Jezelf quotenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rust
Ik was gisteravond naar huis aan het fietsen, en ik keek naar de lucht, want ik wilde een ster voor ons uitkiezen, zodat als ik die ster zag ik altijd aan ons kon denken....quote:
Had je dit niet eerder naar me gestuurd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was gisteravond naar huis aan het fietsen, en ik keek naar de lucht, want ik wilde een ster voor ons uitkiezen, zodat als ik die ster zag ik altijd aan ons kon denken....
Maar ik zag geen sterren, het was helemaal donker, dus ik dacht: 'Oké, dan kies ik de maan wel, want die herken ik altijd!'
Maar ik zag zelfs de maan niet. Het was helemaal donker. Dus ik maar turen, en turen. Ik begreep het niet.
Plots begreep ik het. Alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had je dit niet eerder naar me gestuurd?
Pretty much.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh.
nu val ik wel flink door de mand
Oke ik ga een nieuwe romantische verzinnen dat is niet zo moeilijk als ik aan jou denk.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik ga een nieuwe romantische verzinnen dat is niet zo moeilijk als ik aan jou denk.
Ik hoop, dat als jij op 100 jarige leeftijd de aarde verlaat dat ik sterf als ik 100 + 41 dagen ben. Dan hoef ik nooit zonder jou te leven.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop, dat als jij op 100 jarige leeftijd de aarde verlaat dat ik sterf als ik 100 + 41 dagen ben. Dan hoef ik nooit zonder jou te leven.
42 dagenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
41 dagen ouder dan ik? Coolcoolcool
21 oktober?quote:
quote:
En dan pep snuiven zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tip: Gewoon niet gaan slapen. ...//
Ben jij wel eens nuchter?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
......// daar zijn de puntjes de lijn en de // is de snuifbuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |