wel, er komen altijd eigen keuzes in de lijst.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Desunoto het volgende:
Ja, ik weet dat er een 'eigen keuze' mogelijkheid bij staat maar daar doen ze toch niets mee.
Love met bijvoorbeeld Alone Again or komt nooit in de eindlijst, en er zullen toch heel wat mensen op stemmen. Sterker nog, het is bijna het stereotype Top 2000 nummer voor de stereotype Top 2000 luisteraar.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
wel, er komen altijd eigen keuzes in de lijst.
Nog NOOIT van gehoord! Komt me ook niet bekend voor, na het luisteren. Ja, klinkt Mexicaans, maar nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Love met bijvoorbeeld Alone Again or komt nooit in de eindlijst, en er zullen toch heel wat mensen op stemmen. Sterker nog, het is bijna het stereotype Top 2000 nummer voor de stereotype Top 2000 luisteraar.
Is het zo erg bij jou?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef drakin het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/reasons_watch_movie
Waarom deze vraag als ik op weg naar huis ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef Lemans24 het volgende:
Soundtrack van welke film?
2. I Could Show You If You’d Like
3. “I Hear You Knocking” – Dave Edmunds
4. Stopwatch
8. “Gimme Some Lovin” – Steve Winwood
14. “The Rocker” – Thin Lizzy
19. Mount Fuji
Omdat jij niet mag winnenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom deze vraag als ik op weg naar huis ben.
Die had ik bij dit rijtje al geweten.
Op weg naar huis mag je dat helemaal niet zeggen, kijk liever naar de weg voor je ipv naar je telefoon.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom deze vraag als ik op weg naar huis ben.
Die had ik bij dit rijtje al geweten.
Ik zie deze vraag nu pas. Deze werd pas gesteld toen ik op weg naar huis ging.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Op weg naar huis mag je dat helemaal niet zeggen, kijk liever naar de weg voor je ipv naar je telefoon.
Ik hoef ook niet te winnen.quote:
De vraag daarna had ik wel geweten, maar net op dat moment was de computer even uitquote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie deze vraag nu pas. Deze werd pas gesteld toen ik op weg naar huis ging.
Boven je op de puntenlijst? Das dan ook niet echt moeilijk...quote:
Nee de berichten boven me in de slowchat.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Boven je op de puntenlijst? Das dan ook niet echt moeilijk...
Ik vertoon geen haantjes gedrag... ik hoef dan ook niet te winnen... Doe ook nooit mee om de eerste plek. Doe alleen mee om niet laatste te zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee de berichten boven me in de slowchat.
Maar die punten boven me zitten ook veel mensen met af en toe wat haantjesgedrag tussen.
Foto! van een jager.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef picodealion het volgende:
kan iemand even naar www.daanmuller.nl gaan en me vertellen wat 'ie ziet? Een pagina met foto of een error?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |