Het is dan juist fijn om elkaar in het weekend weer te zienquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig ben
Vraag eens aan GGZ of zij beroepskeuzebegeleiders hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik loop al bij het ggz dus nog een psycholoog hoef ik er niet bij.
Nah weetje wil het eerst zelf weer proberen. Ik heb al wat ideeen in mijn hoofd en heb nog vele maanden om echt een goede keuze te gaan maken. Ik ga volgende week naar ene info avond voor een logistieke opleiding bijv.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag eens aan GGZ of zij beroepskeuzebegeleiders hebbenDie shit werkt echt goed man
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zelf wel vooruit gegaan in 2013. Ik heb de laatste paar maanden geen begeleiding gehad (want vrouw is vet lang met zwangerschapsverlof) en ik mis het totaal niet. Door A. heb ik heel erg geleerd om met dingen om te leren gaan en dat heeft mij als persoon ook weer sterker gemaakt. Hoe ik voor mezelf vooruit ben gegaan ben ik wel trots op. Ik ben stiekem wel trots op mezelf hoe ik steeds beter en beter leer met mezelf om te gaan en met situaties
Weinig buien gehad dit jaar
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:32 schreef FL_Freak het volgende:
Laatste 1,5 jaar was echt een rollercoaster voor mij. Vriendin toen na drie jaar uitgemaakt. Verschillende banen gehad en werk verloren vanwege fouten en shit. Onverwerkte emoties en veel binnenhouden.
Ben zo blij dat ik ben gaan accepteren dat ik hulp nodig heb en deze nu ook steeds meer en meer accepteer. Het gaat niet heel snel maar stapje voor stapje ga ik vooruit.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]Het komt goed FL *knuffel*. Elke stap die je zet is er één..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat soort dingen gebeuren wel vaker 's nachts hier hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Zulks een sentiment, stelletje softe stoners!
(Hallo, doei...)
You all are a sweet bunch....quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren wel vaker 's nachts hier haha
Hoi
Trippy gitaargeluidenquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:46 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die Pink Floyd niet kunnen waarderen..
Goedquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
fawaka
ik wilde je facebook even er bij pakken, maar ik ben je echte naam vergeten![]()
Goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe staat het met je casaaaaa?
Wait wat woon je samen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed![]()
Moet nog steeds wel schilderijen ophangen enzo though.
En misschien een TV voor in de slaapkamer.
Ik kwam eergisteren thuis en toen was alles opgeruimd, afgewassen, gestofzuigd, en er stond taart op tafel.![]()
![]()
Maar nu is het alweer een beetje een zooi.Hoe doen mensen dat.
Bij jou alles af? plintjes?
haha nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wait wat woon je samen?
Jaalleen de studeerkamer niet, maar dikke care
We hebben gisteren pas de gordijnen opgehangen in de woonkamer
Hoe hoog woon je nou dan? Dat is ook de reden waarom Intro gordijnen wilden, maar we wonen 4 hoog dus mij boeit het niet zo. Maarjaquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk niet.die had een dag vrij en huiswerk dus die was gewoon blijven chillen toen ik naar werk ging.
hahahanice
![]()
Ik moet ook nog plintjes vastplakken trouwens.![]()
En een gordijn halen. Ik heb van die hele dunne doorkijkdingen, en dat vind ik niet zo chill als ik naakt door het huis loop, en ik heb ontdekt dat ik dat graag doe.of nouja, in boxer want anders struikel ik steeds.
![]()
uhh 3 hoog. Maar achter me zijn huizen die even hoog zijn, en qua inkijk valt het allemaal wel mee hoor, maar het is meer het idee ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je nou dan? Dat is ook de reden waarom Intro gordijnen wilden, maar we wonen 4 hoog dus mij boeit het niet zo. Maarja
Mja dat snap ik wel. Wij zitten aan een autoweg en even verderop een gallerijflat, niet zo spannend dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh 3 hoog. Maar achter me zijn huizen die even hoog zijn, en qua inkijk valt het allemaal wel mee hoor, maar het is meer het idee ofzo.
Dat is wat relaxeter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat snap ik wel. Wij zitten aan een autoweg en even verderop een gallerijflat, niet zo spannend dus
Ik dacht dat jouw penis groot genoeg was om het uitzicht te blokkeren. Dat je zeg maar een homp vlees en aderen tegen het raam ziet zodra jij je broek uit hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wat relaxeter.
Laatst stonden we samen naakt in de kamer en hoorde we buiten de hele tijd gefluit.toen bedacht ik me dat ik toch maar echt een gordijn moet aanschaffen.
Busted.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw penis groot genoeg was om het uitzicht te blokkeren. Dat je zeg maar een homp vlees en aderen tegen het raam ziet zodra jij je broek uit hebt.
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rustquote:
oh... okequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee klojo doe niet zo stom je converseert al met haar in de onz sc laat haar met rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |