Merkel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Klojo120 het volgende:
Maar jullie zijb wel tof hoor alleen morgen ga ik jullie een goed uitkeggne wat er met Merkel aan de hand is.
Heb je die heftruck al gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:28 schreef Onorgineel het volgende:
Godverdomme dikke banner onderaan m'n pagina kutfok kut ads
Nee swa ik ben helderziendquote:
WAS ZE LEKKER? DIE CHICK DIE JE BELDE?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:22 schreef Klojo120 het volgende:
Heheheheehhehe ik slap nog niet werd gebeld was supertoff
Nooit fok op m'n telefoon, slurpt m'n batterij leegquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je die heftruck al gehad?![]()
Op mobiel krijg ik telkens een lelijke heftruck te zien onderaan de pagina.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:29 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige hufter is die Putin toch ookGewoon je hond meenemen om Merkel te pesten
Die is vaag jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je die heftruck al gehad?![]()
Op mobiel krijg ik telkens een lelijke heftruck te zien onderaan de pagina.
Je weet nu wel waar die van is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die is vaag ja
Ik heb er maar op geklikt omdat ik niet kon lijen dat ik niet wist waar die advertentie van was
Echt alleen een heftruck, geen merk of wat er bij
Ja, een handelaar in tweedehands heftrucksquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet nu wel waar die van is?
Vraag me af hoeveel mensen op dit forum al impulsief een heftruck hebben gekocht.
Godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, een handelaar in tweedehands heftrucks![]()
Wat ga je met je ei ui en aardappel doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:38 schreef Mano_ het volgende:
Wat was het ook alweer?
Sloaj-mej-ei-mej-ui-mej-aerpel?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat ga je met je ei ui en aardappel doen?
Ik heb het verzaakt op de bewuste dag.quote:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, bazenmeet was dat
Alleen nepperts als Sardu en Studeur waren er niet
Ah, had ik het toch goed gelezen.quote:
Hoe is datquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers
ONZ / [ONZ STONERS!] #277 - Krul haar cupcakes _O_
Ach, op gezette tijden is het toch best handigquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
kan mezelf wel voor me bek slaan
in slaap vallen is tegenwoordig een hobby van mezelf
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het was een stoner-meet. Dus iedereen was gaar, dan maakt 't allemaal geen flikker uit
Join teh club.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
kan mezelf wel voor me bek slaan
in slaap vallen is tegenwoordig een hobby van mezelf
ONZ / [ONZ STONERS!] #278 - Bespreking van de meet Lees het hier maarquote:
ik heb een datequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #278 - Bespreking van de meet Lees het hier maar
neeee niet te waarderen dit..heb medicijnen gekregen en mijn lichaampie moet er aan wennen maar als ik ga liggen op de bank dan ben ik zo weg joh hahaha..maar goed hooooooiiiiiiiiiii dan kom ik hier ff kwalle hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, op gezette tijden is het toch best handig
Ja die is helemaal schaapachtig hoor....lolquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Join teh club.
Ik val vaak in slaap tijdens het draaien om dan met een bank vol zooi wakker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |