Damn jij speelt games op een rap tempo uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, dat was de nieuwe playthrough van de Uncharted-reeks.
Ik had ze voor het laats een paar jaar terug gespeeld en had al een hele tijd een replay op de agenda staan en ben daar een tijdje geleden eindelijk weer aan begonnen.
Blijft een geweldige reeks en nog steeds één van de absolute toppers voor de PS3
Ik had ze al een keer gespeeld, dus puzzels e.d. kende ik nog. En dan gaat het best snel. Al deed ik er bij U2 15 uur over en U3 13 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn jij speelt games op een rap tempo uit![]()
Wil die serie zeker een keer gaan spelen
Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...quote:
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja het ging over Uncharted, dus vandaar...
Maar het zou best kunnen dat ie alsnog op de PS3 uitkomt toch?
Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snelquote:Op zaterdag 21 december 2013 07:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dacht ik gisteravond eens fijn Gran Turismo 5 te gaan spelen. Dus ik doe de disc er in. Is er zoals gebruikelijk een update beschikbaar. Logisch. Blijken dat 25 bestanden te zijn, dus dat duurt even. Prima.
Krijg ik vervolgens de vraag of ik alle bestanden qua auto's, circuits e.d. op de harde schijf wil installeren, want dat scheelt uiteindelijk in de laadtijden. Nou vooruit. 8 GB en 40-50 minuten later was dat klaar.
En toen was het 1.00u![]()
is die ook op de ps3 te verkrijgen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
Fahrenheit is PS2, dus enkel met eerste generatie PS3 te spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
is die ook op de ps3 te verkrijgen?
Nou moet ik wel zeggen dat dat van gisteren, met GT5, wel een uitzondering was hoor, zo lang.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een nadeel aan de PS3. Je moet volgens mij altijd wel iets installen. En dat gaat helaas nou niet echt heel snel
V&A / [TK] PS3 spellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn jij speelt games op een rap tempo uit![]()
Wil die serie zeker een keer gaan spelen
eerder slaapverwekkend dan saaiquote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.quote:Op zondag 22 december 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik de KH serie nog een kans gaan geven... Heb ooit de eerste gespeeld, maar vond de gameplay saai.
Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.quote:Op zondag 22 december 2013 19:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
eerder slaapverwekkend dan saai
journey
![]()
zo kort ook weer
idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gaaf he Journey. Er is gewoon geen game die er op lijkt.
en dat is welke ?quote:Op zondag 22 december 2013 22:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb hem ook 10 jaar geleden op de PS2 gespeeld en vorige maand op de PS3.
Ben bij precies dezelfde baas gestopt met precies dezelfde frustratie.
Dat de soundtrack magistraal is werkt ook zeer sfeerverhogend.quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ik zat tijdens het spelen erover na te denken, hoe kan ik dit spel beschrijven? maar dat vind ik knap lastig, het is idd heel origineel en niet in een categorie te plaatsen, het is heel veel gevoel iig, wat dat betreft vond ik het wel wat hebben van flower, die vind ik ook heel tof.
Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.quote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een tweedehands Ubisoft game wil kopen, zoals Splinter Cell Blacklist, Far Cry 3 of AC 3 of 4, waarvan de bijgeleverde Ubisoft (of Uplay heet dat geloof ik) al gebruikt is, kan ik de game dan gewoon spelen of heb ik persé een Ubisoft/Uplay code nodig?
Het gaat dan over singleplayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |