Vrijdag is het zo ver voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat Hobbit deeltje twee een beetje leuk wordt. Ik word naar zo'n nachtelijke première gesleept.
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nerveus? neuh nog niet
Ik ben wel erg blij dat ze niet op Fok! zit... tenminste dat hoop ik..
Ik zou dat zo'n afknapper vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.
Alleen de mac zou ik nog even bedenken of dat wel goed is, zijn niet lekkere frietjes en zitten enge dingen in.
Friet zou een heel slecht begin van de avond zijn... of het nou mac of niet is... dus dat was zo wie zo maar een grapje van mijn kant...quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet het nooit, maar voor een begin is een frietje goed genoeg.
Alleen de mac zou ik nog even bedenken of dat wel goed is, zijn niet lekkere frietjes en zitten enge dingen in.
Ik voel me niet vies na friet of mastuberen...quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou dat zo'n afknapper vinden.
Meestal als ik friet heb gegeten, voel ik me daarna heel vies en heb ik er spijt van... net als bij het masturberen. Dat moment zou ik niet willen delen met de eerste paar contacturen met mijn toekomstige vriendin, aan de andere kant is het wel een goede test. Als je dat doorstaat, dat belooft veel goeds.
Hoe zit dat bij jou Dyon?
Waarheid.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Meestal als ik friet heb gegeten, voel ik me daarna heel vies en heb ik er spijt van... net als bij het masturberen.
Dyon houd me voor de gek met zijn frietquote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Friet zou een heel slecht begin van de avond zijn... of het nou mac of niet is... dus dat was zo wie zo maar een grapje van mijn kant...
[..]
Ik voel me niet vies na friet of mastuberen...
quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dyon houd me voor de gek met zijn friet
En snapt niet dat ik in een grapje stonkquote:
Weet ik het... dat moeten we nog afspreken...quote:Op zondag 8 december 2013 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
En snapt niet dat ik in een grapje stonk
Ik dacht dus dat je haar serieus mee naar de mac nam.
Maar eten jullie nu wel vantevoren iets of niet?
Je moet niet alles met haar overleggen, ga gewoon ergens naartoe wat je leuk lijkt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet ik het... dat moeten we nog afspreken...
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...quote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet niet alles met haar overleggen, ga gewoon ergens naartoe wat je leuk lijkt.
Goed idee, maar dan heeft Robby afspraakjes met haar ipv jijquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...
Kom op niet zo slap, beetje actie mag wel hèquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar haar telefoonnummer door geef en jullie alles laat regelen...
Ik wil me er niet te druk om gaan maken want dan ga ik wel nerveus worden en stressen en... dus nee dat doet ik niet...quote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kom op niet zo slap, beetje actie mag wel hè
Series had ik wel op kunnen noemen. En de pain & Gain vraag is al eens geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Er staat een nieuwe vraag heDe David Boreanaz vraag was wat te moeilijk
Dan is die dus makkelijk om te beantwoorden... ik moet rond 22uur weer weg dus moet een niet al te moeilijke vraag zijn...quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Series had ik wel op kunnen noemen. En de pain & Gain vraag is al eens geweest.
Zal ik de volgende keer als ik me aan jou erger het ook zeggenquote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ga thuis Sipersize Me kijken.
En praat verder in R&P... wat een wijvengeneuzel zeg!
Deal!quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer als ik me aan jou erger het ook zeggen
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Ik erger me niet hoor mis alleen de connectie met film soms.
De film die je gaat kijken heeft dus niks met Dyons frietje bij de Mac te maken?quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Ik erger me niet hoor mis alleen de connectie met film soms.
Het frietje, de Mac. Welke film.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
De film die je gaat kijken heeft dus niks met Dyons frietje bij de Mac te maken?
Die filmquote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ga thuis Supersize Me kijken.
En praat verder in R&P... wat een wijvengeneuzel zeg!
Ach zo. Dacht dat ie over Wyccie ging. Beetje matige plotwending.quote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |