Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen
Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release
Lastige keus..
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)!
Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum.![]()
Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht.
Ik heb een PS+ abbo van 1 jaar(geldig tot eind februari 2014)quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
Die laser lens-probleem kan je toch fiksen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.
Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
Uiteindelijk toch maar bij Saturn gekocht voor weinig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+quote:Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef kimmyking het volgende:
Hallo FOK!ers,
ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.
Alvast bedankt!
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?quote:Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar die twee games kunnen vast wel.quote:Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef kimmyking het volgende:
[..]
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
Ik kan Tombraider 2013 ook aanradenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij
Wil toch nog deze games spelen:
Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.
Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
Tomb Raider ooit al eens gespeeld, maar vond het toen niet echt heel boeiend. Misschien later weer eens proberen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden![]()
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.
En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden![]()
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.
En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort ook een complete release voor Metal Gear Rising, inclusief alle DLC...
... al zullen ze wederom wel weer niet de originele taal erin stoppen als optie, dus fuck it....
Trials Evo, Super Meat Boy, Ni No Kuni, ilomilo, Journey, Mark of the Ninja, etc etc etc etc etc....quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zucht, zijn er upberhaupt spellen die aan jou standaard voldoen?
ik zie nooit wat anders als zeik posts van je...
Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde hem ook eigenlijk deze week gaan kopen, maar misschien dat ik toch even wacht op een bundel die me wat meer aanspreekt.
Misschien dat er in januari/februari nog bepaalde games uitkomen die ook in een bundel met de PS4 zullen zitten...!?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!
Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij
Wil toch nog deze games spelen:
Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.
Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
Mjah, ik heb op zich FIFA14 al liggen voor de PS4, en ook op PSN+ zijn er al wat leuke gratis games beschikbaar, en komen er meer aan, dus ik wil ook zeker niet te lang wachten om hem te kopen, maar dus wel het liefst met een beetje een leuke bundel, en Killzone schijnt toch niet zo geweldig te zijn...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem toch maar weg gedaan. Voor mij komen er voorlopig nog lang geen games uit voor de PS4, en de Xbox One neem ik toch al niet. Denk dat ik eind 2014 wel weer een PS4 haal, maar dan hopelijk met een leuke bundel.
Het is gewoon zonde als je een PS4 heb maar er niks op speelt. Dan maar een PS3 en nog ff alle toppers daarop spelen. Zeker met psplus is het nog een leuk jaar denk ik.
Ik ben trots op je AQ!quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!
Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Net als donkey kont op de Wii!quote:
B2S was bij lange na niet de ervaring die Heavy Rain was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op GTA na zijn dat wel echt mijn spellen
Al moet ik B2S zelf nog spelen. Wacht ff tot ik weer tijd heb, dan is ie ook vast goedkoper.
Is nl wel zo'n spel wat je in (bijna) 1 ruk moet/wil spelen denk ik.
SONY ROTZOOI!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen. Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf
![]()
Dacht dat het juist heel makkelijk los ging.
Dan pak je de reparatiehamer toch even.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff en ik krijg natuurlijk weer niet de PS3 open om een andere schijf er in te doen. Ik zit de hele tijd te drukken en te duwen, maar dat ding komt gewoon niet los. Na een tijd glijden m'n vingers er ook vanaf
![]()
Dacht dat het juist heel makkelijk los ging.
Dan weet je zeker dat die ps3 het niet meer doetquote:Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan pak je de reparatiehamer toch even.
Je hebt duidelijk geen ervaringquote:
Is al geluktquote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring
Het zou juist heel makkelijk moeten gaan. Tenminste, ik heb er geen problemen mee gehad
Waarschijnlijk vergeet ie een schroefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |