Onder de deken in de auto dan maar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik zin heb om onder de deken op mijn bankje te gaan liggen en er niet meer af te komen vanavond
Met deze scene was hij wel beter geweestquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
In de vriendengroep is de running joke: sla The Matrix Revolutions over en kijk na deel één en twee Starship Troopers om te kijken hoe het afloopt.
Oh, en ook: Terminator 3 is beter. Beter dan alles.
(laatste is pure ironie, uiteraard)
Nee, nachtdienst bij de pompquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de deken in de auto dan maar?
Ik heb een na een tijdje lager gezet... Het was volgens mij 24graden in dat hok... het maakte me alleen maar slaperiger dan ik al was... Dus op 18/19 graden gezet de airco en ik kon wakker blijven...quote:Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming wat hoger zetten.
16 uur werk=bergen geld verdienen?quote:Op zondag 8 december 2013 14:07 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, na 24uur wakker zijn waarvan 16 gewerkt voelde ik me fitter dan nou dat ik 5uurtjes geslapen heb...
Niet erg toch?quote:
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet erg toch?Maar achteraf was het niet zo verstandig
Hmm....jammiequote:Op zondag 8 december 2013 14:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.
Nou snap ik de hint pas... te weinig geslapen... Dus las ik hij speelt... in plaats van hij lijkt... ach jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:57 schreef picodealion het volgende:
Acteur van Shrek lijkt op een badguy uit een bekende slasher-serie.
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?quote:
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?
Rustig...quote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?
Klopt niet helemaal... Ik heb van die 16uur 6uur nachtdienst gedraaid en dat is 125%quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
16 uur werken tegen minimumloon is 144 euro. Meer kun je tegenwoordig haast wel op je buik schrijven, lijkt het, of je nou gestudeerd hebt of niet.
Yep... denk dat ik er nou maar een eind aan ga maken... als het me niet lukt om een meid te kunnen versieren...quote:
Niet, gewoon tegen minimumloon jezelf doodwerkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
O noudan moet ik vooral nachtdiensten gaan draaien.. Ik zit nou toch in de friend-zone dus wat heeft het nog voor nut verder...
Nu al jaquote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
Wat leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |