Zwanger worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen wat waren de hoogtepunten voor jullie in 2013?
2 jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hoelang was je nou bezig mono om machinist te worden?
Het is een mbo studie toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 jaar.
Maar kan in principe ook in 6 maanden. Dit was uitgebreider en paste beter bij mij ipv snel en gehaast
aight (Y) ben nu naar verschillende opleidingen aan het kijken en bij het spoor is er wellicht 1 van.quote:
Dat doe je wel zelf though.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil 2013 zo snel mogelijk achter me laten, dit was echt een nutteloze kut jaar
I know. 2014 een nieuwe kans om iets te maken van mijn leven en om dit keer echt een huis te zoeken (maar wil ik graag wel eerst een opleiding hebben)quote:
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe'squote:Op vrijdag 6 december 2013 04:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aight (Y) ben nu naar verschillende opleidingen aan het kijken en bij het spoor is er wellicht 1 van.
En je komt op tv!quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe's
Machinist is wel tof, maar hou er dan wel rekening mee dat NS geen machinisten aan neemt de komende paar jaren, ze wachten op natuurlijke uitloop van oudere machinisten en kijken dan verder. Arriva neemt altijd wel aan, Veolia (wordt waarschijnlijk ook Arriva in het zuiden) ook nog wel
Naa conducteur lijkt me dan niks en dan moet je ook erg sterk in je voeten staan en dat ben ik eerlijk gezegd gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Conducteur lijkt me echt wat voor jou . NS zoekt altijd wel weer condoekoe's
Machinist is wel tof, maar hou er dan wel rekening mee dat NS geen machinisten aan neemt de komende paar jaren, ze wachten op natuurlijke uitloop van oudere machinisten en kijken dan verder. Arriva neemt altijd wel aan, Veolia (wordt waarschijnlijk ook Arriva in het zuiden) ook nog wel
Serieus, weg uit Emmen. Geloof me. Werkgelegenheid etc is niets daar. Ga naar Groningen of Zwolle ofzoiets. Veel meer kansne, meer scholen en desnoods zit je dan op een studentenkamer, zonder dat je hoeft te delen. Genoeg te vinden voor hele schappelijke prijzen. Studeren voor het leven, geen afleiding gewoon puur school en slapen. Werkte voor mij ideaal en mede daardoor heb ik mijn opleiding af gemaakt. Geen vrienden over de vloer constant. Eens in de zoveel tijd gewoon maximaal naar de tyfus gaan is chill. Doordeweeks gewoon puur studie en studie en studie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know. 2014 een nieuwe kans om iets te maken van mijn leven en om dit keer echt een huis te zoeken (maar wil ik graag wel eerst een opleiding hebben)
Dan moet je ook geen machinist worden. Daar moet je split second beslissingen nemen als het mis gaat etc.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Naa conducteur lijkt me dan niks en dan moet je ook erg sterk in je voeten staan en dat ben ik eerlijk gezegd gewoon niet.
Dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen machinist worden. Daar moet je split second beslissingen nemen als het mis gaat etc.
Ene kant wil ik graag weg uit Emmen maar ik heb alles en iedereen hier weetje.. Sowieso ik heb mijn ouders en momenteel A. waar ik echt teveel van hou (en die blijft hier sowieso want heeft vaste baan). Daarom ook een huisje zodra ik een opleiding heb, dan vind ik die rust ook wel die ik nodig benquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, weg uit Emmen. Geloof me. Werkgelegenheid etc is niets daar. Ga naar Groningen of Zwolle ofzoiets. Veel meer kansne, meer scholen en desnoods zit je dan op een studentenkamer, zonder dat je hoeft te delen. Genoeg te vinden voor hele schappelijke prijzen. Studeren voor het leven, geen afleiding gewoon puur school en slapen. Werkte voor mij ideaal en mede daardoor heb ik mijn opleiding af gemaakt. Geen vrienden over de vloer constant. Eens in de zoveel tijd gewoon maximaal naar de tyfus gaan is chill. Doordeweeks gewoon puur studie en studie en studie.
Niemand om je heen werkt dan echt, en echte vrienden hebben daar al het begrip voor
Heb je wel eens contact gehad met een beroepskeuzeadviseur? Niet zo'n laffe conrector op een school maar een echte kerel die ook je persoonlijkheid snapt? Soort van psycholoog maar dan minus het janken en shit. Meer iemand die met je praat en kijkt waar je kwaliteiten liggen etc.quote:
Ik loop al bij het ggz dus nog een psycholoog hoef ik er niet bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel eens contact gehad met een beroepskeuzeadviseur? Niet zo'n laffe conrector op een school maar een echte kerel die ook je persoonlijkheid snapt? Soort van psycholoog maar dan minus het janken en shit. Meer iemand die met je praat en kijkt waar je kwaliteiten liggen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |