Ursula, die in het zee meermin level denk ik dan ?quote:
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon spelen geloof ik. Heb meerdere games gespeeld voordat ik zelf een Uplay account had.
Da's een beste lijst!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/
Zitten een paar hele mooie aanbiedingen tussen
Ik heb Borderlands 2 al eens uitgespeeld op de Xbox 360, maar dat is alweer een poos geleden. Ik ga zeker met Playstation Plus weer die game downloaden en spelen. Blijft toch wel een leuke game om te spelen.quote:
boeiend, dat was sowieso een omslachtig gekut met converteren en omzetten in 4gb chunks vanwege FAT32quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
whut???quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
Het is niet meer mogelijk met de PS om via een USB stick bijvoorbeeld films te kijken?! Wat een ongelofelijk faal van Sony zeg...
Nopequote:Op woensdag 25 december 2013 23:55 schreef Slayage het volgende:
was het trouwens niet zo dat je downloads verder gaan terwijl je gamet?
okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usbquote:
Serieus???quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Principia het volgende:
PlayStation 4 is geen entertainmentmachinequote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
okay en weet jij dat van dat de usb geen films leest op de ps is dat op de PS4? want op mijn ps 3 kan ik gewoon films checken met mn usb
Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
PlayStation 4 is geen entertainmentmachine
Zit er gewoon niet in, maar misschien dat er een update gaat komen om de functionaliteit weer toe te voegen
Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat in de toekomst wel gefixed ging worden met een patch/update.
Maar persoonlijk heb ik dat met de PS3 nooit gebruikt en dat zal straks met de PS4 ook niet anders zijn. Ik gebruik mijn Playstation puur en alleen voor het gamen. Niet meer, niet minder.
thanks voor het goede nieuwsquote:Op donderdag 26 december 2013 10:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Na veel gezeik van de community hebben ze besloten om het toch maar in een toekomstige patch te fixen. Onbegrijpelijjk, de PS wordt door Sony neergezet als een multimedia center en daar hoort deze basisfunctie gewoon bij. Het is inmiddels bijna 2014 dan verwacht ik gewoon dat mijn PlayStation een USB of externe HDD kan lezen.
Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ben nu DMC aan het downloaden, en vanavond Borderland 2 ook al gratis binnengehaald.
Ben best benieuwd naar Borderlands. Intro was eigenlijk al geweldig, en het stijltje vind ik ook tof. Weet alleen even niet wie ik als main character wil gebruiken. Zit niet echt iemand tussen die me echt aanspreekt. Die blonde gast het meest qua uiterlijk, want normaal, maar in shooters speel ik weer liever een sniper, en dan zit je met een of andere stealthy semi-ninja opgescheept... die er dom uitziet.
Geen idee of je die ninja vervolgens een beetje tof kunt tweaken qua uiterlijk, maar waarschijnlijk zit je vast aan dat domme masker...
Thanksquote:Op donderdag 26 december 2013 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor Siren (Maya) gaan, simpelweg om het feit je daarmee je kans op elemental effects flink kan verhogen, en die effects werken bijzonder effectief.
En de klasses kun je volledig personaliseren met skins die voor het grijpen liggen of kunt kopen uit de machines. Aanpassen van de karakter kun je in verschillende towns doen. In Sanctuary staat ie net buiten de teleport room bijvoorbeeld.
Salvador is je vriend dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksAlleen Siren is zo'n magie chick, en ik wilde eigenlijk wel gewoon lekker bruut schieten
... maar dan zit je dus weer met een lelijke dwerg opgescheeptquote:
soreadyforthisquote:If you haven’t heard yet our first ever single player DLC, The Last of Us: Left Behind, will be available to download in early 2014. The teaser trailer is out and we’ll have ton of news hitting in early January about it so keep your PS3 humming.
Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:53 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb laatst Uncharted 3 gekocht en gisteren na een aantal uren spelen wil ik vandaag verder gaan, start de game niet meer op. De zwarte laadscherm waar rechtsonder de ring draait blijft voor eeuwig laden. Wat is deze?
Heb die nieuwe ps3 met 12gb. Heb zelf de 60gb schijf overgezet van een phat.
Hier ook pfffff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:30 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt vandaag mijn game wél binnen.
Maandag besteld, was direct leverbaar en artikelen voor 21.00u 23 dec. besteld (en dat had ik) werden gegarandeerd op 24 dec. bezorgd. Niet dus![]()
En gisteren lag er ook niks op de mat
Heb die toch ook maar aan het lijstje toegevoegd. Wil hem toch wel proberen nu ik hem gratis kan spelenquote:
Nja ik denk niet dat het toeval is. Zowel bij savegame op een andere account als op die van mij precies op dezelfde plek blijft ie vast lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd een keer, een vastloper. Even opnieuw uit- en aanzetten en dan hoort het altijd wel weer te werken.
En Uncharted![]()
![]()
![]()
Blijft een van de tofste game serie voor de PS3. Onlangs heb ik alle delen weer eens gespeeld.
Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crashquote:
Ik had hetzelfde, heb via de pc download geactiveerd en dat werkte prima.quote:Op zondag 29 december 2013 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook: ik ga naar de shop, kies het spel, wordt naar het scherm geleid waar ik het zou moeten kunnen downloaden en crash
Blijkbaar is de beschrijving niet op te halen. Ik zie de linkerkolom wel, maar de downloadknop reageert niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |