Wanneer komt de goty editie naar PS4?quote:
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt de goty editie naar PS4?
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.
Mijn comeback hier is permanent dus akkoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.
Saw 1 en Saw 2.Leuke braingamesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Buzz?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Little Big Planet of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Smell the taste of ironiequote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Die zijn echt te bagger voor woorden.
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Dankje!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!
Rayman Legends, beste koop ooit voor mijn vriendin!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Little Big Planet inderdaad. Mijn vriendin vindt snowboarden als SSX ook wel leuk alhoewel die nieuwste geen multiplayer heeft (slechtste keuze óóit). Verder is Spelunky (staat in de PSN store) wel tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Welke missies moet je nog?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Ixnay het volgende:
Is hier heel toevallig nog iemand die één of meerdere co-op trophies wil halen bij Far Cry 3 op de PS3.
Onmogelijk om dit in een willekeurige online lobby te doen want ik word steeds in random missies geplaatst en dat zijn altijd juist de missies die ik al heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |