als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
a.s Maandag even goed uitgebreid spelen ter kennismaking,misschien op classic moeilijkheidsgraad.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van PS+? De te downloadbare games staan in de Instant Game Collection onder Playstation Plus, die wordt wel regelmatig aangepast. Het handigste is om de games die je wil spelen in je downloadlist te zetten zodat als ze weer verdwijnen uit de IGC je ze nog via je eigen downloadlijst kunt downloaden wanneer je wilt.
Maakt niet uit,hoe moeilijker hoe beterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je de oude xcom niet kent wordt het nog een uitdaging, maar wel een toffe
... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerderquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is een toffe game en het bewijs dat remakes wel goed uitgevoerd kunnen worden tov alleen HD erover en klaar is Kees. Ik zie het ook als een remake van het genre turnbased, niet alleen xcom.
toch net even wat anders. En lang niet zo lastigquote:Op zondag 19 januari 2014 01:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... Al deed Valkeria Chronicles het natuurlijk al iets eerder
Lastig maar hij heeft gezien dat hij werkte en jij weet niet wat hij er onderweg naar huis mee gedaan heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
jij MOET niks, hij kan niks claimen bij je, daarnaast als jij zegt dat jij het probleem dat hij beschrijft in 3 jaar niet hebt gehad, is het of een BS verhaal of hij heeft iets met de ps3 gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Even een vraagje; Gister heeft iemand via Marktplaats m'n PS3 gekocht. Om te laten zien dat hij het nog deed heb ik hem een van de games erin laten doen en hebben we die geinstalleerd om te laten zien dat hij het nog deed. Nu, een dag later, claimt hij dat hij geen games leest. Ik heb in de 3 jaar dat ik de PS3 heb gehad er nooit problemen mee gehad. Wat moet/kan ik hiermee?
Ik had al mijn twijfels maar bij deze dus bevestigd. Een AC wereld moet voor mij wel groot en weids aanvoelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Ixnay het volgende:
Assassins Creed Liberation HD zojuist uitgespeeld. Ik zou hem niemand aanraden voor 19,99 euro.
Het was een beetje een sfeerloze AC, vergeleken met alle andere AC's. De wereld is beperkt, missies geen uitdaging. Je kunt best weinig sidequests etc doen ipv de main storyline.
Nu weet ik dat het een handheld game was en geen volwaardige AC, maar toch is het niet wat ik er van verwacht had...
op de grond gooien en erop springenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef bjanaan het volgende:
Mijn ps3 leest geen games meer wat nu?
En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op de grond gooien en erop springen
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als iemand vraagt wat je doet, dan zeg je gewoon "ja maar, ik heb hem toch gekocht!"
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef NutKees het volgende:
Gelukkig is er hier nog genoeg liefde te bespeuren voor Beyond Two Souls. Heb hem gisteren bijna non-stop gespeeld (op de mat gevonden na ski-vakantie) en vind het een fantastisch spel! Hopelijk speel ik hem vanavond uit.
Geen idee, maar het is wel vervelend natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?
Heb je al gekeken of de laser nog is?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ff serieus wat kan ik hier aan doen?
Een steal!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm Ni No Kuni in de sale voor 8 euro.......
En toen was de januari sale maar tot half januariquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een steal!
Ben geen fan van het battle-systeem maar verder een hele leuke game.
Wanneer komt de goty editie naar PS4?quote:
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer komt de goty editie naar PS4?
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aankondiging zal niet te lang na de release van de DLC op zich laten wachten vermoed ik. Please be excited Roy.
Mijn comeback hier is permanent dus akkoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou je persoonlijk verantwoordelijk voor enig leed ontstaan door teleurstelling.
Saw 1 en Saw 2.Leuke braingamesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Buzz?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Hi! Vraagje... Als vrouw zijnde kan ik maar weinig 'leuke' spellen vinden voor de PS3. Ik denk aan iets als Mario World, braingames e.d. Iemand ideeën?
Little Big Planet of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Smell the taste of ironiequote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Die zijn echt te bagger voor woorden.
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Dankje!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar even op PSN Store,genoeg keuzes te vinden!!
Rayman Legends, beste koop ooit voor mijn vriendin!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef mriekz het volgende:
Little Big Planet inderdaad. Mijn vriendin vindt snowboarden als SSX ook wel leuk alhoewel die nieuwste geen multiplayer heeft (slechtste keuze óóit). Verder is Spelunky (staat in de PSN store) wel tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef mriekz het volgende:
[..]
Daar heb ik iets van gezien inderdaad! Maar de meeste spellen kun je toch echt het leukst met meerdere spelers spelen en ik zoek echt iets waarmee ik mezelf kan vermaken, qua game dan.
Welke missies moet je nog?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Ixnay het volgende:
Is hier heel toevallig nog iemand die één of meerdere co-op trophies wil halen bij Far Cry 3 op de PS3.
Onmogelijk om dit in een willekeurige online lobby te doen want ik word steeds in random missies geplaatst en dat zijn altijd juist de missies die ik al heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |