abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133961069
Fipo :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133968628
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)! :P

Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum. :')

Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht. _O-
pi_133971293
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen

Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release ;(

Lastige keus..
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133971513
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen

Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release ;(

Lastige keus..
Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
A murky, forgotten land.
pi_133971530
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)! :P

Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum. :')

Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht. _O-
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
A murky, forgotten land.
pi_133971671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
Ik heb een PS+ abbo van 1 jaar(geldig tot eind februari 2014) :9
pi_134016796
suffe kerstdeals op psn :O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134035057
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht ;( ). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.

Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
pi_134040739
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht ;( ). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.

Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
Die laser lens-probleem kan je toch fiksen?

Ik heb de 40GB Phat model(CECHH01,NTSC versie) sinds medio Januari/2-3 Februari 2010,overkocht van een mede forumlid die woont in Seattle,USA voor $150(plus $100 extra).Ik gebruik het nog steeds trouwens. :9

Vorige jaar april(tijdens paasweekend marathon)had ik dus een defecte laser lens-probleem,pas 3/4 maanden later(Juli/Augustus 2012) werd het gefikst(vanwege het feit dat mijn oudere Indonesische vriend part-time op Schiphol werkt,3 kinderen heeft en ook nog eens andere reparaties doet).

Er moest echter een specifiek nieuwe laser lens besteld worden,om de defecte onderdeel te vervangen.Die van jou is waarschijnlijk een KES-410A volgens Amazon(kijk bij production description),hetzelfde als mijn PS3.

Vorige jaar Juli een 320 GB HDD gekocht om die 40 gig te vervangen,pas 6/7 maanden later (medio Februari j.l) gewisseld.Eerst wel backup gemaakt natuurlijk en een 2e PSN main-account aangemaakt(HK). :P
pi_134042512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
Uiteindelijk toch maar bij Saturn gekocht voor weinig.

Dikke game hoor! Maar grafisch is het toch ECHT niet het near to next gen wat ze ons in trailers voorschotelde.

Ik heb overigens nog nooit eerder een GTA game gehad en/of gespeeld.
pi_134043225
NFS Rivals voor 30 euro in de PSN store
pi_134047609
Voor diegenen die een lange micro USB kabel hebben en met hun Dualshock 4 controller willen gamen op de PS3, hier een lijst met games die wel en niet werken:

http://www.reddit.com/r/P(...)ght_now_lets_create/

GTA 5 werkt dan dus net weer niet :') Verdommes!
pi_134048239
Hallo FOK!ers,

ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.

Alvast bedankt!
  zondag 8 december 2013 @ 15:14:38 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134048929
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef kimmyking het volgende:
Hallo FOK!ers,

ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.

Alvast bedankt!
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_134048984
quote:
19s.gif Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
  zondag 8 december 2013 @ 15:18:03 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134049001
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef kimmyking het volgende:

[..]

PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar die twee games kunnen vast wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_134049410
Heeft er hier iemand een handige turtorial van hoe het bevestigen van een nieuwe hdd tot het installeren van de software?

EDIT: Laat maar al gevonden!

[ Bericht 14% gewijzigd door kimmyking op 08-12-2013 15:46:29 ]
pi_134094824
Playstation Store is offline :(

Ik wilde na een hele tijd weer eens Deus Ex HR spelen (de originele versie, niet de Directors Cut).
Toendertijd heb ik alles van mijn HDD gewist, dus ik wil weer naar de Store om mijn code opnieuw in te voeren (ik heb de Limited Edition met een code voor het Explosive Mission Pack).
Krijg ik een update van de Store, prima. Meteen daarna de melding dat de Store niet bereikbaar is wegens service :(

Ben overigens wel gewoon ingelogd, dat wel.
A murky, forgotten land.
pi_134095175
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij

Wil toch nog deze games spelen:

Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.

Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
pi_134096342
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij

Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie

Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden :Y
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.

En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
A murky, forgotten land.
pi_134099053
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
Tomb Raider ooit al eens gespeeld, maar vond het toen niet echt heel boeiend. Misschien later weer eens proberen ja.

Maar ik koop hem in eerste instantie puur voor de exclusives :Y

Zo net eentje besteld *O*
  maandag 9 december 2013 @ 22:21:52 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134099435
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!

Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:12:39 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134104450
Binnenkort ook een complete release voor Metal Gear Rising, inclusief alle DLC...

... al zullen ze wederom wel weer niet de originele taal erin stoppen als optie, dus fuck it....
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:25:10 #25
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_134104842
http://www.twitch.tv/bartcoah

Ik ben weer aan het streamen! AC BF :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_134106953
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort ook een complete release voor Metal Gear Rising, inclusief alle DLC...

... al zullen ze wederom wel weer niet de originele taal erin stoppen als optie, dus fuck it....
zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?
ik zie nooit wat anders als zeik posts van je...
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:24:28 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134109431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?
ik zie nooit wat anders als zeik posts van je...
Trials Evo, Super Meat Boy, Ni No Kuni, ilomilo, Journey, Mark of the Ninja, etc etc etc etc etc....
pi_134116855
Vandaag komt die binnen *O*

Ook al is de PS4 er al :+ . Toch heb ik echt wel zin om al die toppers nog te spelen op de PS3. Heb zoveel goede games gemist toen ik alleen op de Xbox 360 gamede.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:05:45 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134116947
Ik wilde hem ook eigenlijk deze week gaan kopen, maar misschien dat ik toch even wacht op een bundel die me wat meer aanspreekt.

Misschien dat er in januari/februari nog bepaalde games uitkomen die ook in een bundel met de PS4 zullen zitten...!?
pi_134117123
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde hem ook eigenlijk deze week gaan kopen, maar misschien dat ik toch even wacht op een bundel die me wat meer aanspreekt.

Misschien dat er in januari/februari nog bepaalde games uitkomen die ook in een bundel met de PS4 zullen zitten...!?
Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.

Het is gewoon zonde als je een PS4 heb maar er niks op speelt. Dan maar een PS3 en nog ff alle toppers daarop spelen. Zeker met psplus is het nog een leuk jaar denk ik.
pi_134119568
Gisteravond maar weer eens begonnen aan Uncharted 1. Ik had een replay van de Uncharted reeks al heel lang op het programma staan.
Blijft een leuke game (serie).
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:56:21 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_134120694
Ik heb 1 en 2 slechts een stuk gespeeld omdat ik daarna geen tijd meer had en bij opnieuw oppakken ff vergeten was hoe de controls werkte en dus geen zin meer had. Toch weer eens opnieuw starten!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:57:24 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_134120733
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!

O+ TR2013 O+
L'Amour menaçant:
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:58:43 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_134120776
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:

Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie

Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellen O+
Al moet ik B2S zelf nog spelen. Wacht ff tot ik weer tijd heb, dan is ie ook vast goedkoper.
Is nl wel zo'n spel wat je in (bijna) 1 ruk moet/wil spelen denk ik.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:36:51 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134121920
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.

Het is gewoon zonde als je een PS4 heb maar er niks op speelt. Dan maar een PS3 en nog ff alle toppers daarop spelen. Zeker met psplus is het nog een leuk jaar denk ik.
Mjah, ik heb op zich FIFA14 al liggen voor de PS4, en ook op PSN+ zijn er al wat leuke gratis games beschikbaar, en komen er meer aan, dus ik wil ook zeker niet te lang wachten om hem te kopen, maar dus wel het liefst met een beetje een leuke bundel, en Killzone schijnt toch niet zo geweldig te zijn...
pi_134131590
Alles doet het nu, maar vind het wel echt jammer dat je perse een cc moet hebben om trial van psplus aan te schaffen.

Volgende week wel even een grotere hdd kopen, want nu kan ik telkens maar 1 spel installeren/spelen. Toevallig was de super slim 12GB in de aanbieding en zoveel games ga ik ook weer niet kopen. Maar 12GB is weer net iets te weinig helaas :P Dus binnenkort even een 500GB schijf halen.

Nu mijn eerste demo downloaden. Beyond Two Souls *O*
pi_134136115
Holy fucking shit wat is die demo geweldig zeg :o

De soundtrack is ook super. Het lijkt trouwens wel erg op de soundtrack van Inception.
pi_134136986
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ben trots op je AQ!
pi_134167771
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ben trots op je AQ!
Net als donkey kont op de Wii!
  woensdag 11 december 2013 @ 23:43:17 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134176001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellen O+
Al moet ik B2S zelf nog spelen. Wacht ff tot ik weer tijd heb, dan is ie ook vast goedkoper.
Is nl wel zo'n spel wat je in (bijna) 1 ruk moet/wil spelen denk ik.
B2S was bij lange na niet de ervaring die Heavy Rain was.
Wel zou ik hem idd in 1 ruk uitspelen, anders raak je te veel uit het verhaal.
pi_134177757
Diablo 3 @ps3 _O_ _O_ online co-op _O_

tof dat het geen neppe port is maar echt gewoon een betere game dan de pc versie :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_134177918
Beyond two souls binnen van Saturn

voor 26¤ een goeie deal denk ik

morgen maar eens spelen :9
pi_134205337
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen :r . Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf :O

Dacht dat het juist heel makkelijk los ging.
pi_134205539
Dus ik stond hier in de Free record shop voor de gein de 2ehands games bak even te browsen, echt de helft van die bak staat vol met FIFA en PES games :')
pi_134205660
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen :r . Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf :O

SONY ROTZOOI!
pi_134206279
quote:
17s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:

Dan pak je de reparatiehamer toch even.
pi_134209344
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dan pak je de reparatiehamer toch even.
Dan weet je zeker dat die ps3 het niet meer doet
pi_134336821
Vraagje: kun je data (en dan bedoel ik echt àlle data) van de ene PS3 overzetten naar de anders door een backup te maken en deze op de andere PS3 te zetten? Of kan dit echt alleen dmv een ethernetkabel doen?
pi_134339293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SONY ROTZOOI!
Je hebt duidelijk geen ervaring :P
Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad :')

Waarschijnlijk vergeet ie een schroefje :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_134341321
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad :')

Is al gelukt :P

Moest het klepje voorzichtig met een schaar omhoog doen en toen kreeg ik hem ineen keer open. Hij zat blijkbaar erg vast, want had op YT gezien dat het juist super makkelijk los moet gaan. Maar gelukkig nu wel los hier.

En Sony rotzooi. Nou nee hoor vind ik. Hell, zelfs de consoles vind ik mooier dan de Xbox consoles. Alleen is het nog wel even wennen met de controller :{

Heavy Rain en The Last of Us alvast gekocht *O*
pi_134341528
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

PS4 Pheno dan stap ik weer in!
pi_134342793
Belgische playstation gamers hier?

Ik heb een verkeerde code van playstation plus besteld voor 90 dagen.
Voor een tientje geef ik je de code.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  maandag 16 december 2013 @ 21:00:49 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134343045
The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen, verhaal is goed, maar de gameplay kan echt beter. Had een beetje dat Alan Wake repititieve gevoel..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134354883
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef maniack28 het volgende:
The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen, verhaal is goed, maar de gameplay kan echt beter. Had een beetje dat Alan Wake repititieve gevoel..
Wat is er dan met de gameplay?
A murky, forgotten land.
pi_134355229
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

PS4 Pheno dan stap ik weer in!
Die is er al, wat is jouw smoes?
pi_134355283
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2013 08:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die is er al, wat is jouw smoes?
Smoes?
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:13:00 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134358232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat is er dan met de gameplay?
Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134358720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 08:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Smoes?
Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!
pi_134359980
_O_ hotline miami _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134360454
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!
Geen smoes :P

Ik ga/ging hem sowieso pas over een half jaartje ofzo halen.
pi_134360793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.
Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.

Over die scenes, ik heb daar geen last van gehad. Vond het verhaal prima zo en op deze manier toch voor een SP game toch flink wat uren mee vermaakt.
pi_134387798
Offer #9
These offers expires on 19 December 11:59 AM GMT

Rain (PS3)
Was ¤12.99/AU$18.45/£9.99, now ¤6.99/AU$10.35/£5.49
Additional 10% discount for PS Plus members

http://blog.eu.playstatio(...)of-christmas-deal-9/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games dinsdag 17 december 2013 @ 23:13:04 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_134388258
Hoe is die game?
.....Kennedy
pi_134389902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Hoe is die game?
leuke sfeer en artwork, maar meer ook niet, is ie 7 euro waard? ja ik vind van wel
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 december 2013 @ 10:18:08 #65
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134396074
Voor 7 euro zou ik hem aanraden aan iemand die van Japanse droge stijl games houdt. Dus niet te veel snelle actie.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:39:21 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134396619
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef portie het volgende:

[..]

Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.

Over die scenes, ik heb daar geen last van gehad. Vond het verhaal prima zo en op deze manier toch voor een SP game toch flink wat uren mee vermaakt.
True, maar ik had beter verwacht.. ik ben helaas een moeilijke klant. Als het gaat om emotionele binding vond ik The Walking Dead (Telltale) beter!
pi_134397935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Hoe is die game?
Als je van games zoals Braid, Flower, Limbo en Journey houdt, zul je Rain waarschijnlijk ook waarderen. Kwalitatief kan het net niet aan deze games tippen, maar 7 euro vind ik een redelijk bedrag voor wat je krijgt.
  woensdag 18 december 2013 @ 18:24:55 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134412660
Wat een matige game is dat GRID2 trouwens. Vond deel 1 erg goed destijds, en ook wel fan van de Dirt games, maar GRID2 heeft ten eerste een vrije lelijke 'filter' er overheen, wat het niet echt kleurrijk maakt, maar een beetje 'grijzig' allemaal, ten tweede word je in de Touge races regelmatig gediskwalificeerd wanneer je tegen de tegenstander opknalt, maar ook wanneer hij tegen je opknalt...

... en ten derde lijken de tracks in Hong Kong voor geen meter.

Was gratis op PSN+, dus stoor me er verder ook niet zo heel veel aan, maar toch jammer dat ze niet veel meer uit deze game wisten te halen. Deel 1 was beter, de Dirt games zijn beter, en zelfs de replays in deze game zijn stukken minder indrukwekkend dan die van andere racegames.
pi_134466528
O+ unfinshed swan O+

jammer dat ie zo kort duurt ;(
-Rabia Al-Basri
pi_134481215
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:39:36 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134481330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die drie
pi_134483243
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die drie
Ai, de gameplay was al geen succesnummer in de vorige 2. Maar hij is niet echt duur meer dus ik zal hem vast bestellen een dezer dagen.
pi_134488746
Zo, dat was de nieuwe playthrough van de Uncharted-reeks.
Ik had ze voor het laats een paar jaar terug gespeeld en had al een hele tijd een replay op de agenda staan en ben daar een tijdje geleden eindelijk weer aan begonnen.

Blijft een geweldige reeks en nog steeds één van de absolute toppers voor de PS3 _O_
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:29:29 #74
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134489271
Nu wachten op U4 maar ik denk dat het iets anders wordt. Zonder Nate in ieder geval.
pi_134490309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef Ixnay het volgende:
Nu wachten op U4 maar ik denk dat het iets anders wordt. Zonder Nate in ieder geval.
en op de ps4 he, niet ps3 :)
pi_134490511
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, dat was de nieuwe playthrough van de Uncharted-reeks.
Ik had ze voor het laats een paar jaar terug gespeeld en had al een hele tijd een replay op de agenda staan en ben daar een tijdje geleden eindelijk weer aan begonnen.

Blijft een geweldige reeks en nog steeds één van de absolute toppers voor de PS3 _O_
Damn jij speelt games op een rap tempo uit :o

Wil die serie zeker een keer gaan spelen :)
pi_134490790
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik had ze al een keer gespeeld, dus puzzels e.d. kende ik nog. En dan gaat het best snel. Al deed ik er bij U2 15 uur over en U3 13 uur.
Games die ik voor het eerst speel daar doe ik een stuk langer over hoor ;)
A murky, forgotten land.
pi_134517591
Dacht ik gisteravond eens fijn Gran Turismo 5 te gaan spelen. Dus ik doe de disc er in. Is er zoals gebruikelijk een update beschikbaar. Logisch. Blijken dat 25 bestanden te zijn, dus dat duurt even. Prima.
Krijg ik vervolgens de vraag of ik alle bestanden qua auto's, circuits e.d. op de harde schijf wil installeren, want dat scheelt uiteindelijk in de laadtijden. Nou vooruit. 8 GB en 40-50 minuten later was dat klaar.

En toen was het 1.00u }:|
A murky, forgotten land.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:41:06 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134518279
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

en op de ps4 he, niet ps3 :)
Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...

Maar het zou best kunnen dat ie alsnog op de PS3 uitkomt toch?
pi_134518522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...

Maar het zou best kunnen dat ie alsnog op de PS3 uitkomt toch?
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
pi_134521499
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dacht ik gisteravond eens fijn Gran Turismo 5 te gaan spelen. Dus ik doe de disc er in. Is er zoals gebruikelijk een update beschikbaar. Logisch. Blijken dat 25 bestanden te zijn, dus dat duurt even. Prima.
Krijg ik vervolgens de vraag of ik alle bestanden qua auto's, circuits e.d. op de harde schijf wil installeren, want dat scheelt uiteindelijk in de laadtijden. Nou vooruit. 8 GB en 40-50 minuten later was dat klaar.

En toen was het 1.00u }:|
Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snel :')
pi_134526799
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
is die ook op de ps3 te verkrijgen?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2013 @ 17:37:13 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134528506
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

is die ook op de ps3 te verkrijgen?
Fahrenheit is PS2, dus enkel met eerste generatie PS3 te spelen.
pi_134534227
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snel :')
Nou moet ik wel zeggen dat dat van gisteren, met GT5, wel een uitzondering was hoor, zo lang.
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

V&A / [TK] PS3 spellen

Hij heeft de hele Uncharted serie te koop zag ik.
A murky, forgotten land.
pi_134551431
pi_134551549
KH BbS - PSP vs. PS3

zondag 22 december 2013 @ 10:56:46 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134552312
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
pi_134571594
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
eerder slaapverwekkend dan saai

O+ journey O+

zo kort ook weer ;(
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 december 2013 @ 22:52:33 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134585044
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.

Ben bij precies dezelfde baas gestopt met precies dezelfde frustratie.
  zondag 22 december 2013 @ 23:06:47 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134585775
Dank je O+ Dan ga ik die serie dus niet een tweede kans geven!
pi_134587763
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

eerder slaapverwekkend dan saai

O+ journey O+

zo kort ook weer ;(
Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.
pi_134591517
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.
idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.
-Rabia Al-Basri
pi_134598367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.

Ben bij precies dezelfde baas gestopt met precies dezelfde frustratie.
en dat is welke ?
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_134599091
Als ik een tweedehands Ubisoft game wil kopen, zoals Splinter Cell Blacklist, Far Cry 3 of AC 3 of 4, waarvan de bijgeleverde Ubisoft (of Uplay heet dat geloof ik) al gebruikt is, kan ik de game dan gewoon spelen of heb ik persé een Ubisoft/Uplay code nodig?
Het gaat dan over singleplayer.
A murky, forgotten land.
pi_134602212
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.
Dat de soundtrack magistraal is werkt ook zeer sfeerverhogend. :)
  maandag 23 december 2013 @ 23:39:49 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134631879
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

en dat is welke ?
Die in het water...
  maandag 23 december 2013 @ 23:45:24 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134632124
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een tweedehands Ubisoft game wil kopen, zoals Splinter Cell Blacklist, Far Cry 3 of AC 3 of 4, waarvan de bijgeleverde Ubisoft (of Uplay heet dat geloof ik) al gebruikt is, kan ik de game dan gewoon spelen of heb ik persé een Ubisoft/Uplay code nodig?
Het gaat dan over singleplayer.
Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.
pi_134634057
Is het al januari? Ik wil TLoU: Left Behind verdomme. ;(
pi_134635784
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die in het water...
Ursula, die in het zee meermin level denk ik dan ?

die is ook behoorlijk vervelend, als je er problemen mee hebt kan je het beste levels grinden en de nieuwe keyblade van het pirate ship alvast halen.
daarna stock je donald en goofy gewoon met een lading hi-potions en wat ethers.
en zelf speel je op safe door zoveel mogelijk te ontweiken en alleen aan te vallen als het veilig is.

moet lukken dan.
pi_134636024
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.
Mooi ^O^
A murky, forgotten land.
pi_134656474
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/

Zitten een paar hele mooie aanbiedingen tussen :)
pi_134662018
Verdomme, gisteren een spel besteld. Was direct leverbaar en zou vandaag bezorgd worden.

Niet dus :(
Dat wordt dus op zijn vroegst pas na de kerst }:|
A murky, forgotten land.
pi_134662100
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/

Zitten een paar hele mooie aanbiedingen tussen :)
Da's een beste lijst!
A murky, forgotten land.
pi_134668868
Puppeteer voor ¤18,-, die komt er dus sowieso in! *O*
  woensdag 25 december 2013 @ 12:54:09 #108
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_134682104
Borderlands 2 _O_ DmC _O_ _O_ Playstation Plus _O_ _O_ _O_
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_134682612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:54 schreef LDS het volgende:
Borderlands 2 _O_ DmC _O_ _O_ Playstation Plus _O_ _O_ _O_
Ik heb Borderlands 2 al eens uitgespeeld op de Xbox 360, maar dat is alweer een poos geleden. Ik ga zeker met Playstation Plus weer die game downloaden en spelen. Blijft toch wel een leuke game om te spelen.

_O_
pi_134691943
WWE 2k14 gekocht :), maar 15 euro. Koopje !
pi_134692141
Dat automatisch updates en patches downloaden is @ PS3 toch wel extreem handig!
pi_134693502
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
  woensdag 25 december 2013 @ 22:14:48 #113
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134696581
Ik ga binnenkort de HDD uit mn laptop halen en vervangen voor een SSD, echter wilde ik deze verkopen maar aangezien het slechts 640GB is zal dit niet veel opleveren. Past deze in de PS3 Phat ongeacht het aantal GB van de HDD?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_134696875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
boeiend, dat was sowieso een omslachtig gekut met converteren en omzetten in 4gb chunks vanwege FAT32
pi_134699806
quote:
whut???
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 december 2013 @ 23:48:47 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134700262
Ben nu DMC aan het downloaden, en vanavond Borderland 2 ook al gratis binnengehaald. :)

Ben best benieuwd naar Borderlands. Intro was eigenlijk al geweldig, en het stijltje vind ik ook tof. Weet alleen even niet wie ik als main character wil gebruiken. Zit niet echt iemand tussen die me echt aanspreekt. Die blonde gast het meest qua uiterlijk, want normaal, maar in shooters speel ik weer liever een sniper, en dan zit je met een of andere stealthy semi-ninja opgescheept... die er dom uitziet.

Geen idee of je die ninja vervolgens een beetje tof kunt tweaken qua uiterlijk, maar waarschijnlijk zit je vast aan dat domme masker...
pi_134700584
was het trouwens niet zo dat je downloads verder gaan terwijl je gamet?
-Rabia Al-Basri
pi_134701914
quote:
99s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:55 schreef Slayage het volgende:
was het trouwens niet zo dat je downloads verder gaan terwijl je gamet?
Nope
Dat is wel op de PS4
pi_134702570
quote:
8s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nope
Dat is wel op de PS4
okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usb
-Rabia Al-Basri
pi_134706685
quote:
Serieus???
pi_134707749
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usb
PlayStation 4 is geen entertainmentmachine

Zit er gewoon niet in, maar misschien dat er een update gaat komen om de functionaliteit weer toe te voegen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_134707821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:08 schreef Tain het volgende:

[..]

PlayStation 4 is geen entertainmentmachine

Zit er gewoon niet in, maar misschien dat er een update gaat komen om de functionaliteit weer toe te voegen
Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.

Maar persoonlijk heb ik dat met de PS3 nooit gebruikt en dat zal straks met de PS4 ook niet anders zijn. Ik gebruik mijn Playstation puur en alleen voor het gamen. Niet meer, niet minder.
A murky, forgotten land.
pi_134707960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.

Maar persoonlijk heb ik dat met de PS3 nooit gebruikt en dat zal straks met de PS4 ook niet anders zijn. Ik gebruik mijn Playstation puur en alleen voor het gamen. Niet meer, niet minder.
Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.
pi_134711345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:24 schreef Principia het volgende:

[..]

Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.
thanks voor het goede nieuws ^O^
-Rabia Al-Basri
pi_134712607
quote:
99s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ben nu DMC aan het downloaden, en vanavond Borderland 2 ook al gratis binnengehaald. :)

Ben best benieuwd naar Borderlands. Intro was eigenlijk al geweldig, en het stijltje vind ik ook tof. Weet alleen even niet wie ik als main character wil gebruiken. Zit niet echt iemand tussen die me echt aanspreekt. Die blonde gast het meest qua uiterlijk, want normaal, maar in shooters speel ik weer liever een sniper, en dan zit je met een of andere stealthy semi-ninja opgescheept... die er dom uitziet.

Geen idee of je die ninja vervolgens een beetje tof kunt tweaken qua uiterlijk, maar waarschijnlijk zit je vast aan dat domme masker...
Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.

En de klasses kun je volledig personaliseren met skins die voor het grijpen liggen of kunt kopen uit de machines. Aanpassen van de karakter kun je in verschillende towns doen. In Sanctuary staat ie net buiten de teleport room bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyberia18 op 26-12-2013 13:32:22 ]
  donderdag 26 december 2013 @ 13:35:08 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134712828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.

En de klasses kun je volledig personaliseren met skins die voor het grijpen liggen of kunt kopen uit de machines. Aanpassen van de karakter kun je in verschillende towns doen. In Sanctuary staat ie net buiten de teleport room bijvoorbeeld.

Thanks :) Alleen Siren is zo'n magie chick, en ik wilde eigenlijk wel gewoon lekker bruut schieten :P
  donderdag 26 december 2013 @ 13:37:10 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134712892
Over bruut schieten gesproken, trailer voor Sniper Elite 3 is uit.

Die killcam was echt tof in deel 2. Zou graag zien dat veel meer games die zouden gebruiken. Zou tof zijn als het bijvoorbeeld in een game als GTA5 ofzo zou zitten.

pi_134713276
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks :) Alleen Siren is zo'n magie chick, en ik wilde eigenlijk wel gewoon lekker bruut schieten :P
Salvador is je vriend dan. ;)
pi_134713444
Ik heb laatst Uncharted 3 gekocht en gisteren na een aantal uren spelen wil ik vandaag verder gaan, start de game niet meer op. De zwarte laadscherm waar rechtsonder de ring draait blijft voor eeuwig laden. Wat is deze?

Heb die nieuwe ps3 met 12gb. Heb zelf de 60gb schijf overgezet van een phat.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:05:03 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134713857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Salvador is je vriend dan. ;)
... maar dan zit je dus weer met een lelijke dwerg opgescheept :P

Ik ben wel weer zo oppervlakkig dat ik gewoon met een coole gast of een lekker wijf wil spelen, als ik uren met zo'n game bezig ben... :P
pi_134713975
Gaige _O_
  donderdag 26 december 2013 @ 14:12:06 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134714058
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaige _O_
Rood haar > fail.
pi_134744574
Zo ook even Beyond Two Souls gekocht ~:)
pi_134749168

_O_

quote:
If you haven’t heard yet our first ever single player DLC, The Last of Us: Left Behind, will be available to download in early 2014. The teaser trailer is out and we’ll have ton of news hitting in early January about it so keep your PS3 humming.
soreadyforthis
pi_134776128
PS+ _O_ *O* :9

Jammer dat DmC geen dual-audio is ;(
pi_134776278
Hopelijk komt vandaag mijn game wél binnen.

Maandag besteld, was direct leverbaar en artikelen voor 21.00u 23 dec. besteld (en dat had ik) werden gegarandeerd op 24 dec. bezorgd. Niet dus :(
En gisteren lag er ook niks op de mat :'(
A murky, forgotten land.
pi_134776283
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:53 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb laatst Uncharted 3 gekocht en gisteren na een aantal uren spelen wil ik vandaag verder gaan, start de game niet meer op. De zwarte laadscherm waar rechtsonder de ring draait blijft voor eeuwig laden. Wat is deze?

Heb die nieuwe ps3 met 12gb. Heb zelf de 60gb schijf overgezet van een phat.
Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.

En Uncharted _O_ _O_ _O_
Blijft een van de tofste game serie voor de PS3. Onlangs heb ik alle delen weer eens gespeeld.
A murky, forgotten land.
pi_134781417
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 december 2013 07:30 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt vandaag mijn game wél binnen.

Maandag besteld, was direct leverbaar en artikelen voor 21.00u 23 dec. besteld (en dat had ik) werden gegarandeerd op 24 dec. bezorgd. Niet dus :(
En gisteren lag er ook niks op de mat :'(
Hier ook pfffff.

Had ook een hdd voor de ps3 besteld en zou gewoon vandaag worden bezorgd, maar nee de bezorging is toch weer vertraagd. Zal wel door kerst komen, maar het is echt irritant. Het is nu al de zoveelste keer dat een bezorging uitgesteld wordt.

Hopelijk komt Beyond Two Souls wel gewoon vandaag binnen.
pi_134786530
Damn toch wel vet hoor dat Playstation Plus.

Had even 3 maanden genomen en heb nu meteen Borderlands 2, Remember Me, Uncharted 3 en Little Big Planet Karting aan mijn downloadlijst toegevoegd. Gewoon 4 games die ik meteen kan spelen.

Alleen als Post NL even mee had gewerkt om mijn hdd vandaag gewoon af te leveren. Dan kon ik ook daadwerkelijk de games downloaden en installeren :O
pi_134787143
En DMC is nog een partijtje vet ook 😊
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134787715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef Poit het volgende:
Heb die toch ook maar aan het lijstje toegevoegd. Wil hem toch wel proberen nu ik hem gratis kan spelen :D
pi_134789878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 07:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.

En Uncharted _O_ _O_ _O_
Blijft een van de tofste game serie voor de PS3. Onlangs heb ik alle delen weer eens gespeeld.
Nja ik denk niet dat het toeval is. Zowel bij savegame op een andere account als op die van mij precies op dezelfde plek blijft ie vast lopen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_134809764
pi_134817647
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef Poit het volgende:
Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crash :+

Blijkbaar is de beschrijving niet op te halen. Ik zie de linkerkolom wel, maar de downloadknop reageert niet :')
pi_134865832
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 09:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crash :+

Blijkbaar is de beschrijving niet op te halen. Ik zie de linkerkolom wel, maar de downloadknop reageert niet :')
Ik had hetzelfde, heb via de pc download geactiveerd en dat werkte prima.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_134896002
  maandag 30 december 2013 @ 21:30:30 #147
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134896084
PS Plus _O_
pi_134896513
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
PS Plus _O_
PS Plus is ongelofelijk bazig _O_

DmC is vetter dan ik veracht had!
Narf!
pi_134896729
Even 2 schaamteloze crossposts tussendoor O-)

V&A / [TR] God of War Ascension PS3
V&A / [TR] Gran Turismo 5 (PS3)

Deze 2 games heb ik te ruil O-)
A murky, forgotten land.
  maandag 30 december 2013 @ 22:05:37 #150
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_134898108
Weet iemand hoe Bol.com tweedehands werkt? Is bol.com dan de tussenpersoon? Ik wil dark Souls prepare to die edition bestellen.
*Hosselcopter*
pi_134899134
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe Bol.com tweedehands werkt? Is bol.com dan de tussenpersoon? Ik wil dark Souls prepare to die edition bestellen.
Ja je besteld bij bol.com en betaald meteen. Bol.com geeft dan door aan de verkoper dat het item verkocht moet worden en waar het heengestuurd moet worden. Heb zelf al meerdere malen een boek op die manier verkocht.
pi_134899198
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Dibble het volgende:
Bol is dan idd de tussenpersoon.

Maar volgens mij is er ook een Fokker die die game in de aanbieding heeft.
Ik zal het even op zoeken.

V&A / [TK] 3 games PS3: Dark Souls, GTA5, Batman Arkham City
Zelf goede ervaringen met deze user ^O^
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:20:08 #153
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_134906833
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bol is dan idd de tussenpersoon.

Maar volgens mij is er ook een Fokker die die game in de aanbieding heeft.
Ik zal het even op zoeken.

V&A / [TK] 3 games PS3: Dark Souls, GTA5, Batman Arkham City
Zelf goede ervaringen met deze user ^O^

Wordt helaas bol dan. Ik moet de dlc toch ook echt hebben die bij de PTD edition komt.
*Hosselcopter*
pi_134907162
Zojuist de 2 ps4 games die je met psplus kan downloaden "aangeschaft" dan kan ik ze alsnog downloaden wanneer ik de Ps4 eindelijk heb.
Narf!
pi_134912585
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, heb via de pc download geactiveerd en dat werkte prima.
Mja, dat ga ik nu ook maar doen. Gisteren even gekeken of ik het bij meerdere spellen had en schijnbaar is mijn shop corrupt geraakt of zo :') Firmware-patches om de week kan ook niet goed zijn :+
pi_134949528
Pffff wat een schijtbezorgdienst is dat DHL/Selektvracht zeg.

Ik dacht gister eindelijk Beyond Two Souls binnen te kunnen hebben, maar nee waarschijnlijk ben ik gewoon het pakketje en mijn geld kwijt.

Dus ik op de site kijken waar je de status kan opzoeken en daar stond dat het pakketje bezorgd is. Nou ik heb geen bel gehoord en er lag niks in de brievenbus. Hoe weet ik nu waar het pakketje is? Wel erg slordig hoor.

Ga zeker nog wel even bellen, maar word ook niet echt vrolijk van alle berichten op internet. Ik kan er eigenlijk nu vanuit gaan dat ik het spel en geld kwijt ben :( :r
pi_134950247
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff wat een schijtbezorgdienst is dat DHL/Selektvracht zeg.

Ik dacht gister eindelijk Beyond Two Souls binnen te kunnen hebben, maar nee waarschijnlijk ben ik gewoon het pakketje en mijn geld kwijt.

Dus ik op de site kijken waar je de status kan opzoeken en daar stond dat het pakketje bezorgd is. Nou ik heb geen bel gehoord en er lag niks in de brievenbus. Hoe weet ik nu waar het pakketje is? Wel erg slordig hoor.

Ga zeker nog wel even bellen, maar word ook niet echt vrolijk van alle berichten op internet. Ik kan er eigenlijk nu vanuit gaan dat ik het spel en geld kwijt ben :( :r
Waar heb je het spel besteld dan? Normaal komt het toch met de tnt?
pi_134951098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:17 schreef rdwilbrink het volgende:

[..]

Waar heb je het spel besteld dan? Normaal komt het toch met de tnt?
Hier: http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/

Echt schandalig dat bedrijf wat moet bezorgen. Ik ben lang niet de enige die een bestelling gewoon niet binnen krijgt zoals je kan zien.

Ok het is ''maar'' 35 euro, maar toch is het weggegooid geld zo.
pi_134953727
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hier: http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/

Echt schandalig dat bedrijf wat moet bezorgen. Ik ben lang niet de enige die een bestelling gewoon niet binnen krijgt zoals je kan zien.

Ok het is ''maar'' 35 euro, maar toch is het weggegooid geld zo.
Dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn games ook het liefst in een winkel koop, dan maar een paar euro meer betalen.
En als ik een game dan via internet koop (zelden) dan doe ik dat via Bol, Neckermann of Fok.
A murky, forgotten land.
pi_134953887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn games ook het liefst in een winkel koop, dan maar een paar euro meer betalen.
En als ik een game dan via internet koop (zelden) dan doe ik dat via Bol, Neckermann of Fok.
Heb nooit problemen gehad met games online kopen, maar DHL of Selektvracht is gewoon bagger. Zeggen dat ze het hebben bezorgd en dan niks achter laten :r

Normaal koop ik het ook bij Bol of 2ehands via Fok, maar bij die site was toevallig Beyond Two Souls in de aanbieding. Ach ja dan maar geen Beyond Two Souls. Voorlopig dan. Om nou weer te betalen voor de dezelfde game.
pi_134957308
Weinig problemen met DHL. En ik krijg vaak zat van ze :')
pi_134961742
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Heb nooit problemen gehad met games online kopen, maar DHL of Selektvracht is gewoon bagger. Zeggen dat ze het hebben bezorgd en dan niks achter laten :r

Normaal koop ik het ook bij Bol of 2ehands via Fok, maar bij die site was toevallig Beyond Two Souls in de aanbieding. Ach ja dan maar geen Beyond Two Souls. Voorlopig dan. Om nou weer te betalen voor de dezelfde game.
Je kan toch de webshop bellen of DHL bellen lijkt me.
pi_134990646
Hmm lag vandaag toch ineens in de brievenbus :')
pi_134991469
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm lag vandaag toch ineens in de brievenbus :')
Ze lezen hier mee :+
pi_134992007
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze lezen hier mee :+
Zou je haast wel denken ja :D

Naja gelukkig toch nog het spel binnen *O*

Edit: 500GB HDD ook eindelijk binnen nu. Nu kan de ps3 en de games echt gaan beginnen voor mij. Moest eerst steeds installeren en verwijderen, omdat ik maar 12gb had.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vault-Boy op 02-01-2014 18:50:01 ]
pi_135007319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef Sickert het volgende:
Zojuist de 2 ps4 games die je met psplus kan downloaden "aangeschaft" dan kan ik ze alsnog downloaden wanneer ik de Ps4 eindelijk heb.
Je bedoelt de gratis games Resogun ect

quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Zou je haast wel denken ja :D

Naja gelukkig toch nog het spel binnen *O*

Edit: 500GB HDD ook eindelijk binnen nu. Nu kan de ps3 en de games echt gaan beginnen voor mij. Moest eerst steeds installeren en verwijderen, omdat ik maar 12gb had.
veel plezier met je ps3

[ Bericht 44% gewijzigd door rdwilbrink op 03-01-2014 00:33:03 ]
pi_135013948
Ik ben nu met Splinter Cell Blacklist bezig, en heb in de 1e missie bij het Police Station die Snake Camera (fiber optic camera) gemist.

Kan ik die later in de game nog kopen in Paladin of een Black Market of was dat mijn enige kans en komt ie niet meer terug?
A murky, forgotten land.
pi_135092031
Borderlands 2 aan het downloaden en installeren :+
pi_135094870
Heb mezelf goed vermaakt met Borderlands.
Moet wel zeggen dat ik wel achter blijf met PS+ games, ze komen sneller uit dan dat ik kan uitspelen.
Built for Speed
pi_135098493
Red Dead de moeite waard om te kopen?
  zondag 5 januari 2014 @ 13:17:08 #171
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_135098955
Ik da
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vond vooral de eerste helft van de game boeiend en goed.
Het 2e deel kwam er de sleur in, heb hem eigenlijk ook daarom niet uitgespeeld (nog).
Verder toch wel 1 van de betere games van de laatste jaren.
pi_135100068
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef marcek het volgende:
Ik da

[..]

Ik vond vooral de eerste helft van de game boeiend en goed.
Het 2e deel kwam er de sleur in, heb hem eigenlijk ook daarom niet uitgespeeld (nog).
Verder toch wel 1 van de betere games van de laatste jaren.
Dank u, ga hem aanschaffen.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:21:57 #173
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135101318
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Over het algemeen wel. Lijkt qua besturing veel op GTA 4, ook de manier waarop je missies en sidequests doet. Alleen is de setting natuurlijk compleet anders. Weinig bebouwing en veel open velden.

Vanaf een bepaald punt lijken alle missies op elkaar. Je achtervolgt een groep mensen op paarden, of je wordt juist achtervolgd. En dat is eentonig en makkelijk.
pi_135103896
Gister zijn beyond 2 souls en the last of us, voor een prijs van 60 euro samen binnengekomen. Daarnet beyond al uitgespeeld, vrij kort, korter en minder dan heavy rain maar toch vermakelijk.

Nu maar beginnen aan TLOU
pi_135129101
Wat is Borderlands 2 toch leuk,beter dan CoD en BF :9

http://www.pu.nl/artikele(...)-exclusieve-ps3-rpg/
dual-audio :Y)
  maandag 6 januari 2014 @ 09:25:41 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135135769
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister zijn beyond 2 souls en the last of us, voor een prijs van 60 euro samen binnengekomen. Daarnet beyond al uitgespeeld, vrij kort, korter en minder dan heavy rain maar toch vermakelijk.

Nu maar beginnen aan TLOU
TLOU O+

B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
L'Amour menaçant:
pi_135137214
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
pi_135138797
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:41 schreef Pheno het volgende:
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
Probeer de reset eens:

pi_135139000
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Probeer de reset eens:

[ afbeelding ]
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat :@
A murky, forgotten land.
pi_135139197
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat :@
Ik kwam er ook pas achter toen ik een keer geen contact kreeg met mijn console op mijn controller en die tip ergens las. :)
pi_135139279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Probeer de reset eens:

[ afbeelding ]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
pi_135139304
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ah balen dat het niet werkt.
pi_135139307
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Open je controller eens en maak de contacten schoon.
pi_135139541
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Open je controller eens en maak de contacten schoon.
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper :)
pi_135145350
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper :)
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:23:24 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135146807
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
Itt de belachelijke prijs voor een losse controller :{
L'Amour menaçant:
pi_135161699
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

TLOU O+

B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.

TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
pi_135162562
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.

TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3 :P
  maandag 6 januari 2014 @ 21:35:44 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135164995
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder :D
quote:
De eerste 2 uurtjes vond ik ook de minste, op de intro na. Maar zodra Ellie er bij is bouwt het zich langzaam op tot een schitterende emotionele ervaring. En ik ben zelf niet zo van de shooter spellen en dergelijke (als dit er al onder valt).
L'Amour menaçant:
pi_135165030
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3 :P
Eerst beyond two souls maar dan. De mindere van de 2. :)
pi_135167665
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder :D
Het heen en weer springen in de tijd zorgde bij mij er ook voor dat het langer duurde tot ik er in kwam. Totdat ik wat verder in het spel kwam en er bepaalde gebeurtenissen waren gebeurd waardoor de gaten in het verhaal opgevuld werden. Toen ging het echt leven voor me en kon ik de tijdslijnen ook plaatsen en kreeg ik gevoelsmatig ook een band met de hoofdpersoon.

Evengoed vond ik HR beter.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:43:27 #192
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135169070
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:45:25 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135169175
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:46:38 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135169248
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
Voor zover ik kon lezen wel. Het is pre Joel tijd met Ellie in de hoofdrol <3
pi_135169256
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
jip!
-Rabia Al-Basri
pi_135174627
Al een aantal uurtjes met Heavy Rain bezig. Ja het is een aparte game zal ik maar zeggen. Zulke games heb ik nog nooit gespeeld, maar het is een mooie game. Je merkt trouwens wel meteen dat het een deprigame is. Niet dat ik een vrolijk verhaal verwacht had maar toch.

Was net bij dat stukje waar je die baby moet helpen. Wel mooi gedaan ;(

Waar ik me soms wel al aan erger is die besturing en die QTE. Je moet vaak zo snel reageren dat ik alweer de verkeerde knop indrukte.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vault-Boy op 07-01-2014 00:53:38 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:45:05 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135181246
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef maniack28 het volgende:
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
Fahrenheit zag ik op PSN staan volgens mij. Maar ik ben best een graphics hoer, dus ik weet niet of ik dat moet doen.....
L'Amour menaçant:
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:46:37 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135181278
Inmiddels iets verder met Beyond trouwens en gister had ik toch wel een erg spannend stuk te pakken. Misschien dat t dan toch nog er aan gaat komen :D Maar nog steeds HR > B2S, puur omdat ik tot nu toe nergens het gevoel heb dat t ook maar iets uitmaakt op welke knop ik ram, of dat ik dood kan gaan.
L'Amour menaçant:
pi_135181650
Doodgaan kan dan ook niet.
pi_135236319
Heb net een ps3 binnen vanuit Engeland. Daar zit dus een Engelse stroomkabel bij die niet compatibel is met het stopcontact. Kan ik gewoon een Nederlandse stroomkabel van de ps3 gebruiken of kan het dan misgaan?
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:42:58 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135255222
Past die stekker ook niet als je wat harder duwt?
pi_135256708
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Past die stekker ook niet als je wat harder duwt?
In Engeland gebruiken ze andere stopcontacten waarop de kabels zijn afgestemd. Die kabels werken dus niet in de meeste Europese landen (die Engelsen en Amerikanen moeten ook altijd alles anders doen :P) Deze heb ik erbij gekregen:

Ik heb het wat verder onderzocht en als het goed is moet een euro kabel voldoen. Het enige verschil is dat de Engelse kabel tot 5 ampère gaat en de euro kabel tot 2,5 ampère. Maar op de ps3 (superslim) staat dat die 0.85 A nodig heeft dus dat moet wel snor zitten, of dat hoop ik tenminste.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:08:57 #203
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135266452
Ja, dat zit wel snor, ik heb bij aanschaf beide kabels gehad (ook bij mijn xbox)
pi_135302496
Ben nu over de helft, maar weet nog steeds niet wat ik nou echt van de game moet vinden :N .

Hij is goed hoor en voel soms echt wel mee met de personages
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek is ook super. Maar ik vind het soms echt wel verwarrend met die vele QTE's (ik ben echt vaak te laat met precies op tijd reageren) en steeds weer spelen met een ander personage. Laat ik maar niks zeggen over de laadtijden als je weer een andere verhaal moet volgen. Zo volg je een verhaal van die en dan krijg je weer een laadscherm. Dan weer 5 minuten met die en alweer een laadscherm, omdat je dan weer met iemand anders moet spelen 8)7 .

Dat vind ik wel echt minder aan Heavy Rain. Nogmaals het is zeker wel een goede game en een goed verhaal, maar misschien is het toch wel iets te langzaam voor mij ;( Ik speel hem zeker uit, maar kijk toch wel meer uit naar Beyond Two Souls. Die demo vond ik echt fantastisch.
pi_135307540
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben nu over de helft, maar weet nog steeds niet wat ik nou echt van de game moet vinden :N .

Hij is goed hoor en voel soms echt wel mee met de personages
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek is ook super. Maar ik vind het soms echt wel verwarrend met die vele QTE's (ik ben echt vaak te laat met precies op tijd reageren) en steeds weer spelen met een ander personage. Laat ik maar niks zeggen over de laadtijden als je weer een andere verhaal moet volgen. Zo volg je een verhaal van die en dan krijg je weer een laadscherm. Dan weer 5 minuten met die en alweer een laadscherm, omdat je dan weer met iemand anders moet spelen 8)7 .

Dat vind ik wel echt minder aan Heavy Rain. Nogmaals het is zeker wel een goede game en een goed verhaal, maar misschien is het toch wel iets te langzaam voor mij ;( Ik speel hem zeker uit, maar kijk toch wel meer uit naar Beyond Two Souls. Die demo vond ik echt fantastisch.
Je moest eerst beyond two souls gaan spelen.!! de betere van de twee imo. maar ja als het je niet trekt.. :P

Bij beyond vind ik dat switchen erger, omdat het van kind naar volwassenen naar puber en vervolgens naar tiener gaat. En zo 8 uur door.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 10:15:17 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:36:20 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135308155
B2S begin ik nu wel steeds leuker te vinden. Maar dat is eigenlijk puur vanwege het verhaal, waarbij t switchen van tijdlijnen (kind, puber, vrouw) nu langzaamaan alle puzzle stukjes invult. Het is een mooi meeslepend verhaal ana t worden.

Qua gameplay vind ik t echter nog steeds een heel stuk minder dan Heavy Rain. En daar hoefde je al weinig te doen. Maar B2S spant daarmee echt de kroon. Ik heb t gevoel dat ik gewoonweg nergens op hoef te drukken en dan gaat ie toch wel gewoon verder.

Maar verder wil ik, wvoor het verhaal :Y
L'Amour menaçant:
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:01 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135308180
Speelt er iemand trouwens met een tablet app? Je kan B2S bv met je iPad als controller spelen, maar weet niet of dat fijn is eigenlijk.
L'Amour menaçant:
pi_135311065
Weet iemand hoe dit zit?

Als ik een tweedehands Far Cry 3 of Assassins Creed 3 koop, waarvan de code al gebruikt is, kan ik die game dan gewoon spelen of heb ik persé die code nodig?
A murky, forgotten land.
pi_135311316
De multiplayercode is volgens mij gebonden aan account.
pi_135311329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Speelt er iemand trouwens met een tablet app? Je kan B2S bv met je iPad als controller spelen, maar weet niet of dat fijn is eigenlijk.
Zoals ik al in mijn review zei: leuk dat het kan, maar toegevoegde waarde is nul :P
pi_135311842
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:17 schreef Pheno het volgende:
De multiplayercode is volgens mij gebonden aan account.
Dus de multiplayer zou ik bij een reeds gebruikte code dus niet kunnen spelen, maar de singleplayer is dan geen probleem, als ik het goed begrijp?
A murky, forgotten land.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:01 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135312233
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoals ik al in mijn review zei: leuk dat het kan, maar toegevoegde waarde is nul :P
Dan ga ik de moeite van het downloaden van de app niet nemen :P
L'Amour menaçant:
pi_135312966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dus de multiplayer zou ik bij een reeds gebruikte code dus niet kunnen spelen, maar de singleplayer is dan geen probleem, als ik het goed begrijp?
Als ik het goed heb is dat inderdaad geen probleem.
pi_135312990
Mooi :7
A murky, forgotten land.
pi_135341832
Inmiddels 30-40 uur met Borderlands 2,ben net level 17 Siren.

Eerst even Sir Hammerlock varkids missie(Mighty Morphin) doen en dan trein kapen(story mission). :9
pi_135447898
Heeft Red Dead niet zoiets als een fast travel? Op paard en wagen na, dat je niet iedere keer overal naar toe moet lopen.
pi_135450803
Meer info plus een trailertje van TLOU: Left Behind

http://www.ign.com/articl(...)us-single-player-dlc

*O*
pi_135450963
Ja volgens mij wel. Als je een campfire maakt kun je fasttravel starten
Built for Speed
pi_135456245
Nu beginnen aan Beyond Two Souls. Lekkere muziek als je PS3 dat nummer draait op je dashboard. Dat vind ik trouwens wel echt een leuke future aan de PS3. Dat die bijna met elk spel wel een themesong draait op je dashboard _O_
pi_135457436
Onlangs aan Splintercell Blacklist begonnen, erg toffe game :Y

Alleen die Spider Bot app voor op de mobiel, waarmee je extra gear kunt vrij spelen crasht continue, dus daar kan ik niks mee :(
A murky, forgotten land.
  maandag 13 januari 2014 @ 22:40:37 #221
66083 Platina
78th Element
pi_135460331
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Gyp het volgende:

[..]

In Engeland gebruiken ze andere stopcontacten waarop de kabels zijn afgestemd. Die kabels werken dus niet in de meeste Europese landen (die Engelsen en Amerikanen moeten ook altijd alles anders doen :P) Deze heb ik erbij gekregen:

[ afbeelding ]

Ik heb het wat verder onderzocht en als het goed is moet een euro kabel voldoen. Het enige verschil is dat de Engelse kabel tot 5 ampère gaat en de euro kabel tot 2,5 ampère. Maar op de ps3 (superslim) staat dat die 0.85 A nodig heeft dus dat moet wel snor zitten, of dat hoop ik tenminste.
Heb mijn PS3 superslim ook uit Engeland. Gewoon de kop er af halen en de draadjes in een NL kop zetten. Werkt prima.
pi_135542233
Liberation hd is uit.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:40:20 #223
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135542895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liberation hd is uit.
Ik weet het nog niet, of ik het ga kopen. Eerst demo proberen.
pi_135546219
Potver,wat is BL2 toch tof. :9

Nu level 23 Siren met Angelic Matriarch Class Mod level 19 na 80 uur spelen!

PS+ O+
pi_135546321
  donderdag 16 januari 2014 @ 01:35:34 #226
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135548259
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NIET OP FCUKIGNWRTWR# VALENTIJSDAG..

DAN IS MIJN#@%$#@%@#$%@ VRIENDIN JARIG!$E@#@@##@$W#

/rage

En verder, duurt nog een maand :)
pi_135560662
quote:
February 2014
PS4: Outlast
PS3: Bioshock Infinite, Metro Last Light.
Vita: Dynasty Warriors Next, Modnation Racers.
pi_135561526
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Damn man.

Echt man dat PS+ is echt zoveel nicer dan Xbox Live _O_

Metro LL nog steeds niet gespeeld, dus nu een mooie kans om hem toch alsnog te spelen w/
pi_135561618
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:03 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Damn man.

Echt man dat PS+ is echt zoveel nicer dan Xbox Live _O_

Metro LL nog steeds niet gespeeld, dus nu een mooie kans om hem toch alsnog te spelen w/
Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.
PS4 game is bevestigd.
pi_135561818
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.
PS4 game is bevestigd.
Hmm ok :{

Naja ga er wel vanuit hoor dat wij het ook krijgen ^O^
pi_135603536
quote:
heb ik ook tlou zelf nodig?
-Rabia Al-Basri
pi_135605374
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb ik ook tlou zelf nodig?
Ja. En mocht je de game nog niet hebben uitgespeeld, doe dit alsnog alvorens je straks aan de DLC begint.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:07:37 #233
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_135606546
Gisteren mijn PS4 weggedaan wegens het gebrek aan games.

Bij Intertoys een PS3 Superslim gehaald met 500Gb, Beyond: Two Souls en The Last of Us. Aanbieding van 249.

Tevens GT6 er bij gekocht.

Ik geniet weer! Beyond is zooooo vet! Je leeft echt mee en denkt ook echt over welke opties je gaat kiezen. Gewoon een interactieve film.

En dat terwijl ik Heavy Rain maar niks vond. :)

Ow en GT6 is pure porno. :9~
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_135606633
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren mijn PS4 weggedaan wegens het gebrek aan games.

Bij Intertoys een PS3 Superslim gehaald met 500Gb, Beyond: Two Souls en The Last of Us. Aanbieding van 249.

Tevens GT6 er bij gekocht.

Ik geniet weer! Beyond is zooooo vet! Je leeft echt mee en denkt ook echt over welke opties je gaat kiezen. Gewoon een interactieve film.

En dat terwijl ik Heavy Rain maar niks vond. :)

Ow en GT6 is pure porno. :9~
:o

Ik begrijp het wel hoor. Heb het zelf ook gedaan. Er zijn gewoon nog teveel toppers die ik gemist heb op de PS3. Die wil ik eerst allemaal rustig spelen, voordat ik überhaupt een PS4 haal.

Beyond Two Souls _O_
pi_135611340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja. En mocht je de game nog niet hebben uitgespeeld, doe dit alsnog alvorens je straks aan de DLC begint.
toen ik de game weg deed, wist ik niet van de dlc, anders had ik em nooit weggedaan :( zo heb ik ook bioshock infinite nog liggen voor de dlc
-Rabia Al-Basri
pi_135625900
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

toen ik de game weg deed, wist ik niet van de dlc, anders had ik em nooit weggedaan :( zo heb ik ook bioshock infinite nog liggen voor de dlc
Terwijl ze voor de release van de game al hun DLC-plannen kenbaar hadden gemaakt.

http://www.joystiq.com/20(...)eason-pass-detailed/

Maar goed gelukkig kun je het spel inmiddels voor een zacht prijsje op de kop tikken. ;)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 00:26:06 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135628557
Ik begrijp niet zo goed dat mensen GT6 zo mooi vinden. Alles wat ik van die game zie, qua video's, of als ik de demo speel of in de winkel zie, is het gewoon verdomd 'saai', qua textures, lighting, snelheid, etc etc.

Ik vind Forza bijvoorbeeld wel een schitterende game.

Maar zowel Forza alswel GT5/6 zijn beide gewoon minder mooi dan bijvoorbeeld Dirt 2, of Grid, of Need for Speed Shift 2, etc etc.
pi_135634048
Ik denk dat ze vooral bedoelen mooi als in realistisch uitziend :P dirt, grid en nfs gaan meestal voord e bontere kleuren en effecten ;)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:08:15 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135634266
Mooi is sowieso behoorlijk subjectief. :D
pi_135635590
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen GT6 zo mooi vinden. Alles wat ik van die game zie, qua video's, of als ik de demo speel of in de winkel zie, is het gewoon verdomd 'saai', qua textures, lighting, snelheid, etc etc.

Ik vind Forza bijvoorbeeld wel een schitterende game.

Maar zowel Forza alswel GT5/6 zijn beide gewoon minder mooi dan bijvoorbeeld Dirt 2, of Grid, of Need for Speed Shift 2, etc etc.
Begrijpt alleen niet dat GT6 voor PS3 is en niet voor PS4.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:43:22 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135636071
B2S uitgespeeld.
Neeeext!

Uh.... Next?
Ik heb niks meer! :o
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:44:29 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135636105
quote:
yesssss. Geef ik mezelf een Valentijnsdag kado! ;)

Doet iemand t tenminste... -O-
L'Amour menaçant:
pi_135647430
Wat betekend dit?

Het resultaat na de verhuizing helaas. Iets aan te doen?
pi_135649073
Ik heb net XCOM: Enemy Unknown binnen gehaald. Had het al op 3 januari "gekocht". :P

Volgens Wikipedia pagina is het een "reimagined"remake,heeft het hoge scores(85-95% of 8.5-9.5 punten) gehaald en is zelf GOTY geweest!! :o

[ Bericht 25% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 18-01-2014 19:20:34 ]
pi_135649468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Apekoek het volgende:
Wat betekend dit?

[ afbeelding ]

Het resultaat na de verhuizing helaas. Iets aan te doen?
Probeer de screen settings eens op standaard te zetten. Op de powerbutton drukken net zo lang tot je twee beeps gehoord hebt, dan loslaten. De PS3 zal als het goed is opstarten met een lagere resolutie. Als je beeld hebt kun je alles weer in settings aanpassen.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:37:52 #246
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135653418
Guys, die PS3 games van PSN blijven die altijd gratis of zijn dat iedere maand andere? En waar kan ik zien welke? :D
pi_135655617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef maniack28 het volgende:
Guys, die PS3 games van PSN blijven die altijd gratis of zijn dat iedere maand andere? En waar kan ik zien welke? :D
Van PS+? De te downloadbare games staan in de Instant Game Collection onder Playstation Plus, die wordt wel regelmatig aangepast. Het handigste is om de games die je wil spelen in je downloadlist te zetten zodat als ze weer verdwijnen uit de IGC je ze nog via je eigen downloadlijst kunt downloaden wanneer je wilt.
pi_135656886
Ze blijven altijd gratis zolang je abonnement loopt. Je moet ze alleen wel 1x aanklikken zodra ze in de igc komen
Built for Speed
pi_135659410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb net XCOM: Enemy Unknown binnen gehaald. Had het al op 3 januari "gekocht". :P

Volgens Wikipedia pagina is het een "reimagined"remake,heeft het hoge scores(85-95% of 8.5-9.5 punten) gehaald en is zelf GOTY geweest!! :o
het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.
pi_135659759
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.
a.s Maandag even goed uitgebreid spelen ter kennismaking,misschien op classic moeilijkheidsgraad. :9
pi_135659943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

a.s Maandag even goed uitgebreid spelen ter kennismaking,misschien op classic moeilijkheidsgraad. :9
als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffe :P
  zaterdag 18 januari 2014 @ 23:22:49 #252
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135660608
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Van PS+? De te downloadbare games staan in de Instant Game Collection onder Playstation Plus, die wordt wel regelmatig aangepast. Het handigste is om de games die je wil spelen in je downloadlist te zetten zodat als ze weer verdwijnen uit de IGC je ze nog via je eigen downloadlijst kunt downloaden wanneer je wilt.
^O^ eens even kijken wat daar tussen staat dan, thanks!
pi_135661851
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffe :P
Maakt niet uit,hoe moeilijker hoe beter :+
  zondag 19 januari 2014 @ 01:11:59 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135664205
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerder ;)
pi_135666260
quote:
99s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerder ;)
toch net even wat anders. En lang niet zo lastig :P
pi_135673334
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
pi_135675104
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
Lastig maar hij heeft gezien dat hij werkte en jij weet niet wat hij er onderweg naar huis mee gedaan heeft.
Laat hem in ieder geval even een reset doen (powerknop ingedrukt houden tot twee biepjes, PS3 start dan op in een soort minimal mode) of andere kabels te proberen.
pi_135675549
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
jij MOET niks, hij kan niks claimen bij je, daarnaast als jij zegt dat jij het probleem dat hij beschrijft in 3 jaar niet hebt gehad, is het of een BS verhaal of hij heeft iets met de ps3 gedaan
-Rabia Al-Basri
pi_135675727
ik neigde er ook wel wat naar inderdaad. voor hetzelfde geld heeft hij hem laten vallen, of heeft hij hem omgewisseld voor een kapotte ps3 die hij had staan, bedankt voor de reacties in ieder geval
  zondag 19 januari 2014 @ 21:02:49 #260
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135693781
Assassins Creed Liberation HD zojuist uitgespeeld. Ik zou hem niemand aanraden voor 19,99 euro.

Het was een beetje een sfeerloze AC, vergeleken met alle andere AC's. De wereld is beperkt, missies geen uitdaging. Je kunt best weinig sidequests etc doen ipv de main storyline.

Nu weet ik dat het een handheld game was en geen volwaardige AC, maar toch is het niet wat ik er van verwacht had...
pi_135693953
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Ixnay het volgende:
Assassins Creed Liberation HD zojuist uitgespeeld. Ik zou hem niemand aanraden voor 19,99 euro.

Het was een beetje een sfeerloze AC, vergeleken met alle andere AC's. De wereld is beperkt, missies geen uitdaging. Je kunt best weinig sidequests etc doen ipv de main storyline.

Nu weet ik dat het een handheld game was en geen volwaardige AC, maar toch is het niet wat ik er van verwacht had...
Ik had al mijn twijfels maar bij deze dus bevestigd. Een AC wereld moet voor mij wel groot en weids aanvoelen.
pi_135712421
Ik heb nog steeds een sixaxis controller,inmiddels bijna 4 jaar. ;( _O-
pi_135716229
Mijn ps3 leest geen games meer wat nu?
pi_135718229
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef bjanaan het volgende:
Mijn ps3 leest geen games meer wat nu?
op de grond gooien en erop springen
pi_135718283
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

op de grond gooien en erop springen
En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"
A murky, forgotten land.
pi_135718377
Gelukkig is er hier nog genoeg liefde te bespeuren voor Beyond Two Souls. Heb hem gisteren bijna non-stop gespeeld (op de mat gevonden na ski-vakantie) en vind het een fantastisch spel! Hopelijk speel ik hem vanavond uit.
pi_135718564
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?
  maandag 20 januari 2014 @ 15:05:12 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135719575
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef NutKees het volgende:
Gelukkig is er hier nog genoeg liefde te bespeuren voor Beyond Two Souls. Heb hem gisteren bijna non-stop gespeeld (op de mat gevonden na ski-vakantie) en vind het een fantastisch spel! Hopelijk speel ik hem vanavond uit.
Ik heb hem uitgespeeld O+

Wel hebben we gisteren eens op verneuk-stijl gespeeld met 2 man. Dwz met man en macht proberen de dingen te doen die het spel NIET wil dat je doet. Lukt niet. Je kan t nog zo verneuken, je komt altijd op exact hetzelfde punt weer terug. Hooguit dat je een enkele cutscene niet kreeg maar t resultata was exact hetzelfde als de eerste playthrough waarbij ik alles op m'n best deed. De keuzes in B2S zijn niets meer dan een illusie. Erg jammer.
L'Amour menaçant:
pi_135721548
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is wel vervelend natuurlijk.

Wellicht kun je de Nederlandse Playstation support bellen:

0495 574 817
A murky, forgotten land.
pi_135724741
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Heb je al gekeken of de laser nog is?
pi_135775858
Klaar ket borderlands 2, erg leuke game
Built for Speed
pi_135798226
Hmm Ni No Kuni in de sale voor 8 euro.......
Built for Speed
pi_135798346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm Ni No Kuni in de sale voor 8 euro.......
Een steal!

Ben geen fan van het battle-systeem maar verder een hele leuke game.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135859624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een steal!

Ben geen fan van het battle-systeem maar verder een hele leuke game.
En toen was de januari sale maar tot half januari :(
Built for Speed
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:33:19 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135859978
quote:
Wanneer komt de goty editie naar PS4?
pi_135861414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wanneer komt de goty editie naar PS4?
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:26:14 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135861997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:27:46 #279
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135862073
Laat nou eerst maar eens die aankondiging voor GTA5 en Dark Souls 2 voor de PS4 komen... ;)
pi_135862885
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.
Mijn comeback hier is permanent dus akkoord. 8-)
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:59:15 #281
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135877480
Begonnen aan The Last of Us vanavond. Voor sommige dingen ben ik veel te ongeduldig. Bijvoorbeeld die klikkers. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:35:31 #282
137815 mriekz
Praatgraag.
pi_136004514
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
He who feels he is too small to make a difference, has never been bitten by a mosquito.
pi_136011143
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Saw 1 en Saw 2.Leuke braingames
pi_136011415
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef vegeta015 het volgende:

[..]

Saw 1 en Saw 2.Leuke braingames
_O-
pi_136011699
Die zijn echt te bagger voor woorden.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:48:57 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136011814
quote:
Buzz?

http://www.bol.com/nl/p/buzz-quiz-tv/1004004006044033/
  maandag 27 januari 2014 @ 17:00:42 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136012307
quote:
Little Big Planet of zo?
L'Amour menaçant:
pi_136012360
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Die zijn echt te bagger voor woorden.
Smell the taste of ironie ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 17:05:08 #289
137815 mriekz
Praatgraag.
pi_136012437
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Little Big Planet of zo?
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
He who feels he is too small to make a difference, has never been bitten by a mosquito.
pi_136025731
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:

[..]

Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!
  maandag 27 januari 2014 @ 21:28:40 #291
137815 mriekz
Praatgraag.
pi_136025944
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!
Dankje! ^O^
pi_136025958
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef mriekz het volgende:

[..]

Dankje! ^O^
:*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:14:22 #293
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136036090
Is hier heel toevallig nog iemand die één of meerdere co-op trophies wil halen bij Far Cry 3 op de PS3.

Onmogelijk om dit in een willekeurige online lobby te doen want ik word steeds in random missies geplaatst en dat zijn altijd juist de missies die ik al heb...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 03:48:23 #294
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_136038933
quote:
Rayman Legends, beste koop ooit voor mijn vriendin!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:36:22 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136039737
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:

[..]

Little Big Planet inderdaad. Mijn vriendin vindt snowboarden als SSX ook wel leuk alhoewel die nieuwste geen multiplayer heeft (slechtste keuze óóit). Verder is Spelunky (staat in de PSN store) wel tof.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:36:34 #296
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136039739
Ik ga echt als een dolle door The Last of Us heen. Wat een geniaal spel. _O_
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:09:01 #297
66083 Platina
78th Element
pi_136041387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Ixnay het volgende:
Is hier heel toevallig nog iemand die één of meerdere co-op trophies wil halen bij Far Cry 3 op de PS3.

Onmogelijk om dit in een willekeurige online lobby te doen want ik word steeds in random missies geplaatst en dat zijn altijd juist de missies die ik al heb...
Welke missies moet je nog?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:34:01 #298
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_136044096
Iemand een idee hoe je je Plus abonnement kunt opzeggen, of gaat dat automatisch?

Dit werkt dus niet. Zie alleen m'n downloadlijst als ik deze stappen volg.
http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5219

[ Bericht 59% gewijzigd door ArtistA op 28-01-2014 11:44:09 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:47:32 #299
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136046724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef Platina het volgende:

[..]

Welke missies moet je nog?
Rush hour en Lights out
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:37:10 #300
137815 mriekz
Praatgraag.
pi_136056903
Jullie zijn super! Wisten jullie dat al? ;) Thanks voor de reacties!
Ik zocht nog een doel voor m'n (komende) verjaardagsgeld, allerlei inspiratie nu! _O_
pi_136082482
En dicht 8-)
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')