Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik neem zo maar een whisky denk ik..
Mandela was een terrorist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.
Of ga Mandela gewoon achterna, hij wacht op je.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
Ik noemde je al Kenneth joh, Kennethquote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier pak je Syntix niet mee, want hij vindt het zelf ook.
[ afbeelding ]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
Pff Gelukkig de mening van Pia is binnen, ik kan gaan slapen.
Als hij nu 33 was. Ok....maar kom op. 95 jaar en al maanden instabiel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn dus echt ongepast, ik deel de zorgen van Eenskijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze mij ook straks bellen om mijn mening over Mandela? Onwijze zwartjoekel was het.
Lijkt me wel dat ze jou ook bellen, mij hebben ze ook al gebeldquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze mij ook straks bellen om mijn mening over Mandela? Onwijze zwartjoekel was het.
Ik ben de enige TV SC'er hier hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.
Een van de weinigen die wel wou werken, maar niet mochtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Mani89 het volgende:
In dat geval ben jij dus de troll!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben de enige TV SC'er hier hoor.
Ik houd een vinger aan de pols.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pia Dijkstra is een deskundige politica met een jarenlange achtergrond op het gebied van grote nieuwsgebeurtenissen op tv.
Maar wie is hetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Mansjester het volgende:
Wat een diepe ogen heeft deze gast
Zijn haast grotten
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben Mandela trouwens wel dankbaar dat hij uitgerekend vandaag, op dit heerlijke avondje, gaat. Anders had er nu nog een steeds een groot blok over de "decemberstorm" () bovenaan pagina 101 van Teletekst gestaan.
Ja, maar nu komt Gerrit Hiemstra er niets over vertellenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben Mandela trouwens wel dankbaar dat hij uitgerekend vandaag, op dit heerlijke avondje, gaat. Anders had er nu nog een steeds een groot blok over de "decemberstorm" () bovenaan pagina 101 van Teletekst gestaan.
Er zat wel verrassend veel blad aan de bomen, zo te zien. Het is maar goed dat het zo heeft gestormd.quote:
De gingers worden altijd als eerste geloosd....over apartheid gesproken.quote:
alleen mandelaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
Loont het de moeite zo terug te kijken of is het alleen maar over Mandela?
Maar goed dat Nelson de storm nauwelijks mee heeft moeten maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gerrit Hiemstra, door DE dood is iedereen de horrorstorm vergeten
Dan ga ik Family Guy kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |