film beter dan het boek:
Jaws
Battle Royale
The Hunger Games: Catching Fire
En hoogstwaarschijnlijk ook Fifty Shades of Grey, aangezien dat boek, afgezien van de shockvalue, ultieme crap schijnt te zijn.
Seks, lekker ding, geld en een stoute kelder.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken alleen deze 50 shades of grey, waar gaat het boek eigenlijk over?
[ afbeelding ]
Ik ken ook de vijftig tinten grijs in de wolken.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
Ik ken alleen deze 50 shades of grey, waar gaat het boek eigenlijk over?
[ afbeelding ]
Dan geloof je het maar niet, ik ken het boek niet. Ook nooit vastgehouden, de Twilight boeken heb ik wel vastgehouden. Is dat vergelijkbaar?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ken ook de vijftig tinten grijs in de wolken.
Maar dat jij het boek niet kent, lijkt me zeer ongeloofwaardig.
Nee, dat zou pervers zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan geloof je het maar niet, ik ken het boek niet. Ook nooit vastgehouden, de Twilight boeken heb ik wel vastgehouden. Is dat vergelijkbaar?
Ja die bedoelde ikquote:
Is dat ook huisvrouwenporno?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ach, niks nieuws onder de zon. Zodra er een hit is, volgen er copycats. Idem met Da Vinci Code van Dan Brown.
Klopping overdrijft graag. Of hij denkt dat iedereen het gebruikt omdat hij en zijn vrienden dat doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:25 schreef Lemans24 het volgende:
En ik had dan weer nooit van Tinder gehoord. 'Hele volksstammen gebruiken het'. Oh?
Schijnt met daten te maken te hebben.
Alexander Klopping, internetondernemer in gadgets, blogger, columnist, internetjournalist en spreker op het gebied van internet en gadgets. Vaak te gast bij De Wereld Draait Door. Zo ook gisterenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Wie is Klopping? En waar haalde Lemans dat sowieso vandaan? Er wordt hier wel vaker iets neergekwakt zonder enige referentie en wij moeten dan maar gokken waar het over gaat.
FMT-post van het jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier wel vaker iets neergekwakt zonder enige referentie en wij moeten dan maar gokken waar het over gaat.
Ik mis de referentie hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Wie is Klopping? En waar haalde Lemans dat sowieso vandaan? Er wordt hier wel vaker iets neergekwakt zonder enige referentie en wij moeten dan maar gokken waar het over gaat.
Dat doet me denken aan de middelbare school. Referentie: wikipedia. Of googlequote:
Klopping ken je misschien niet, maar van Google heb je toch weleens gehoord? Ik lees zo vaak dingen waar ik geen weet van heb, maar dan heb ik nog altijd twee opties. Het interesseert me niet, dus lekker boeiend, of het interesseert me wel, dus Google. Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |