Flauwe grappen over dat dat dezelfde is, laat ik maar achterwege.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:28 schreef Desunoto het volgende:
Ha, de buurman is zijn schutting kwijt. Met de vorige storm (eind oktober was dat?) begaf onze schutting het en nu is ook die van hem weg.
Het is niet de schuttting die we delen, daar staat namelijk een rij boompjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Flauwe grappen over dat dat dezelfde is, laat ik maar achterwege.
Dat heb ik ook altijd, zit gewoon fijn en in het ziekenhuis mag ik geen los haar hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die meiden met zo'n los knotje bovenop zijn echt 30 in een dozijn van.
Gelukkig heb ik mij knotje los gedaan om mijn haar te laten drogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef drakin het volgende:
Maar die meiden met zo'n los knotje bovenop zijn echt 30 in een dozijn van.
Mijn oerbeppe, die had pas een mooi knotjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, zit gewoon fijn en in het ziekenhuis mag ik geen los haar hebben.
Ik weet niet wat voor knotjes die hebben, ik kom nooit bij de slager of snackbar.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef drakin het volgende:
Slagers en snackbarmensen mogen ook geen los haar hebben en meer beroepen waar het niet mag, maar echt allemaal precies hetzelfde knotje?
O ja alleen na het douchen heb ik ook mijn haar vast, en soms vergeet ik het los te doen en is het idd nog nat.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mij knotje los gedaan om mijn haar te laten drogen.
Je kan er een nepknot onder doen zodat hij groter is. Of je kan er speldjes in doen of een lint ofzo. En je kan de knot strak doen of los. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de tutorials op youtubequote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Hoeveel variatie kan je dan ook maken met een knotje? Een centimeter meer naar voren of naar achter? Een paar millimeter breder of smaller?
Ik ook niet, maar ik weet wel van het bestaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor knotjes die hebben, ik kom nooit bij de slager of snackbar.
Ik draag dat wel regelmatig, zo'n donut. Dan lijkt mijn haar wat vollerquote:Op donderdag 5 december 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
Nepknot.Moeite voor een in 10 seconden in elkaar geflanst stuk haar op je hoofd.
Ik fohn en kam mijn haar al jaren niet meer.
Zijn er nog meer dingen van jou die dik, zwaar en glad zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Die donuts zie ik wel eens bij de Etos en dergelijke, maar dacht altijd dat het voor oude vrouwtjes was.
Mijn haar ziet er gezond uit, geen gespleten puntjes en verkleuringen. Geen klitten ook, want mijn haar is dik, zwaar en glad.
Amourquote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke film uit 2012 was het nou die ook deze muziek gebruikt?
Het is wel te zien wie de broek aanheeft in jullie relatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:15 schreef SpecialK het volgende:
Gisteren Frozen gezien. Geen idee wat het was voordat ik de zaal binnen liep maar mijn vriendin wilde er heen. Zat ik ineens midden in een setje Disney sing-alongs![]()
Film zelf was uiteindelijk niet superslecht maar ik zie dit niet een Disney classic worden. Het is net even te hip en het tempo loopt gewoon soms te snel en soms te langzaam. En de zangerige manier waarop het verhaal wordt vertelt voelt soms erg ongemakkelijk en geforceerd.
Ja want als jouw vriendin je mee wilt nemen naar een film waar je nog nooit van hebt gehoord geef je die hoer toch gewoon een paar tikken om te laten zien wie de baas is alvoorns haar mee te nemen naar Die Hard 9 waar ze ongestoord dankzij de explosies lekker uit kan huilen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is wel te zien wie de broek aanheeft in jullie relatie.
Een vriendin? Je schat me veel te hoog in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja want als jouw vriendin je mee wilt nemen naar een film waar je nog nooit van hebt gehoord geef je die hoer toch gewoon een paar tikken om te laten zien wie de baas is alvoorns haar mee te nemen naar Die Hard 9 waar ze ongestoord dankzij de explosies lekker uit kan huilen?
lekker vriendelijk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja want als jouw vriendin je mee wilt nemen naar een film waar je nog nooit van hebt gehoord geef je die hoer toch gewoon een paar tikken om te laten zien wie de baas is alvoorns haar mee te nemen naar Die Hard 9 waar ze ongestoord dankzij de explosies lekker uit kan huilen?
Hoe gaat het met fifa14? Ik heb echt een winterdipje of zo, krijg niks meer geregeld in de online seizoenenquote:
Sinds ik mijn psv selectie heb ingeruild voor een volledig duitse selectie (Ultimate team) gaat het lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe gaat het met fifa14? Ik heb echt een winterdipje of zo, krijg niks meer geregeld in de online seizoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |