Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.quote:
Heb jij een zus, genaamd Sanne?quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
Voor Spotify-mensjes: https://www.spotify.com/nl/2013/#
[ afbeelding ]
Nogmaals, nee. Zie je, maakt geen drol uit of je je naam post of niet, niemand onthoudt het. Op sommigen na tenminste.quote:
En hoe hij eruit ziet.quote:
Verschrikkelijk als mensen het argument 'ik heb niks te verbergen' gebruiken in discussies over bescherming van privacy.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het open en bloot tentoonstellen van je hobby's, werksituatie, uitspraken, ideeën, creatieve uitspattingen en andere meningen en weet ik veel wat, dat is allemaal best. Mag iedereen zelf bepalen.
Maar de enige juiste houding daarvoor is: "dit wil ik graag delen met de wereld"
Niet: "het maakt me niet uit wie het ziet"...
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?quote:
Te weinig slaap... word je ook vrolijk vanquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom ben je blij? Uit de friendzone?
Dus eerst sliep je altijd te veel?quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Te weinig slaap... word je ook vrolijk van
Vond je me chagerijnig dan?quote:
Alles kan...quote:
Volgens mij is dat niet de bedoelingquote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien om er in te komen, of is juist niet goed?
Wanneer heb je nu je 2e date?quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling
Si, zaterdagavond gaan we naar Catching firequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:51 schreef Lemans24 het volgende:
En je gaat gewoon naar Catching Fire toch? Draait namelijk nog steeds een stuk of twintig keer per dag, alleen al in Amsterdam.
Er gebeurt idd ook helemaal niks andersquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom blijven jullie er toch de hele tijd over doorgaan...Net of er niks anders gebeurd...
http://www.seriousrecord.nl/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |