Maar Wyccie, Dyon en Sands blijken opeens dezelfde persoon te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach zo. Dacht dat ie over Wyccie ging. Beetje matige plotwending.
Volgende week vrijdag is de eerste versie afquote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dyon's leven is het onderwerp van de docu die robby nu maakt.
Het leek op de manier zoals je het zei dat jij die film ging kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Dyon dat zou moeten kijken met z'n vriendinnetje.
Mogen we die dan zien?quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag is de eerste versie af
Dat vind ik wel lastig, maar als je hem wil zien kan ik wel een linkje sturen als het zover is.quote:
Waarom vind je dat lastig?quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lastig, maar als je hem wil zien kan ik wel een linkje sturen als het zover is.
Ben je bang voor kritiek?quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat je je dan nogal kwetsbaar opstelt denk ik.
Ja, omdat mij dat persoonlijk raakt... vooral bij het maken van een film waar je alle liefde in stopt. Maar nu moet ik wel met de billen bloot, op school bijv.quote:
Het zal vast geweldig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, omdat mij dat persoonlijk raakt... vooral bij het maken van een film waar je alle liefde in stopt. Maar nu moet ik wel met de billen bloot, op school bijv.
We zullen zien
Indd, dat laten we aan Dragon over.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ach, wij zullen je heus niet tot op de grond afkraken.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Dankjewel schatjes, jullie krijgen alvast de DVD.
Wat voor enge dingen zouden er in friet kunnen zitten?quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef drakin het volgende:
Alleen de mac zou ik nog even bedenken of dat wel goed is, zijn niet lekkere frietjes en zitten enge dingen in.
Is net als de hamburger eens onderzocht, is wel te vinden op internet. het had te maken met de extreem lange houdbaarheid en dat er 70 stoffen gevonden zijn die normaal niet in patat zouden voorkomen. En ook stoffen die niet onder voedingsmiddelen horen te vallen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat voor enge dingen zouden er in friet kunnen zitten?
Bedoel je zoiets:
[ afbeelding ]
Maar de slowchat is toch niet alleen om over films te pratenquote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deal!
Ik erger me niet hoor mis alleen de connectie met film soms.
Ach joh, wat is nog wel goed/gezond...quote:Op maandag 9 december 2013 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Is net als de hamburger eens onderzocht, is wel te vinden op internet. het had te maken met de extreem lange houdbaarheid en dat er 70 stoffen gevonden zijn die normaal niet in patat zouden voorkomen. En ook stoffen die niet onder voedingsmiddelen horen te vallen.
Volgens mij was er idd 1 stof wat ook bij dat aardappelmannetje voorkomt, een kunststof. Maar wel in kleine hoeveelheid.
De appeltjes van mijn boom.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar de slowchat is toch niet alleen om over films te praten
[..]
Ach joh, wat is nog wel goed/gezond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |