Ja gvd nu heb ik ook zin in kibbeling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Channie83 het volgende:
zoooo net terug van de markt voor groente en fruit en een lekkere bak kibbeling
Ohjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbelingquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja gvd nu heb ik ook zin in kibbeling.
Ik haat je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbeling
Lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha elke vrijdag haal ik een bak kibbeling
Echt he,zit nu wel vol.grote bak voor 7eu gelukkig heb ik mijn neefje van 7jr die mee eet hahaha monsterjongquote:
Type, kenmerken, specificaties willen we gvdquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jajajajaja. Maar het is nog niet Facebook official.
hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:28 schreef Channie83 het volgende:
Ben er weer vandoor,ga wandelen met mijn 2 neefjes....1 van 7 maanden en 1 van 7 jr die van 7 jr is wel leuk haha.....fijne dag luitjes
Soms. Als hij verdwaald isquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is LompeHork hier nog wel eens te vinden?
Ja, wel eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is LompeHork hier nog wel eens te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |