heheh, zover had ik nog niet gekekenquote:
Dyon is gewoon een beetje dyslectisch. Daar moet je doorheen kijken.quote:
Ik heb drastisch punten nodig, sasquatschquote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dyon is gewoon een beetje dyslectisch. Daar moet je doorheen kijken.
Je hebt nog 27 dagen om punten te scoren in deze maand.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb drastisch punten nodig, sasquatsch
Ik niet dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb drastisch punten nodig, sasquatsch
Das waar, jou gun ik hetquote:
Awh... tis dat je een jonge bent en in Amsterdam woont... andersquote:
Ik voel me gevleidquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Awh... tis dat je een jonge bent en in Amsterdam woont... anders![]()
Lees ik hieruit dat je afspraakje maken dan toch niet is gelukt met kerstboommeidquote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Awh... tis dat je een jonge bent en in Amsterdam woont... anders![]()
ehh... als jij dat wil lezen... ga je gang...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees ik hieruit dat je afspraakje maken dan toch niet is gelukt met kerstboommeid
Meisje! Niet zo aanstellen Wycquote:
Dat zeg ik. Dyslectisch.quote:
Dat kan niet, dan zou je al lang niet meer leven lieve Wycquote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Elke keer als jij zo'n fout maakt ga ik een beetje dood van binnen.
I feel youquote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Elke keer als jij zo'n fout maakt ga ik een beetje dood van binnen.
Iets te luid, maar niet verkeerdquote:
Nu nog de film raden waar dit in voor komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
WTF waarom wist ik niet dat Björk en Skunk Anansie een nummer samen hebben?
Is ie ontslagen omdat hij zei: niet geheel naar mijn zin? Over zijn eigen vertrek of waarom zei hij dat?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ferry MingeleN gaat weg bij de NOS, vandaag was zijn laatste bijdrage voor Nieuwsuur![]()
"niet geheel naar mijn zin" zei hij...
Nou, is ie dus nog ontslagen ook.
Heb ik helaas al gezien toen ik het nummer op spotify zocht. Maar ik blijf in de running voor de andere films. Ik ben best wel een fan van SA, maar ik heb er moeite mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu nog de film raden waar dit in voor komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |