Daar heb je gelijk in. Ik ben dan ook al jaar en dag van de rock/punk/ska en alle genres eromheen. Ik heb bijna niks met electronische muziek. De feesten zijn super en de mensen daar ook dus dat zal het hem zeker niet zijn, maar mijn hart ligt ergens anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op z'n tijd is ska ook wel chill
Ieder z'n ding qua smaak
En dan falen. Ik heb meelijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Ok de laatste, omdat die zo goed is gedaan:
[ http://img294.imageshack.us/img294/405/scan0004cl8.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Ok de laatste, omdat die zo goed is gedaan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volgens jouw logica is iemand die spaghetti eet een italiaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:44 schreef Channie83 het volgende:
Ik als Russin ben best wel een boerin
heb vandaag sowieso boerenkool gegeten
Volgens mijn stonede logica wel.maar ben niet stoned vandaag dus neequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens jouw logica is iemand die spaghetti eet een italiaan?
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racistquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef FL_Freak het volgende:
Rusland is een van mijn vakantie bestemmingen nog in mijn leven.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racist
nu dit zeggen maar wel eerst zelf met het idee komen vorige week vieze kk backstabberquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker homo's in elkaar trappen vieze kk racist
Verandering van gedachtes, jwz. Anti puta putin nuquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nu dit zeggen maar wel eerst zelf met het idee komen vorige week vieze kk backstabber
oke ik kom jou wel in elkaar stompen vuile homoquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verandering van gedachtes, jwz. Anti puta putin nu
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke ik kom jou wel in elkaar stompen vuile homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |