Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?quote:
Ja, onbespoten zijn ze iig, de grond ben ik niet zeker van maar dat kan ik nu zelf testen na een cursus.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?
Zure regen is niet echt relevant voor kwaliteit van appels.quote:Op maandag 9 december 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die goed zijn? Er zitten wel suikers in... die zijn niet goed. En wat met die zure regen? Weet je wel zeker dat je ze wil eten?
Dat weten ze nog nietquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef drakin het volgende:
Wat komt dan wel in die bibliotheek/bioscoop als er geen bibliotheek/bioscoop in komt?
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 14:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb de boom trouwens 2 maanden terug omgezaagd
Gemeentes zijn goed in geld wegsmijten naar onzinnige doelen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet
Waarom ze het dan gaan bouwen, is me een raadsel. De grond is de duurste van de stad (daarom willen ze er nu toch geen bieb), maar i.p.v. er iets functioneels neerzetten, gaan ze een leegstaand gebouw bouwen. Geld moet zeker op.
Onderstam was niet goed, en na 2 jaar stutten en steeds weer opnieuw omhoog zetten was ik het zat, komen nu moestuinbakken voor in de plaats en op 2 andere plekken in de tuin komen andere bomen, wel weer appels maar niet dit soort al was die wel verdraait lekker.quote:
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
Voor Spotify-mensjes: https://www.spotify.com/nl/2013/#
[ afbeelding ]
Dat is bij jou toch ook?quote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimenquote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify en ik draai geen lastfm meer dus ik kan geen overzicht laten zien... vind je het trouwens niet erg dat nou je voor en achternaam bekend is?
Ik was gewoon dom met het kiezen van een username... dacht dat ik die later nog kon wijzigenquote:
Jij hebt tenminste je facebook niet zo openbaar.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimen
Zie ik daar de muziek uit Amélie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar iets mis mee? Ik heb niks te verbergen en gebruik FB niet voor serieuze zaken... dus mag iedereen lezen wat er op staatquote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste je facebook niet zo openbaar.
Hoezo?quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben allergisch geworden voor deze uitspraak.
Jazeker man! Heb dat liedje vaker onderweg naar mn werk op repeat gezet, kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 9 december 2013 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zie ik daar de muziek uit Amélie?
Nu weet ik wel wie ArtistA is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ik die post en hoeveel mensen lezen dat nou? Daarnaast zijn jullie mijn favoriete users dus geen geheimen
Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.quote:
Heb jij een zus, genaamd Sanne?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, nee. Zie je, maakt geen drol uit of je je naam post of niet, niemand onthoudt het. Op sommigen na tenminste.quote:
En hoe hij eruit ziet.quote:
Verschrikkelijk als mensen het argument 'ik heb niks te verbergen' gebruiken in discussies over bescherming van privacy.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.
Maar de enige juiste houding daarvoor is: "dit wil ik graag delen met de wereld"
Niet: "het maakt me niet uit wie het ziet"...
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?quote:
Te weinig slaap... word je ook vrolijk vanquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?
Dus eerst sliep je altijd te veel?quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Te weinig slaap... word je ook vrolijk van
Vond je me chagerijnig dan?quote:
Alles kan...quote:
Volgens mij is dat niet de bedoelingquote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien om er in te komen, of is juist niet goed?
Wanneer heb je nu je 2e date?quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling
Si, zaterdagavond gaan we naar Catching firequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Lemans24 het volgende:
En je gaat gewoon naar Catching Fire toch? Draait namelijk nog steeds een stuk of twintig keer per dag, alleen al in Amsterdam.
Er gebeurt idd ook helemaal niks andersquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom blijven jullie er toch de hele tijd over doorgaan...Net of er niks anders gebeurd...
http://www.seriousrecord.nl/quote:
Ja dat wel, maar ook wel vermoeiend. En er zijn geweldig leuke bandjes die komen optreden en ook nog heel gevarieerd.quote:
Net even gauw gescrolled.. en vooral namen als Nelly en Ad of zo iets vond ik erg grappigquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ook wel vermoeiend. En er zijn geweldig leuke bandjes die komen optreden en ook nog heel gevarieerd.
Als ik geen baan had zou ik daar zo aan meedoen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
http://www.seriousrecord.nl/
We krijgen hier het glazen huis van Serious Request en als actie wordt er 363 uur achter elkaar opgetreden door bands om het langste concert ooit te geven. Dus 2 weken lang 24 uur per dag en er zijn wat verplichte factoren aan verbonden om het record te kunnen halen en heel veel mensen bij nodig.
De opbrengst gaat naar Serious Request.
Nice.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
A reboot of the Police Story series.
Er zullen buiten toeschouwers en muzikanten toch ook nog wel andere mensen nodig zijn bij zo'n event?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef wyccie het volgende:
Maak jij dan muziek, drakin? Of bedoel je dat je shift inhoudt dat je daar hebt staan kijken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zullen buiten toeschouwers en muzikanten toch ook nog wel andere mensen nodig zijn bij zo'n event?
timekeepers, artiestenbegeleiders, muntverkoop, kaartverkoop, getuigen, stewarts, bar, kaartcontroleurs en nog veel meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef wyccie het volgende:
Maak jij dan muziek, drakin? Of bedoel je dat je shift inhoudt dat je daar hebt staan kijken?
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom blijven jullie er toch de hele tijd over doorgaan...Net of er niks anders gebeurd...
Ja, maar wat doe jíj dan precies?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:54 schreef drakin het volgende:
timekeepers, artiestenbegeleiders, muntverkoop, kaartverkoop, getuigen, stewarts, bar, kaartcontroleurs en nog veel meer
Misschien kan ze multitasken. Het schijnt dat vrouwen daar goed in zijn.quote:
Nahhhquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kan ze multitasken. Het schijnt dat vrouwen daar goed in zijn.
Ah, nou dat geloof ik graag. De meeste mannen die ik ken kunnen veel beter multitasken dan ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nahhh
http://www.nationalgeogra(...)nen-niet-multitasken
Zo is die leuker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef Lemans24 het volgende:
Bier drinken en autorijden, pissen en radio luisteren, TV kijken en schijten, dat soort dingen ja!
Heb best wel aardig gescoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die change blindness test is best lastig.
Bij het 1e plaatje zag ik het pas na 33 secondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die change blindness test is best lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |