Ik via Tinder en denk er ook zo over.quote:
kut hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik via Tinder en denk er ook zo over.
Ach, ik heb weer een weekje ofzo niets gerookt en dan merk je toch dat je wat moeilijker in slaap valtquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
neeee niet te waarderen dit..heb medicijnen gekregen en mijn lichaampie moet er aan wennen maar als ik ga liggen op de bank dan ben ik zo weg joh hahaha..maar goed hooooooiiiiiiiiiii dan kom ik hier ff kwalle he
Best wel. Het is opzich wel een leuke meid, maar ik weet nu al zeker dat het niks gaat worden.quote:
een week?? maar dan heb je de ergste dagen wel gehad.bewuste keuze ofquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb weer een weekje ofzo niets gerookt en dan merk je toch dat je wat moeilijker in slaap valt
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
kan mezelf wel voor me bek slaan
in slaap vallen is tegenwoordig een hobby van mezelf
Ja het is steeds de eerste 2-3 nachten kut, daarna is het wel weer ok. Nooit zo lekker als met een jointje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een week?? maar dan heb je de ergste dagen wel gehad.bewuste keuze of
Broodquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh en brood bakken op een meeting doen we zo:
[ afbeelding ]
Godverdomme baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.
Hoi, ik ben klojo, kom je hier vaker?
Hoe zwaar weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh en brood bakken op een meeting doen we zo:
[ afbeelding ]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Klojo120 het volgende:
Ik zat midden in een fapsessie en town kreeg ik hoofdpijn en nu lukt het niet meer
Je naam zegt genoeg hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.
Hoi, ik ben klojo, kom je hier vaker?
Hoe zwaar weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken
wat een rare wereld leven we toch op hequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.
Toen had ik weer hoofdpijn toen ik vanochtend wakker werd en dat is pas begin van de avond weggegaan maar dan zonder soppen.
Je zei aan de twlefoon dat je ging slapenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.
Toen had ik weer hoofdpijn toen ik vanochtend wakker werd en dat is pas begin van de avond weggegaan maar dan zonder soppen.
vreemde shit ja, misschien zijn het wel de illoeminadiequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat een rare wereld leven we toch op he
Ja ga ik ook doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je zei aan de twlefoon dat je ging slapen
rockafella en olie maatschappijen xdquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
vreemde shit ja, misschien zijn het wel de illoeminadie
JA DIKKE DOEI!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen
Jij trouwens ook
DOEI.
komt goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een verslag hier
Den Hagedis?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
HET WAREN DE REPTILLIANS IN DEN HAAG@!!@!@!
Slaap lekkahhquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen
Jij trouwens ook
DOEI.
HAIL THE REPTILLIAN KINGquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
HET WAREN DE REPTILLIANS IN DEN HAAG@!!@!@!
I shaull forever follow the reptillian kingquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
Pfff The lizard king was al van de jaren '70quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
ik ga echt slapen g ben kk moe oke groetjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
I shaull forever follow the reptillian king
Ik snap het! wel een goede bewuste keuze heb je dan gemaakt en als je dat zo kan oplossen op de manier hoe je dat zo heb uitgestippeld moet dat wel goed komen toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja het is steeds de eerste 2-3 nachten kut, daarna is het wel weer ok. Nooit zo lekker als met een jointje natuurlijk![]()
En bewust ja, in het begin om de centen want (nog maar anderhalve maand) ww, maar ik merkte toch wel dat ik fitter was als ik niet geblowd had. Dus nu steeds een week of 2 niet, dan weer 2 gram halen waar ik een week mee doe, en dan weer niet
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
HAHA check mijn sinterklaas gedicht
[ afbeelding ]
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic! #2 Hier gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |