abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 09:25:41 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135135769
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister zijn beyond 2 souls en the last of us, voor een prijs van 60 euro samen binnengekomen. Daarnet beyond al uitgespeeld, vrij kort, korter en minder dan heavy rain maar toch vermakelijk.

Nu maar beginnen aan TLOU
TLOU O+

B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135137214
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_135138797
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:41 schreef Pheno het volgende:
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
Probeer de reset eens:

maandag 6 januari 2014 @ 11:47:53 #179
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_135139000
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Probeer de reset eens:

[ afbeelding ]
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_135139197
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat :@
Ik kwam er ook pas achter toen ik een keer geen contact kreeg met mijn console op mijn controller en die tip ergens las. :)
pi_135139279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Probeer de reset eens:

[ afbeelding ]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
pi_135139304
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ah balen dat het niet werkt.
pi_135139307
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Open je controller eens en maak de contacten schoon.
pi_135139541
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Open je controller eens en maak de contacten schoon.
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper :)
pi_135145350
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper :)
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:23:24 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135146807
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
Itt de belachelijke prijs voor een losse controller :{
L'Amour menaçant:
pi_135161699
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

TLOU O+

B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.

TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
pi_135162562
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.

TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3 :P
  maandag 6 januari 2014 @ 21:35:44 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135164995
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder :D
quote:
De eerste 2 uurtjes vond ik ook de minste, op de intro na. Maar zodra Ellie er bij is bouwt het zich langzaam op tot een schitterende emotionele ervaring. En ik ben zelf niet zo van de shooter spellen en dergelijke (als dit er al onder valt).
L'Amour menaçant:
pi_135165030
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3 :P
Eerst beyond two souls maar dan. De mindere van de 2. :)
pi_135167665
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder :D
Het heen en weer springen in de tijd zorgde bij mij er ook voor dat het langer duurde tot ik er in kwam. Totdat ik wat verder in het spel kwam en er bepaalde gebeurtenissen waren gebeurd waardoor de gaten in het verhaal opgevuld werden. Toen ging het echt leven voor me en kon ik de tijdslijnen ook plaatsen en kreeg ik gevoelsmatig ook een band met de hoofdpersoon.

Evengoed vond ik HR beter.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:43:27 #192
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135169070
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:45:25 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135169175
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 januari 2014 @ 22:46:38 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135169248
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
Voor zover ik kon lezen wel. Het is pre Joel tijd met Ellie in de hoofdrol <3
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_135169256
quote:
19s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
jip!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_135174627
Al een aantal uurtjes met Heavy Rain bezig. Ja het is een aparte game zal ik maar zeggen. Zulke games heb ik nog nooit gespeeld, maar het is een mooie game. Je merkt trouwens wel meteen dat het een deprigame is. Niet dat ik een vrolijk verhaal verwacht had maar toch.

Was net bij dat stukje waar je die baby moet helpen. Wel mooi gedaan ;(

Waar ik me soms wel al aan erger is die besturing en die QTE. Je moet vaak zo snel reageren dat ik alweer de verkeerde knop indrukte.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vault-Boy op 07-01-2014 00:53:38 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:45:05 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135181246
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef maniack28 het volgende:
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
Fahrenheit zag ik op PSN staan volgens mij. Maar ik ben best een graphics hoer, dus ik weet niet of ik dat moet doen.....
L'Amour menaçant:
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:46:37 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135181278
Inmiddels iets verder met Beyond trouwens en gister had ik toch wel een erg spannend stuk te pakken. Misschien dat t dan toch nog er aan gaat komen :D Maar nog steeds HR > B2S, puur omdat ik tot nu toe nergens het gevoel heb dat t ook maar iets uitmaakt op welke knop ik ram, of dat ik dood kan gaan.
L'Amour menaçant:
pi_135181650
Doodgaan kan dan ook niet.
pi_135236319
Heb net een ps3 binnen vanuit Engeland. Daar zit dus een Engelse stroomkabel bij die niet compatibel is met het stopcontact. Kan ik gewoon een Nederlandse stroomkabel van de ps3 gebruiken of kan het dan misgaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')