quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sinds ik mijn psv selectie heb ingeruild voor een volledig duitse selectie (Ultimate team) gaat het lekkerSpeel je ook ultimate team of alleen de gewone online seizoenen?
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectiequote:Op vrijdag 6 december 2013 10:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik heb Ultimate Team weer eens een kans gegeven, maar ik heb m'n hele team naar de haaien geholpen (lang verhaal). Niet meer echt de behoefte om daarmee door te gaan. Jammer wel, want FUT is waar het allemaal om draait tegenwoordig, volgens mij.
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik FUT ook het leukste. Waarom ga je niet een nieuw team samenstellen? Ik bouw elke keer als ik wat "geld" verzameld heb weer een nieuwe selectie
Nope, zegt me niksquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is wel een goed idee eigenlijk, iets voor dit weekend
Moet ook nog een film kijken, oh ja, The Doors. Al gezien Dyon?
Geweldige film!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Doors (1991) - IMDb
Biografische film over Jim Morrison.
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Lemans24 het volgende:
Nog nooit van een film gehoord hebben, voor je naar de bios gaat, OK. Maar als je met íemand naar de bios gaat, vraag je toch wat voor film het is? Leuke vriendin, die je gewoon meelokt.
Oh, Mandela een hoofdpiet noemen is niet netjes. Ik zei het gisteren al, hij was de zwarte sinterklaas.
Dan heb ik de verkeerde voor me...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mandela heeft helemaal niks met Sinterklaas of Zwarte Piet te maken, niet dat ik weet of ze iets ermee doen in Zuid Afrika, maar ik ken mandela niet van enig kinderfeest.
Echt omdat het 5 december was wordt er een vergelijking gemaakt? Sinterklaas is onsterfelijk, Mandela helaas niet maar zeker wel een byzonder persoon geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde voor me...
Mandela is overleden op sinterklaasavond, in zoverre heeft het iets met elkaar te maken.
Maar een Nico Dijkshoorn heeft met dat grapje net een grens overschreden, blijkbaar.
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:35 schreef ArtistA het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak het woord Mandela is gepost op internet sinds zijn overlijden...
De naam, de naam Mandela![]()
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Net zo vaak als Vuvuzela tijdens het WK.
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dijkshoorn heeft dat grapje niet gemaakt, hij reageerde er slechts op.
quote:Twitter was ooit iets nieuws. Spannend. Nu is het de zoveelste chatbox vol anonieme schreeuwers. Ik ga het eens anders doen. Meer schrijven op deze site [z'n blog].
Ja, dat schijnt helemaal hot te worden, net als tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef drakin het volgende:
Een blog, is dat niet een langdradige slowtwitter?
Ik heb nog wel een nintendo64, commodore nooit gehad.quote:
Superman, verder staat er niks bij, geloof ik.quote:
Mijn God.. waarom denk ik het, maar plaats ik het niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De film die ik bedoelde was No.
Ik kreeg steeds de afdankertjes van mijn vader. Zo heb ik achtereenvolgens een vic20, een c64, een amiga 500 en een pc 486 dx100 gehad, voordat ik van mijn eerste paar salarissen zelf een pc kocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:26 schreef sasquatsch het volgende:
Commodore 64 heb ik vroeger ook gehad, daarvoor nog een VIC20. Een Amiga heb ik nooit gehad. Die had een studie/huisgenoot van mij. Wel veel Kickoff op gespeeld.
Na de C64 ging ik over op de PC. En daar zit ik nu nog op (wel een nieuwere versie uiteraard).
Nope...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
As usual
Ik heb zin om Home Alone te kijken, jij ook?
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het over een boek gaat... Ik doe niet aan boeken...
(al vond ik deel 3 helemaal niet zo slecht...)
Ik heb ze alle 3 gelezen... en vond ze alle 3 leuk. Matrix heb ik niet gelezen...Maar ook daar vond ik deel 3 niet slecht van. Of tenminste niet beter of slechter dan deel 2. Maar die waren alle 2 slechter dan deel 1 dus..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je doet niet aan boeken, maar je leest ze wel?
Of bedoel je deel drie van The Matrix?
En al dat voetbal hier is ook niet boeiend.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb geen zin meer om te gaan werken...
Omdat ik zin heb om onder de deken op mijn bankje te gaan liggen en er niet meer af te komen vanavondquote:
Onder de deken in de auto dan maar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik zin heb om onder de deken op mijn bankje te gaan liggen en er niet meer af te komen vanavond
Met deze scene was hij wel beter geweestquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
In de vriendengroep is de running joke: sla The Matrix Revolutions over en kijk na deel één en twee Starship Troopers om te kijken hoe het afloopt.
Oh, en ook: Terminator 3 is beter. Beter dan alles.
(laatste is pure ironie, uiteraard)
Nee, nachtdienst bij de pompquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de deken in de auto dan maar?
Ik heb een na een tijdje lager gezet... Het was volgens mij 24graden in dat hok... het maakte me alleen maar slaperiger dan ik al was... Dus op 18/19 graden gezet de airco en ik kon wakker blijven...quote:Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon de verwarming wat hoger zetten.
16 uur werk=bergen geld verdienen?quote:Op zondag 8 december 2013 14:07 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, na 24uur wakker zijn waarvan 16 gewerkt voelde ik me fitter dan nou dat ik 5uurtjes geslapen heb...
Niet erg toch?quote:
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet erg toch?Maar achteraf was het niet zo verstandig
Hmm....jammiequote:Op zondag 8 december 2013 14:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen niet verstandig, zoals een chocoladeletter openmaken die in allemaal kleine stukjes uit elkaar viel.
Nou snap ik de hint pas... te weinig geslapen... Dus las ik hij speelt... in plaats van hij lijkt... ach jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:57 schreef picodealion het volgende:
Acteur van Shrek lijkt op een badguy uit een bekende slasher-serie.
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?quote:
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaat ze nou achter alle mannen van FMT aan?
Rustig...quote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je vriendinnetje in spe?
Klopt niet helemaal... Ik heb van die 16uur 6uur nachtdienst gedraaid en dat is 125%quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Lemans24 het volgende:
16 uur werken tegen minimumloon is 144 euro. Meer kun je tegenwoordig haast wel op je buik schrijven, lijkt het, of je nou gestudeerd hebt of niet.
Yep... denk dat ik er nou maar een eind aan ga maken... als het me niet lukt om een meid te kunnen versieren...quote:
Niet, gewoon tegen minimumloon jezelf doodwerkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
O noudan moet ik vooral nachtdiensten gaan draaien.. Ik zit nou toch in de friend-zone dus wat heeft het nog voor nut verder...
Nu al jaquote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
Wat leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
We waren van plan om komend weekend naar The hunger games te gaan...Gaat ie na woensdag uit de bios... zucht...
Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...quote:
Doe es gekquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ik zeg paintballen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Nu kunnen jullie iets gaan doen waar het menselijk contact wat meer centraal staat!
Moeten we je wat suggesties geven?
Ze wil beginnen met Laserquest. Aangezien dat minder pijnlijk isquote:
Ik ben nu pas thuis, maar toen ik de boeken las vond ik dat ook. En nu willen ze van dat deel ook nog 2 films makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Er reageert zelfs niemand op m'n nachtelijke minireview van THG-MJ. Nou moe.
Naja, de bios zou wel kunnen.quote:
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, de bios zou wel kunnen.
Ga dan naar de LUX, kun je daarna gezellig wat drinken daar, is altijd wel gezellig. Of zijn jullie niet zo van de 'arthouse'?
Vraag het gewoon.quote:Op zondag 8 december 2013 17:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel kunnen. Maar ik weet niet hoe zei over art house denkt...
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...quote:
Door het gebrek aan IMAX zalen gaat daar over drie dagen The Hobbit deel twee draaien. Maar helemaal uit de bios gaat The Hunger Games deel twee nog lang niet hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Hij staat echt nergens meer voor na komende woensdag... Op de site van Pathe staat dat hij nog maar 3 dagen in IMAX te zien is... ach ja...
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is toch iets dat op dit moment helemaal niet belangrijk is...
Frietje bij de mac...quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef wyccie het volgende:
Mooi zo. Van tevoren nog samen eten of wat drinken?
Nerveus? neuh nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef wyccie het volgende:
Beter dan niets. Dyon, zie je het als date en ben je nerveus?
Natuurlijk draait ie wel.quote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jullie willen naar The Hunger Game, die draait niet meer. Dan kun je voorstellen om dan een andere film uit te zoeken, vraag haar van wat voor films ze houdt.
Mwahaha!quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nerveus? neuh nog niet
Ik ben wel erg blij dat ze niet op Fok! zit... tenminste dat hoop ik..
Door allemaal mooie dames?quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoop dat Hobbit deeltje twee een beetje leuk wordt. Ik word naar zo'n nachtelijke première gesleept.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |