Ik vind ook niet alle nummers goed, maar sommige zijn van wereldklasse.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb ik helaas al gezien toen ik het nummer op spotify zocht. Maar ik blijf in de running voor de andere films. Ik ben best wel een fan van SA, maar ik heb er moeite mee.
Björk of skin?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. En ik heb aan haar kont gezeten.
Hoor dit nummer ook voor het eerst nu. Vind het origineel wel een stuk fijner tot nu toe, hoewel Bjork wel lekker brult en hijgt in deze versiequote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
WTF waarom wist ik niet dat Björk en Skunk Anansie een nummer samen hebben?
Skin.quote:
Ja precies. Ik vind dat ze echt een prachtstem heeft, en al helemaal als ze zo rauw tekeer gaat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoor dit nummer ook voor het eerst nu. Vind het origineel wel een stuk fijner tot nu toe, hoewel Bjork wel lekker brult en hijgt in deze versie
Bofkont.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. En ik heb aan haar kont gezeten.
Tja, er zat altijd twee jaar tussen twee delen, deze keer één jaar. Dus als je er weer twee van maakt, is er voor het publiek niet zo veel aan de hand. Dat ze geen verhaaltje, met wat intro-teksten, mét Walker kunnen bedenken, vind ik wel vreemd.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
![]()
http://geektyrant.com/new(...)ction-and-start-over
Dat zei hij als (bijna) laatste woorden bij zijn vertrek, na het afscheidsfilmpje.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is ie ontslagen omdat hij zei: niet geheel naar mijn zin? Over zijn eigen vertrek of waarom zei hij dat?
Nou ja, een paar weken geleden was daar Skunk Anansie aanwezigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef picodealion het volgende:
Nee, dat klinkt niet als iets wat ik leuk vind.
Oh, dat is wel tof. Ik hou sowieso niet zo van radio, dus 3fm spreekt me niet bepaald aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, een paar weken geleden was daar Skunk Anansie aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag geen plaatjes posten van IMDb. Nou ja, lukt zo ook wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ik zie de plaatjes niet.
Dat Seyfried 14 was zegt niks, ze zitten daar op een high school. En Selma Blair moest een tienermeisje van 13 of zo voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |