Oh echt? Dat is volledig nieuw voor ons.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Die kan alleen over zichzelf praten...
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gasten
idd, ik wil monique smit horen. Of desnoods de 4j's ofzoquote:
Aanbellen terwijl de camera al binnen isquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom is ivo niehe nog niet gebeld
Ik lees ze ook net en had de hoop dat jij meer wist. Maar lees nu dat hij emotioneel werd. naja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.
Ook jij zou Elles doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe vaak heeft zij Mandela ontmoet?
meervoudig, daarom heet ze Ellesquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
defineeer ontmoetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
We waren al bij 6, dus minimaal 7x anders telt het niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat ze nog kan praten met zo'n gag in dr mondquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Elles, live vanaf de Megalomaan.
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:45:36Publicitair zou dit een goed moment zijn om het dossier de Roy van Zuydewijn openbaar te maken. reageer retweet
Na de DWDD tafel van vandaag is het geluk nu echt compleet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Job er ook weer bij.
Het kan niet op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |