Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...quote:
Doe es gekquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ik zeg paintballen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ze wil beginnen met Laserquest. Aangezien dat minder pijnlijk isquote:
Ik ben nu pas thuis, maar toen ik de boeken las vond ik dat ook. En nu willen ze van dat deel ook nog 2 films makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Naja, de bios zou wel kunnen.quote:
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, de bios zou wel kunnen.
Ga dan naar de LUX, kun je daarna gezellig wat drinken daar, is altijd wel gezellig. Of zijn jullie niet zo van de 'arthouse'?
Vraag het gewoon.quote:Op zondag 8 december 2013 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...quote:
Door het gebrek aan IMAX zalen gaat daar over drie dagen The Hobbit deel twee draaien. Maar helemaal uit de bios gaat The Hunger Games deel twee nog lang niet hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...
Frietje bij de mac...quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo. Van tevoren nog samen eten of wat drinken?
Nerveus? neuh nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef wyccie het volgende:
Beter dan niets. Dyon, zie je het als date en ben je nerveus?
Natuurlijk draait ie wel.quote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.
Mwahaha!quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nerveus? neuh nog niet
Ik ben wel erg blij dat ze niet op Fok! zit... tenminste dat hoop ik..
Door allemaal mooie dames?quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat Hobbit deeltje twee een beetje leuk wordt. Ik word naar zo'n nachtelijke première gesleept.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |