quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monopoly is geil![]()
Truste!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga echt slapen g ben kk moe oke groetjes
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ga echt slapen g ben kk moe oke groetjes
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent hetOf Hork maar mijn gevoel zegt dat jij het bent
Nee nu raak ik in de warquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]wat ?
Ik doe niet eens mee aan die sinterklaasmeuk
Zoek ff op youtube, je hoeft niet meer te tanken schatquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]wat ?
Ik doe niet eens mee aan die sinterklaasmeuk
Je doet wel mee Monoquote:Klojo120
HaywoodJablome
VMSDKR
smegmanus
Dressers
Roburtt
Fopje
MIOWZ
SpacyColours
Hajee
Unscrewed
Studeur
Moira.
Monopoly
Slome_stokbrood_eter
Amarantha
Rockiejj
LompeHork
Osvaldo2
Maringo
Tina_TV
Ik weet niet welke aap mijn naam erbij heeft gezet hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek ff op youtube, je hoeft niet meer te tanken schat
Prachtig filmpje, duurt een minuut of 7-8 ofzo, pissen in je broek van het lachen
Niet? Ik ben de mijne ook kwijt maar Klojo vertelde mij hem van de week nog. Ergens geloof ik je gewoon niet. Als jij me niet hebt dan is het Hork (en anders ga ik vet verbaasd zijn). Ik ga nog steeds ervoor dat jij hebt bent en dat je loopt te trollen haha!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet welke aap mijn naam erbij heeft gezet hoorMaar ik heb geen lootje of wat dan ook gekregen
Ik hoef niet te tanken schat. Ok? DAAAAG!!!1einz~!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek ff op youtube, je hoeft niet meer te tanken schat
Prachtig filmpje, duurt een minuut of 7-8 ofzo, pissen in je broek van het lachen
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:17 schreef Sardu het volgende:
[..]die heb ik laatst gezien. Bazenvent
JA DAAAAAG SCHAT!!!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:18 schreef Channie83 het volgende:
ik heb vandaag gewoon niks gerookt joh...terwijl het bakkie zit aardig vol met wietjes
trotssssss op mezelf..ik geef me zelf een stickertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:19 schreef Amarantha het volgende:
En nu negeert Mono mij. Ha!Terecht om jou te negeren om plaatjes van Baas Onur te browsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:20 schreef Sardu het volgende:
Joint roken buiten
Wish me luckSterkte. Dat de kracht van Onur bij je mag zijn vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het toch wel zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht om jou te negeren om plaatjes van Baas Onur te browsen
Ik heb Vodka gedronken dus komt helemaal goed. Nu nog een scheut grand marnier in de warme chocolademelk en we zitten als bazen buiten in de kou.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterkte. Dat de kracht van Onur bij je mag zijn vannacht
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het toch wel zeker
Denk ik, bijna dan
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:22 schreef Monopoly het volgende:
Komende week ga ik mijn internet even bruut boosten met bekabeling.
Zit er over te denken om een zieke early-hardcore set in elkaar te flensen
Early hardcore![]()
Hardcore? Vast niet van die punkerds.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:22 schreef Monopoly het volgende:
Komende week ga ik mijn internet even bruut boosten met bekabeling.
Zit er over te denken om een zieke early-hardcore set in elkaar te flensen
Early hardcore![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Heb nu wat fijne hardstyle op staan. Show van Kutski. Die man is geniaal. Hele fijne podcasts altijd![]()
Hardstyle, jump, early, hardest track of the week etc. Lekkere muziek om op te chillen
quote:
Nee, stampmuziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hardcore? Vast niet van die punkerds.
Ik kan daar nog steeds niks mee.quote:
quote:
Dat is het mooiste juist. Iedereen danst/hakt op zijn eigen manier. Niemand die je aankijkt van: wtf doe jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niks mee.![]()
Afgelopen weekend nog een poging gedaan op een feestje maar het is gewoon echt niet mijn muziek. Plus dat ik te blank ben om uberhaupt te dansen.
Bazenmeetquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ik lees dat nog eens door en zie dit nu weer:
[..]Was dus tijdens de meeting
Qlimax was awesome, daar ook wel met m'n pillenhoofd lopen stampen alsof ik whack-a-mole met mijn voeten aan het spelen was maar genieten doe ik er niet echt van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het mooiste juist. Iedereen danst/hakt op zijn eigen manier. Niemand die je aankijkt van: wtf doe jij_!
Die sfeer op de grote feesten. 20.000 gabbers in één zaal, de liefde voor de muziek, de glimlach, die blije koppen, de pillenkoppen, de vriendelijkheid, het drugsgebruik, de harmonie
En gewoon GEEN gezeik.
Zoals het hoort
deze is grappig he hahahaha .mijn zusje liet het een tijdje geleden zien.quote:
Op z'n tijd is ska ook wel chillquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qlimax was awesome, daar ook wel met m'n pillenhoofd lopen stampen alsof ik whack-a-mole met mijn voeten aan het spelen was maar genieten doe ik er niet echt van.
Daarentegen kan ik wel met een joint helemaal los gaan op een goed ska feest.
Daar heb je gelijk in. Ik ben dan ook al jaar en dag van de rock/punk/ska en alle genres eromheen. Ik heb bijna niks met electronische muziek. De feesten zijn super en de mensen daar ook dus dat zal het hem zeker niet zijn, maar mijn hart ligt ergens anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op z'n tijd is ska ook wel chill
Ieder z'n ding qua smaak
En dan falen. Ik heb meelijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Ok de laatste, omdat die zo goed is gedaan:
[ http://img294.imageshack.us/img294/405/scan0004cl8.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Ok de laatste, omdat die zo goed is gedaan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volgens jouw logica is iemand die spaghetti eet een italiaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:44 schreef Channie83 het volgende:
Ik als Russin ben best wel een boerin
heb vandaag sowieso boerenkool gegeten
Volgens mijn stonede logica wel.maar ben niet stoned vandaag dus neequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens jouw logica is iemand die spaghetti eet een italiaan?
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racistquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef FL_Freak het volgende:
Rusland is een van mijn vakantie bestemmingen nog in mijn leven.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racist
nu dit zeggen maar wel eerst zelf met het idee komen vorige week vieze kk backstabberquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racist
Verandering van gedachtes, jwz. Anti puta putin nuquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nu dit zeggen maar wel eerst zelf met het idee komen vorige week vieze kk backstabber
oke ik kom jou wel in elkaar stompen vuile homoquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verandering van gedachtes, jwz. Anti puta putin nu
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke ik kom jou wel in elkaar stompen vuile homo
De kou zorgt voor kanker? Ik kom nooit meer buiten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:58 schreef Sardu het volgende:
Het is echt kkkkkkkankerkoud buiten. Morgen eens een hartig woordje spreken met die kwelgeest die me buiten laat roken.
Wit-rusland.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:58 schreef FL_Freak het volgende:
channie waar in rusland kun je het beste op vakantie?
Jekatarinaburg hands downquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:58 schreef FL_Freak het volgende:
channie waar in rusland kun je het beste op vakantie?
Nee, maar is de enige krachtterm wat de omstandigheden het best kan omvatten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De kou zorgt voor kanker? Ik kom nooit meer buiten.
Dolanquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mono, ik hoop ten zeerste voor jou dat je dolan kent.
ben er net aan bezig wijffie....jij dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:54 schreef Amarantha het volgende:
Channie ga je nog een tjoepie draaien?
Ik heb hem net afquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ben er net aan bezig wijffie....jij dan?
word mijn eerste
sex met jouw was toch wel mijn hoogtepunt dit jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen wat waren de hoogtepunten voor jullie in 2013?
Dat ik na bijna 9jr weer vrijgezellie ben.dat is wel mijn hoogtepunt jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sex met jouw was toch wel mijn hoogtepunt dit jaar
Zwanger worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
2 jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hoelang was je nou bezig mono om machinist te worden?
Het is een mbo studie toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 jaar.
Maar kan in principe ook in 6 maanden. Dit was uitgebreider en paste beter bij mij ipv snel en gehaast
aight (Y) ben nu naar verschillende opleidingen aan het kijken en bij het spoor is er wellicht 1 van.quote:
Dat doe je wel zelf though.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil 2013 zo snel mogelijk achter me laten, dit was echt een nutteloze kut jaar
I know. 2014 een nieuwe kans om iets te maken van mijn leven en om dit keer echt een huis te zoeken (maar wil ik graag wel eerst een opleiding hebben)quote:
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe'squote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aight (Y) ben nu naar verschillende opleidingen aan het kijken en bij het spoor is er wellicht 1 van.
En je komt op tv!quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe's
Machinist is wel tof, maar hou er dan wel rekening mee dat NS geen machinisten aan neemt de komende paar jaren, ze wachten op natuurlijke uitloop van oudere machinisten en kijken dan verder. Arriva neemt altijd wel aan, Veolia (wordt waarschijnlijk ook Arriva in het zuiden) ook nog wel
Naa conducteur lijkt me dan niks en dan moet je ook erg sterk in je voeten staan en dat ben ik eerlijk gezegd gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe's
Machinist is wel tof, maar hou er dan wel rekening mee dat NS geen machinisten aan neemt de komende paar jaren, ze wachten op natuurlijke uitloop van oudere machinisten en kijken dan verder. Arriva neemt altijd wel aan, Veolia (wordt waarschijnlijk ook Arriva in het zuiden) ook nog wel
Serieus, weg uit Emmen. Geloof me. Werkgelegenheid etc is niets daar. Ga naar Groningen of Zwolle ofzoiets. Veel meer kansne, meer scholen en desnoods zit je dan op een studentenkamer, zonder dat je hoeft te delen. Genoeg te vinden voor hele schappelijke prijzen. Studeren voor het leven, geen afleiding gewoon puur school en slapen. Werkte voor mij ideaal en mede daardoor heb ik mijn opleiding af gemaakt. Geen vrienden over de vloer constant. Eens in de zoveel tijd gewoon maximaal naar de tyfus gaan is chill. Doordeweeks gewoon puur studie en studie en studie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know. 2014 een nieuwe kans om iets te maken van mijn leven en om dit keer echt een huis te zoeken (maar wil ik graag wel eerst een opleiding hebben)
Dan moet je ook geen machinist worden. Daar moet je split second beslissingen nemen als het mis gaat etc.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naa conducteur lijkt me dan niks en dan moet je ook erg sterk in je voeten staan en dat ben ik eerlijk gezegd gewoon niet.
Dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen machinist worden. Daar moet je split second beslissingen nemen als het mis gaat etc.
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig benquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, weg uit Emmen. Geloof me. Werkgelegenheid etc is niets daar. Ga naar Groningen of Zwolle ofzoiets. Veel meer kansne, meer scholen en desnoods zit je dan op een studentenkamer, zonder dat je hoeft te delen. Genoeg te vinden voor hele schappelijke prijzen. Studeren voor het leven, geen afleiding gewoon puur school en slapen. Werkte voor mij ideaal en mede daardoor heb ik mijn opleiding af gemaakt. Geen vrienden over de vloer constant. Eens in de zoveel tijd gewoon maximaal naar de tyfus gaan is chill. Doordeweeks gewoon puur studie en studie en studie.
Niemand om je heen werkt dan echt, en echte vrienden hebben daar al het begrip voor
Heb je wel eens contact gehad met een beroepskeuzeadviseur? Niet zo'n laffe conrector op een school maar een echte kerel die ook je persoonlijkheid snapt? Soort van psycholoog maar dan minus het janken en shit. Meer iemand die met je praat en kijkt waar je kwaliteiten liggen etc.quote:
Ik loop al bij het ggz dus nog een psycholoog hoef ik er niet bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel eens contact gehad met een beroepskeuzeadviseur? Niet zo'n laffe conrector op een school maar een echte kerel die ook je persoonlijkheid snapt? Soort van psycholoog maar dan minus het janken en shit. Meer iemand die met je praat en kijkt waar je kwaliteiten liggen etc.
Het is dan juist fijn om elkaar in het weekend weer te zienquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig ben
Vraag eens aan GGZ of zij beroepskeuzebegeleiders hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik loop al bij het ggz dus nog een psycholoog hoef ik er niet bij.
Nah weetje wil het eerst zelf weer proberen. Ik heb al wat ideeen in mijn hoofd en heb nog vele maanden om echt een goede keuze te gaan maken. Ik ga volgende week naar ene info avond voor een logistieke opleiding bijv.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag eens aan GGZ of zij beroepskeuzebegeleiders hebbenDie shit werkt echt goed man
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zelf wel vooruit gegaan in 2013. Ik heb de laatste paar maanden geen begeleiding gehad (want vrouw is vet lang met zwangerschapsverlof) en ik mis het totaal niet. Door A. heb ik heel erg geleerd om met dingen om te leren gaan en dat heeft mij als persoon ook weer sterker gemaakt. Hoe ik voor mezelf vooruit ben gegaan ben ik wel trots op. Ik ben stiekem wel trots op mezelf hoe ik steeds beter en beter leer met mezelf om te gaan en met situaties
Weinig buien gehad dit jaar
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:32 schreef FL_Freak het volgende:
Laatste 1,5 jaar was echt een rollercoaster voor mij. Vriendin toen na drie jaar uitgemaakt. Verschillende banen gehad en werk verloren vanwege fouten en shit. Onverwerkte emoties en veel binnenhouden.
Ben zo blij dat ik ben gaan accepteren dat ik hulp nodig heb en deze nu ook steeds meer en meer accepteer. Het gaat niet heel snel maar stapje voor stapje ga ik vooruit.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]Het komt goed FL *knuffel*. Elke stap die je zet is er één..
Dat soort dingen gebeuren wel vaker 's nachts hier hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Zulks een sentiment, stelletje softe stoners!
(Hallo, doei...)
You all are a sweet bunch....quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren wel vaker 's nachts hier haha
Hoi
Trippy gitaargeluidenquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:46 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die Pink Floyd niet kunnen waarderen..
Goedquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
fawaka
ik wilde je facebook even er bij pakken, maar ik ben je echte naam vergeten![]()
Goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe staat het met je casaaaaa?
Wait wat woon je samen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed![]()
Moet nog steeds wel schilderijen ophangen enzo though.
En misschien een TV voor in de slaapkamer.
Ik kwam eergisteren thuis en toen was alles opgeruimd, afgewassen, gestofzuigd, en er stond taart op tafel.![]()
![]()
Maar nu is het alweer een beetje een zooi.Hoe doen mensen dat.
Bij jou alles af? plintjes?
haha nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wait wat woon je samen?
Jaalleen de studeerkamer niet, maar dikke care
We hebben gisteren pas de gordijnen opgehangen in de woonkamer
Hoe hoog woon je nou dan? Dat is ook de reden waarom Intro gordijnen wilden, maar we wonen 4 hoog dus mij boeit het niet zo. Maarjaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk niet.die had een dag vrij en huiswerk dus die was gewoon blijven chillen toen ik naar werk ging.
hahahanice
![]()
Ik moet ook nog plintjes vastplakken trouwens.![]()
En een gordijn halen. Ik heb van die hele dunne doorkijkdingen, en dat vind ik niet zo chill als ik naakt door het huis loop, en ik heb ontdekt dat ik dat graag doe.of nouja, in boxer want anders struikel ik steeds.
![]()
uhh 3 hoog. Maar achter me zijn huizen die even hoog zijn, en qua inkijk valt het allemaal wel mee hoor, maar het is meer het idee ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je nou dan? Dat is ook de reden waarom Intro gordijnen wilden, maar we wonen 4 hoog dus mij boeit het niet zo. Maarja
Mja dat snap ik wel. Wij zitten aan een autoweg en even verderop een gallerijflat, niet zo spannend dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh 3 hoog. Maar achter me zijn huizen die even hoog zijn, en qua inkijk valt het allemaal wel mee hoor, maar het is meer het idee ofzo.
Dat is wat relaxeter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat snap ik wel. Wij zitten aan een autoweg en even verderop een gallerijflat, niet zo spannend dus
Ik dacht dat jouw penis groot genoeg was om het uitzicht te blokkeren. Dat je zeg maar een homp vlees en aderen tegen het raam ziet zodra jij je broek uit hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wat relaxeter.
Laatst stonden we samen naakt in de kamer en hoorde we buiten de hele tijd gefluit.toen bedacht ik me dat ik toch maar echt een gordijn moet aanschaffen.
Busted.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw penis groot genoeg was om het uitzicht te blokkeren. Dat je zeg maar een homp vlees en aderen tegen het raam ziet zodra jij je broek uit hebt.
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rustquote:
oh... okequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rust
Hey Klojoquote:
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rust
Ik was gisteravond naar huis aan het fietsen, en ik keek naar de lucht, want ik wilde een ster voor ons uitkiezen, zodat als ik die ster zag ik altijd aan ons kon denken....quote:
Had je dit niet eerder naar me gestuurd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was gisteravond naar huis aan het fietsen, en ik keek naar de lucht, want ik wilde een ster voor ons uitkiezen, zodat als ik die ster zag ik altijd aan ons kon denken....
Maar ik zag geen sterren, het was helemaal donker, dus ik dacht: 'Oké, dan kies ik de maan wel, want die herken ik altijd!'
Maar ik zag zelfs de maan niet. Het was helemaal donker. Dus ik maar turen, en turen. Ik begreep het niet.
Plots begreep ik het. Alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had je dit niet eerder naar me gestuurd?
Pretty much.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh.
nu val ik wel flink door de mand
Oke ik ga een nieuwe romantische verzinnen dat is niet zo moeilijk als ik aan jou denk.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik ga een nieuwe romantische verzinnen dat is niet zo moeilijk als ik aan jou denk.
Ik hoop, dat als jij op 100 jarige leeftijd de aarde verlaat dat ik sterf als ik 100 + 41 dagen ben. Dan hoef ik nooit zonder jou te leven.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop, dat als jij op 100 jarige leeftijd de aarde verlaat dat ik sterf als ik 100 + 41 dagen ben. Dan hoef ik nooit zonder jou te leven.
42 dagenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
41 dagen ouder dan ik? Coolcoolcool
21 oktober?quote:
quote:
En dan pep snuiven zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tip: Gewoon niet gaan slapen. ...//
Ben jij wel eens nuchter?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
......// daar zijn de puntjes de lijn en de // is de snuifbuis
Ja gvd nu heb ik ook zin in kibbeling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Channie83 het volgende:
zoooo net terug van de markt voor groente en fruit en een lekkere bak kibbeling
Ohjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbelingquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja gvd nu heb ik ook zin in kibbeling.
Ik haat je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbeling
Lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbeling
Echt he,zit nu wel vol.grote bak voor 7eu gelukkig heb ik mijn neefje van 7jr die mee eet hahaha monsterjongquote:
Type, kenmerken, specificaties willen we gvdquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jajajajaja. Maar het is nog niet Facebook official.
hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:28 schreef Channie83 het volgende:
Ben er weer vandoor,ga wandelen met mijn 2 neefjes....1 van 7 maanden en 1 van 7 jr die van 7 jr is wel leuk haha.....fijne dag luitjes
Soms. Als hij verdwaald isquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is LompeHork hier nog wel eens te vinden?
Ja, wel eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is LompeHork hier nog wel eens te vinden?
Oh, dat is mijn ding, lapo roepen, ver voordat het zover is. En dan zelden de lapo echt halenquote:
Aha.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn ding, lapo roepen, ver voordat het zover is. En dan zelden de lapo echt halen
Monoquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:11 schreef Monopoly het volgende:
Moira ontmoeten was toch wel het absolute hoogtepunt.
Goed bezig Amaquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
- Mijn eerste hardcore feest meegemaakt (en meteen tot 06:00 's ochtends, 8 stages)
- Toffe meeting gehad met mensen van FOK!
- Qua seks is dit ook wel mijn beste jaar ooit
Niet echt een boeiend jaar maar achDrugs was dit jaar ook weer een leuke ervaring, alleen maar in bijzijn of met A. gedaan en dat maakte het wel leuk omdat ik het daarvoor altijd met een vriendin deed en dit jaar met mijn 'vriendje' en ook mijn eerste hardcore feest met hem meegemaakt!
2014 moet een beter jaar worden waar ik toch wel de volgende doelen wil behalen:
- Beginnen met sporten
- Beginnen aan opleiding
- Financiën op orde
- Reageren op een huisje
Flikker, je hebt een e-smokerquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef Monopoly het volgende:
2014 ga ik echt stoppen met roken. Niet fucking gay op 1 januari , om vervolgens na 2 dagen weer een schoorsteen te zijn
Dit keer zoek ik er hulp bij
Ama je bent 24 ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig ben
dankquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi Moira je hebt een leuken fobo
[ afbeelding ]
grindersquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had de sint een grinder moeten vragen[ afbeelding ]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.quote:
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.
Tevens, ik heb zojuist een joint gedraaid zonder 4 vloeitjes er door heen te werken
[ afbeelding ]
Beetje los bij de tip, maar ik kom er wel
Not badquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.
Tevens, ik heb zojuist een joint gedraaid zonder 4 vloeitjes er door heen te werken
[ afbeelding ]
Beetje los bij de tip, maar ik kom er wel
Slimquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.
Ja maar dan loop je weer te kutten met de takjes...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Not bad
Ik begin juist altijd met de tip zodat die lekker strak zit, en de rest vouw ik er wel omheen haha. Lukt altijd wel aardig
Als je btw geen grinder hebt kun je ook gewoon je zakje wiet op tafel leggen en er met een aansteker op gaan stampen, dan verkruimelt het ookScheelt piel-werk
Ho zorg wel dat de vloei niet wegbrandt!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.
Hoezo? Die pluk je er gewoon uit dan tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je weer te kutten met de takjes...
Ik begin ook bij de tip, maar het vouwen gaat dus nog niet helemaal perfect. Vriend van me kan het zowat met 1 handquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Not bad
Ik begin juist altijd met de tip zodat die lekker strak zit, en de rest vouw ik er wel omheen haha. Lukt altijd wel aardig
Als je btw geen grinder hebt kun je ook gewoon je zakje wiet op tafel leggen en er met een aansteker op gaan stampen, dan verkruimelt het ookScheelt piel-werk
Plukkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo? Die pluk je er gewoon uit dan toch
Hehe nja zolang ik ze maar rookbaar draai vind ik het primaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin ook bij de tip, maar het vouwen gaat dus nog niet helemaal perfect. Vriend van me kan het zowat met 1 hand
quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
Ga misschien volgend jaar naar Rome,Venetië,Napels,Kroatië op vakantie.
Dit jaar naar Brugge & Antwerpen geweest & naar festival in Duitsland. Nu wil ik weer wat verder gaan.quote:
Af en toe wat verder reizen is ook wel chill jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit jaar naar Brugge & Antwerpen geweest & naar festival in Duitsland. Nu wil ik weer wat verder gaan.
Ik ga met mijn zus en haar vriend. Zij reizen vanaf Australië waar ze nu wonen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Af en toe wat verder reizen is ook wel chill ja
Ik ben al jaren niet meer op zonvakantie geweest hehe
nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga met mijn zus en haar vriend. Zij reizen vanaf Australië waar ze nu wonen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe nja zolang ik ze maar rookbaar draai vind ik het primaTegenwoordig wel netjes though
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ff met een stokje in poeren en je bent er zo vanaf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb echt ontzettende jeuk aan mijn anus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |