Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen
Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release
Lastige keus..
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)!
Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum.![]()
Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht.
Ik heb een PS+ abbo van 1 jaar(geldig tot eind februari 2014)quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
Die laser lens-probleem kan je toch fiksen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.
Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
Uiteindelijk toch maar bij Saturn gekocht voor weinig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+quote:Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef kimmyking het volgende:
Hallo FOK!ers,
ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.
Alvast bedankt!
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?quote:Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar die twee games kunnen vast wel.quote:Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef kimmyking het volgende:
[..]
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
Ik kan Tombraider 2013 ook aanradenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij
Wil toch nog deze games spelen:
Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.
Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
Tomb Raider ooit al eens gespeeld, maar vond het toen niet echt heel boeiend. Misschien later weer eens proberen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden![]()
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.
En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden![]()
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.
En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort ook een complete release voor Metal Gear Rising, inclusief alle DLC...
... al zullen ze wederom wel weer niet de originele taal erin stoppen als optie, dus fuck it....
Trials Evo, Super Meat Boy, Ni No Kuni, ilomilo, Journey, Mark of the Ninja, etc etc etc etc etc....quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?
ik zie nooit wat anders als zeik posts van je...
Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde hem ook eigenlijk deze week gaan kopen, maar misschien dat ik toch even wacht op een bundel die me wat meer aanspreekt.
Misschien dat er in januari/februari nog bepaalde games uitkomen die ook in een bundel met de PS4 zullen zitten...!?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!
Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij
Wil toch nog deze games spelen:
Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.
Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
Mjah, ik heb op zich FIFA14 al liggen voor de PS4, en ook op PSN+ zijn er al wat leuke gratis games beschikbaar, en komen er meer aan, dus ik wil ook zeker niet te lang wachten om hem te kopen, maar dus wel het liefst met een beetje een leuke bundel, en Killzone schijnt toch niet zo geweldig te zijn...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.
Het is gewoon zonde als je een PS4 heb maar er niks op speelt. Dan maar een PS3 en nog ff alle toppers daarop spelen. Zeker met psplus is het nog een leuk jaar denk ik.
Ik ben trots op je AQ!quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!
Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Net als donkey kont op de Wii!quote:
B2S was bij lange na niet de ervaring die Heavy Rain was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellen
Al moet ik B2S zelf nog spelen. Wacht ff tot ik weer tijd heb, dan is ie ook vast goedkoper.
Is nl wel zo'n spel wat je in (bijna) 1 ruk moet/wil spelen denk ik.
SONY ROTZOOI!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen. Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf
![]()
Dacht dat het juist heel makkelijk los ging.
Dan pak je de reparatiehamer toch even.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen. Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf
![]()
Dacht dat het juist heel makkelijk los ging.
Dan weet je zeker dat die ps3 het niet meer doetquote:Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan pak je de reparatiehamer toch even.
Je hebt duidelijk geen ervaringquote:
Is al geluktquote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring
Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad
Waarschijnlijk vergeet ie een schroefje
PS4 Pheno dan stap ik weer in!quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring
Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad
Waarschijnlijk vergeet ie een schroefje
Wat is er dan met de gameplay?quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef maniack28 het volgende:
The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen, verhaal is goed, maar de gameplay kan echt beter. Had een beetje dat Alan Wake repititieve gevoel..
Die is er al, wat is jouw smoes?quote:
Smoes?quote:
Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is er dan met de gameplay?
Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!quote:
Geen smoesquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!
Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.
leuke sfeer en artwork, maar meer ook niet, is ie 7 euro waard? ja ik vind van welquote:
True, maar ik had beter verwacht.. ik ben helaas een moeilijke klant. Als het gaat om emotionele binding vond ik The Walking Dead (Telltale) beter!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef portie het volgende:
[..]
Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.
Over die scenes, ik heb daar geen last van gehad. Vond het verhaal prima zo en op deze manier toch voor een SP game toch flink wat uren mee vermaakt.
Als je van games zoals Braid, Flower, Limbo en Journey houdt, zul je Rain waarschijnlijk ook waarderen. Kwalitatief kan het net niet aan deze games tippen, maar 7 euro vind ik een redelijk bedrag voor wat je krijgt.quote:
Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die driequote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
Ai, de gameplay was al geen succesnummer in de vorige 2. Maar hij is niet echt duur meer dus ik zal hem vast bestellen een dezer dagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die drie
en op de ps4 he, niet ps3quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef Ixnay het volgende:
Nu wachten op U4 maar ik denk dat het iets anders wordt. Zonder Nate in ieder geval.
Damn jij speelt games op een rap tempo uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, dat was de nieuwe playthrough van de Uncharted-reeks.
Ik had ze voor het laats een paar jaar terug gespeeld en had al een hele tijd een replay op de agenda staan en ben daar een tijdje geleden eindelijk weer aan begonnen.
Blijft een geweldige reeks en nog steeds één van de absolute toppers voor de PS3
Ik had ze al een keer gespeeld, dus puzzels e.d. kende ik nog. En dan gaat het best snel. Al deed ik er bij U2 15 uur over en U3 13 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn jij speelt games op een rap tempo uit![]()
Wil die serie zeker een keer gaan spelen
Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...quote:
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...
Maar het zou best kunnen dat ie alsnog op de PS3 uitkomt toch?
Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 07:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dacht ik gisteravond eens fijn Gran Turismo 5 te gaan spelen. Dus ik doe de disc er in. Is er zoals gebruikelijk een update beschikbaar. Logisch. Blijken dat 25 bestanden te zijn, dus dat duurt even. Prima.
Krijg ik vervolgens de vraag of ik alle bestanden qua auto's, circuits e.d. op de harde schijf wil installeren, want dat scheelt uiteindelijk in de laadtijden. Nou vooruit. 8 GB en 40-50 minuten later was dat klaar.
En toen was het 1.00u![]()
is die ook op de ps3 te verkrijgen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
Fahrenheit is PS2, dus enkel met eerste generatie PS3 te spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
is die ook op de ps3 te verkrijgen?
Nou moet ik wel zeggen dat dat van gisteren, met GT5, wel een uitzondering was hoor, zo lang.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snel
V&A / [TK] PS3 spellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn jij speelt games op een rap tempo uit![]()
Wil die serie zeker een keer gaan spelen
eerder slaapverwekkend dan saaiquote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eerder slaapverwekkend dan saai
journey
![]()
zo kort ook weer
idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.
en dat is welke ?quote:Op zondag 22 december 2013 22:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.
Ben bij precies dezelfde baas gestopt met precies dezelfde frustratie.
Dat de soundtrack magistraal is werkt ook zeer sfeerverhogend.quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.
Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.quote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een tweedehands Ubisoft game wil kopen, zoals Splinter Cell Blacklist, Far Cry 3 of AC 3 of 4, waarvan de bijgeleverde Ubisoft (of Uplay heet dat geloof ik) al gebruikt is, kan ik de game dan gewoon spelen of heb ik persé een Ubisoft/Uplay code nodig?
Het gaat dan over singleplayer.
Ursula, die in het zee meermin level denk ik dan ?quote:
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.
Da's een beste lijst!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/
Zitten een paar hele mooie aanbiedingen tussen
Ik heb Borderlands 2 al eens uitgespeeld op de Xbox 360, maar dat is alweer een poos geleden. Ik ga zeker met Playstation Plus weer die game downloaden en spelen. Blijft toch wel een leuke game om te spelen.quote:
boeiend, dat was sowieso een omslachtig gekut met converteren en omzetten in 4gb chunks vanwege FAT32quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
whut???quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
Nopequote:Op woensdag 25 december 2013 23:55 schreef Slayage het volgende:
was het trouwens niet zo dat je downloads verder gaan terwijl je gamet?
okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usbquote:
Serieus???quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
PlayStation 4 is geen entertainmentmachinequote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usb
Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
PlayStation 4 is geen entertainmentmachine
Zit er gewoon niet in, maar misschien dat er een update gaat komen om de functionaliteit weer toe te voegen
Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.
Maar persoonlijk heb ik dat met de PS3 nooit gebruikt en dat zal straks met de PS4 ook niet anders zijn. Ik gebruik mijn Playstation puur en alleen voor het gamen. Niet meer, niet minder.
thanks voor het goede nieuwsquote:Op donderdag 26 december 2013 10:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.
Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ben nu DMC aan het downloaden, en vanavond Borderland 2 ook al gratis binnengehaald.
Ben best benieuwd naar Borderlands. Intro was eigenlijk al geweldig, en het stijltje vind ik ook tof. Weet alleen even niet wie ik als main character wil gebruiken. Zit niet echt iemand tussen die me echt aanspreekt. Die blonde gast het meest qua uiterlijk, want normaal, maar in shooters speel ik weer liever een sniper, en dan zit je met een of andere stealthy semi-ninja opgescheept... die er dom uitziet.
Geen idee of je die ninja vervolgens een beetje tof kunt tweaken qua uiterlijk, maar waarschijnlijk zit je vast aan dat domme masker...
Thanksquote:Op donderdag 26 december 2013 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.
En de klasses kun je volledig personaliseren met skins die voor het grijpen liggen of kunt kopen uit de machines. Aanpassen van de karakter kun je in verschillende towns doen. In Sanctuary staat ie net buiten de teleport room bijvoorbeeld.
Salvador is je vriend dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksAlleen Siren is zo'n magie chick, en ik wilde eigenlijk wel gewoon lekker bruut schieten
... maar dan zit je dus weer met een lelijke dwerg opgescheeptquote:
soreadyforthisquote:If you haven’t heard yet our first ever single player DLC, The Last of Us: Left Behind, will be available to download in early 2014. The teaser trailer is out and we’ll have ton of news hitting in early January about it so keep your PS3 humming.
Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:53 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb laatst Uncharted 3 gekocht en gisteren na een aantal uren spelen wil ik vandaag verder gaan, start de game niet meer op. De zwarte laadscherm waar rechtsonder de ring draait blijft voor eeuwig laden. Wat is deze?
Heb die nieuwe ps3 met 12gb. Heb zelf de 60gb schijf overgezet van een phat.
Hier ook pfffff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:30 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt vandaag mijn game wél binnen.
Maandag besteld, was direct leverbaar en artikelen voor 21.00u 23 dec. besteld (en dat had ik) werden gegarandeerd op 24 dec. bezorgd. Niet dus![]()
En gisteren lag er ook niks op de mat
Heb die toch ook maar aan het lijstje toegevoegd. Wil hem toch wel proberen nu ik hem gratis kan spelenquote:
Nja ik denk niet dat het toeval is. Zowel bij savegame op een andere account als op die van mij precies op dezelfde plek blijft ie vast lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.
En Uncharted![]()
![]()
![]()
Blijft een van de tofste game serie voor de PS3. Onlangs heb ik alle delen weer eens gespeeld.
Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crashquote:
Ik had hetzelfde, heb via de pc download geactiveerd en dat werkte prima.quote:Op zondag 29 december 2013 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crash
Blijkbaar is de beschrijving niet op te halen. Ik zie de linkerkolom wel, maar de downloadknop reageert niet
Ja je besteld bij bol.com en betaald meteen. Bol.com geeft dan door aan de verkoper dat het item verkocht moet worden en waar het heengestuurd moet worden. Heb zelf al meerdere malen een boek op die manier verkocht.quote:Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe Bol.com tweedehands werkt? Is bol.com dan de tussenpersoon? Ik wil dark Souls prepare to die edition bestellen.
Bol is dan idd de tussenpersoon.quote:Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Dibble het volgende:
Weet iemand hoe Bol.com tweedehands werkt? Is bol.com dan de tussenpersoon? Ik wil dark Souls prepare to die edition bestellen.
Wordt helaas bol dan. Ik moet de dlc toch ook echt hebben die bij de PTD edition komt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bol is dan idd de tussenpersoon.
Maar volgens mij is er ook een Fokker die die game in de aanbieding heeft.
Ik zal het even op zoeken.
V&A / [TK] 3 games PS3: Dark Souls, GTA5, Batman Arkham City
Zelf goede ervaringen met deze user![]()
Mja, dat ga ik nu ook maar doen. Gisteren even gekeken of ik het bij meerdere spellen had en schijnbaar is mijn shop corrupt geraakt of zoquote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, heb via de pc download geactiveerd en dat werkte prima.
Waar heb je het spel besteld dan? Normaal komt het toch met de tnt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff wat een schijtbezorgdienst is dat DHL/Selektvracht zeg.
Ik dacht gister eindelijk Beyond Two Souls binnen te kunnen hebben, maar nee waarschijnlijk ben ik gewoon het pakketje en mijn geld kwijt.
Dus ik op de site kijken waar je de status kan opzoeken en daar stond dat het pakketje bezorgd is. Nou ik heb geen bel gehoord en er lag niks in de brievenbus. Hoe weet ik nu waar het pakketje is? Wel erg slordig hoor.
Ga zeker nog wel even bellen, maar word ook niet echt vrolijk van alle berichten op internet. Ik kan er eigenlijk nu vanuit gaan dat ik het spel en geld kwijt ben![]()
Hier: http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:17 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Waar heb je het spel besteld dan? Normaal komt het toch met de tnt?
Dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn games ook het liefst in een winkel koop, dan maar een paar euro meer betalen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier: http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/
Echt schandalig dat bedrijf wat moet bezorgen. Ik ben lang niet de enige die een bestelling gewoon niet binnen krijgt zoals je kan zien.
Ok het is ''maar'' 35 euro, maar toch is het weggegooid geld zo.
Heb nooit problemen gehad met games online kopen, maar DHL of Selektvracht is gewoon bagger. Zeggen dat ze het hebben bezorgd en dan niks achter latenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is ook de voornaamste reden dat ik mijn games ook het liefst in een winkel koop, dan maar een paar euro meer betalen.
En als ik een game dan via internet koop (zelden) dan doe ik dat via Bol, Neckermann of Fok.
Je kan toch de webshop bellen of DHL bellen lijkt me.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb nooit problemen gehad met games online kopen, maar DHL of Selektvracht is gewoon bagger. Zeggen dat ze het hebben bezorgd en dan niks achter laten![]()
Normaal koop ik het ook bij Bol of 2ehands via Fok, maar bij die site was toevallig Beyond Two Souls in de aanbieding. Ach ja dan maar geen Beyond Two Souls. Voorlopig dan. Om nou weer te betalen voor de dezelfde game.
Ze lezen hier meequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm lag vandaag toch ineens in de brievenbus
Zou je haast wel denken jaquote:
Je bedoelt de gratis games Resogun ectquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef Sickert het volgende:
Zojuist de 2 ps4 games die je met psplus kan downloaden "aangeschaft" dan kan ik ze alsnog downloaden wanneer ik de Ps4 eindelijk heb.
veel plezier met je ps3quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zou je haast wel denken ja![]()
Naja gelukkig toch nog het spel binnen
Edit: 500GB HDD ook eindelijk binnen nu. Nu kan de ps3 en de games echt gaan beginnen voor mij. Moest eerst steeds installeren en verwijderen, omdat ik maar 12gb had.
Ik vond vooral de eerste helft van de game boeiend en goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Red Dead de moeite waard om te kopen?
Dank u, ga hem aanschaffen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef marcek het volgende:
Ik da
[..]
Ik vond vooral de eerste helft van de game boeiend en goed.
Het 2e deel kwam er de sleur in, heb hem eigenlijk ook daarom niet uitgespeeld (nog).
Verder toch wel 1 van de betere games van de laatste jaren.
Over het algemeen wel. Lijkt qua besturing veel op GTA 4, ook de manier waarop je missies en sidequests doet. Alleen is de setting natuurlijk compleet anders. Weinig bebouwing en veel open velden.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Red Dead de moeite waard om te kopen?
TLOUquote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister zijn beyond 2 souls en the last of us, voor een prijs van 60 euro samen binnengekomen. Daarnet beyond al uitgespeeld, vrij kort, korter en minder dan heavy rain maar toch vermakelijk.
Nu maar beginnen aan TLOU
Probeer de reset eens:quote:Op maandag 6 januari 2014 10:41 schreef Pheno het volgende:
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zatquote:Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer de reset eens:
[ afbeelding ]
Ik kwam er ook pas achter toen ik een keer geen contact kreeg met mijn console op mijn controller en die tip ergens las.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer de reset eens:
[ afbeelding ]
Ah balen dat het niet werkt.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
Open je controller eens en maak de contacten schoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoperquote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Open je controller eens en maak de contacten schoon.
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper
Itt de belachelijke prijs voor een losse controllerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TLOU
B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.
TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verderquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.
De eerste 2 uurtjes vond ik ook de minste, op de intro na. Maar zodra Ellie er bij is bouwt het zich langzaam op tot een schitterende emotionele ervaring. En ik ben zelf niet zo van de shooter spellen en dergelijke (als dit er al onder valt).quote:TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Eerst beyond two souls maar dan. De mindere van de 2.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3
Het heen en weer springen in de tijd zorgde bij mij er ook voor dat het langer duurde tot ik er in kwam. Totdat ik wat verder in het spel kwam en er bepaalde gebeurtenissen waren gebeurd waardoor de gaten in het verhaal opgevuld werden. Toen ging het echt leven voor me en kon ik de tijdslijnen ook plaatsen en kreeg ik gevoelsmatig ook een band met de hoofdpersoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder
Voor zover ik kon lezen wel. Het is pre Joel tijd met Ellie in de hoofdrol <3quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
jip!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
Fahrenheit zag ik op PSN staan volgens mij. Maar ik ben best een graphics hoer, dus ik weet niet of ik dat moet doen.....quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef maniack28 het volgende:
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
In Engeland gebruiken ze andere stopcontacten waarop de kabels zijn afgestemd. Die kabels werken dus niet in de meeste Europese landen (die Engelsen en Amerikanen moeten ook altijd alles anders doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Past die stekker ook niet als je wat harder duwt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek is ook super. Maar ik vind het soms echt wel verwarrend met die vele QTE's (ik ben echt vaak te laat met precies op tijd reageren) en steeds weer spelen met een ander personage. Laat ik maar niks zeggen over de laadtijden als je weer een andere verhaal moet volgen. Zo volg je een verhaal van die en dan krijg je weer een laadscherm. Dan weer 5 minuten met die en alweer een laadscherm, omdat je dan weer met iemand anders moet spelen.
Dat vind ik wel echt minder aan Heavy Rain. Nogmaals het is zeker wel een goede game en een goed verhaal, maar misschien is het toch wel iets te langzaam voor mijIk speel hem zeker uit, maar kijk toch wel meer uit naar Beyond Two Souls. Die demo vond ik echt fantastisch.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben nu over de helft, maar weet nog steeds niet wat ik nou echt van de game moet vinden.
Hij is goed hoor en voel soms echt wel mee met de personagesJe moest eerst beyond two souls gaan spelen.!! de betere van de twee imo. maar ja als het je niet trekt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek is ook super. Maar ik vind het soms echt wel verwarrend met die vele QTE's (ik ben echt vaak te laat met precies op tijd reageren) en steeds weer spelen met een ander personage. Laat ik maar niks zeggen over de laadtijden als je weer een andere verhaal moet volgen. Zo volg je een verhaal van die en dan krijg je weer een laadscherm. Dan weer 5 minuten met die en alweer een laadscherm, omdat je dan weer met iemand anders moet spelen.
Dat vind ik wel echt minder aan Heavy Rain. Nogmaals het is zeker wel een goede game en een goed verhaal, maar misschien is het toch wel iets te langzaam voor mijIk speel hem zeker uit, maar kijk toch wel meer uit naar Beyond Two Souls. Die demo vond ik echt fantastisch.
Bij beyond vind ik dat switchen erger, omdat het van kind naar volwassenen naar puber en vervolgens naar tiener gaat. En zo 8 uur door.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 10:15:17 ]
Zoals ik al in mijn review zei: leuk dat het kan, maar toegevoegde waarde is nulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Speelt er iemand trouwens met een tablet app? Je kan B2S bv met je iPad als controller spelen, maar weet niet of dat fijn is eigenlijk.
Dus de multiplayer zou ik bij een reeds gebruikte code dus niet kunnen spelen, maar de singleplayer is dan geen probleem, als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:17 schreef Pheno het volgende:
De multiplayercode is volgens mij gebonden aan account.
Dan ga ik de moeite van het downloaden van de app niet nemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ik al in mijn review zei: leuk dat het kan, maar toegevoegde waarde is nul
Als ik het goed heb is dat inderdaad geen probleem.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus de multiplayer zou ik bij een reeds gebruikte code dus niet kunnen spelen, maar de singleplayer is dan geen probleem, als ik het goed begrijp?
Heb mijn PS3 superslim ook uit Engeland. Gewoon de kop er af halen en de draadjes in een NL kop zetten. Werkt prima.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Gyp het volgende:
[..]
In Engeland gebruiken ze andere stopcontacten waarop de kabels zijn afgestemd. Die kabels werken dus niet in de meeste Europese landen (die Engelsen en Amerikanen moeten ook altijd alles anders doen) Deze heb ik erbij gekregen:
[ afbeelding ]
Ik heb het wat verder onderzocht en als het goed is moet een euro kabel voldoen. Het enige verschil is dat de Engelse kabel tot 5 ampère gaat en de euro kabel tot 2,5 ampère. Maar op de ps3 (superslim) staat dat die 0.85 A nodig heeft dus dat moet wel snor zitten, of dat hoop ik tenminste.
quote:February 2014
PS4: Outlast
PS3: Bioshock Infinite, Metro Last Light.
Vita: Dynasty Warriors Next, Modnation Racers.
Damn man.quote:
Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn man.
Echt man dat PS+ is echt zoveel nicer dan Xbox Live![]()
Metro LL nog steeds niet gespeeld, dus nu een mooie kans om hem toch alsnog te spelen
Hmm okquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.
PS4 game is bevestigd.
heb ik ook tlou zelf nodig?quote:
Ja. En mocht je de game nog niet hebben uitgespeeld, doe dit alsnog alvorens je straks aan de DLC begint.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren mijn PS4 weggedaan wegens het gebrek aan games.
Bij Intertoys een PS3 Superslim gehaald met 500Gb, Beyond: Two Souls en The Last of Us. Aanbieding van 249.
Tevens GT6 er bij gekocht.
Ik geniet weer! Beyond is zooooo vet! Je leeft echt mee en denkt ook echt over welke opties je gaat kiezen. Gewoon een interactieve film.
En dat terwijl ik Heavy Rain maar niks vond.
Ow en GT6 is pure porno.![]()
toen ik de game weg deed, wist ik niet van de dlc, anders had ik em nooit weggedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. En mocht je de game nog niet hebben uitgespeeld, doe dit alsnog alvorens je straks aan de DLC begint.
Terwijl ze voor de release van de game al hun DLC-plannen kenbaar hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen ik de game weg deed, wist ik niet van de dlc, anders had ik em nooit weggedaanzo heb ik ook bioshock infinite nog liggen voor de dlc
Begrijpt alleen niet dat GT6 voor PS3 is en niet voor PS4.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat mensen GT6 zo mooi vinden. Alles wat ik van die game zie, qua video's, of als ik de demo speel of in de winkel zie, is het gewoon verdomd 'saai', qua textures, lighting, snelheid, etc etc.
Ik vind Forza bijvoorbeeld wel een schitterende game.
Maar zowel Forza alswel GT5/6 zijn beide gewoon minder mooi dan bijvoorbeeld Dirt 2, of Grid, of Need for Speed Shift 2, etc etc.
yesssss. Geef ik mezelf een Valentijnsdag kado!quote:
Probeer de screen settings eens op standaard te zetten. Op de powerbutton drukken net zo lang tot je twee beeps gehoord hebt, dan loslaten. De PS3 zal als het goed is opstarten met een lagere resolutie. Als je beeld hebt kun je alles weer in settings aanpassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef Apekoek het volgende:
Wat betekend dit?
[ afbeelding ]
Het resultaat na de verhuizing helaas. Iets aan te doen?
Van PS+? De te downloadbare games staan in de Instant Game Collection onder Playstation Plus, die wordt wel regelmatig aangepast. Het handigste is om de games die je wil spelen in je downloadlist te zetten zodat als ze weer verdwijnen uit de IGC je ze nog via je eigen downloadlijst kunt downloaden wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef maniack28 het volgende:
Guys, die PS3 games van PSN blijven die altijd gratis of zijn dat iedere maand andere? En waar kan ik zien welke?
het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb net XCOM: Enemy Unknown binnen gehaald. Had het al op 3 januari "gekocht".
Volgens Wikipedia pagina is het een "reimagined"remake,heeft het hoge scores(85-95% of 8.5-9.5 punten) gehaald en is zelf GOTY geweest!!
a.s Maandag even goed uitgebreid spelen ter kennismaking,misschien op classic moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.
als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
a.s Maandag even goed uitgebreid spelen ter kennismaking,misschien op classic moeilijkheidsgraad.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van PS+? De te downloadbare games staan in de Instant Game Collection onder Playstation Plus, die wordt wel regelmatig aangepast. Het handigste is om de games die je wil spelen in je downloadlist te zetten zodat als ze weer verdwijnen uit de IGC je ze nog via je eigen downloadlijst kunt downloaden wanneer je wilt.
Maakt niet uit,hoe moeilijker hoe beterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffe
... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerderquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.
toch net even wat anders. En lang niet zo lastigquote:Op zondag 19 januari 2014 01:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerder
Lastig maar hij heeft gezien dat hij werkte en jij weet niet wat hij er onderweg naar huis mee gedaan heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
jij MOET niks, hij kan niks claimen bij je, daarnaast als jij zegt dat jij het probleem dat hij beschrijft in 3 jaar niet hebt gehad, is het of een BS verhaal of hij heeft iets met de ps3 gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
Ik had al mijn twijfels maar bij deze dus bevestigd. Een AC wereld moet voor mij wel groot en weids aanvoelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Ixnay het volgende:
Assassins Creed Liberation HD zojuist uitgespeeld. Ik zou hem niemand aanraden voor 19,99 euro.
Het was een beetje een sfeerloze AC, vergeleken met alle andere AC's. De wereld is beperkt, missies geen uitdaging. Je kunt best weinig sidequests etc doen ipv de main storyline.
Nu weet ik dat het een handheld game was en geen volwaardige AC, maar toch is het niet wat ik er van verwacht had...
op de grond gooien en erop springenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef bjanaan het volgende:
Mijn ps3 leest geen games meer wat nu?
En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op de grond gooien en erop springen
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef NutKees het volgende:
Gelukkig is er hier nog genoeg liefde te bespeuren voor Beyond Two Souls. Heb hem gisteren bijna non-stop gespeeld (op de mat gevonden na ski-vakantie) en vind het een fantastisch spel! Hopelijk speel ik hem vanavond uit.
Geen idee, maar het is wel vervelend natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?
Heb je al gekeken of de laser nog is?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?
Een steal!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm Ni No Kuni in de sale voor 8 euro.......
En toen was de januari sale maar tot half januariquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een steal!
Ben geen fan van het battle-systeem maar verder een hele leuke game.
Wanneer komt de goty editie naar PS4?quote:
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt de goty editie naar PS4?
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.
Mijn comeback hier is permanent dus akkoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.
Saw 1 en Saw 2.Leuke braingamesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Buzz?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Little Big Planet of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Smell the taste of ironiequote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Die zijn echt te bagger voor woorden.
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Dankje!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!
Rayman Legends, beste koop ooit voor mijn vriendin!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Little Big Planet inderdaad. Mijn vriendin vindt snowboarden als SSX ook wel leuk alhoewel die nieuwste geen multiplayer heeft (slechtste keuze óóit). Verder is Spelunky (staat in de PSN store) wel tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Welke missies moet je nog?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Ixnay het volgende:
Is hier heel toevallig nog iemand die één of meerdere co-op trophies wil halen bij Far Cry 3 op de PS3.
Onmogelijk om dit in een willekeurige online lobby te doen want ik word steeds in random missies geplaatst en dat zijn altijd juist de missies die ik al heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |