Oh, dat is mijn ding, lapo roepen, ver voordat het zover is. En dan zelden de lapo echt halenquote:
Aha.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn ding, lapo roepen, ver voordat het zover is. En dan zelden de lapo echt halen
Monoquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen wat waren de hoogtepunten voor jullie in 2013?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:11 schreef Monopoly het volgende:
Moira ontmoeten was toch wel het absolute hoogtepunt.
Goed bezig Amaquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
- Mijn eerste hardcore feest meegemaakt (en meteen tot 06:00 's ochtends, 8 stages)
- Toffe meeting gehad met mensen van FOK!
- Qua seks is dit ook wel mijn beste jaar ooit
Niet echt een boeiend jaar maar achDrugs was dit jaar ook weer een leuke ervaring, alleen maar in bijzijn of met A. gedaan en dat maakte het wel leuk omdat ik het daarvoor altijd met een vriendin deed en dit jaar met mijn 'vriendje' en ook mijn eerste hardcore feest met hem meegemaakt!
2014 moet een beter jaar worden waar ik toch wel de volgende doelen wil behalen:
- Beginnen met sporten
- Beginnen aan opleiding
- Financiën op orde
- Reageren op een huisje
Flikker, je hebt een e-smokerquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef Monopoly het volgende:
2014 ga ik echt stoppen met roken. Niet fucking gay op 1 januari , om vervolgens na 2 dagen weer een schoorsteen te zijn
Dit keer zoek ik er hulp bij
Ama je bent 24 ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig ben
dankquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi Moira je hebt een leuken fobo
[ afbeelding ]
grindersquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had de sint een grinder moeten vragen[ afbeelding ]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.quote:
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.
Tevens, ik heb zojuist een joint gedraaid zonder 4 vloeitjes er door heen te werken
[ afbeelding ]
Beetje los bij de tip, maar ik kom er wel
Not badquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had nog een klein zakje met K2 liggen die al superfijn was, dus het daar maar mee gedraaid.
Tevens, ik heb zojuist een joint gedraaid zonder 4 vloeitjes er door heen te werken
[ afbeelding ]
Beetje los bij de tip, maar ik kom er wel
Slimquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.
Ja maar dan loop je weer te kutten met de takjes...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Not bad
Ik begin juist altijd met de tip zodat die lekker strak zit, en de rest vouw ik er wel omheen haha. Lukt altijd wel aardig
Als je btw geen grinder hebt kun je ook gewoon je zakje wiet op tafel leggen en er met een aansteker op gaan stampen, dan verkruimelt het ookScheelt piel-werk
Ho zorg wel dat de vloei niet wegbrandt!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat je kan doen om het strakker om de tip te laten zitten is je aansteker er onder te houden en de tip er langzaam heen en weer over heen te bewegen. Door de hitte gaat de tip strakker in de vloei zitten.
Hoezo? Die pluk je er gewoon uit dan tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je weer te kutten met de takjes...
Ik begin ook bij de tip, maar het vouwen gaat dus nog niet helemaal perfect. Vriend van me kan het zowat met 1 handquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Not bad
Ik begin juist altijd met de tip zodat die lekker strak zit, en de rest vouw ik er wel omheen haha. Lukt altijd wel aardig
Als je btw geen grinder hebt kun je ook gewoon je zakje wiet op tafel leggen en er met een aansteker op gaan stampen, dan verkruimelt het ookScheelt piel-werk
Plukkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo? Die pluk je er gewoon uit dan toch
Hehe nja zolang ik ze maar rookbaar draai vind ik het primaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin ook bij de tip, maar het vouwen gaat dus nog niet helemaal perfect. Vriend van me kan het zowat met 1 hand
quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
Ga misschien volgend jaar naar Rome,Venetië,Napels,Kroatië op vakantie.
Dit jaar naar Brugge & Antwerpen geweest & naar festival in Duitsland. Nu wil ik weer wat verder gaan.quote:
Af en toe wat verder reizen is ook wel chill jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit jaar naar Brugge & Antwerpen geweest & naar festival in Duitsland. Nu wil ik weer wat verder gaan.
Ik ga met mijn zus en haar vriend. Zij reizen vanaf Australië waar ze nu wonen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Af en toe wat verder reizen is ook wel chill ja
Ik ben al jaren niet meer op zonvakantie geweest hehe
nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga met mijn zus en haar vriend. Zij reizen vanaf Australië waar ze nu wonen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe nja zolang ik ze maar rookbaar draai vind ik het primaTegenwoordig wel netjes though
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ff met een stokje in poeren en je bent er zo vanaf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb echt ontzettende jeuk aan mijn anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |