Mooi inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef picodealion het volgende:
Hij maakt wel mooie foto's vind ik:
http://daanmuller.tumblr.com/
Heb alleen About Schmidt gezien, en die is goed. Lekker zwartgallige Jack Nicholson.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef wyccie het volgende:
Jullie mogen weer kiezen.
Bobby Kennedy
Mean Creek
About Schmidt
City of the lost children
Tape
Dat zijn gewoon allemaal hippies en kunstacademie-types johquote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
Ik zat alleen met die foto's dat er zoveel ongekamde haren opstaan, is dat zo in ofzo?
Verder mooie foto's en wat Njos zegt.
Dat zie ik er dus aan af. Zou ik niet in een portfolio doen, om die reden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal hippies en kunstacademie-types joh
Waarom?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zie ik er dus aan af. Zou ik niet in een portfolio doen, om die reden.
Kan ik me wat bij voorstellen, ik heb overigens geen idee wat zijn medestudenten allemaal doen (en/of wat een typische student doet dus).quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op wat alle fotografiestudenten doen. Nogmaals, technisch verder prima.
Tja, portretten, zwart-wit en semi-fashion fotografie staan wel hoog in die lijstjes. Verder industriële landschappen en beweging. Puur op basis van wat ik vrienden en familie heb zien doen, in de beginfase.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, ik heb overigens geen idee wat zijn medestudenten allemaal doen (en/of wat een typische student doet dus).
Andere bui.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom zet je iedere keer een hele nieuwe lijst neer en kijk je niet eerst wat je de vorige keer niet gekozen hebt?
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Desunoto het volgende:
Waarom alles in zwart-wit? Ik snap dat zwart-wit een compleet ander plaatje oplevert en je kan veel spelen met schaduwen, maar ik zie hier veel zwart-wit als excuus/camouflage voor oninteressante kleurenfoto's.
Schiet ook niet op, kritiek leveren op mensen die er niet bij zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen
Maar die meiden met zo'n los knotje bovenop zijn echt 30 in een dozijn van.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal hippies en kunstacademie-types joh
Ik zie een echt interessante medestudent met een hele mooie volle baard.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, ik heb overigens geen idee wat zijn medestudenten allemaal doen (en/of wat een typische student doet dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |