PS4 Pheno dan stap ik weer in!quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring
Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad
Waarschijnlijk vergeet ie een schroefje
Wat is er dan met de gameplay?quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef maniack28 het volgende:
The Last of Us uitgespeeld. Moet zeggen, verhaal is goed, maar de gameplay kan echt beter. Had een beetje dat Alan Wake repititieve gevoel..
Die is er al, wat is jouw smoes?quote:
Smoes?quote:
Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is er dan met de gameplay?
Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!quote:
Geen smoesquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je nog geen ps4 hebt natuurlijk!
Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat scenes erin geplakt zijn om het verhaal door te laten lopen. Verder vind ik de handelingen die je verricht (zoals 100.000 lege ruimtes doorzoeken op ammo) een beetje repititief. Daarnaast had ik in de scenes zelf wel wat meer spanning verwacht, onverwachte plottwists etcetera.
leuke sfeer en artwork, maar meer ook niet, is ie 7 euro waard? ja ik vind van welquote:
True, maar ik had beter verwacht.. ik ben helaas een moeilijke klant. Als het gaat om emotionele binding vond ik The Walking Dead (Telltale) beter!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef portie het volgende:
[..]
Die lege ruimtes doorzoeken is natuurlijk niet verplicht. Maar dan mis je wel veel handig spul en collectibles.
Over die scenes, ik heb daar geen last van gehad. Vond het verhaal prima zo en op deze manier toch voor een SP game toch flink wat uren mee vermaakt.
Als je van games zoals Braid, Flower, Limbo en Journey houdt, zul je Rain waarschijnlijk ook waarderen. Kwalitatief kan het net niet aan deze games tippen, maar 7 euro vind ik een redelijk bedrag voor wat je krijgt.quote:
Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die driequote:Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef NutKees het volgende:
Ik ben Fahrenheit weer eens aan het spelen en vind het toch wel tof zo'n interactief verhaal. Ben ook van plan om Heavy Rain nog eens op te zetten. Wat is eigenlijk de algemene indruk van Beyond Two Souls?
Ai, de gameplay was al geen succesnummer in de vorige 2. Maar hij is niet echt duur meer dus ik zal hem vast bestellen een dezer dagen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond Beyond een toffe ervaring, maar de gameplay is het slechts van die drie
en op de ps4 he, niet ps3quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:29 schreef Ixnay het volgende:
Nu wachten op U4 maar ik denk dat het iets anders wordt. Zonder Nate in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |