Ik kan daar nog steeds niks mee.quote:
quote:
Dat is het mooiste juist. Iedereen danst/hakt op zijn eigen manier. Niemand die je aankijkt van: wtf doe jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds niks mee.![]()
Afgelopen weekend nog een poging gedaan op een feestje maar het is gewoon echt niet mijn muziek. Plus dat ik te blank ben om uberhaupt te dansen.
Bazenmeetquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ik lees dat nog eens door en zie dit nu weer:
[..]Was dus tijdens de meeting
Qlimax was awesome, daar ook wel met m'n pillenhoofd lopen stampen alsof ik whack-a-mole met mijn voeten aan het spelen was maar genieten doe ik er niet echt van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is het mooiste juist. Iedereen danst/hakt op zijn eigen manier. Niemand die je aankijkt van: wtf doe jij_!
Die sfeer op de grote feesten. 20.000 gabbers in één zaal, de liefde voor de muziek, de glimlach, die blije koppen, de pillenkoppen, de vriendelijkheid, het drugsgebruik, de harmonie
En gewoon GEEN gezeik.
Zoals het hoort
deze is grappig he hahahaha .mijn zusje liet het een tijdje geleden zien.quote:
Op z'n tijd is ska ook wel chillquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Qlimax was awesome, daar ook wel met m'n pillenhoofd lopen stampen alsof ik whack-a-mole met mijn voeten aan het spelen was maar genieten doe ik er niet echt van.
Daarentegen kan ik wel met een joint helemaal los gaan op een goed ska feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |