Jij ook niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
Op CNN doen ze extra dramatisch, zulen vast een paar huilende afro-amerikanen in beeld komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is er mis met CNN? En doe ff normaal man..
Ik probeerde slechts aan te geven dat niemand verplicht is om P&W te kijken, laat staan om je in dit topic op te houden als je het programma sowieso nooit kijkt en verafschuwt. Het is niet alsof we in Nederland maar één tv-zender hebben. Ringo kan vast ergens een leuke zender vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je haalt je post volledig onderuit door een poging te doen RTL 7 te willen dissen.
cnn is Amerikaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeg kun je nou een gaan slapen ofzo, niemand vindt je grappigquote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Froome gebruikt doping.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
cnn is Amerikaen Amerika is
BBC is VK en VK is
![]()
![]()
Ik ben net geboren inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik merk het al.. allemaal mensen die de tijd van Mandela niet hebben meegemaakt.
Obama's teksten zitten vol met zinnen van hem of van die tijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Now he belongs to the ages" zeiden ze ook toen Lincoln was overleden.
Ik kijk niet eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik probeerde slechts aan te geven dat niemand verplicht is om P&W te kijken, laat staan om je in dit topic op te houden als je het programma sowieso nooit kijkt en verafschuwt. Het is niet alsof we in Nederland maar één tv-zender hebben. Ringo kan vast ergens een leuke zender vinden.
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
twitter:Constanzie twitterde op donderdag 05-12-2013 om 23:14:05#Mandela is vertrokken op de geboortedag van Jeroen Krabbé. #fact reageer retweet
Waarom zouden tweets van bekende nederlanders belangrijker zijn dan die van een anderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is het meest trieste nieuws van de week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die engnekken staan nu te dringen om sympathiek te worden gevondenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter is het FOK! van de grachtengordel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Doeiquote:
ik ben behoorlijk van mijn stuk. ik maak tenminste geen flauwe grappen zoals de rest van de reguliere TV SC'ers hier. stelletje trolls.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zeg kun je nou een gaan slapen ofzo, niemand vindt je grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |