Ik heb nog wel een nintendo64, commodore nooit gehad.quote:
Superman, verder staat er niks bij, geloof ik.quote:
Mijn God.. waarom denk ik het, maar plaats ik het niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De film die ik bedoelde was No.
Ik kreeg steeds de afdankertjes van mijn vader. Zo heb ik achtereenvolgens een vic20, een c64, een amiga 500 en een pc 486 dx100 gehad, voordat ik van mijn eerste paar salarissen zelf een pc kocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef sasquatsch het volgende:
Commodore 64 heb ik vroeger ook gehad, daarvoor nog een VIC20. Een Amiga heb ik nooit gehad. Die had een studie/huisgenoot van mij. Wel veel Kickoff op gespeeld.
Na de C64 ging ik over op de PC. En daar zit ik nu nog op (wel een nieuwere versie uiteraard).
Nope...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
As usual
Ik heb zin om Home Alone te kijken, jij ook?
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...
(al vond ik deel 3 helemaal niet zo slecht...)
Ik heb ze alle 3 gelezen... en vond ze alle 3 leuk. Matrix heb ik niet gelezen...Maar ook daar vond ik deel 3 niet slecht van. Of tenminste niet beter of slechter dan deel 2. Maar die waren alle 2 slechter dan deel 1 dus..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?
Of bedoel je deel drie van The Matrix?
En al dat voetbal hier is ook niet boeiend.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb geen zin meer om te gaan werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |