TLOUquote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister zijn beyond 2 souls en the last of us, voor een prijs van 60 euro samen binnengekomen. Daarnet beyond al uitgespeeld, vrij kort, korter en minder dan heavy rain maar toch vermakelijk.
Nu maar beginnen aan TLOU
Probeer de reset eens:quote:Op maandag 6 januari 2014 10:41 schreef Pheno het volgende:
Dual Shock 3 overleden. Laadt niet meer op.
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zatquote:Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer de reset eens:
[ afbeelding ]
Ik kwam er ook pas achter toen ik een keer geen contact kreeg met mijn console op mijn controller en die tip ergens las.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrek, nooit geweten dat er een reset 'knop' op zat
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer de reset eens:
[ afbeelding ]
Ah balen dat het niet werkt.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
Open je controller eens en maak de contacten schoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
thnx voor de tip, maar helaas. Straks maar een nieuwe halen.
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoperquote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Open je controller eens en maak de contacten schoon.
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, ding ziet er schoon uit. Wat ik misschien wel kan doen is zo'n batterij bestellen, dat is toch een stukkie goedkoper
Itt de belachelijke prijs voor een losse controllerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de controller met USB-kabeltje nog wel werkt hoef je alleen zo een batterij te bestellen inderdaad. Kost maar 3 euro oid.
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TLOU
B2S is bij mij ook binnengekomen afgelopenw eek, omdat ie eindelijk goedkoop was. Heb nog geen uren gespeeld, slechts een uurtje of zo, maar ik vind 'm tot nu toe echt minder dan heavy Rain. Door t geswitch in tijdlijnen is er niete cht een spanningsopbouw en (zoals ook in veel recensies staat) ik heb niete cht het idee dat mijn keuzes ook maar iets uitmaken voor t verloop van t verhaal, op hooguit een extra kleine nietszeggende scene na. Meer de illusie van keuze en invloed dan daadwerkelijke invloed lijkt 't. Maar goed, mag eigenlijk nog geen oordeel vellen na een korte speeltijd. Vanavond hopelijk verder.
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.
TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verderquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heavy rain is ook realistischer kwa verhaal. Ook met normale doorsnee mensen dus dat scheelt ook natuurlijk.
De eerste 2 uurtjes vond ik ook de minste, op de intro na. Maar zodra Ellie er bij is bouwt het zich langzaam op tot een schitterende emotionele ervaring. En ik ben zelf niet zo van de shooter spellen en dergelijke (als dit er al onder valt).quote:TLOU is niet mijn type game. Gister 2 uurtjes gespeeld maar ik kom er maar niet lekker in.
Eerst beyond two souls maar dan. De mindere van de 2.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ben echt super benieuwd naar TLOU, maar ik wil eerst Heavy Rain en Beyond Two Souls gaan spelen. Moet alleen even zin hebben om die games te spelen. Zijn toch wel andere games dan bijvoorbeeld een Fallout 3
Het heen en weer springen in de tijd zorgde bij mij er ook voor dat het langer duurde tot ik er in kwam. Totdat ik wat verder in het spel kwam en er bepaalde gebeurtenissen waren gebeurd waardoor de gaten in het verhaal opgevuld werden. Toen ging het echt leven voor me en kon ik de tijdslijnen ook plaatsen en kreeg ik gevoelsmatig ook een band met de hoofdpersoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Realistisch of niet-realistisch is voor mij geen punt als t gaat om spanning of iets dergelijks. Ik denk dta t vooral de niet chronologische opbouw is met korte stukjes, waardoor je niet lekker in het verhaal komt. Maar goed, ik ga zo verder
Voor zover ik kon lezen wel. Het is pre Joel tijd met Ellie in de hoofdrol <3quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
jip!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de dlc voor TLOU ook verhalend trouwens? In dat geval wacht ik op een eventuele GOTY-versie die er vast wel gaat komen.
Fahrenheit zag ik op PSN staan volgens mij. Maar ik ben best een graphics hoer, dus ik weet niet of ik dat moet doen.....quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef maniack28 het volgende:
Fahrenheit vond ik nog beter... Heavy Rain viel me toch stiekem ene beetje tegen. Ben nu bezig met Beyond en aan het wachten op de DLC van The Last of Us, waarvan ik het verhaal briljant vind, maar de gameplay soms wat eentoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |