Je bent me voor!quote:
Hij heeft zijn pyjama nog steeds aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Andrew wilde naar bed gaan en toch is ie naar de studio gekomen?
BAAS. Niet kaas jij bal gehakt!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo lust ik geen kaas?
vast een racistquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Mansjester het volgende:
Respectloos om je telefoon aan te laten zeg
Het alternatief was Gerrit spray-tannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Syntix het volgende:
Ze moesten nog een donker iemand hebben zeker
Die is niet echt zwart, maar zwart van het roet in de schoorsteen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Baszh het volgende:
Was mooi geweest als ze een random zwarte piet van de straat hadden geplukt.
quote:
Ok.quote:Andrew Makkinga (Kampala, 9 december 1982) is een presentator. Hij werkt bij de VPRO.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Baszh het volgende:
Was mooi geweest als ze een random zwarte piet van de straat hadden geplukt.
Invictusquote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze man de hoofdrol over zijn leven graag.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
tong stond toen achter het doel
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze man de hoofdrol over zijn leven graag.
Godsamme Johannesquote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan tijdens deze uitzending geen grappen maken man, ongepast en respectloosquote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:petervheemst twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:35:07Obama vergat te vertellen dat Nelson Mandela pas op 1 juli 2008 van de FBI lijst van terroristen is geschrapt http://t.co/us8XwcSKDO reageer retweet
Tja, de grappen maken zichzelf niet, dus ik moet wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kan tijdens deze uitzending geen grappen maken man, ongepast en respectloos
Dat zei ik al voordat jij het poste.quote:
Ah, ze hebben 1 gevondenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
De redactie is nog wanhopig opzoek naar een random neger om aan te schuiven
BBCquote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:petervheemst twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:35:07Obama vergat te vertellen dat Nelson Mandela pas op 1 juli 2008 van de FBI lijst van terroristen is geschrapt http://t.co/us8XwcSKDO reageer retweet
*posttequote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik al voordat jij het poste.
En nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=paris%20hilton&src=typd
Oh wow.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal domme mensen denken dat het echt is, dus het zal fake zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ûs Foppe zit er toch al een aantal jaren?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef regiliopeace het volgende:
Hoezo geen opvolgerZijn ze Hans Vonk al vergeten?
Pia Dijkstra en Gordon niet noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Alle grote der aarden gaan erheen en dan noemen ze Obama en ClintonWat dacht je van Bono en Cameron
Met een naam als Regilio Vrede kan je daar ook best aan de bak komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef regiliopeace het volgende:
Hoezo geen opvolgerZijn ze Hans Vonk al vergeten?
Of erica terpstraquote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Alle grote der aarden gaan erheen en dan noemen ze Obama en ClintonWat dacht je van Bono en Cameron
Foppe mocht Madiba zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ûs Foppe zit er toch al een aantal jaren?
Ik heb hem nooit als opvolger van het gedachtegoed van Mandela gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef OProg het volgende:
Zuma zit met zijn 3 vrouwen ergens in een enorme villa die miljoenen heeft gekost.
Die man is altijd bescheiden gebleven.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Pia Dijkstra en Gordon niet noemen
Jullie zijn niet serieusquote:
Regilio ontmoette hem 7 keerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een naam als Regilio Vrede kan je daar ook best aan de bak komen.
Jezus heeft zich in Hans Kraaij Jr gemanifesteerd, die man is heilig.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Humberto Tan schijnt indruk te hebben gemaakt met zijn optreden in RTL Late Night. Als ik zo bekijk wie de (beoogde) gasten waren, vind ik dat extra knap...
Naast Gordon - ik wist dit écht niet! - waren onder anderen Hans Kraaij junior, Goedele Liekens en Menno Buch aan tafel....
Eigenlijk stond voor deze uitzending gepland Mandela te bellen over de grootsheid van Ivo Niehe. Dit kon helaas niet doorgaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom is ivo niehe nog niet gebeld
https://twitter.com/IroNiehequote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kanye West is de grootste, volgens Kanye West.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Over de doden niets dan goeds. Overigens zal Mandela vanwege zijn goede daden worden herinnerd. Niemand associeert hem met slechte daden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ze zouden eens echt objectief moeten zijn, het hele verhaal vertellen. Mandela heeft ook aanslagen laten plegen en veel onschuldige slachtoffers gemaakt.
Zo vlak na zijn dood is dat misschien moeilijk, maar hiervoor deden ze het ook niet.
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gastenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Humberto Tan schijnt indruk te hebben gemaakt met zijn optreden in RTL Late Night. Als ik zo bekijk wie de (beoogde) gasten waren, vind ik dat extra knap...
Naast Gordon - ik wist dit écht niet! - waren onder anderen Hans Kraaij junior, Goedele Liekens en Menno Buch aan tafel....
Nephuilen om sympathie op te wekkenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gasten
Bazen parodiequote:
Dat weet je toch? Die kan alleen over zichzelf praten...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hij heeft Ruud Gullit gebeldquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Oh echt? Dat is volledig nieuw voor ons.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Die kan alleen over zichzelf praten...
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gasten
idd, ik wil monique smit horen. Of desnoods de 4j's ofzoquote:
Aanbellen terwijl de camera al binnen isquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik lees ze ook net en had de hoop dat jij meer wist. Maar lees nu dat hij emotioneel werd. naja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.
Ook jij zou Elles doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe vaak heeft zij Mandela ontmoet?
meervoudig, daarom heet ze Ellesquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
defineeer ontmoetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
We waren al bij 6, dus minimaal 7x anders telt het niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat ze nog kan praten met zo'n gag in dr mondquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Elles, live vanaf de Megalomaan.
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:45:36Publicitair zou dit een goed moment zijn om het dossier de Roy van Zuydewijn openbaar te maken. reageer retweet
Na de DWDD tafel van vandaag is het geluk nu echt compleet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Job er ook weer bij.
Het kan niet op!
Pia Dijkstra kon ik nog uitleggen, dit niet... - konden ze echt geen actieve PvdA-politicus vinden? Nou ja, je moet toch wat...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Job er ook weer bij.
Het kan niet op!
Niet telepathisch verbonden zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Pandaplint het volgende:
Cohen wist het pas toen het op TV was
Die heeft die de Clerck, of hoe heet die gozer en Mandela een keer uitgenodigd bij Bolle Jan, toen tapte Lowietje nog wat moppen en zong René You've got a friend en toen was alles weer koek en ei tussen de heren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Zonder Froger was Mandela een nobody dus die komt ook nog wel langs.
With k-o-k, not like the cock from tv of course!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Kok heeft Mandela ook ontmoet.
Hello, I am Cock
Nee, die gebruikt hij om te bellen.quote:
Hoevaak zou John Mandela hebben ontmoet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Breaking News: John Ewbank krijgt De Zak
http://www.nu.nl/muziek/3(...)zak-koningslied.html
Dit is de tweede keer binnen een uur dat ik de behoefte voel om te zeggen: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier".
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef El_jefe07 het volgende:
Lol Wim Kok op de iPad! Muisloos natuurlijk
23940x tijdens de opnames van Wit Lichtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoevaak zou John Mandela hebben ontmoet?
Eindelijk, nu nog zijn ballen eraf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Breaking News: John Ewbank krijgt De Zak
http://www.nu.nl/muziek/3(...)zak-koningslied.html
Of Lubbers of Brinkman ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Statistisch is de kans enorm gestegen dat we zo meteen Ad Melkert of Wouter Bos aan de lijn krijgen.
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kok verdient meer krediet dan hij krijgt.
Lijkt mij wel toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duur belletje vanuit Australië.
Of hij moet een collect call doen.
Klopt denk ik welquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.
eens. Het geheugen van de mens is slecht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.
Veel te duurquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Mansjester het volgende:
Geen beelden van zijn vrijlating laten zien
Hij had al een boekenbon gekregenquote:
UUuhh, Pimmetje zij dat Paars een puinhoop was dus dat is egt niet zoo, nie van mijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan worden de andere omroepen boos dat de VARA zoveel zendtijd krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze niet een halfuurtje doorpakken met de uitzending, om nog meer reacties te krijgen op het nieuws.
Of ze pakken de zendtijd van de herhaling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan worden de andere omroepen boos dat de VARA zoveel zendtijd krijgt.
De programmering van morgenavond wordt waarschijnlijk over de kop gegooid.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze niet een halfuurtje doorpakken met de uitzending, om nog meer reacties te krijgen op het nieuws.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de reactie van de TROS en Nick & Simon op het plein inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ze pakken de zendtijd van de herhaling.
Pim heeft de problemen enorm overdreven en heeft een periode van populisme en politieke chaos ingeluid. Ironisch genoeg had Fortuyn wel degelijk een aantal goede ideeën, maar die zijn helaas nooit tot uitvoering gekomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
UUuhh, Pimmetje zij dat Paars een puinhoop was dus dat is egt niet zoo, nie van mijn
Kok was vooral van het linkse verhaal en heeft gewoon geprofiteerd van jarenlange wereldwijde economische groei. Als je dan goed kijkt, had er zelfs meer mee gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een boze Bert van Leeuwen op het Mediapark is voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.
Je hebt gelijk; een herhaling van hetzelfde programma uitzenden is een veel beter idee...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon geen herhaling, of ze nou dezelfde mensen nog een keer laten zeggen dat Mandela geweldig was of 10 anderen, zoveel verschil maakt het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.
Droom zacht!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga dromen over mandelagod en wat voor geweldig persoon het was. Nou, kusjes
Voor alle duidelijkheid, dat was een soort poging tot een troll. Uiteraard was Kok inderdaad de laatste čcht breed gedragen minister-president.quote:
Ik zet Bruce Almighty op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga dromen over mandelagod en wat voor geweldig persoon het was. Nou, kusjes
Ik heb een potje met vet,...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei net "collect call" dus ik ben natuurlijk het filmpje van Uncle Jimmy gaan kijken.
Ik moet op m'n eigen woorden terugkomen. Ik sta ervan te kijken hoe zinnig de genoemde gasten over Mandela weten te praten. Humberto leidde het gesprek knap en schoot aan het einde even vol toen hij een anekdote over Mandela vertelde.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Zo weer terug te kijken op RTL4 in 15 min of zo...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet op m'n eigen woorden terugkomen. Ik sta ervan te kijken hoe zinnig de genoemde gasten over Mandela weten te praten. Humberto leidde het gesprek knap en schoot aan het einde even vol toen hij een anekdote over Mandela vertelde.
Er waren i.m.o. maar twee echte goede nummers die over Mandelia gingen en gemeend waren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:20 schreef DrDentz het volgende:
De muziek van die man en zijn levenswandel stonden me totaal niet aan, ik zie nu al op tegen zijn cd's met kitscherige liedjes ...[knip]
twitter:JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 20:44:23Vanavond introduceren wij onze nieuwe politieke duider @FerryMingelen . Dat zou wel eens een hele grote kunnen worden.. #carrieretweet reageer retweet
Het levert ook weer geld op, omroepen betalen ervoor om het uit te zenden. Commercie is niet verboden.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Tem het volgende:
Matthijs heeft weer een stempelplekje in z'n onderbroek.
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Hoor liever Midas Dekkers hier over..
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
Je mond vol hebben tegen racisme en dan iemand uitnodigen die het over aapjes gaat hebben terwijl je het ook over Mandela hebt...uh huh...
Stuk leuker is het daar. Gekleurde tafelquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lachen om 20 cm, die gekleurde tafel bij de buren.
Kale neger parade.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Stuk leuker is het daar. Gekleurde tafel
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef waxmask het volgende:
Anouk , de negerhoer, is er ook bij hoor als het over negers gaat.... Mijn god....
Is rullevant.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nou nou.
En verkeerde topic.
Begint inderdaad steeds erger te worden. Hij kan het allemaal niet meer volgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heet dit programma gewoon niet Jeroen Pauw voortaan?
Die Wittemans is een opgewarmd lijk. Jeroen draagt de show al tijden.
Opdonderen met die opvreter.
Nou nou. Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Begint inderdaad steeds erger te worden. Hij kan het allemaal niet meer volgen.
Hij kan nog aankondigingen doen, slechte bruggetjes maken en ons goedenavond, goedenavond wensen. Maar daar houdt het ook wel mee op..quote:
Jeroen met Eva.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heet dit programma gewoon niet Jeroen Pauw voortaan?
Die Wittemans is een opgewarmd lijk. Jeroen draagt de show al tijden.
Opdonderen met die opvreter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |