Oh echt? Dat is volledig nieuw voor ons.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Die kan alleen over zichzelf praten...
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gasten
idd, ik wil monique smit horen. Of desnoods de 4j's ofzoquote:
Aanbellen terwijl de camera al binnen isquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom is ivo niehe nog niet gebeld
Ik lees ze ook net en had de hoop dat jij meer wist. Maar lees nu dat hij emotioneel werd. naja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik was pas om 23:00 uur thuis en heb sindsdien alleen Nederland 1 aanstaan. Ik lees op Twitter berichten over het optreden van van Tan.
Ook jij zou Elles doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe vaak heeft zij Mandela ontmoet?
meervoudig, daarom heet ze Ellesquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
defineeer ontmoetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
We waren al bij 6, dus minimaal 7x anders telt het niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat ze nog kan praten met zo'n gag in dr mondquote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Elles, live vanaf de Megalomaan.
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:45:36Publicitair zou dit een goed moment zijn om het dossier de Roy van Zuydewijn openbaar te maken. reageer retweet
Na de DWDD tafel van vandaag is het geluk nu echt compleet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Job er ook weer bij.
Het kan niet op!
Pia Dijkstra kon ik nog uitleggen, dit niet... - konden ze echt geen actieve PvdA-politicus vinden? Nou ja, je moet toch wat...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Job er ook weer bij.
Het kan niet op!
Niet telepathisch verbonden zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Pandaplint het volgende:
Cohen wist het pas toen het op TV was
Die heeft die de Clerck, of hoe heet die gozer en Mandela een keer uitgenodigd bij Bolle Jan, toen tapte Lowietje nog wat moppen en zong René You've got a friend en toen was alles weer koek en ei tussen de heren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Zonder Froger was Mandela een nobody dus die komt ook nog wel langs.
With k-o-k, not like the cock from tv of course!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Kok heeft Mandela ook ontmoet.
Hello, I am Cock
Nee, die gebruikt hij om te bellen.quote:
Hoevaak zou John Mandela hebben ontmoet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Breaking News: John Ewbank krijgt De Zak
http://www.nu.nl/muziek/3(...)zak-koningslied.html
Dit is de tweede keer binnen een uur dat ik de behoefte voel om te zeggen: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier".
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef El_jefe07 het volgende:
Lol Wim Kok op de iPad! Muisloos natuurlijk
23940x tijdens de opnames van Wit Lichtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoevaak zou John Mandela hebben ontmoet?
Eindelijk, nu nog zijn ballen eraf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Breaking News: John Ewbank krijgt De Zak
http://www.nu.nl/muziek/3(...)zak-koningslied.html
Of Lubbers of Brinkman ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Statistisch is de kans enorm gestegen dat we zo meteen Ad Melkert of Wouter Bos aan de lijn krijgen.
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kok verdient meer krediet dan hij krijgt.
Lijkt mij wel toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duur belletje vanuit Australië.
Of hij moet een collect call doen.
Klopt denk ik welquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.
eens. Het geheugen van de mens is slecht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Kok is de meest recente premier van alle Nederlanders. We staan wat dat betreft al meer dan 11 jaar droog.
Veel te duurquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Mansjester het volgende:
Geen beelden van zijn vrijlating laten zien
Hij had al een boekenbon gekregenquote:
UUuhh, Pimmetje zij dat Paars een puinhoop was dus dat is egt niet zoo, nie van mijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan worden de andere omroepen boos dat de VARA zoveel zendtijd krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze niet een halfuurtje doorpakken met de uitzending, om nog meer reacties te krijgen op het nieuws.
Of ze pakken de zendtijd van de herhaling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan worden de andere omroepen boos dat de VARA zoveel zendtijd krijgt.
De programmering van morgenavond wordt waarschijnlijk over de kop gegooid.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze niet een halfuurtje doorpakken met de uitzending, om nog meer reacties te krijgen op het nieuws.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de reactie van de TROS en Nick & Simon op het plein inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ze pakken de zendtijd van de herhaling.
Pim heeft de problemen enorm overdreven en heeft een periode van populisme en politieke chaos ingeluid. Ironisch genoeg had Fortuyn wel degelijk een aantal goede ideeën, maar die zijn helaas nooit tot uitvoering gekomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
UUuhh, Pimmetje zij dat Paars een puinhoop was dus dat is egt niet zoo, nie van mijn
Kok was vooral van het linkse verhaal en heeft gewoon geprofiteerd van jarenlange wereldwijde economische groei. Als je dan goed kijkt, had er zelfs meer mee gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een boze Bert van Leeuwen op het Mediapark is voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.
Je hebt gelijk; een herhaling van hetzelfde programma uitzenden is een veel beter idee...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon geen herhaling, of ze nou dezelfde mensen nog een keer laten zeggen dat Mandela geweldig was of 10 anderen, zoveel verschil maakt het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt de herhaling ook nog langer, dan worden de andere omroepen nog bozer en brengt een EO fanatiekeling de Megalomaan tot zinken.
Droom zacht!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga dromen over mandelagod en wat voor geweldig persoon het was. Nou, kusjes
Voor alle duidelijkheid, dat was een soort poging tot een troll. Uiteraard was Kok inderdaad de laatste ècht breed gedragen minister-president.quote:
Ik zet Bruce Almighty op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga dromen over mandelagod en wat voor geweldig persoon het was. Nou, kusjes
Ik heb een potje met vet,...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei net "collect call" dus ik ben natuurlijk het filmpje van Uncle Jimmy gaan kijken.
Ik moet op m'n eigen woorden terugkomen. Ik sta ervan te kijken hoe zinnig de genoemde gasten over Mandela weten te praten. Humberto leidde het gesprek knap en schoot aan het einde even vol toen hij een anekdote over Mandela vertelde.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Humberto Tan schijnt indruk te hebben gemaakt met zijn optreden in RTL Late Night. Als ik zo bekijk wie de (beoogde) gasten waren, vind ik dat extra knap...
Naast Gordon - ik wist dit écht niet! - waren onder anderen Hans Kraaij junior, Goedele Liekens en Menno Buch aan tafel....
Zo weer terug te kijken op RTL4 in 15 min of zo...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet op m'n eigen woorden terugkomen. Ik sta ervan te kijken hoe zinnig de genoemde gasten over Mandela weten te praten. Humberto leidde het gesprek knap en schoot aan het einde even vol toen hij een anekdote over Mandela vertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |