Dat zei ik al voordat jij het poste.quote:
Ah, ze hebben 1 gevondenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Pandaplint het volgende:
De redactie is nog wanhopig opzoek naar een random neger om aan te schuiven
BBCquote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:petervheemst twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:35:07Obama vergat te vertellen dat Nelson Mandela pas op 1 juli 2008 van de FBI lijst van terroristen is geschrapt http://t.co/us8XwcSKDO reageer retweet
*posttequote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik al voordat jij het poste.
En nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=paris%20hilton&src=typd
Oh wow.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal domme mensen denken dat het echt is, dus het zal fake zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En űs Foppe zit er toch al een aantal jaren?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef regiliopeace het volgende:
Hoezo geen opvolgerZijn ze Hans Vonk al vergeten?
Pia Dijkstra en Gordon niet noemenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Alle grote der aarden gaan erheen en dan noemen ze Obama en ClintonWat dacht je van Bono en Cameron
Met een naam als Regilio Vrede kan je daar ook best aan de bak komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef regiliopeace het volgende:
Hoezo geen opvolgerZijn ze Hans Vonk al vergeten?
Of erica terpstraquote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Alle grote der aarden gaan erheen en dan noemen ze Obama en ClintonWat dacht je van Bono en Cameron
Foppe mocht Madiba zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En űs Foppe zit er toch al een aantal jaren?
Ik heb hem nooit als opvolger van het gedachtegoed van Mandela gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef OProg het volgende:
Zuma zit met zijn 3 vrouwen ergens in een enorme villa die miljoenen heeft gekost.
Die man is altijd bescheiden gebleven.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Pia Dijkstra en Gordon niet noemen
Jullie zijn niet serieusquote:
Regilio ontmoette hem 7 keerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met een naam als Regilio Vrede kan je daar ook best aan de bak komen.
Jezus heeft zich in Hans Kraaij Jr gemanifesteerd, die man is heilig.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Humberto Tan schijnt indruk te hebben gemaakt met zijn optreden in RTL Late Night. Als ik zo bekijk wie de (beoogde) gasten waren, vind ik dat extra knap...
Naast Gordon - ik wist dit écht niet! - waren onder anderen Hans Kraaij junior, Goedele Liekens en Menno Buch aan tafel....
Eigenlijk stond voor deze uitzending gepland Mandela te bellen over de grootsheid van Ivo Niehe. Dit kon helaas niet doorgaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom is ivo niehe nog niet gebeld
https://twitter.com/IroNiehequote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kanye West is de grootste, volgens Kanye West.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:48 schreef Syntix het volgende:
Over de doden niets dan goeds. Overigens zal Mandela vanwege zijn goede daden worden herinnerd. Niemand associeert hem met slechte daden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ze zouden eens echt objectief moeten zijn, het hele verhaal vertellen. Mandela heeft ook aanslagen laten plegen en veel onschuldige slachtoffers gemaakt.
Zo vlak na zijn dood is dat misschien moeilijk, maar hiervoor deden ze het ook niet.
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gastenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Humberto Tan schijnt indruk te hebben gemaakt met zijn optreden in RTL Late Night. Als ik zo bekijk wie de (beoogde) gasten waren, vind ik dat extra knap...
Naast Gordon - ik wist dit écht niet! - waren onder anderen Hans Kraaij junior, Goedele Liekens en Menno Buch aan tafel....
Nephuilen om sympathie op te wekkenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat voor soort indruk? Misschien terugkijken. Vind Tan wel wat, maar 90% van zijn gasten
Bazen parodiequote:
Dat weet je toch? Die kan alleen over zichzelf praten...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hij heeft Ruud Gullit gebeldquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |